作者: purplepaper 時間: 2009-6-2 01:30 標題: 小弟學玩水...(分享安裝過程和測試討論)
小弟初來報到...請各位師兄多多指教.
前排定左既貨品遲遲未到.等到夏天.終於有得玩喇.
不過小弟又係新手..再加機箱方面配合唔到.限制多多.
要再加工和改裝.小弟係呢方面更是門外看.
搞到雞手鴨腳.看來都要搞一斷時間先上得水.
先看圖..遲下補上機圖同溫度圖:



















將所有要開既位..再鑽既洞鑽好.同時預埋走線位

因為"啡毛超"既冷排並唔係M4鏍詩.為方便自己..將冷排上既洞位全都鑽左M4牙..

左邊的是鑽好的M4牙規洞...右邊是本身"啡毛超"既鏍詩位

跟住落黎仲有D時間喎..要求有好既效果.我想將機身黑化.但係小弟並無錢比人整.睇見好多師兄都有教點樣噴.所以自己試下.噴出黎既效果....嗯. 可以接受吧.成本唔貴.一支"牙"黑色噴油$24
要求好少少..加支金屬噴漆$75.效困會好D..因為鋁質既野噴上去好易甩色.噴之前先用沙紙磨下表面.再加金屬噴漆.再加普通噴漆咁應該都唔錯喇.不過小弟係懶人..無用沙紙磨過就上色.



將機箱要裝冷排位置全鑽上M4牙規

呢個係原本跟機箱既水箱.水箱唔大.但係就無位再做其他野.本身個水箱預設有低水位警告.當水箱內既水少到一定既位置會發出響聲警告機主..要諗諗計將水箱和泵接合...再要加入水位..


初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.









外接電源...準備試水

不太想公開的背面."醜"





先試水幾日再換水.小弟以設了兩個放水位.高低位各一個.

用這兩張膠片把機箱和冷排攘合...希望能夠美觀一點

有人網友話過.太多燈浪費資源.將一個死物加上UV燈不設實際.
所以有弟加了個開關.方便把機箱內的燈關上....

前幾日換水同換喉.換冷液..都算順利.入面D水都變了米白色.



明顯睇到新換上去既喉同舊有的喉有明顯分別.

當放晒水..再洗過入面D野後.先入水冷液.前後試左2次水.
2個星期.一星期換一次.用了八支1.5L蒸溜水











算係完成左.至於o係我呢個例子到.
D5泵的五種水速在溫度上好像沒有明顯的分別.
以後有空會做個不正規溫度測試.感謝收看...
火山燒機半小時 4G

FurMark燒下張卡(4870X2 預設下.無超頻)

跑了幾分鐘火山+Furmark既測試
溫度的確比起單跑火山或Furmark為高..可能因為單loop既關系.
再加上CPU熱量暴升了幾度.相同電壓下.但係FSB有出入已經可令溫度暴升.
CPU以4G同頻之下.FSB分別在471和500已經有明顯分別.帶到整體溫度上都升了不少
以下係...圖1)...單燒火山 4G @ 500FSB 30分鐘
圖2) 4G @500FSB + Furmark 10分鐘..
圖1)

圖2)

跑轉3D MARK 06 單卡4870X2 小超845/975(並非CFX)
cpu 4.3G @507*8.5

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-9-2 20:29 編輯 ]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896211&k=acb503e34dd5b2fdcb0ac32030931f1c&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

