Board logo

標題: 小弟學玩水...(分享安裝過程和測試討論) [打印本頁]

作者: purplepaper    時間: 2009-6-2 01:30     標題: 小弟學玩水...(分享安裝過程和測試討論)

小弟初來報到...請各位師兄多多指教.

前排定左既貨品遲遲未到.等到夏天.終於有得玩喇.

不過小弟又係新手..再加機箱方面配合唔到.限制多多.

要再加工和改裝.小弟係呢方面更是門外看.

搞到雞手鴨腳.看來都要搞一斷時間先上得水.

先看圖..遲下補上機圖同溫度圖:























































將所有要開既位..再鑽既洞鑽好.同時預埋走線位


因為"啡毛超"既冷排並唔係M4鏍詩.為方便自己..將冷排上既洞位全都鑽左M4牙..



左邊的是鑽好的M4牙規洞...右邊是本身"啡毛超"既鏍詩位



跟住落黎仲有D時間喎..要求有好既效果.我想將機身黑化.但係小弟並無錢比人整.睇見好多師兄都有教點樣噴.所以自己試下.噴出黎既效果....嗯. 可以接受吧.成本唔貴.一支"牙"黑色噴油$24
要求好少少..加支金屬噴漆$75.效困會好D..因為鋁質既野噴上去好易甩色.噴之前先用沙紙磨下表面.再加金屬噴漆.再加普通噴漆咁應該都唔錯喇.不過小弟係懶人..無用沙紙磨過就上色.











將機箱要裝冷排位置全鑽上M4牙規


呢個係原本跟機箱既水箱.水箱唔大.但係就無位再做其他野.本身個水箱預設有低水位警告.當水箱內既水少到一定既位置會發出響聲警告機主..要諗諗計將水箱和泵接合...再要加入水位..




初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.






















外接電源...準備試水


不太想公開的背面."醜"













先試水幾日再換水.小弟以設了兩個放水位.高低位各一個.


用這兩張膠片把機箱和冷排攘合...希望能夠美觀一點


有人網友話過.太多燈浪費資源.將一個死物加上UV燈不設實際.
所以有弟加了個開關.方便把機箱內的燈關上....

前幾日換水同換喉.換冷液..都算順利.入面D水都變了米白色.







明顯睇到新換上去既喉同舊有的喉有明顯分別.


當放晒水..再洗過入面D野後.先入水冷液.前後試左2次水.

2個星期.一星期換一次.用了八支1.5L蒸溜水






















算係完成左.至於o係我呢個例子到.

D5泵的五種水速在溫度上好像沒有明顯的分別.

以後有空會做個不正規溫度測試.感謝收看...


火山燒機半小時 4G


FurMark燒下張卡(4870X2 預設下.無超頻)


跑了幾分鐘火山+Furmark既測試

溫度的確比起單跑火山或Furmark為高..可能因為單loop既關系.

再加上CPU熱量暴升了幾度.相同電壓下.但係FSB有出入已經可令溫度暴升.

CPU以4G同頻之下.FSB分別在471和500已經有明顯分別.帶到整體溫度上都升了不少

以下係...圖1)...單燒火山 4G @ 500FSB  30分鐘

               圖2)  4G @500FSB + Furmark  10分鐘..

圖1)




圖2)



跑轉3D MARK 06 單卡4870X2 小超845/975(並非CFX)
cpu 4.3G  @507*8.5


[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-9-2 20:29 編輯 ]

圖片附件: IMG_1568.jpg (2009-7-11 01:20, 98.68 KB) / 下載次數 205
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896211&k=acb503e34dd5b2fdcb0ac32030931f1c&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ


作者: BenYou    時間: 2009-6-2 01:33

咁都叫新手  ...
作者: Frankie007    時間: 2009-6-2 01:34

樓主, 你太有米啦
作者: bb8388    時間: 2009-6-2 01:41

全部貴價貨
作者: darrem    時間: 2009-6-2 02:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: felixku    時間: 2009-6-2 05:27

新唔新手我唔知,不過我知道樓主係有錢人一名...
作者: love_04    時間: 2009-6-2 08:40

唔新la 係ma?
= ="
作者: barryli    時間: 2009-6-2 12:22

你係"新手",咁我咪係" 新手*10 "............

