作者: anonymoushk 時間: 2012-6-19 22:29 標題: 聯力 (應該係類似PC v1000)塞唔塞得落 KÜHLER H2O 620 ?
有無師兄知道聯力A10塞唔塞得落 KÜHLER H2O 620 >_<
因為想轉行水冷,但係後面個位唔知裝唔裝得落
似E款

後面12cm 位左右都無咩位,下大約各2cm,上約1.4-1.5cm
thank you
作者: i_djinn 時間: 2012-6-20 04:35
俾你內籠相睇.


| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |