作者: Smithy 時間: 2011-11-10 10:47 標題: 高性價比的一體化水冷 Antec KÜHLER H2O 920 小測試
本帖最後由 Smithy 於 2011-11-10 10:52 編輯
繼上次玩完火牛之後,今次又黎測試一下水冷,型號係Anetc 今年先出既 KÜHLER H2O 920
920 係同廠之前另一隻水冷 620 既升級版本,效能更佳,而呢隻水冷亦係本地腦場入面最受歡迎既型號之一,主要係因為佢售價唔貴,而且仲係全一體化設計,Antec已經將水冷液、水箱同埋水pump全部放晒係水冷頭之內,而且仲係完完封閉,係少左副水箱既情況下,除左慳位d之外,仲可以減低水冷液會蒸發、大家需要定期加水等等既問題
除此之外,一體化水冷更已預設包晒冷排、水管等等既裝置,唔駛我地分開幾樣野黎買同埋裝,慳番唔少時間,廢話少講,請大家睇相同介紹先


由於係一體化設計,所以包裝唔算太大舊,官方標明可以支援現時各個主流平台,包括小弟用緊既 LGA1155


包裝入面有水冷頭連pump 一個, 冷排一個 同埋風扇2把,並已預設全部連接,毋須自行再做裝總重量唔夠1kg

水冷使用銅底作為傳熱媒體,並已預設塗上散熱膏,大家唔駛特登換

49mm厚身 120排一個,比上代 620既冷排明顯較厚,散熱速度亦會因此較快

附送2把12cm風扇, 最高轉速為2400rpm,可以一前一後咁裝係冷排既兩面

橡膠喉管經過特製,好有彈力唔易折斷亦唔驚容易破損而出現漏水情況

支援不同平台既底座,安裝過程仲好易,只需幾分鐘就完成

首先將4粒金屬絲母對番岩既socket插落去背板


之後就搵岩自己用既金屬環,再將4粒膠裝番落去,記得個clip位要向內

連埋背板上螺絲落底板度,記住只需要上少許唔甩出黎就可以,否則你要再鬆番螺絲黎裝個汲頭落去


放個冷頭落去,並將佢擰到岩位可以用金屬環扣實,再將螺絲上緊即可



當然仲要上番風扇落去冷排啦,預設已經有8粒長螺絲,大家可以將冷排上埋落去機箱後面既12cm風扇位,慳番唔少位,最後記得將2把風扇既4-pin 頭駁番去水冷頭既Y-cable,同埋要將水冷頭既另一組線駁去底板上面既USB Port

由於風扇預設轉速好低,部分底板會出現CPU FAN ERROR 而入唔到Windows, 呢個時候只要去BIOS 將個CPU Fan Speed 轉做ignored 咁就ok了

究竟個 USB 要黎做乜? 其實Antec 為呢隻920水冷加入左軟件監控,大家只要駁左條USB 線再裝埋隻CD 就可以用到個軟件了

軟件可同時顯示扇轉速,水pump轉速同埋音量分貝,大家亦可以選擇以自訂(Custom),靜音(Silent)或極致(Extreme)模式黎運行,大家可以按需要選擇不同模式,不過值得一提係Extreme底下,2把風扇既轉速會達到2400rpm,會係非常之嘈,軟件顯示有成51dB
作者: Smithy 時間: 2011-11-10 10:48
本帖最後由 Smithy 於 2011-11-10 10:51 編輯
好, 測試開始
測試會用1粒 2600k作為平台, 分別以預設時脈同埋超頻至5GHz 黎做試點, 利用OCCT 黎做Full Load 及溫度紀錄,每次全負載30分鐘
小弟仲搵左2隻風冷散熱器黎做比較, 分別係曾經係本港大受歡迎既二百幾蚊產品 Akasa Freedom Tower 同埋最新出既超頻三南海6

測試平台
Intel Core i7 2600K
ASUS P8Z68-V
2X G.Skill DDR3 1600 2GB
Sapphire HD 6950 2GB
WD3000HLFS
Antec HCP1200W
室溫大約28度(其實一早11月頭玩完,但未有時間擺上網)
[IMG]
[/IMG]分別會以預設 3.40GHz 同埋 5.00GHz 黎做試點

先黎既有Akasa Freedom Tower

預設時脈閒置溫度大約係 35

預設時脈全負載最高溫度為 52

超頻5GHz閒置溫度為 45

超頻5GHz全負載最高溫度為 70

輪到第二位選手超頻三既南海6

預設時脈閒置溫度大約係 34

預設時脈全負載最高溫度為 49

超頻5GHz閒置溫度為 43

超頻5GHz全負載最高溫度為 65

最後就輪到 Antec KÜHLER H2O 920

Silent 模式預設時脈閒置溫度只有 34

Silent 模式預設時脈全負載最高溫度為 43

Silent 模式超頻5GHz閒置溫度為 39

Silent 模式超頻5GHz全負載最高溫度為 58

Extreme 模式預設時脈閒置溫度只有 30

Extreme 模式預設時脈全負載最高溫度為 38

Extreme 模式超頻5GHz閒置溫度為 34

Extreme 模式超頻5GHz全負載最高溫度為 52
為方便大家睇個成績,開左個xls, 測試結果顯示Antec KÜHLER H2O 920雖然唔係貴價貨, 但效能真係有番咁上下, 比一般風冷明顯好得多,即使使用silent 模式,仍然擁有不少優勢, 如果大家有興趣玩水冷而又budget有限, 呢set一體化水冷的確值得一試,性價比唔錯