作者: BenYou 時間: 2009-6-2 01:33
咁都叫新手 ...
作者: Frankie007 時間: 2009-6-2 01:34
樓主, 你太有米啦
作者: bb8388 時間: 2009-6-2 01:41
全部貴價貨
作者: darrem 時間: 2009-6-2 02:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: felixku 時間: 2009-6-2 05:27
新唔新手我唔知,不過我知道樓主係有錢人一名...
作者: love_04 時間: 2009-6-2 08:40
唔新la 係ma?
= ="
作者: barryli 時間: 2009-6-2 12:22
你係"新手",咁我咪係" 新手*10 "............
[ 本帖最後由 barryli 於 2009-6-2 12:22 編輯 ]
作者: aftergood 時間: 2009-6-2 12:29
期待上水圖
ps 樓主是否在koolance一次過買的??
作者: LKNim 時間: 2009-6-2 12:35
第3/4張圖
好明顯唔係Koolance
作者: kit3 時間: 2009-6-2 12:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pcm10241024 時間: 2009-6-2 13:35
新手.........
作者: purplepaper 時間: 2009-6-2 21:52
各位師兄大大們...小弟真係個新手.今次都算係小弟的第一次.
都係在網上搵既資料.自己試試而己.問!!! 有人答到你當然係最快解決到問題.
但係經常地問差唔多既問題又會痳煩到人地.新手唔試唔知錯.
所以小弟好少問野..多數睇文.o岩用既就吸收.有機會自己試.
小弟都唔係咩有錢人.買來的物品經過長時間的存錢才能買到.
並非可以想要咩就有咩D果D人!!
小弟只係想同大大們分享下同交流一下而己.當中再吸收好既資訊..嘿嘿
小弟又有幾張圖更新...我相信黎緊一定都仲會遇到好唔同既問題..
希望大大們能幫助小第完成.先看圖
下圖係舊機箱.本身呢個機箱就有套水冷套件..好多位都fit死晒..
要放兩個360排唔係咁容易.所以要開好多個洞等等,...
再加上走線方面亦沒地方走.小弟覺得.玩水效能同美觀都要有一定既平衡.
以前小弟以效能為先.從來都無住重美觀性.所以呢次要預埋點樣走線.


將所有要開既位..再鑽既洞鑽好.同時預埋走線位

因為"啡毛超"既冷排並唔係M4鏍詩.為方便自己..將冷排上既洞位全都鑽左M4牙..

左邊的是鑽好的M4牙規洞...右邊是本身"啡毛超"既鏍詩位

跟住落黎仲有D時間喎..要求有好既效果.我想將機身黑化.但係小弟並無錢比人整.睇見好多師兄都有教點樣噴.所以自己試下.噴出黎既效果....嗯. 可以接受吧.成本唔貴.一支"牙"黑色噴油$24
要求好少少..加支金屬噴漆$75.效困會好D..因為鋁質既野噴上去好易甩色.噴之前先用沙紙磨下表面.再加金屬噴漆.再加普通噴漆咁應該都唔錯喇.不過小弟係懶人..無用沙紙磨過就上色.



將機箱要裝冷排位置全鑽上M4牙規

呢個係原本跟機箱既水箱.水箱唔大.但係就無位再做其他野.本身個水箱預設有低水位警告.當水箱內既水少到一定既位置會發出響聲警告機主..要諗諗計將水箱和泵接合...再要加入水位..


