Board logo

標題: [開箱] X79 Rampage R4E 華碩主板 xspc 水冷頭 [打印本頁]

作者: bcys    時間: 2012-5-28 16:58     標題: X79 Rampage R4E 華碩主板 xspc 水冷頭

本帖最後由 bcys 於 2012-6-3 01:45 編輯

購自淘寶 酷威 http://item.taobao.com/item.htm?id=14359883197&
早幾日唔小心同賣家傾左幾句, 問佢仲乜佢官網平咁多 http://www.watercooling.com.cn/goods.php?id=331
淘寶賣800人仔,官網賣700人仔,
佢話官網新開做優惠,不過官網仲未用得,(其實除左xspc,其他牌子冇平到)
傾傾下仲話喺淘寶度改700人仔賣比我,包郵.
700x1.27=hkd $ 889
搞到我手痕入左


左手面 水冷試水專用 電源啟動端子 24P (免費贈送)
  

無拋光

解體圖



有少少油漬

------------------------------
(3/6/2012)
上機圖
xspc同ek嘅分別,就係xspc冷頭有少少銀色金屬露出泥

呢個之前用ek黑色
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1779897
作者: bcys    時間: 2012-5-28 17:00

龍邦隔日到貨
作者: felixku    時間: 2012-5-28 17:39

佢個外觀....有啲....
作者: HKDMC    時間: 2012-5-28 18:02

回復 3# felixku


    樓主口味獨特
作者: bcys    時間: 2012-5-28 18:15

我想買k記,但貴.
EK個look就麻麻地
xspc就大件夾抵食
作者: i_djinn    時間: 2012-5-28 19:22

cool lala...但個人覺得外型有點似菜刀..
作者: felixku    時間: 2012-5-28 21:26

cool lala...但個人覺得外型有點似菜刀..
i_djinn 發表於 2012-5-28 19:22


似骨刀多啲...
作者: joe712    時間: 2012-5-28 23:33

回復 7# felixku


    骨刀
HAHAHA

XSPC 設計真係.....
不過呢度CHING個個都用EK/KOOLANCE FB
XSPC都幾新鮮~
作者: gong    時間: 2012-5-31 01:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-5-31 08:29

個電源啓動端子點用? thanks!
作者: 352345    時間: 2012-5-31 08:35

不知效能如何尼?
作者: to_chan    時間: 2012-5-31 09:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-5-31 09:45

回復 12# to_chan


即係純粹唔洗經底板著電, 對嗎??
作者: to_chan    時間: 2012-5-31 09:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-5-31 10:01

本帖最後由 FeverMike 於 2012-5-31 10:09 編輯

其實我本來都想用XSPC呢隻R4E Block, 就係貪佢少人用, 而且官網影(整)到佢好靚仔

但因為呢隻R4E Block下半part嘅孔距唔同上半part, 又有高低, 我怕走起喉唔美觀, 最後選擇左K記
作者: FeverMike    時間: 2012-5-31 10:06

係吖,原來你真係唔知,唔怪之得你水泵喺ITX駁電排氣
to_chan 發表於 31/5/2012 09:50


係呀
作者: bcys    時間: 2012-6-3 01:45

已加圖一張
作者: to_chan    時間: 2012-6-3 09:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-6-3 10:16

回復  bcys

亂過亂世佳人.......
to_chan 發表於 3/6/2012 09:02



真係好亂, 唔講都唔知係R4E....
作者: majai214    時間: 2012-6-4 13:59

哇.....搞咩呀
作者: to_chan    時間: 2012-6-4 14:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: majai214    時間: 2012-6-4 14:41

禾稈冚珍珠吖
to_chan 發表於 2012-6-4 14:11


原來係特登冚住的
作者: tc3335    時間: 2012-6-4 14:44

師兄個機箱好"強"
作者: i_djinn    時間: 2012-6-4 15:19

一個字. 型. 粗獷過性表演
作者: HKDMC    時間: 2012-6-4 18:07

我..............................



作者: melody20541    時間: 2012-6-4 20:27

我..............................
HKDMC 發表於 2012-6-4 18:07


喂..喂....喂,,,,,,你唔可以咁架
作者: bcys    時間: 2012-6-4 22:42

各位大佬,我仲未得閒買線=_=
個箱設計失當,D線唔夠長,宜家插住玩住先
作者: it306cc    時間: 2012-6-5 21:15

ar...it look good...very good...
作者: i_djinn    時間: 2012-6-6 19:18

我..............................
HKDMC 發表於 2012-6-4 18:07



    哈哈..見到噴飯笑了出來..
作者: hihi二段ff    時間: 2012-6-23 13:26

原來係特登冚住的
majai214 發表於 2012-6-4 14:41


個冷頭係你的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2