[ 本帖最後由 barryli 於 2009-6-2 12:22 編輯 ]
作者: aftergood    時間: 2009-6-2 12:29

期待上水圖
ps 樓主是否在koolance一次過買的??
作者: LKNim    時間: 2009-6-2 12:35

原帖由 aftergood 於 2009-6-2 12:29 發表
期待上水圖
ps 樓主是否在koolance一次過買的??

第3/4張圖
好明顯唔係Koolance
作者: kit3    時間: 2009-6-2 12:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pcm10241024    時間: 2009-6-2 13:35

新手.........
作者: purplepaper    時間: 2009-6-2 21:52

各位師兄大大們...小弟真係個新手.今次都算係小弟的第一次.

都係在網上搵既資料.自己試試而己.問!!! 有人答到你當然係最快解決到問題.

但係經常地問差唔多既問題又會痳煩到人地.新手唔試唔知錯.

所以小弟好少問野..多數睇文.o岩用既就吸收.有機會自己試.

小弟都唔係咩有錢人.買來的物品經過長時間的存錢才能買到.

並非可以想要咩就有咩D果D人!!

小弟只係想同大大們分享下同交流一下而己.當中再吸收好既資訊..嘿嘿

小弟又有幾張圖更新...我相信黎緊一定都仲會遇到好唔同既問題..

希望大大們能幫助小第完成.先看圖

下圖係舊機箱.本身呢個機箱就有套水冷套件..好多位都fit死晒..

要放兩個360排唔係咁容易.所以要開好多個洞等等,...

再加上走線方面亦沒地方走.小弟覺得.玩水效能同美觀都要有一定既平衡.

以前小弟以效能為先.從來都無住重美觀性.所以呢次要預埋點樣走線.





將所有要開既位..再鑽既洞鑽好.同時預埋走線位


因為"啡毛超"既冷排並唔係M4鏍詩.為方便自己..將冷排上既洞位全都鑽左M4牙..



左邊的是鑽好的M4牙規洞...右邊是本身"啡毛超"既鏍詩位



跟住落黎仲有D時間喎..要求有好既效果.我想將機身黑化.但係小弟並無錢比人整.睇見好多師兄都有教點樣噴.所以自己試下.噴出黎既效果....嗯. 可以接受吧.成本唔貴.一支"牙"黑色噴油$24
要求好少少..加支金屬噴漆$75.效困會好D..因為鋁質既野噴上去好易甩色.噴之前先用沙紙磨下表面.再加金屬噴漆.再加普通噴漆咁應該都唔錯喇.不過小弟係懶人..無用沙紙磨過就上色.











將機箱要裝冷排位置全鑽上M4牙規


呢個係原本跟機箱既水箱.水箱唔大.但係就無位再做其他野.本身個水箱預設有低水位警告.當水箱內既水少到一定既位置會發出響聲警告機主..要諗諗計將水箱和泵接合...再要加入水位..




今日先玩住咁多先..遲下再更新

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-2 21:56 編輯 ]
作者: Athlon神64    時間: 2009-6-2 22:13

呢度D人買多少少野就話米王,一D建設性既REPLY都冇

樓主唔洗太在意,至在分享下就算
作者: darrem    時間: 2009-6-2 22:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: darrem    時間: 2009-6-2 22:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: purplepaper    時間: 2009-6-2 23:23

原帖由 darrem 於 2009-6-2 22:40 發表
樓主樓主...我想知你個箱係咩MODEL?
我見你個箱咁大---咁個頂蓋咪好高

你頂個位重係240位...用360排凸左出黎咪好怪

個機箱係Gixxxxxx 3D Mercury 下面係相關片斷.
http://www.youtube.com/watch?v=r2VZt731m58

係呀..真係好怪..個相一D都唔大..好難走線.位置又唔好.

