Board logo

標題: 忍唔住啦, 一於改改個800D, 水冷小改造 #77(80%完成) [打印本頁]

作者: davideminem    時間: 2011-5-1 22:58     標題: 忍唔住啦, 一於改改個800D, 水冷小改造 #77(80%完成)

本帖最後由 davideminem 於 2011-5-25 20:43 編輯

近排水冷區好多CHING都showoff自己辛辛苦苦buildup既水冷系統.
次次不停放毒, 搞到我多多手訂左D野....
5月10號左右就會到香港既野:




之前重改左隻240排.....就忍唔住改改個800D


支紅色既打磨機係大陸搵既, 都係買左130大仔, 重有大量磨頭買, 強國平野係DIY既最好入門.


打開左個孔比240用.


開左下面張HDD BLOCK



再用返800D本身D膠孔.


等D新野黎左, 就開始上水.

其實之前上左水都唔夠1個月, 就已經忍唔住要買新野....
依個故事教訓我, 上水真係唔好貪平, 第一次買好曬野就唔洗等完右等......XD
作者: Giles    時間: 2011-5-1 23:01

回復 1# davideminem

十分期待
作者: silaoye47    時間: 2011-5-1 23:22

回復 1# davideminem


    打算點搞? 800D700D有乜野區別?
作者: davideminem    時間: 2011-5-1 23:50

本帖最後由 davideminem 於 2011-5-1 23:53 編輯
回復  davideminem


    打算點搞? 800D700D有乜野區別?
silaoye47 發表於 2011-5-1 23:22



初圖.

idea from

作者: wanyiuchung    時間: 2011-5-2 00:31

total: 1020排。。。。。。好猛
作者: davideminem    時間: 2011-5-2 00:32

total: 1020排。。。。。。好猛
wanyiuchung 發表於 2011-5-2 00:31



    120X9 果隻排, 下個月出糧就會入手, 試下玩制冷!
作者: wanyiuchung    時間: 2011-5-2 00:38

回復 6# davideminem


    你是說tec至冷片嗎?
作者: davideminem    時間: 2011-5-2 00:46

回復  davideminem


    你是說tec至冷片嗎?
wanyiuchung 發表於 2011-5-2 00:38



   

依隻啊.....!
作者: wanyiuchung    時間: 2011-5-2 00:50

1080排好大的,想裝在那裡。
作者: davideminem    時間: 2011-5-2 01:00

1080排好大的,想裝在那裡。
wanyiuchung 發表於 2011-5-2 00:50



    想就感放係800D右左面算了...XD
作者: wanyiuchung    時間: 2011-5-2 01:12

可以先組裝好360+420+240排先。
看看夠不夠壓,先再加1080都未遲。
作者: davideminem    時間: 2011-5-2 01:18

可以先組裝好360+420+240排先。
看看夠不夠壓,先再加1080都未遲。
wanyiuchung 發表於 2011-5-2 01:12



    你感講都岩, 其實我分開左兩個水道, 感唸應該OK既,

只不過遲D可能玩590SLI, 想屵下1080既威力可以去到咩地部.....
作者: wanyiuchung    時間: 2011-5-2 01:33

本帖最後由 wanyiuchung 於 2011-5-2 01:35 編輯

1080我朋友有用,它還用2個。
威力真的是沒得頂好猛。朋友還可以有1邊排是沒開fan的。

但重點問題是:
1好佔位置。
2fan電線不好走。
3可能要加泵。
4最重要是不太好看。(朋友是效能型例外)
作者: zen323    時間: 2011-5-2 14:14

回復 12# davideminem


    C主你中毒太深,回頭是岸
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-2 14:22

機後面加420排?
會唔會頂到DISPLAY卡位?
定係CHING打算隔開少少整

PS:數少左個480喎
作者: davideminem    時間: 2011-5-2 14:24

回復  davideminem


    C主你中毒太深,回頭是岸
zen323 發表於 2011-5-2 14:14


頂, CHING你望下水冷區, 成班死野成Q日放毒....
作者: davideminem    時間: 2011-5-2 14:26

機後面加420排?
會唔會頂到DISPLAY卡位?
定係CHING打算隔開少少整

PS:數少左個480喎 ...
wongkit23232223 發表於 2011-5-2 14:22


我係強國搵左隻特長既M4羅C, 只要加上罜C帽lock緊.....可以拉長返個位令到個排唔會頂DISPLAY~

P.S. 個480遲D會變1080!
作者: wanyiuchung    時間: 2011-5-2 16:24

回復 17# davideminem

有 Mounting Bracket 買的。
http://www.koolance.com/water-co ... .php?product_id=829
作者: ken125111    時間: 2011-5-2 19:20

