作者: davideminem 時間: 2011-5-1 22:58 標題: 忍唔住啦, 一於改改個800D, 水冷小改造 #77(80%完成)
本帖最後由 davideminem 於 2011-5-25 20:43 編輯
近排水冷區好多CHING都showoff自己辛辛苦苦buildup既水冷系統.
次次不停放毒, 搞到我多多手訂左D野....
5月10號左右就會到香港既野:




之前重改左隻240排.....就忍唔住改改個800D

支紅色既打磨機係大陸搵既, 都係買左130大仔, 重有大量磨頭買, 強國平野係DIY既最好入門.

打開左個孔比240用.

開左下面張HDD BLOCK


再用返800D本身D膠孔.

等D新野黎左, 就開始上水.
其實之前上左水都唔夠1個月, 就已經忍唔住要買新野....
依個故事教訓我, 上水真係唔好貪平, 第一次買好曬野就唔洗等完右等......XD
作者: Giles 時間: 2011-5-1 23:01
回復 1# davideminem
十分期待
作者: silaoye47 時間: 2011-5-1 23:22
回復 1# davideminem
打算點搞? 800D700D有乜野區別?
作者: davideminem 時間: 2011-5-1 23:50
本帖最後由 davideminem 於 2011-5-1 23:53 編輯

初圖.
idea from

作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-2 00:31
total: 1020排。。。。。。好猛
作者: davideminem 時間: 2011-5-2 00:32
120X9 果隻排, 下個月出糧就會入手, 試下玩制冷!
作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-2 00:38
回復 6# davideminem
你是說tec至冷片嗎?
作者: davideminem 時間: 2011-5-2 00:46

依隻啊.....!
作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-2 00:50
1080排好大的,想裝在那裡。
作者: davideminem 時間: 2011-5-2 01:00
想就感放係800D右左面算了...XD
作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-2 01:12
可以先組裝好360+420+240排先。
看看夠不夠壓,先再加1080都未遲。
作者: davideminem 時間: 2011-5-2 01:18
你感講都岩, 其實我分開左兩個水道, 感唸應該OK既,
只不過遲D可能玩590SLI, 想屵下1080既威力可以去到咩地部.....
作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-2 01:33
本帖最後由 wanyiuchung 於 2011-5-2 01:35 編輯
1080我朋友有用,它還用2個。
威力真的是沒得頂好猛。朋友還可以有1邊排是沒開fan的。
但重點問題是:
1好佔位置。
2fan電線不好走。
3可能要加泵。
4最重要是不太好看。(朋友是效能型例外)
作者: zen323 時間: 2011-5-2 14:14
回復 12# davideminem
C主你中毒太深,回頭是岸
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-2 14:22
機後面加420排?
會唔會頂到DISPLAY卡位?
定係CHING打算隔開少少整
PS:數少左個480喎
作者: davideminem 時間: 2011-5-2 14:24
頂, CHING你望下水冷區, 成班死野成Q日放毒....
作者: davideminem 時間: 2011-5-2 14:26
我係強國搵左隻特長既M4羅C, 只要加上罜C帽lock緊.....可以拉長返個位令到個排唔會頂DISPLAY~
P.S. 個480遲D會變1080!
作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-2 16:24
回復 17# davideminem
有 Mounting Bracket 買的。
http://www.koolance.com/water-co ... .php?product_id=829
作者: ken125111 時間: 2011-5-2 19:20
回復 17# davideminem
搵鏍絲去廣東道咪得囉,仲可以訂做!
作者: ken125111 時間: 2011-5-2 19:28
我都剛收咗個返嚟!
作者: ken125111 時間: 2011-5-2 23:55
回復 17# davideminem
Bitspower RAD Support I
呢個冷排架得唔得呀?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1176597&k=9c530035a7421a19b2e78c9de4cf3d6b&t=1782446557&sid=28jNIkVGY0

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1176598&k=dd4fedf918fabdc02d9a045c9eec8927&t=1782446557&sid=28jNIkVGY0

作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-3 00:39
咁CHING到時記得做效能TEST比較下480同1080差幾遠
好想知有冇成倍差別
作者: davideminem 時間: 2011-5-3 09:29
我唸遲D有可以買依個, 因為佢黑色~
作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-3 18:45
回復 23# davideminem
ching 要計算好排架厚度,不能買太溥的。
800D 的水冷過路位,好似不太對排的洞口位(除非你diy開洞對準or加配件)
可能要屈小小喉,排架厚度太溥,會好頂和好k的。
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1176983&k=05d99c80bfd330b14e69f8aac57d9d57&t=1782446557&sid=28jNIkVGY0