得個高字.如果我有錢早就換個箱黎玩..而家唔駛咁煩..要左改右改.

我都諗緊辦法睇睇有咩方法可以好睇D.

我打算後掛一個360.上放一個360..凸出黎既位進量希望可以同後面平排..

到時去到果位再諗..嘿嘿



[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-7-11 01:58 編輯 ]

圖片附件: IMG_1564.jpg (2009-7-11 01:56, 95.7 KB) / 下載次數 101
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896242&k=c9ab3f3fe35ea89b1a2f01173a2269f6&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1567.jpg (2009-7-11 01:56, 98.38 KB) / 下載次數 87
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896244&k=e1015e889d4b7b2507b82935314473b9&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1611.jpg (2009-7-11 01:56, 102.25 KB) / 下載次數 126
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896246&k=074f8c94932910f2cc9f19ea336118e9&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1563.jpg (2009-7-11 01:56, 79.45 KB) / 下載次數 96
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896248&k=fe182536d882bda0142fe81016bcf403&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1581.jpg (2009-7-11 01:56, 54.27 KB) / 下載次數 95
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896250&k=876a1127b3e9dfb029b4a5cf9992f26f&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1584.jpg (2009-7-11 01:56, 122 KB) / 下載次數 101
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896252&k=36573931805149b7736fbbf8b3f115e6&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1565.jpg (2009-7-11 01:56, 87.78 KB) / 下載次數 115
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896254&k=d333b9cd834733c8a02fbc14af3e0370&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1589.jpg (2009-7-11 01:56, 128.22 KB) / 下載次數 100
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896256&k=af350b81369f6496528a3bbbec52dc21&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1606.jpg (2009-7-11 01:56, 59.91 KB) / 下載次數 127
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896258&k=0fe1e4690b582951e9def9f862381b41&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1603.jpg (2009-7-11 01:56, 116.96 KB) / 下載次數 96
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896260&k=832f1e20d172af40c50c8db3f9b08fc3&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: IMG_1573.jpg (2009-7-11 01:56, 84.14 KB) / 下載次數 107
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896262&k=32a22b123177a9475410ec6b3b34c918&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 13.jpg (2009-7-11 01:58, 78.37 KB) / 下載次數 104
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896270&k=64e051c9c84f5352581d9e9baa27eeb8&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 14.jpg (2009-7-11 01:58, 108 KB) / 下載次數 107
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896272&k=ea8fe3d882208da096a267627de81d7b&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 15.jpg (2009-7-11 01:58, 97.26 KB) / 下載次數 98
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896274&k=590730446ee3d12bef242e1f53d7b50c&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 16.jpg (2009-7-11 01:58, 81.9 KB) / 下載次數 87
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896276&k=f80a67a99246301c5774b6195f2f974b&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 17.jpg (2009-7-11 01:58, 104.58 KB) / 下載次數 104
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896278&k=6637f6dc64afa4f8d2cacc33a550efb7&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 18.jpg (2009-7-11 01:58, 93.29 KB) / 下載次數 79
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896280&k=1a92c881725b582c63e1b5adc7cb6564&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 19.jpg (2009-7-11 01:58, 89.56 KB) / 下載次數 117
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=896282&k=376317e27da25f8e2c6a75e10823a00a&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ


作者: amoslee    時間: 2009-6-2 23:43

Thank You樓主,

其實我想問樓主部機係乜野config呢,因為小弟又係用koolance上4870x2 cfx,
想做個參考
唔該晒!

PS 其實koolance 4870X2有single slot的背板,用咗之後就可以free番2條slot!

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-6-2 23:46 編輯 ]
作者: degaschan    時間: 2009-6-3 04:53

咁呢個世界咪冇老手
作者: ivancwm    時間: 2009-6-3 09:26

原帖由 purplepaper 於 2009-6-2 23:23 發表

個機箱係Gixxxxxx 3D Mercury 下面係相關片斷.
http://www.youtube.com/watch?v=r2VZt731m58

係呀..真係好怪..個相一D都唔大..好難走線.位置又唔好.