回復 17# davideminem


    搵鏍絲去廣東道咪得囉,仲可以訂做!
作者: ken125111    時間: 2011-5-2 19:28

回復  davideminem

有 Mounting Bracket 買的。
wanyiuchung 發表於 2/5/2011 16:24



    我都剛收咗個返嚟!
作者: ken125111    時間: 2011-5-2 23:55

回復 17# davideminem
Bitspower RAD Support I

呢個冷排架得唔得呀?

圖片附件: BP-RADS1-BK_01.jpg (2011-5-2 23:54, 39.4 KB) / 下載次數 5
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1176597&k=9c530035a7421a19b2e78c9de4cf3d6b&t=1782446557&sid=28jNIkVGY0



圖片附件: BP-RADS1-BK_06.jpg (2011-5-2 23:54, 48.66 KB) / 下載次數 6
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1176598&k=dd4fedf918fabdc02d9a045c9eec8927&t=1782446557&sid=28jNIkVGY0


作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-3 00:39

我係強國搵左隻特長既M4羅C, 只要加上罜C帽lock緊.....可以拉長返個位令到個排唔會頂DISPLAY~

P.S. 個48 ...
davideminem 發表於 2011-5-2 14:26



咁CHING到時記得做效能TEST比較下480同1080差幾遠
好想知有冇成倍差別
作者: davideminem    時間: 2011-5-3 09:29

回復  davideminem
Bitspower RAD Support I

呢個冷排架得唔得呀?
ken125111 發表於 2011-5-2 23:55



    我唸遲D有可以買依個, 因為佢黑色~
作者: wanyiuchung    時間: 2011-5-3 18:45

回復 23# davideminem

ching 要計算好排架厚度,不能買太溥的。
800D 的水冷過路位,好似不太對排的洞口位(除非你diy開洞對準or加配件)
可能要屈小小喉,排架厚度太溥,會好頂和好k的。

Ll5Sf.jpg

圖片附件: Ll5Sf.jpg (2011-5-3 18:44, 126.63 KB) / 下載次數 8
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1176983&k=05d99c80bfd330b14e69f8aac57d9d57&t=1782446557&sid=28jNIkVGY0


作者: 小零    時間: 2011-5-4 01:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: A.G    時間: 2011-5-4 07:34

太誇張了吧....用不著
作者: davideminem    時間: 2011-5-4 10:30

太誇張了吧....用不著
A.G 發表於 2011-5-4 07:34



    其實係為第日既590SLI鋪路
作者: davideminem    時間: 2011-5-4 10:32

樓主水阻太勁, 買定個iwaki
小零 發表於 2011-5-4 01:15



    我有唸過,  搞緊邊度有得買....
作者: ken125111    時間: 2011-5-4 11:25

如果一早買1080排,個240排都應該不需要了
作者: wanyiuchung    時間: 2011-5-4 11:44

本帖最後由 wanyiuchung 於 2011-5-4 11:47 編輯

回復 28# davideminem

iwaki 其實hk有代理的.