今日先玩住咁多先..遲下再更新

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-2 21:56 編輯 ]
作者: Athlon神64 時間: 2009-6-2 22:13
呢度D人買多少少野就話米王,一D建設性既REPLY都冇
樓主唔洗太在意,至在分享下就算
作者: darrem 時間: 2009-6-2 22:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: darrem 時間: 2009-6-2 22:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: purplepaper 時間: 2009-6-2 23:23
個機箱係Gixxxxxx 3D Mercury 下面係相關片斷.
http://www.youtube.com/watch?v=r2VZt731m58
係呀..真係好怪..個相一D都唔大..好難走線.位置又唔好.
得個高字.如果我有錢早就換個箱黎玩..而家唔駛咁煩..要左改右改.
我都諗緊辦法睇睇有咩方法可以好睇D.
我打算後掛一個360.上放一個360..凸出黎既位進量希望可以同後面平排..
到時去到果位再諗..嘿嘿
[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-7-11 01:58 編輯 ]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896242&k=c9ab3f3fe35ea89b1a2f01173a2269f6&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896244&k=e1015e889d4b7b2507b82935314473b9&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896246&k=074f8c94932910f2cc9f19ea336118e9&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896248&k=fe182536d882bda0142fe81016bcf403&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896250&k=876a1127b3e9dfb029b4a5cf9992f26f&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896252&k=36573931805149b7736fbbf8b3f115e6&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896254&k=d333b9cd834733c8a02fbc14af3e0370&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896256&k=af350b81369f6496528a3bbbec52dc21&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896258&k=0fe1e4690b582951e9def9f862381b41&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896260&k=832f1e20d172af40c50c8db3f9b08fc3&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896262&k=32a22b123177a9475410ec6b3b34c918&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896270&k=64e051c9c84f5352581d9e9baa27eeb8&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896272&k=ea8fe3d882208da096a267627de81d7b&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896274&k=590730446ee3d12bef242e1f53d7b50c&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896276&k=f80a67a99246301c5774b6195f2f974b&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896278&k=6637f6dc64afa4f8d2cacc33a550efb7&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896280&k=1a92c881725b582c63e1b5adc7cb6564&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896282&k=376317e27da25f8e2c6a75e10823a00a&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