作者: 小零 時間: 2011-5-4 01:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: A.G 時間: 2011-5-4 07:34
太誇張了吧....用不著
作者: davideminem 時間: 2011-5-4 10:30
其實係為第日既590SLI鋪路
作者: davideminem 時間: 2011-5-4 10:32
我有唸過, 搞緊邊度有得買....
作者: ken125111 時間: 2011-5-4 11:25
如果一早買1080排,個240排都應該不需要了
作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-4 11:44
本帖最後由 wanyiuchung 於 2011-5-4 11:47 編輯
回復 28# davideminem
iwaki 其實hk有代理的.
http://www.iwaki.hk/
作者: davideminem 時間: 2011-5-4 11:46
我承認一開始無周長計劃.......唉
作者: ken125111 時間: 2011-5-4 12:03
回復 31# davideminem
唉!我仲慘過師兄你,因我係用套裝水冷
作者: HKDMC 時間: 2011-5-4 12:28
耐心等下 你D玩具嚟緊
作者: ken125111 時間: 2011-5-4 12:32
唉
!到咗都仲要等,因我MB同display都仲未有錢上呀!作者: davideminem 時間: 2011-5-4 12:38
唉, CHING, 我都煩緊MB上水......

作者: davideminem 時間: 2011-5-4 12:39
遲D會好多人放毒
作者: ken125111 時間: 2011-5-4 12:41
師兄你果啲就毒
作者: davideminem 時間: 2011-5-4 12:43
傻啦, 最毒係D外國人成個CASE連冷頭都係自己DIY, 我地有錢都買唔到, 果D先最毒啊
作者: HKDMC 時間: 2011-5-4 13:22
貨到時我一次過放晒上嚟
作者: davideminem 時間: 2011-5-4 19:55
曬冷?!
作者: sam115zilog 時間: 2011-5-6 01:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: silaoye47 時間: 2011-5-8 20:06
回復 4# davideminem
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1179492&k=5cb5684ff2965ca281868d94133e546b&t=1782446557&sid=28jNIkVGY0

作者: davideminem 時間: 2011-5-8 20:16
480X2我度過, 放唔到.....
作者: ken125111 時間: 2011-5-9 20:49
嘩!師兄咁玩法淨用兩個1080好過囉!
作者: cw10615 時間: 2011-5-9 23:27
哇...好吸引呀!!!
作者: silaoye47 時間: 2011-5-10 13:40
回復 43# davideminem
480X2放到,電源放唔到.....
作者: davideminem 時間: 2011-5-10 19:14
依家唸緊啦, 我唸應該會買一個新既CASE.....
作者: ken125111 時間: 2011-5-10 20:21
嘩!連個箱都換埋,米皇真係米皇!
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-10 20:38
小弟難為少少幫你拎隻800D去回收再用
作者: davideminem 時間: 2011-5-10 21:05
唔係米唔米既問題, 係用唔用得著既問題, 我放出去再補錢之MA
作者: davideminem 時間: 2011-5-10 21:05
放比你囉, 我無咩所謂, 我好就住學生哥既~
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-10 21:43
收左都用唔到T___T
我無位放呀
作者: davideminem 時間: 2011-5-10 21:52
唉, 其實有個情意結, 我對PC-A77F有個特別既感覺, 好想將佢上水
作者: tomtomtompk 時間: 2011-5-10 21:58
近排水冷區好多CHING都showoff自己辛辛苦苦buildup既水冷系統.
次次不停放毒, 搞到我多多手訂左D野....
5月 ...
davideminem 發表於 2011-5-1 22:58
我想問你係唔係用緊LG E2360V-__-"
作者: davideminem 時間: 2011-5-10 22:04
係啊, 依D CHEAP野都有CHING留意, 獻醜了
作者: tomtomtompk 時間: 2011-5-10 22:07
因為我都係用LG E2360V,所以我一睇就知道,LG e2360v一D都唔CHEAP= ="
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-10 22:08
回復 53# davideminem
PC-A77F睇上去唔錯

但係我睇真少少,就發現個機箱有好多問題WOR

機箱後面D風洞口咁多既=口=
就連上面冷排位都有排風洞
真係唔知用黎做咩

個人認為800D好上水D

A77F VS 800D

點睇都係800D設計畀水冷多D
FYR
http://hardforum.com/showthread.php?t=1545730
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-10 22:12
岩岩發現原來800D上面冷排都有風洞位

作者: ken125111 時間: 2011-5-10 22:45
回復 50# davideminem
但係個箱開晒孔放出去蝕好多哦!