作者: 430 時間: 2011-11-10 11:29
Very detail report! Thanks brother!
作者: elvako 時間: 2011-11-10 12:20
即係幾錢到??
作者: kitjai0 時間: 2011-11-10 12:31
多謝CHING開箱
作者: manling 時間: 2011-11-10 12:48
好詳盡
thx
作者: ken93816505 時間: 2011-11-10 13:01
回復 2# Smithy
好文...支持一下~
作者: Smithy 時間: 2011-11-10 15:19
回復 4# elvako
$850 左右
作者: kckh 時間: 2011-11-10 23:51
好有心機做產品對比...可作參考文章
作者: sandalshk 時間: 2011-11-11 14:27
師兄好有心機~~讚好~!
850 安裝簡單真係幾吸引....
作者: Midnighteye 時間: 2012-5-24 10:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau 時間: 2012-5-25 03:46
extreme mode時風扇大風嗎?
作者: martinzero 時間: 2012-5-25 13:53
好嘈, 好難接受.....!!
作者: EP_ERIC 時間: 2012-5-25 14:36
Thanks~ 師兄有心有力REPORT! 好有參考價值~
其實呢類型一體式水冷真係幾好用, 由其是俾我地D會自己裝機既機佬, 耐唔耐開機箱清潔會發現CPU, 底板位唔會"癡晒塵"清楚方便. 值得推薦!!
作者: rt6688 時間: 2012-5-25 14:55
支持開箱文!
等緊Antec出240冷排
作者: leoo 時間: 2012-5-25 15:12
多謝師兄詳細又易睇報告
作者: yaocc0456 時間: 2012-5-25 21:56
真係估唔到 一個小小120厚排
可以壓倒超5G 2600K
等我介紹比朋友先
叫佢丟佐3個480排12把GT1850先
作者: melody20541 時間: 2012-5-25 22:13
我直接用雪種幫你搞好過啦
不過出水燒左野唔包

作者: yaocc0456 時間: 2012-5-25 23:17
回復 18# melody20541
最衰屋企唔係淡水衝厠
駁喉去電腦做散熱
好過買一大堆水冷野
作者: melody20541 時間: 2012-5-25 23:21
洗咩姐 你屋企一定有冷氣
我幫你搞
作者: yaocc0456 時間: 2012-5-25 23:37
回復 20# melody20541
有倒寒水
作者: melody20541 時間: 2012-5-26 01:21
怕咩姐,,,水冷當然要有水啦
有倒寒水 岩晒
作者: hobt4213 時間: 2012-11-23 16:10
其實會唔會比風冷耐用? 久唔久又要吸塵都幾麻煩
作者: marcolee1314 時間: 2012-11-26 14:06
點解我果隻同樓主有少少唔同....
果4粒膠唔係藍色又唔係綠色...
我既係黑色仲要係上下夾住果喎....0口0 不過其他野就一樣...
作者: hkbpc 時間: 2012-11-26 19:11
新版來呢一隻,呢隻好裝D
作者: climbc77157 時間: 2012-11-28 04:15
溫度好靚仔,full load都唔係好熱
作者: raymondtsang 時間: 2012-11-28 04:55
回復 1# Smithy
CHING,可能你買了很久現在先拿出來測試呀!若其它CHING有興趣ANTEC 920呢隻產品,留意最新包裝已註明可SUPPORT SOCKET 2011.
作者: raymondtsang 時間: 2012-11-28 05:12
CHING,有多少倒寒水,若積聚多了滴在其它硬件上可能會很嚴重傷害,有無其它CHING試過玩水冷玩到發現有倒寒水情況
作者: raymondtsang 時間: 2012-11-28 05:16
看看你機箱周邊環境多吾多塵,若多的話,風冷都慢慢變棉花糖,不論風冷或水冷,有時間就CLEAN AS YOU PLAY
作者: climbc77157 時間: 2012-12-1 14:18
夠詳細!!唔錯
作者: climbc77157 時間: 2012-12-1 14:21
依隻超
作者: chungming516 時間: 2012-12-5 01:29
比風冷好好多, 又平,呢個先係重點,我用風冷夏天冇鬼用,成日70幾度
作者: KiKi7 時間: 2012-12-5 06:14
有冇比較埋cm seidon 120 /h60
作者: caferomeo 時間: 2012-12-5 08:01
Ching邊度有得賣
作者: caferomeo 時間: 2012-12-5 08:05
Ching邊度有得賣
作者: cyberlok 時間: 2012-12-9 14:13
多謝CHING開箱
見佢減價正想買
作者: siuchiping 時間: 2012-12-17 23:14
安裝簡單一讚
作者: 契爺 時間: 2012-12-18 11:20
冷排都有風扇,冷排都會積塵........
作者: rabbit82047 時間: 2012-12-18 14:02
積塵問題風次同水冷一樣, 不過一體水冷清塵會方便D,
拆冷排就得, 冷頭可以唔郁
不過一體水冷個泵封左落冷頭, 一壞想換就要返廠
作者: chungming516 時間: 2012-12-24 15:35
積塵真係好勁..我用左1個月D塵多到呢...
作者: ee041125 時間: 2013-1-16 23:12
回復 40# chungming516
係咪你住既地方近馬路或者有工程地盤之類

