作者: 210843474 時間: 2012-9-11 21:23 標題: 買水冷用品
想試下玩水冷
邊到有門市可以買
重有2000蚊到夠唔夠買
只係想整CPU先 其他等遲下慢慢加上去
作者: hihi二段ff 時間: 2012-9-11 21:27
新手同三叔買
作者: 210843474 時間: 2012-9-11 21:48
小弟初黎報到 唔明你指嫁<三叔> 係咩
重有小弟想買XSPC個D水冷野 佢個到有?
作者: melody20541 時間: 2012-9-11 21:51
你係到大叫"三叔返來囉 " 三聲就OK
三叔會有野冇架咩

作者: 210843474 時間: 2012-9-11 22:02
師兄唔好玩我啦

作者: DarkPK 時間: 2012-9-11 22:10
回復 5# 210843474
sam叔返來囉
sam叔返來囉
sam叔返來囉

作者: hihi二段ff 時間: 2012-9-11 22:14
唔好召喚三叔,佢幫我找緊野
作者: 210843474 時間: 2012-9-11 22:24
係邊加 間野 因為聽日放假出去買加啦
作者: DarkPK 時間: 2012-9-11 22:27
回復 8# 210843474
佢係網上店,我一陣PM你

作者: melody20541 時間: 2012-9-11 22:27
玩水要學等....自己睇岩D咩 ...再搵三叔 之後等

作者: jackymaychan 時間: 2012-9-11 22:45
回復 8# 210843474
搵佢訂就得啦
作者: davis19890227 時間: 2012-9-11 22:56
對啊,師兄做定小小功課先,然後找三叔,很方便的
作者: 210843474 時間: 2012-9-12 00:00
CPU 冷頭
XSPC RayStorm CPU WaterBlock - INTEL
水箱
EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced
散熱冷排
EK-CoolStream RAD XTX (120)
我想問咁樣好唔好
同個泵唔知選邊個好
可唔可以幫幫我

作者: davis19890227 時間: 2012-9-12 00:48
CPU 冷頭
XSPC RayStorm CPU WaterBlock - INTEL
水箱
EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced
散熱冷排
EK- ...
210843474 發表於 2012-9-12 00:00
Ching建議你冷頭用返EK水箱同冷排用Xspc.....
作者: kimlam666 時間: 2012-9-12 00:50
2千好似唔多夠.....
作者: davis19890227 時間: 2012-9-12 00:56
可以看看小弟的post,應該超出你的預算小小,不過價錢最好問返三叔,你會幾時上水?
作者: killerkeo 時間: 2012-9-12 01:58
ching 可PM我嗎
作者: 210843474 時間: 2012-9-12 08:59
唔係掛
2000幾都唔夠
作者: hangck 時間: 2012-9-12 11:45
2000應該得不過你比多少少搵陣D
作者: chaser 時間: 2012-9-12 12:10
深之都新開左間買水冷野,得閒可以去看看
作者: kimlam666 時間: 2012-9-12 12:18
回復 18# 210843474
我都剩係CPU上水,用左3千多D....已經唔係牌子貨
作者: hangck 時間: 2012-9-12 12:34
要咗咩水冷嘢行cpu3000千多
作者: kimlam666 時間: 2012-9-12 12:40
cpu370 冷頭,RX240冷排,18W ddc水泵,水泵TOP唔記得,bitspower水箱,金百度3分厚UV喉 2M,接頭 大陸牌子B字頭果隻(24粒,買多左
作者: to_chan 時間: 2012-9-12 12:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimlam666 時間: 2012-9-12 13:10
回復 24# to_chan
應該真野掛,我都唔識分
作者: 210843474 時間: 2012-9-12 14:20
cpu370 冷頭,RX240冷排,18W ddc水泵,水泵TOP唔記得,bitspower水箱,金百度3分厚UV喉 2M,接頭 大陸牌子B字頭 ...
kimlam666 發表於 2012-9-12 12:40
你咁多野- -" 又風扇4把 梗係3000都唔夠
作者: kimlam666 時間: 2012-9-12 14:42
回復 26# 210843474
咁其實冷頭同冷排都可以買便D既

如果再便D,我怕效能唔好JA,所以寧願第一次就買好D,好過到時又要換,好似我個H100用埋唔夠一個月,套RAM仲衰都唔夠兩個星期

作者: 210843474 時間: 2012-9-12 16:12
好野 搞好哂用D野
多謝哂三叔幫助
作者: btf_bb 時間: 2012-9-12 16:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 210843474 時間: 2012-9-12 17:13
作者: so2000 時間: 2012-9-12 17:18
其實3叔係咩阿

作者: 210843474 時間: 2012-9-12 17:39
三叔未係 samtch
要買水冷野 可以塭佢訂
作者: so2000 時間: 2012-9-12 17:41
Thx!! 等我plan 下先!
作者: davis19890227 時間: 2012-9-12 19:10
好呀好呀....又熱鬧D......
作者: hangck 時間: 2012-9-12 19:21
唔駛講明邊個la

作者: davis19890227 時間: 2012-9-12 19:23
講明D,CHING唔洗兩頭搵...可以快快上水...等我地D新手臬下野MA.....
作者: hangck 時間: 2012-9-12 19:27
講得太明顯比人ban

作者: davis19890227 時間: 2012-9-12 19:29
作者: 210843474 時間: 2012-9-12 20:07
作者: btf_bb 時間: 2012-9-12 20:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 210843474 時間: 2012-9-12 20:43

好期待星期五囉野
作者: 210843474 時間: 2012-9-12 20:48
http://www.youtube.com/watch?v=Nh4ENJG0xd8&feature=related
作者: hihi二段ff 時間: 2012-9-12 21:35
又油冷好悶
作者: 210843474 時間: 2012-9-12 21:47
作者: hihi二段ff 時間: 2012-9-12 21:48
之前好多人po過條片
作者: micchan218hk 時間: 2012-9-12 22:33
其實係咪冷排越大,散熱越好??
作者: hangck 時間: 2012-9-12 22:46
可以咁講
作者: micchan218hk 時間: 2012-9-12 22:57
搞度我都想玩下!!
想外置返個360玩下!!
作者: hihi二段ff 時間: 2012-9-12 23:06
同埋fpi
作者: so2000 時間: 2012-9-13 00:23
CK 師兄, 我俾你個M8毒到我好忐忑
作者: hangck 時間: 2012-9-13 00:27
哈哈個箱真係正嘢嚟
作者: 210843474 時間: 2012-9-13 10:28
佢個箱超巨型
我間房真係放唔落
作者: so2000 時間: 2012-9-13 11:51
如CK師兄, 應該係闊, 成15" 闊! 不過佢擴充力一流, 加多個腳裝冷排都得!!!!
作者: shelam 時間: 2012-9-15 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raymondtsang 時間: 2012-9-19 21:11
回復 1# 210843474
唔好全部名牌都够嘅,我初學玩時$2000都可以玩到,總比一體式強很多
xspc冷頭$350
水箱$250
pump$450
xspc240cm厚排$650
喉和其它配件$大約400
可到深之都一樓参觀吓
作者: acog 時間: 2012-9-19 23:20
以前PD820+7900 一隻泠排一個10vDDC 已經攪掂, 夾埋都係千鬆d
家下d hw 又冇咁熱水冷技術又成熟左, 反而d "入門" 野野都千幾二千...
作者: saltfish 時間: 2012-9-21 13:58
taobao can help....