作者: davideminem 時間: 2011-5-10 22:55
唉, 早幾日先比人話CHEAP......有D CHING話玩水冷, 用得果23咐MON, 頭大身細
作者: ken125111 時間: 2011-5-10 23:02
有冇問吓位師兄玩水冷最少要幾多寸mon呀
作者: leungwaiyin 時間: 2011-5-10 23:31
唔睇錢就mountain mod
作者: ken125111 時間: 2011-5-10 23:35
睇見都流口水呀!
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-10 23:39
睇怕要用48吋MON
24吋+24吋雙MON
作者: ken125111 時間: 2011-5-10 23:42
咁要叫政府派多六千先掂
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-10 23:50
本帖最後由 wongkit23232223 於 2011-5-10 23:52 編輯
畀多次六千蚊

都唔係咁夠WOR
http://forum.coolaler.com/showthread.php?t=240263
人地上水用CG241W+LP2475W
兩個MON合共2萬左右
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-10 23:52
PS:小弟用LG E2260V
仲雞
係咪連2500K都唔好用
用返P4
作者: ken125111 時間: 2011-5-10 23:54
比我換過部機同水冷好過!
作者: tomtomtompk 時間: 2011-5-11 12:45
無錢係咁玩嫁啦,LG E2360v我覺得響23吋中,性價比最高的@.@
作者: tomtomtompk 時間: 2011-5-11 12:46
所以唔洗理人地講咩@@
作者: wongkit23232223 時間: 2011-5-11 15:34
我都係咁諗
自己覺得適合自己就得
理得人地點諗點講
之前上其他論壇都見過唔少咁既人
咩用IPHONE4但用原廠耳筒係白痴(自己翻譯去粗口啦)
玩PS3配LCD MON又係
住豪宅用日本車又係
總之你想像唔到既野都會畀人拎黎笑
你最後最多就係得一個諗法
葡萄咩呀
有時間上網葡萄人
不如拎黎學習下
多一技傍身好過
作者: ywong13 時間: 2011-5-11 17:01
未改之前都好正
期待100%完成品
作者: HKDMC 時間: 2011-5-11 21:15
將會係我下個目標
順帶一提 D玩具就到
作者: ken125111 時間: 2011-5-11 21:34
回復 73# HKDMC
前排見人放,二手都會$2xxxx~:funk:
私唔急的,thx!
作者: HKDMC 時間: 2011-5-11 22:02
友台有人放2手機箱 $2500
作者: d12eminem 時間: 2011-5-25 20:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: davideminem 時間: 2011-5-25 20:41
上星期訂既野成功到左香港.

次次打開. 都係依D....

USPS都幾得意, 用依D BOX 填補空位

以下就係今次既物品





第一個就係DDC既XSPC一體水箱


之後就係DDC PUMP


之後就係D5既 XSPC一體水箱


最後, 就係我最愛既** Feser Limited Edition "Monsta Lite"




重有個死人DELL 27" UltraS IPS LCD Mon

之後就係開始將佢地合體












作者: ken125111 時間: 2011-5-25 21:05
回復 77# davideminem
師兄堅呀!
作者: xinxian 時間: 2011-5-25 22:24
回復 77# davideminem
C兄~毒死我啦..
作者: simplekk 時間: 2011-5-25 22:29
360/420 for CPU & MB...
480 for 590SLI...
乜都夠啦...
唔係多就叫好... 每樣硬件都有自己本身既溫度... 除非掣冷扶助
作者: silaoye47 時間: 2011-5-25 22:30
回復 77# davideminem
睇到我滿地口水呀

作者: d12eminem 時間: 2011-5-25 22:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: steve_1505 時間: 2011-5-25 23:35
ching毒死人啦><
作者: davideminem 時間: 2011-5-25 23:47
360/420 for CPU & MB...
480 for 590SLI...
乜都夠啦...
唔係多就叫好... 每樣硬件都有自己本身既溫度... ...
simplekk 發表於 2011-5-25 22:29
其實係因為第日會換3WAY SLI先放多個排, 但我想要既595味出.....嗚....
作者: ken125111 時間: 2011-5-26 22:32
嘩!原來而家先80%,期待師兄完成100%佳作!
作者: steve_1505 時間: 2011-5-29 17:44
米帝
作者: HKDMC 時間: 2011-5-29 21:29
冷排風扇係咩????
作者: davideminem 時間: 2011-5-29 23:08
邊個排先?
EX360排用1700轉打穿
240用wing
420用1000轉
作者: Altezza64 時間: 2011-5-30 15:26
水箱頂用兩隻90度?
作者: davideminem 時間: 2011-5-30 23:29
有咩問題?
作者: Altezza64 時間: 2011-5-31 01:39
回復 90# davideminem
之前去OCQQ配一套水冷, 買果時因為自己個planning會用一隻90度, 果位哥哥強烈建意盡量唔好用90度, 因為水阻非常大, 建意用兩隻45度, 小弟亦非常應同
作者: davideminem 時間: 2011-5-31 01:44
本帖最後由 davideminem 於 2011-5-31 01:47 編輯
隻DDC 推CPU一個block, 兩個90度唔算D咩.
我行緊雙水道, 90度係落水既, 不過最大原因係我遲D會再改水道, 哈哈~