作者: amoslee 時間: 2009-6-2 23:43
Thank You樓主,
其實我想問樓主部機係乜野config呢,因為小弟又係用koolance上4870x2 cfx,
想做個參考
唔該晒!
PS 其實koolance 4870X2有single slot的背板,用咗之後就可以free番2條slot!
[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-6-2 23:46 編輯 ]
作者: degaschan 時間: 2009-6-3 04:53
咁呢個世界咪冇老手
作者: ivancwm 時間: 2009-6-3 09:26
原帖由 purplepaper 於 2009-6-2 23:23 發表
個機箱係Gixxxxxx 3D Mercury 下面係相關片斷.
http://www.youtube.com/watch?v=r2VZt731m58
係呀..真係好怪..個相一D都唔大..好難走線.位置又唔好.
得個高字.如果我有錢早就換個箱黎玩 ...
紙兄,期待你o既大作出場
作者: way 時間: 2009-6-3 12:42
呢家D高手真係好謙虛
作者: leunggod 時間: 2009-6-3 14:19
剩系個兩塊4870x2嘅水排已經可以用黎買多張4870x2
樓主太犀利!
作者: kimball 時間: 2009-6-3 15:30
紫紙又毒我地><
不過有得睇高手示範毒死都無怨
作者: purplepaper 時間: 2009-6-3 20:18
原帖由 amoslee 於 2009-6-2 23:43 發表
Thank You樓主,
其實我想問樓主部機係乜野config呢,因為小弟又係用koolance上4870x2 cfx,
想做個參考![]()
唔該晒!
PS 其實koolance 4870X2有single slot的背板,用咗之後就可以free番2條slot!
師兄你好....之前睇左師兄既串聯同並聯既測式報告真係得益不少...
幸苦晒.多D咁既post咁我地呢D新手學野同成長都快D.
小弟並未玩I7.所以呢次上水都係一D cheap cheap既電腦配件.
為經濟起見小弟以經放左出去一張4870X2.今次只係用住Q9550 P45 4870X2先.
所以師兄要既參考數據小弟暫未能做到..請師兄見諒.
作者: purplepaper 時間: 2009-6-3 20:29
非也...同其他師兄既比較就好似蚊同牛比.
小弟既只係受到機箱限制.問題多多而已.並非大作.
作者: boxbox10 時間: 2009-6-3 23:28
你點樣將水箱&泵接埋?個膠樽開孔會唔會漏?
作者: amoslee 時間: 2009-6-4 00:29
原帖由 purplepaper 於 2009-6-3 20:18 發表
師兄你好....之前睇左師兄既串聯同並聯既測式報告真係得益不少...
幸苦晒.多D咁既post咁我地呢D新手學野同成長都快D.
小弟並未玩I7.所以呢次上水都係一D cheap cheap既電腦配件.
為經濟起見小弟以經放左出去一張4870X2.今次只係用住Q9550 P45 4870X2先.
所以師兄要既參考數據小弟暫未能做到..請師兄見諒.
I see I see.
小弟都係用E8600之麻,其實就係想睇o下 775 CPU + 4870X2 cfx係係乜o野level
不過無緊要啦!唔該晒!
PS,唔好叫我師兄呀!小弟都係新手黎炸,重要跟好多C Hing學o野!
[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-6-4 00:30 編輯 ]
作者: majai214 時間: 2009-6-4 02:11
P45仲係用緊EP45T-EX?
我果塊賣左換左P5Q-D, 換完先覺得都係塊EP45-EX好
作者: jacobslchoi 時間: 2009-6-4 08:28
咁點解樓主唔轉過一個機箱?
作者: lhmbnvqb 時間: 2009-6-4 09:54
毒死人咩
作者: darrem 時間: 2009-6-4 14:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: purplepaper 時間: 2009-6-4 19:28
原裝個水箱好薄下.無牙.只有幾個孔..本來我想鑽1/4牙規.但係
太薄做唔到.以前原裝係用DP-600泵.泵同水箱之間都無用任牙做接合.
只係個泵直插落個水箱出水位就算.而家隻D5泵同DP-600比個咀就細小小.
個水箱出水位又好大..唔o岩個泵.想直插落去都唔得..我打算剪小小喉出黎包落個
泵咀到.就咁插落個水箱出水位到.咁應個咀位應該都OK..不過唔知漏唔漏喇
作者: purplepaper 時間: 2009-6-4 19:35
嗯嗯....暫時用住先.我都對住佢好耐喇.哈哈
作者: boxbox10 時間: 2009-6-4 20:40
原帖由 purplepaper 於 2009-6-4 19:28 發表
原裝個水箱好薄下.無牙.只有幾個孔..本來我想鑽1/4牙規.但係
太薄做唔到.以前原裝係用DP-600泵.泵同水箱之間都無用任牙做接合.
只係個泵直插落個水箱 ...
等睇表演,我之前都想D5+膠樽,但最後都係驚漏。。。
作者: ysc121 時間: 2009-6-4 22:16
新手...都似...
但有錢人就仲似...
全部都貴野...
如果係老手就通常唔會買太貴的野..
個人覺得...
作者: amoslee 時間: 2009-6-4 23:01
小弟之前做咗個小測試都係用個自制難鬼膠樽之麻,仲拖2個D5添!其實個樽都用咗半年有多,無問題丫,幾個癮嫁....
Haha....

作者: purplepaper 時間: 2009-6-5 00:08
真係想睇睇師兄部機
作者: purplepaper 時間: 2009-6-5 00:10
之前都有諗過...其實我間房好細.放部機既地方剛剛方到我而家呢部..
換個機箱..好似TJ07咁大.就一定放唔落
作者: purplepaper 時間: 2009-6-5 00:27
初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.
第四張圖唔知大家知唔知有咩用?




作者: amoslee 時間: 2009-6-5 00:35
[quote]原帖由 purplepaper 於 2009-6-5 00:27 發表

初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.
第四張圖唔知大家知唔知有咩用?

