作者: bcys 時間: 2012-5-28 16:58 標題: X79 Rampage R4E 華碩主板 xspc 水冷頭
本帖最後由 bcys 於 2012-6-3 01:45 編輯
購自淘寶 酷威 http://item.taobao.com/item.htm?id=14359883197&
早幾日唔小心同賣家傾左幾句, 問佢仲乜佢官網平咁多 http://www.watercooling.com.cn/goods.php?id=331
淘寶賣800人仔,官網賣700人仔,
佢話官網新開做優惠,不過官網仲未用得,(其實除左xspc,其他牌子冇平到)
傾傾下仲話喺淘寶度改700人仔賣比我,包郵.
700x1.27=hkd $ 889
搞到我手痕入左

左手面 水冷試水專用 電源啟動端子 24P (免費贈送)

無拋光
解體圖
有少少油漬

------------------------------
(3/6/2012)
上機圖
xspc同ek嘅分別,就係xspc冷頭有少少銀色金屬露出泥

呢個之前用ek黑色
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1779897
作者: bcys 時間: 2012-5-28 17:00
龍邦隔日到貨

作者: felixku 時間: 2012-5-28 17:39
佢個外觀....有啲....

作者: HKDMC 時間: 2012-5-28 18:02
回復 3# felixku
樓主口味獨特
作者: bcys 時間: 2012-5-28 18:15
我想買k記,但貴.
EK個look就麻麻地
xspc就大件夾抵食
作者: i_djinn 時間: 2012-5-28 19:22
cool lala...但個人覺得外型有點似菜刀..
作者: felixku 時間: 2012-5-28 21:26
似骨刀多啲...
作者: joe712 時間: 2012-5-28 23:33
回復 7# felixku
骨刀
HAHAHA
XSPC 設計真係.....
不過呢度CHING個個都用EK/KOOLANCE FB
XSPC都幾新鮮~
作者: gong 時間: 2012-5-31 01:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-5-31 08:29
個電源啓動端子點用? thanks!
作者: 352345 時間: 2012-5-31 08:35
不知效能如何尼?
作者: to_chan 時間: 2012-5-31 09:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-5-31 09:45
回復 12# to_chan
即係純粹唔洗經底板著電, 對嗎??
作者: to_chan 時間: 2012-5-31 09:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-5-31 10:01
本帖最後由 FeverMike 於 2012-5-31 10:09 編輯
其實我本來都想用XSPC呢隻R4E Block, 就係貪佢少人用, 而且官網影(整)到佢好靚仔
但因為呢隻R4E Block下半part嘅孔距唔同上半part, 又有高低, 我怕走起喉唔美觀, 最後選擇左K記
作者: FeverMike 時間: 2012-5-31 10:06
係呀
作者: bcys 時間: 2012-6-3 01:45
已加圖一張
作者: to_chan 時間: 2012-6-3 09:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-6-3 10:16
真係好亂, 唔講都唔知係R4E....
作者: majai214 時間: 2012-6-4 13:59
哇.....搞咩呀
作者: to_chan 時間: 2012-6-4 14:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: majai214 時間: 2012-6-4 14:41
原來係特登冚住的
作者: tc3335 時間: 2012-6-4 14:44
師兄個機箱好"強"
作者: i_djinn 時間: 2012-6-4 15:19
一個字. 型. 粗獷過性表演
作者: HKDMC 時間: 2012-6-4 18:07
我..............................

作者: melody20541 時間: 2012-6-4 20:27
喂..喂....喂,,,,,,你唔可以咁架
作者: bcys 時間: 2012-6-4 22:42
各位大佬
個箱設計失當,D線唔夠長,宜家插住玩住先
作者: it306cc 時間: 2012-6-5 21:15
ar...it look good...very good...
作者: i_djinn 時間: 2012-6-6 19:18
哈哈..見到噴飯笑了出來..
作者: hihi二段ff 時間: 2012-6-23 13:26
個冷頭係你的


