作者: Alastor! 時間: 2010-8-13 01:28 標題: 爆水箱
今日拿個陳年水樽出黎唔知點解變左圖中咁.. 第二水道告吹~
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1069212&k=8a5db1d31789894e4ed6e6dd0ef3f8ae&t=1782597675&sid=8yM7CRiB0

作者: TDX 時間: 2010-8-13 01:54
冷縮熱X
?作者: majai214 時間: 2010-8-13 09:00
點解會咁架???:funk:
作者: K_C_ 時間: 2010-8-13 09:19
回復 1# Alastor!
唔奇o丫~~~~

所以我以後都冇再買有Acrylic部份o既parts.
作者: 二代木 時間: 2010-8-13 09:28
師兄你好像暴力咗些少.
瓦膠叻須然美觀,但好容易爆裂同老化.
作者: Alastor! 時間: 2010-8-13 09:50
本來我仲好好心機咁上緊block 落display card -___________-
天意如此只好放棄xd 唔想連運費花成8-900買舊膠返黎... 除非 linke 有得代訂
作者: Casemodder 時間: 2010-8-13 10:18
回復 6# Alastor!
Tao Bao都有D ga!
作者: JACK2120 時間: 2010-8-13 10:40
本來我仲好好心機咁上緊block 落display card -___________-
天意如此只好放棄xd 唔想連運費花成8-900買舊 ...
Alastor! 發表於 2010-8-13 09:50
淘寶幫到你...順手買埋其他野啦
作者: majai214 時間: 2010-8-13 11:08
本來我仲好好心機咁上緊block 落display card -___________-
天意如此只好放棄xd 唔想連運費花成8-900買舊 ...
Alastor! 發表於 2010-8-13 09:50
linke可以做代訂, 但只限佢地做開既品牌, ching打去問下啦
作者: Alastor! 時間: 2010-8-13 12:32
睇黎冇得訂ek ,灰左
option 1: 拿返隻koolance 一体ddc 5.5寸bay 出黎用
option 2: 索性唔上
option 3: 訂兩套koolance ,但加晒d parts 好似都成千銀
作者: K_C_ 時間: 2010-8-13 12:45
原本諗住用乜o野泵?
作者: Alastor! 時間: 2010-8-13 12:47
DDC
諗諗下... 去搵人土製過舊膠,或者老笠個不鏽鋼水箱返黎先
作者: K_C_ 時間: 2010-8-13 12:51
DDC易搞啦..... Linke有呢個喎,唔o岩用咩?

作者: Alastor! 時間: 2010-8-13 12:52
外觀design 上唔啱,諗住掛起兩個水箱,兩個泵放下層,有一條路度好晒上左,用呢個要再搞過晒
作者: Alastor! 時間: 2010-8-13 13:25
哈~ 諗掂,機頂120 排拿走換aquatub
當年千方百計想用但唔啱位,而家偏偏因為部機少左野可以空多個五寸bay出黎而用到... 真吹漲
作者: majai214 時間: 2010-8-13 13:41
睇黎冇得訂ek ,灰左
option 1: 拿返隻koolance 一体ddc 5.5寸bay 出黎用
option 2: 索性唔上
option ...
Alastor! 發表於 2010-8-13 12:32
有現成0係手1就option1啦
作者: JACK2120 時間: 2010-8-13 13:57
叫朋友幫手做隻出黎
作者: Alastor! 時間: 2010-8-13 17:34
有現成,只係想吊個水箱出黎靚d,anyway 今晚老笠隻不鏽鋼返黎睇下點先..
作者: computerman2 時間: 2010-8-13 20:14
kc 咁我屋企果隻水樽係唔係架? 我都怕流水
作者: JACK2120 時間: 2010-8-13 21:07
水樽長期有水係到唔怕掛
樓主隻樽可能長期放係到好干...干到裂左
作者: computerman2 時間: 2010-8-13 21:09
乾左係度都有問題既咩?
作者: JACK2120 時間: 2010-8-13 21:25
GTX
壓爆左都有可能架
作者: Victor168 時間: 2010-8-13 22:18
擰得太緊&過度冷縮熱脹都有機會架.
如使用中又冇搞過佢,應該冇咁易裂卦.