>第四張圖唔知大家知唔知有咩用?
非常明顯, C Hing用另外1個火牛去推set水冷!
(因為小弟都係咁!
另外,小弟又係用紅蝠喎!正!
其實小弟想知C Hing你果2個排係邊到買嫁?
[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-6-5 00:38 編輯 ]
作者: barryli 時間: 2009-6-5 00:38
單睇外面都好大規模..................
真正上埋水....:funk:
樓主慢慢整,唔好急.........但最緊要快,唔該
作者: purplepaper 時間: 2009-6-5 01:39
原帖由 amoslee 於 2009-6-5 00:35 發表
[quote]原帖由 purplepaper 於 2009-6-5 00:27 發表
初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.
第四張圖唔知大家知唔知有咩用?
http://i114.photobucket ...
我果兩個排分開兩次買.第一次Chilled pc.第二次係aquatuning
作者: leunggod 時間: 2009-6-5 03:29
原帖由 purplepaper 於 2009-6-5 00:27 發表
初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.
第四張圖唔知大家知唔知有咩用?
http://i114.photobucket.com/albums/n276/yen0216/IMG_1660.jp ...
好靚,好期待師兄嘅測試報告
作者: MeiMei 時間: 2009-6-7 21:35
原帖由 purplepaper 於 2009-6-2 01:30 發表
小弟初來報到...請各位師兄多多指教.
前排定左既貨品遲遲未到.等到夏天.終於有得玩喇.
不過小弟又係新手..再加機箱方面配合唔到.限制多多.
要再加工和改裝.小弟係呢方面更是門外看.
搞到雞手鴨腳.看來都要搞一斷 ...
師兄
我見倒就好想玩
真係好正
作者: darrem 時間: 2009-6-7 21:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: purplepaper 時間: 2009-6-8 19:51
有的...遲下搞好會測試.而家暫時用蒸流水試住三日水先.
遲下再換冷液.喉都打算換晒佢.而家D喉唔係咁o岩.想要換7/16喉.
作者: MeiMei 時間: 2009-6-8 21:37
謝謝 purplepaper兄回覆我等你好消息
作者: purplepaper 時間: 2009-6-8 23:46
請師兄不要客氣







外接電源...準備試水

不太想公開的背面."醜"





先試水幾日再換水.小弟以設了兩個放水位.高低位各一個.

用這兩張膠片把機箱和冷排攘合...希望能夠美觀一點

有人網友話過.太多燈浪費資源.將一個死物加上UV燈不設實際.
所以有弟加了個開關.方便把機箱內的燈關上....

後續.................
[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-9 00:05 編輯 ]
作者: mtx13579 時間: 2009-6-9 10:54
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=867726&k=1ecdf2c6e31386715f7aaf7fe5cd84f5&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

作者: hugo2005 時間: 2009-6-9 12:35
新手都咁勁?
DIY高手
作者: love_04 時間: 2009-6-9 14:56
新手中的高手
作者: ronaldlee1607 時間: 2009-6-9 17:45
高手中的新手(偽)
作者: purplepaper 時間: 2009-6-10 00:32
師兄所提的那兩個風扇位.小弟不打算再安裝風扇了..
用機箱那兩把抽出的風扇順便吹冷排就算了
作者: purplepaper 時間: 2009-6-10 00:35
小弟確實是新手.非"偽"也..只不過多參考其他師兄的post.
自己試下做而已.
作者: mtx13579 時間: 2009-6-10 00:49
1.
2.
Just advise ! Don't F***
作者: 銀鎧騎士 時間: 2009-6-10 02:05
有人做見習掃地,都有人做見習經理,就係咁解
作者: amoslee 時間: 2009-6-10 07:31
....唔安風扇....不太好吧,可能唔夠力喎
唔好浪費左果PA120.3....
作者: vincenttom 時間: 2009-6-10 09:28 標題: 回覆 57# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: purplepaper 時間: 2009-6-10 15:29
感謝各位師兄既寶貴意見!!
晚上小弟會post測試圖,4G下燒山半小時和燒下張卡,睇下溫度既比較還有沒有改善空間.
[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-10 22:14 編輯 ]
作者: barryli 時間: 2009-6-10 15:30 標題: 回覆 49# 的帖子
照計係用後面機箱散熱風扇吹泠排......
作者: roymung9103 時間: 2009-6-10 16:53
我都好同意 ,...
全都系 $$$$$$ 貴野 ....
作者: purplepaper 時間: 2009-6-10 22:12
先上兩張效能測式溫度圖.而家係用緊普通水做住測試.
睇下大大們比D意見.是否還有改善空間..而家仲係試水期間.遲下會再入返水冷液.
小弟遇到了小許問題,希望師兄們能幫小第解決,或睇下各位師兄有無其他高見。
1,d5泵照我現在的水道看,是否有足夠能力?小弟再在是選了5亦是最高速了,但係感覺上有點力不從心。。
2,如果唔行雙水道,還有沒有其他可行的選擇!!?
3,請問有沒有師兄配置上和小弟差唔多,而係行雙水道作溫度上的比較?
4,機尾抽出那兩把風扇,如果再加兩把風扇上機尾冷排上,會不會浪費了機尾抽出的兩把風扇,感覺好像作用不大。或有沒有更好的方法!!?
感請各位師兄幫忙!!
火山燒機半小時 4G