得個高字.如果我有錢早就換個箱黎玩 ...

紙兄,期待你o既大作出場
作者: way    時間: 2009-6-3 12:42

呢家D高手真係好謙虛
作者: leunggod    時間: 2009-6-3 14:19

剩系個兩塊4870x2嘅水排已經可以用黎買多張4870x2

樓主太犀利!
作者: kimball    時間: 2009-6-3 15:30

紫紙又毒我地><
不過有得睇高手示範毒死都無怨
作者: purplepaper    時間: 2009-6-3 20:18

原帖由 amoslee 於 2009-6-2 23:43 發表
Thank You樓主,

其實我想問樓主部機係乜野config呢,因為小弟又係用koolance上4870x2 cfx,
想做個參考
唔該晒!

PS 其實koolance 4870X2有single slot的背板,用咗之後就可以free番2條slot!


師兄你好....之前睇左師兄既串聯同並聯既測式報告真係得益不少...

幸苦晒.多D咁既post咁我地呢D新手學野同成長都快D.

小弟並未玩I7.所以呢次上水都係一D cheap cheap既電腦配件.

為經濟起見小弟以經放左出去一張4870X2.今次只係用住Q9550 P45 4870X2先.

所以師兄要既參考數據小弟暫未能做到..請師兄見諒.
作者: purplepaper    時間: 2009-6-3 20:29

原帖由 ivancwm 於 2009-6-3 09:26 發表

紙兄,期待你o既大作出場



非也...同其他師兄既比較就好似蚊同牛比.

小弟既只係受到機箱限制.問題多多而已.並非大作.
作者: boxbox10    時間: 2009-6-3 23:28

你點樣將水箱&泵接埋?個膠樽開孔會唔會漏?
作者: amoslee    時間: 2009-6-4 00:29

原帖由 purplepaper 於 2009-6-3 20:18 發表


師兄你好....之前睇左師兄既串聯同並聯既測式報告真係得益不少...

幸苦晒.多D咁既post咁我地呢D新手學野同成長都快D.

小弟並未玩I7.所以呢次上水都係一D cheap cheap既電腦配件.

為經濟起見小弟以經放左出去一張4870X2.今次只係用住Q9550 P45 4870X2先.

所以師兄要既參考數據小弟暫未能做到..請師兄見諒.

I see I see.
小弟都係用E8600之麻,其實就係想睇o下 775 CPU + 4870X2 cfx係係乜o野level

不過無緊要啦!唔該晒!

PS,唔好叫我師兄呀!小弟都係新手黎炸,重要跟好多C Hing學o野!

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-6-4 00:30 編輯 ]
作者: majai214    時間: 2009-6-4 02:11

P45仲係用緊EP45T-EX?
我果塊賣左換左P5Q-D, 換完先覺得都係塊EP45-EX好
作者: jacobslchoi    時間: 2009-6-4 08:28

原帖由 purplepaper 於 2009-6-3 20:29 發表



非也...同其他師兄既比較就好似蚊同牛比.

小弟既只係受到機箱限制.問題多多而已.並非大作.


咁點解樓主唔轉過一個機箱?
作者: lhmbnvqb    時間: 2009-6-4 09:54

毒死人咩
作者: darrem    時間: 2009-6-4 14:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: purplepaper    時間: 2009-6-4 19:28

原帖由 boxbox10 於 2009-6-3 23:28 發表
你點樣將水箱&泵接埋?個膠樽開孔會唔會漏?


原裝個水箱好薄下.無牙.只有幾個孔..本來我想鑽1/4牙規.但係

太薄做唔到.以前原裝係用DP-600泵.泵同水箱之間都無用任牙做接合.

只係個泵直插落個水箱出水位就算.而家隻D5泵同DP-600比個咀就細小小.

