Board logo

標題: 爆水箱 [打印本頁]

作者: Alastor!    時間: 2010-8-13 01:28     標題: 爆水箱

今日拿個陳年水樽出黎唔知點解變左圖中咁.. 第二水道告吹~

R0013041.JPG

圖片附件: R0013041.JPG (2010-8-13 01:28, 69.57 KB) / 下載次數 27
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1069212&k=8a5db1d31789894e4ed6e6dd0ef3f8ae&t=1782597675&sid=8yM7CRiB0


作者: TDX    時間: 2010-8-13 01:54

冷縮熱X
作者: majai214    時間: 2010-8-13 09:00

點解會咁架???:funk:
作者: K_C_    時間: 2010-8-13 09:19

回復 1# Alastor!

唔奇o丫~~~~



所以我以後都冇再買有Acrylic部份o既parts.
作者: 二代木    時間: 2010-8-13 09:28

師兄你好像暴力咗些少.
瓦膠叻須然美觀,但好容易爆裂同老化.
作者: Alastor!    時間: 2010-8-13 09:50

本來我仲好好心機咁上緊block 落display card -___________-

天意如此只好放棄xd 唔想連運費花成8-900買舊膠返黎... 除非 linke 有得代訂
作者: Casemodder    時間: 2010-8-13 10:18

回復 6# Alastor!


    Tao Bao都有D ga!
作者: JACK2120    時間: 2010-8-13 10:40

本來我仲好好心機咁上緊block 落display card -___________-

天意如此只好放棄xd 唔想連運費花成8-900買舊 ...
Alastor! 發表於 2010-8-13 09:50

淘寶幫到你...順手買埋其他野啦
作者: majai214    時間: 2010-8-13 11:08

本來我仲好好心機咁上緊block 落display card -___________-

天意如此只好放棄xd 唔想連運費花成8-900買舊 ...
Alastor! 發表於 2010-8-13 09:50

linke可以做代訂, 但只限佢地做開既品牌, ching打去問下啦
作者: Alastor!    時間: 2010-8-13 12:32

linke可以做代訂, 但只限佢地做開既品牌, ching打去問下啦
majai214 發表於 2010-8-13 11:08



睇黎冇得訂ek ,灰左


option 1: 拿返隻koolance 一体ddc 5.5寸bay 出黎用
option 2: 索性唔上
option 3: 訂兩套koolance ,但加晒d parts 好似都成千銀
作者: K_C_    時間: 2010-8-13 12:45

原本諗住用乜o野泵?
作者: Alastor!    時間: 2010-8-13 12:47

原本諗住用乜o野泵?
K_C_ 發表於 2010-8-13 12:45



DDC
諗諗下... 去搵人土製過舊膠,或者老笠個不鏽鋼水箱返黎先
作者: K_C_    時間: 2010-8-13 12:51

DDC
諗諗下... 去搵人土製過舊膠,或者老笠個不鏽鋼水箱返黎先
Alastor! 發表於 2010-8-13 12:47


DDC易搞啦..... Linke有呢個喎,唔o岩用咩?


作者: Alastor!    時間: 2010-8-13 12:52

DDC易搞啦..... Linke有呢個喎,唔o岩用咩?
K_C_ 發表於 2010-8-13 12:51


外觀design 上唔啱,諗住掛起兩個水箱,兩個泵放下層,有一條路度好晒上左,用呢個要再搞過晒
作者: Alastor!    時間: 2010-8-13 13:25

哈~ 諗掂,機頂120 排拿走換aquatub

當年千方百計想用但唔啱位,而家偏偏因為部機少左野可以空多個五寸bay出黎而用到... 真吹漲
作者: majai214    時間: 2010-8-13 13:41

睇黎冇得訂ek ,灰左


option 1: 拿返隻koolance 一体ddc 5.5寸bay 出黎用
option 2: 索性唔上
option  ...
Alastor! 發表於 2010-8-13 12:32

有現成0係手1就option1啦
作者: JACK2120    時間: 2010-8-13 13:57

哈~ 諗掂,機頂120 排拿走換aquatub

當年千方百計想用但唔啱位,而家偏偏因為部機少左野可以空多個五寸bay ...
Alastor! 發表於 2010-8-13 13:25

叫朋友幫手做隻出黎
作者: Alastor!    時間: 2010-8-13 17:34

有現成0係手1就option1啦
majai214 發表於 2010-8-13 13:41


有現成,只係想吊個水箱出黎靚d,anyway 今晚老笠隻不鏽鋼返黎睇下點先..
作者: computerman2    時間: 2010-8-13 20:14

回復  Alastor!

唔奇o丫~~~~



所以我以後都冇再買有Acrylic部份o既parts. ...
K_C_ 發表於 2010-8-13 09:19


kc 咁我屋企果隻水樽係唔係架?  我都怕流水
作者: JACK2120    時間: 2010-8-13 21:07

kc 咁我屋企果隻水樽係唔係架?  我都怕流水
computerman2 發表於 2010-8-13 20:14

水樽長期有水係到唔怕掛
樓主隻樽可能長期放係到好干...干到裂左
作者: computerman2    時間: 2010-8-13 21:09

水樽長期有水係到唔怕掛
樓主隻樽可能長期放係到好干...干到裂左 ...
JACK2120 發表於 2010-8-13 21:07



    乾左係度都有問題既咩? 不過我果隻長期用緊,不過遲d 轉冷排既時候再留意下先
作者: JACK2120    時間: 2010-8-13 21:25

乾左係度都有問題既咩?  不過我果隻長期用緊,不過遲d 轉冷排既時候再留意下先  ...
computerman2 發表於 2010-8-13 21:09

GTX
壓爆左都有可能架
作者: Victor168    時間: 2010-8-13 22:18

乾左係度都有問題既咩?  不過我果隻長期用緊,不過遲d 轉冷排既時候再留意下先  ...
computerman2 發表於 2010-8-13 21:09

擰得太緊&過度冷縮熱脹都有機會架.
如使用中又冇搞過佢,應該冇咁易裂卦.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2