FurMark燒下張卡

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-10 22:17 編輯 ]
作者: felixku 時間: 2009-6-11 00:18
型,真係好少睇到有人改泵放機頂...有米更加不在話下...
作者: MeiMei 時間: 2009-6-11 19:03
新手都可以買高级嘢傘
作者: purplepaper 時間: 2009-6-11 22:20
都唔算係咩高偕野..
小弟只係抱住買左之後好耐都唔打算換先至買D比較有信心既野.
我試左幾日水...心理上覺得D5泵五個轉效能同溫度上都無咩分別...
遲D得閒做個五種水速既溫度測試
如果分別唔大.或無分別..咁追求水速係為咩呢!!?
我覺得好多師兄都係同小弟一樣."追求心安"!!?
作者: MeiMei 時間: 2009-6-11 22:45
原帖由 purplepaper 於 2009-6-11 22:20 發表
都唔算係咩高偕野..
小弟只係抱住買左之後好耐都唔打算換先至買D比較有信心既野.
我試左幾日水...心理上覺得D5泵五個轉效能同溫度上都無咩分別...
遲D得閒做個五種水速既溫度測試![]()
如果分別唔大.或無分別..咁追求水速係為咩呢!!?
我覺得好多師兄都係同小弟一樣."追求心安"!!?
師兄對的旦求心安
唔洗成日心思思再想換嘢
作者: vincenttom 時間: 2009-6-11 22:53 標題: 回覆 65# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gayner 時間: 2009-6-11 23:04
媽的...你這叫新手嗎?
你很像在組裝一副引擎的樣子!! 強啊!
果然是 Rich Man
作者: ballyng 時間: 2009-6-12 00:35
樓主係有錢人一名
全部貴價貨
作者: ballyng 時間: 2009-6-12 00:35
樓主係有錢人一名
全部貴價貨
作者: ballyng 時間: 2009-6-12 00:36
樓主係有錢人一名
全部貴價貨
作者: mtx13579 時間: 2009-6-12 01:22
原帖由 vincenttom 於 2009-6-11 22:53 發表
以前我都試過,唔同水速既溫度測試,但係如果你用殯射頭,就有分別家啦,其實你己經走對了方向,我己浪費了三套水泠和二年時間,先玩到這個佳段.重有你想降溫效率好的話請加返風扇在泠排到.我一個240排用四把的.
你想降溫效率好的話請加返 2 nos. 風扇在泠排到.我一個240排用四把的
Me Too
作者: mtx13579 時間: 2009-6-12 01:36
測試時有無開冷氣 ?
你效能測式溫度圖 --- GPU 温度 30
作者: purplepaper 時間: 2009-6-12 19:40
當時有開冷氣....遲下試下師兄提到既機尾果張兩風扇.
我再加兩把.看看溫度上有無明顯改變.謝謝師兄教道