http://www.iwaki.hk/
作者: davideminem    時間: 2011-5-4 11:46

如果一早買1080排,個240排都應該不需要了
ken125111 發表於 2011-5-4 11:25



    我承認一開始無周長計劃.......唉
作者: ken125111    時間: 2011-5-4 12:03

回復 31# davideminem


    唉!我仲慘過師兄你,因我係用套裝水冷
作者: HKDMC    時間: 2011-5-4 12:28

回復  davideminem


    唉!我仲慘過師兄你,因我係用套裝水冷
ken125111 發表於 2011-5-4 12:03



    耐心等下       你D玩具嚟緊
作者: ken125111    時間: 2011-5-4 12:32

耐心等下       你D玩具嚟緊
HKDMC 發表於 4/5/2011 12:28



    唉!到咗都仲要等,因我MB同display都仲未有錢上呀!
作者: davideminem    時間: 2011-5-4 12:38

唉!到咗都仲要等,因我MB同display都仲未有錢上呀!
ken125111 發表於 2011-5-4 12:32


唉, CHING, 我都煩緊MB上水......
作者: davideminem    時間: 2011-5-4 12:39

耐心等下       你D玩具嚟緊
HKDMC 發表於 2011-5-4 12:28



    遲D會好多人放毒
作者: ken125111    時間: 2011-5-4 12:41

遲D會好多人放毒
davideminem 發表於 4/5/2011 12:39



    師兄你果啲就毒,我果啲祗係人哋唔要的玩具啫!
作者: davideminem    時間: 2011-5-4 12:43

師兄你果啲就毒,我果啲祗係人哋唔要的玩具啫!
ken125111 發表於 2011-5-4 12:41



    傻啦, 最毒係D外國人成個CASE連冷頭都係自己DIY, 我地有錢都買唔到, 果D先最毒啊
作者: HKDMC    時間: 2011-5-4 13:22

遲D會好多人放毒
davideminem 發表於 2011-5-4 12:39



    貨到時我一次過放晒上嚟
作者: davideminem    時間: 2011-5-4 19:55

貨到時我一次過放晒上嚟
HKDMC 發表於 2011-5-4 13:22



    曬冷?!
作者: sam115zilog    時間: 2011-5-6 01:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: silaoye47    時間: 2011-5-8 20:06

回復 4# davideminem
cscor800d-02.jpg


圖片附件: cscor800d-02.jpg (2011-5-8 20:04, 35.55 KB) / 下載次數 2
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1179492&k=5cb5684ff2965ca281868d94133e546b&t=1782446557&sid=28jNIkVGY0


作者: davideminem    時間: 2011-5-8 20:16

回復  davideminem
silaoye47 發表於 2011-5-8 20:06



    480X2我度過, 放唔到.....
作者: ken125111    時間: 2011-5-9 20:49

嘩!師兄咁玩法淨用兩個1080好過囉!
作者: cw10615    時間: 2011-5-9 23:27

哇...好吸引呀!!!
作者: silaoye47    時間: 2011-5-10 13:40

回復 43# davideminem


    480X2放到,電源放唔到.....
作者: davideminem    時間: 2011-5-10 19:14

嘩!師兄咁玩法淨用兩個1080好過囉!
ken125111 發表於 2011-5-9 20:49



    依家唸緊啦, 我唸應該會買一個新既CASE.....
作者: ken125111    時間: 2011-5-10 20:21

依家唸緊啦, 我唸應該會買一個新既CASE.....
davideminem 發表於 10/5/2011 19:14



    嘩!連個箱都換埋,米皇真係米皇!
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-10 20:38

依家唸緊啦, 我唸應該會買一個新既CASE.....
davideminem 發表於 2011-5-10 19:14



小弟難為少少幫你拎隻800D去回收再用
作者: davideminem    時間: 2011-5-10 21:05

嘩!連個箱都換埋,米皇真係米皇!
ken125111 發表於 2011-5-10 20:21



    唔係米唔米既問題, 係用唔用得著既問題, 我放出去再補錢之MA
作者: davideminem    時間: 2011-5-10 21:05

小弟難為少少幫你拎隻800D去回收再用
wongkit23232223 發表於 2011-5-10 20:38



    放比你囉, 我無咩所謂, 我好就住學生哥既~
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-10 21:43

收左都用唔到T___T
我無位放呀
作者: davideminem    時間: 2011-5-10 21:52

收左都用唔到T___T
我無位放呀
wongkit23232223 發表於 2011-5-10 21:43



    唉, 其實有個情意結, 我對PC-A77F有個特別既感覺, 好想將佢上水
作者: tomtomtompk    時間: 2011-5-10 21:58

近排水冷區好多CHING都showoff自己辛辛苦苦buildup既水冷系統.
次次不停放毒, 搞到我多多手訂左D野....
5月 ...
davideminem 發表於 2011-5-1 22:58

