Board logo

標題: 想問問Lian li v650 裝唔裝到水冷 [打印本頁]

作者: cyrus_ho    時間: 2013-2-9 14:01     標題: 想問問Lian li v650 裝唔裝到水冷

本帖最後由 cyrus_ho 於 2013-2-9 14:02 編輯

個heatsink 好嘈, 想換過個

出到街睇咦家有D 一體式既水冷, 但係唔知自己裝唔裝到, 請問Sedion 120M裝唔裝得落呀?
同埋有無好介紹呀?
係我就一陣出去買了

Spec:
http://www.lian-li.com/v2/en/pro ... index=62&g=spec
作者: gotode    時間: 2013-2-9 23:58

裝到,不過可能要裝少一把風扇
作者: cyrus_ho    時間: 2013-2-12 03:07

thanks
已買corsair H60SE
要拆左rear果把12mm裝上去, 但係機箱top果把14mm會定住個水冷把風扇
所以最後我將top換上12mm個size就岩岩好啦~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2