作者: MeiMei 時間: 2009-6-12 21:26
師兄我一路追你個 post 學嘢
[ 本帖最後由 MeiMei 於 2009-6-12 21:27 編輯 ]
作者: purplepaper 時間: 2009-6-12 23:35
師兄誇奬了.大家一齊共同成長姐.小弟邊到有野可以學到.
剛剛換水換喉....D水米白色.好似有好多野係入面.
邊放水邊入水洗左我五支1.5L蒸流水.不過咁耐都未試過低水位.
今次試埋..都幾過隱.有三個偕斷.
1.第一偕斷.水位到某個位置.會發出警號聲.(都幾響下).
2.;第二偕斷.驚報聲越響越快越密.跟住自己OFF OS.
3.第三偕斷.直接cut電源.
[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-12 23:38 編輯 ]
作者: MeiMei 時間: 2009-6-13 16:26
原帖由 purplepaper 於 2009-6-12 23:35 發表
師兄誇奬了.大家一齊共同成長姐.小弟邊到有野可以學到.
剛剛換水換喉....D水米白色.好似有好多野係入面.
邊放水邊入水洗左我五支1.5L蒸流水.不過咁耐 ...
可能 冷排內部有什質:
[ 本帖最後由 MeiMei 於 2009-6-13 16:27 編輯 ]
作者: MeiMei 時間: 2009-6-13 16:42
師兄....小弟忙記問要換7/16喉是大過三分喉細過四分喉
請指教
作者: purplepaper 時間: 2009-6-14 01:28
因為我邊放水邊入水.當洗下入面D野...不過我入水既速度無水泵抽水既速度快.
水箱既水越來越少....咁個三個偕斷都會試到.
由警報,off windows.到cut電源都試到.小弟都係用4分喉咀.用過四分薄管同厚管都有..果時買左D接頭係13mm,16mm.
厚管就唔o岩用...跟住就買返薄管用.又覺得薄管唔好走喉.7/16喉.是可以用在四分咀上.
wall比薄管厚.走喉無薄管難走.個人覺得又比厚管美觀...所以昨天試完水就換返7/16喉玩.
[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-14 01:43 編輯 ]
作者: KaricKKL 時間: 2009-6-14 11:18
樓主我想知le 隻咀叫咩ar ?

作者: purplepaper 時間: 2009-6-14 12:04
四分接咀 16/13mm
id 11-13mm, od13m既喉都用到.四分厚管用唔到.四分薄管既咀黎..7/16喉其實都用到.
個位就比較fit.要比較用力上喉.

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-14 12:05 編輯 ]
作者: MeiMei 時間: 2009-6-14 22:11
原帖由 purplepaper 於 2009-6-14 12:04 發表
四分接咀 16/13mm
id 11-13mm, od13m既喉都用到.四分厚管用唔到.四分薄管既咀黎..7/16喉其實都用到.
個位就比較fit.要比較用力上喉.![]()
我所知隻咀最好...好少机會流水
作者: purplepaper 時間: 2009-6-16 00:02
最好小弟就唔係好清楚..不過小弟覺得都幾好用.幾o岩用

作者: freezewind 時間: 2009-6-17 02:33
米王
我都唔知要儲幾耐先可以儲夠錢買呢d野
作者: bravobbb 時間: 2009-6-17 13:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MeiMei 時間: 2009-6-17 23:39
師兄唔好講米王米王
[ 本帖最後由 MeiMei 於 2009-6-17 23:40 編輯 ]
作者: purplepaper 時間: 2009-6-22 00:48
前幾日換水同換喉.換冷液..都算順利.入面D水都變了米白色.



明顯睇到新換上去既喉同舊有的喉有明顯分別.