我想問你係唔係用緊LG E2360V-__-"
作者: davideminem    時間: 2011-5-10 22:04

我想問你係唔係用緊LG E2360V-__-"
tomtomtompk 發表於 2011-5-10 21:58



    係啊, 依D CHEAP野都有CHING留意, 獻醜了
作者: tomtomtompk    時間: 2011-5-10 22:07

係啊, 依D CHEAP野都有CHING留意, 獻醜了
davideminem 發表於 2011-5-10 22:04
因為我都係用LG E2360V,所以我一睇就知道,LG e2360v一D都唔CHEAP= ="
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-10 22:08

回復 53# davideminem

PC-A77F睇上去唔錯
但係我睇真少少,就發現個機箱有好多問題WOR
機箱後面D風洞口咁多既=口=
就連上面冷排位都有排風洞
真係唔知用黎做咩


個人認為800D好上水D

A77F VS 800D

點睇都係800D設計畀水冷多D

FYR
http://hardforum.com/showthread.php?t=1545730
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-10 22:12

岩岩發現原來800D上面冷排都有風洞位
作者: ken125111    時間: 2011-5-10 22:45

回復 50# davideminem


    但係個箱開晒孔放出去蝕好多哦!
作者: davideminem    時間: 2011-5-10 22:55

因為我都係用LG E2360V,所以我一睇就知道,LG e2360v一D都唔CHEAP= ="
tomtomtompk 發表於 2011-5-10 22:07



    唉, 早幾日先比人話CHEAP......有D CHING話玩水冷, 用得果23咐MON, 頭大身細
作者: ken125111    時間: 2011-5-10 23:02

唉, 早幾日先比人話CHEAP......有D CHING話玩水冷, 用得果23咐MON, 頭大身細 ...
davideminem 發表於 10/5/2011 22:55



    有冇問吓位師兄玩水冷最少要幾多寸mon呀
作者: leungwaiyin    時間: 2011-5-10 23:31

唔睇錢就mountain mod
作者: ken125111    時間: 2011-5-10 23:35

唔睇錢就mountain mod
leungwaiyin 發表於 10/5/2011 23:31


睇見都流口水呀!
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-10 23:39

有冇問吓位師兄玩水冷最少要幾多寸mon呀
ken125111 發表於 2011-5-10 23:02


睇怕要用48吋MON


24吋+24吋雙MON
作者: ken125111    時間: 2011-5-10 23:42

睇怕要用48吋MON


24吋+24吋雙MON
wongkit23232223 發表於 10/5/2011 23:39



    咁要叫政府派多六千先掂
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-10 23:50

本帖最後由 wongkit23232223 於 2011-5-10 23:52 編輯
咁要叫政府派多六千先掂
ken125111 發表於 2011-5-10 23:42


畀多次六千蚊
都唔係咁夠WOR

http://forum.coolaler.com/showthread.php?t=240263
人地上水用CG241W+LP2475W
兩個MON合共2萬左右
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-10 23:52

PS:小弟用LG E2260V
仲雞

係咪連2500K都唔好用
用返P4
作者: ken125111    時間: 2011-5-10 23:54

比我換過部機同水冷好過!
作者: tomtomtompk    時間: 2011-5-11 12:45

唉, 早幾日先比人話CHEAP......有D CHING話玩水冷, 用得果23咐MON, 頭大身細 ...
davideminem 發表於 2011-5-10 22:55

無錢係咁玩嫁啦,LG E2360v我覺得響23吋中,性價比最高的@.@
作者: tomtomtompk    時間: 2011-5-11 12:46

PS:小弟用LG E2260V
仲雞

係咪連2500K都唔好用
用返P4
wongkit23232223 發表於 2011-5-10 23:52

所以唔洗理人地講咩@@
作者: wongkit23232223    時間: 2011-5-11 15:34

所以唔洗理人地講咩@@
tomtomtompk 發表於 2011-5-11 12:46


我都係咁諗
自己覺得適合自己就得
理得人地點諗點講

之前上其他論壇都見過唔少咁既人
咩用IPHONE4但用原廠耳筒係白痴(自己翻譯去粗口啦)
玩PS3配LCD MON又係
住豪宅用日本車又係
總之你想像唔到既野都會畀人拎黎笑