當放晒水..再洗過入面D野後.先入水冷液.前後試左2次水.
2個星期.一星期換一次.用了八支1.5L蒸溜水











算係完成左.至於o係我呢個例子到.
D5泵的五種水速在溫度上好像沒有明顯的分別.
以後有空會做個不正規溫度測試.感謝收看...
作者: hangck 時間: 2009-6-22 00:58
成個箱係黑色會正好多
作者: 淆底 時間: 2009-6-22 01:01
超級新手
犀利
作者: 淆底 時間: 2009-6-22 01:01
[ 本帖最後由 淆底 於 2009-6-22 01:02 編輯 ]
作者: MeiMei 時間: 2009-6-22 18:01
原帖由 purplepaper 於 2009-6-22 00:48 發表
前幾日換水同換喉.換冷液..都算順利.入面D水都變了米白色.
http://i1.hk/u/attachments/day_090622/20090622_19a3b40b032d ...
全相好正 !
紅色水重正
[ 本帖最後由 MeiMei 於 2009-6-22 18:01 編輯 ]
作者: amoslee 時間: 2009-6-22 18:09
原帖由 purplepaper 於 2009-6-22 00:48 發表
前幾日換水同換喉.換冷液..都算順利.入面D水都變了米白色.
http://i1.hk/u/attachments/day_090622/20090622_19a3b40b032d ...
C Hing我想問你,你話換喉,是因為D喉起米白色所以換咗佢?
點換?買過D新的?咁舊的喉又點算?
我想問因為我D喉都有同樣問題...
請指教!
THX
[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-6-22 18:10 編輯 ]
作者: purplepaper 時間: 2009-6-23 01:45
小弟原本都係咁諗.諗住全機噴黑..效果應該比而家好得多.
唯一既問題係我信唔過自己既手工..噴油小弟自問能力不足
[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-9-2 20:26 編輯 ]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937752&k=f02fad973eb426250263790c691ea413&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937753&k=6e6a9dda874646214abbd2104f63cc70&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937754&k=aee132a753f41b99c05f05b2e3082230&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937755&k=a434593b82615a57b9f1166ea150d52b&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937757&k=e700d03bbbc1d168b579dfb0f2ab73e5&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937758&k=05c4c30eaec9dc2dd538cc29bc3a6ce4&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937759&k=38f0af7516f97c4b8298637d5091c834&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937760&k=180850990e592c141519a9d6b4eababa&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937761&k=6ccf197db1b9b7c43697d2d110e00c87&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937762&k=a68e55f01659c9892e460afcbfcda99a&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937769&k=a9b2380de1fe08e1d8fd526cc941222e&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937770&k=17d4474d13ff98d4cb812690eef4821e&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ

作者: purplepaper 時間: 2009-6-23 01:47
感謝Mei師兄一直以來的支持.感謝讚賞!!

作者: purplepaper 時間: 2009-6-23 01:57
原帖由 amoslee 於 2009-6-22 18:09 發表
C Hing我想問你,你話換喉,是因為D喉起米白色所以換咗佢?
點換?買過D新的?咁舊的喉又點算?
我想問因為我D喉都有同樣問題...
請指教!
THX
因為小弟有朋友試過機箱內起泥水.好嘔心.
加上小弟本來就預算會先試水洗下入面D野.
點知水質真係有變化.加上原本買左係四分粗喉.
而定左koolance咀係四分薄喉唔o岩用.果時朋友比左一斷7/16喉我.
之後我再買返四分薄喉.7/16喉同四分薄喉同時上機.
發覺7/16喉比起四分薄喉更加好走.
又見水以經有了變化.換水順便換喉.所以我仲有喉多左出黎.
粗喉無用過.薄喉又有多.而家打算放返出去睇下有無師兄要囉

作者: sunnylee 時間: 2009-6-23 20:49
真是好正
[ 本帖最後由 sunnylee 於 2009-6-23 20:50 編輯 ]
作者: MeiMei 時間: 2009-6-23 21:10
日後要向你多多學習研究一吓
作者: iloveskyline 時間: 2009-6-25 19:22
新手中的高手 !
作者: N95 時間: 2009-6-25 20:39
樓主安裝得好正由其水路安排
正
作者: lok0000 時間: 2009-6-26 22:07
我仲玩緊空氣咋...."""!!!!!!