你最後最多就係得一個諗法
葡萄咩呀
有時間上網葡萄人
不如拎黎學習下
多一技傍身好過
作者: ywong13    時間: 2011-5-11 17:01


未改之前都好正
期待100%完成品
作者: HKDMC    時間: 2011-5-11 21:15

睇見都流口水呀!
ken125111 發表於 2011-5-10 23:35



    將會係我下個目標

順帶一提     D玩具就到
作者: ken125111    時間: 2011-5-11 21:34

回復 73# HKDMC

前排見人放,二手都會$2xxxx~:funk:
私唔急的,thx!
作者: HKDMC    時間: 2011-5-11 22:02

回復  HKDMC

前排見人放,二手都會$2xxxx~
私唔急的,thx!
ken125111 發表於 2011-5-11 21:34



    友台有人放2手機箱  $2500
作者: d12eminem    時間: 2011-5-25 20:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: davideminem    時間: 2011-5-25 20:41

上星期訂既野成功到左香港.


次次打開. 都係依D....


USPS都幾得意, 用依D BOX 填補空位


以下就係今次既物品






第一個就係DDC既XSPC一體水箱



之後就係DDC PUMP



之後就係D5既 XSPC一體水箱



最後, 就係我最愛既** Feser Limited Edition "Monsta Lite"





重有個死人DELL 27" UltraS IPS LCD Mon


之後就係開始將佢地合體

















作者: ken125111    時間: 2011-5-25 21:05

回復 77# davideminem


    師兄堅呀!
作者: xinxian    時間: 2011-5-25 22:24

回復 77# davideminem


    C兄~毒死我啦..
作者: simplekk    時間: 2011-5-25 22:29

360/420 for CPU & MB...
480 for 590SLI...
乜都夠啦...
唔係多就叫好... 每樣硬件都有自己本身既溫度... 除非掣冷扶助
作者: silaoye47    時間: 2011-5-25 22:30

回復 77# davideminem

睇到我滿地口水呀
作者: d12eminem    時間: 2011-5-25 22:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: steve_1505    時間: 2011-5-25 23:35

ching毒死人啦><
作者: davideminem    時間: 2011-5-25 23:47

360/420 for CPU & MB...
480 for 590SLI...
乜都夠啦...
唔係多就叫好... 每樣硬件都有自己本身既溫度...  ...
simplekk 發表於 2011-5-25 22:29


其實係因為第日會換3WAY SLI先放多個排, 但我想要既595味出.....嗚....
作者: ken125111    時間: 2011-5-26 22:32

嘩!原來而家先80%,期待師兄完成100%佳作!
作者: steve_1505    時間: 2011-5-29 17:44

其實係因為第日會換3WAY SLI先放多個排, 但我想要既595味出.....嗚....
davideminem 發表於 2011-5-25 23:47

米帝
作者: HKDMC    時間: 2011-5-29 21:29

冷排風扇係咩????
作者: davideminem    時間: 2011-5-29 23:08

冷排風扇係咩????
HKDMC 發表於 2011-5-29 21:29


邊個排先?

EX360排用1700轉打穿
240用wing
420用1000轉
作者: Altezza64    時間: 2011-5-30 15:26

水箱頂用兩隻90度?
作者: davideminem    時間: 2011-5-30 23:29

水箱頂用兩隻90度?
Altezza64 發表於 2011-5-30 15:26



    有咩問題?
作者: Altezza64    時間: 2011-5-31 01:39

回復 90# davideminem


之前去OCQQ配一套水冷, 買果時因為自己個planning會用一隻90度, 果位哥哥強烈建意盡量唔好用90度, 因為水阻非常大, 建意用兩隻45度, 小弟亦非常應同
作者: davideminem    時間: 2011-5-31 01:44

本帖最後由 davideminem 於 2011-5-31 01:47 編輯
回復  davideminem


之前去OCQQ配一套水冷, 買果時因為自己個planning會用一隻90度, 果位哥哥強烈建意盡 ...
Altezza64 發表於 2011-5-31 01:39



    隻DDC 推CPU一個block, 兩個90度唔算D咩.

我行緊雙水道, 90度係落水既, 不過最大原因係我遲D會再改水道, 哈哈~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2