個水箱出水位又好大..唔o岩個泵.想直插落去都唔得..我打算剪小小喉出黎包落個

泵咀到.就咁插落個水箱出水位到.咁應個咀位應該都OK..不過唔知漏唔漏喇
作者: purplepaper    時間: 2009-6-4 19:35

原帖由 majai214 於 2009-6-4 02:11 發表
P45仲係用緊EP45T-EX?
我果塊賣左換左P5Q-D, 換完先覺得都係塊EP45-EX好


嗯嗯....暫時用住先.我都對住佢好耐喇.哈哈
作者: boxbox10    時間: 2009-6-4 20:40

原帖由 purplepaper 於 2009-6-4 19:28 發表


原裝個水箱好薄下.無牙.只有幾個孔..本來我想鑽1/4牙規.但係

太薄做唔到.以前原裝係用DP-600泵.泵同水箱之間都無用任牙做接合.

只係個泵直插落個水箱 ...


等睇表演,我之前都想D5+膠樽,但最後都係驚漏。。。
作者: ysc121    時間: 2009-6-4 22:16

新手...都似...
但有錢人就仲似...
全部都貴野...
如果係老手就通常唔會買太貴的野..
個人覺得...
作者: amoslee    時間: 2009-6-4 23:01

原帖由 boxbox10 於 2009-6-4 20:40 發表


等睇表演,我之前都想D5+膠樽,但最後都係驚漏。。。

小弟之前做咗個小測試都係用個自制難鬼膠樽之麻,仲拖2個D5添!其實個樽都用咗半年有多,無問題丫,幾個癮嫁....
Haha....


作者: purplepaper    時間: 2009-6-5 00:08

原帖由 amoslee 於 2009-6-4 23:01 發表

小弟之前做咗個小測試都係用個自制難鬼膠樽之麻,仲拖2個D5添!其實個樽都用咗半年有多,無問題丫,幾個癮嫁....
Haha....



真係想睇睇師兄部機
作者: purplepaper    時間: 2009-6-5 00:10

原帖由 darrem 於 2009-6-4 14:17 發表
如果樓主轉下個箱一定重好睇~~
TJ07吧~~


之前都有諗過...其實我間房好細.放部機既地方剛剛方到我而家呢部..

換個機箱..好似TJ07咁大.就一定放唔落
作者: purplepaper    時間: 2009-6-5 00:27

初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.

第四張圖唔知大家知唔知有咩用?











作者: amoslee    時間: 2009-6-5 00:35

[quote]原帖由 purplepaper 於 2009-6-5 00:27 發表
初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.

第四張圖唔知大家知唔知有咩用?


>第四張圖唔知大家知唔知有咩用?
非常明顯, C Hing用另外1個火牛去推set水冷!
(因為小弟都係咁! )

另外,小弟又係用紅蝠喎!正!
其實小弟想知C Hing你果2個排係邊到買嫁?

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-6-5 00:38 編輯 ]
作者: barryli    時間: 2009-6-5 00:38

單睇外面都好大規模..................
真正上埋水....:funk:
樓主慢慢整,唔好急.........但最緊要快,唔該
作者: purplepaper    時間: 2009-6-5 01:39

原帖由 amoslee 於 2009-6-5 00:35 發表
[quote]原帖由 purplepaper 於 2009-6-5 00:27 發表
初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.

第四張圖唔知大家知唔知有咩用?

http://i114.photobucket ...


我果兩個排分開兩次買.第一次Chilled pc.第二次係aquatuning
作者: leunggod    時間: 2009-6-5 03:29

原帖由 purplepaper 於 2009-6-5 00:27 發表
初形...時間關係..."啦啦林"求其放其張上黎睇睇.

第四張圖唔知大家知唔知有咩用?




http://i114.photobucket.com/albums/n276/yen0216/IMG_1660.jp ...

好靚,好期待師兄嘅測試報告
作者: MeiMei    時間: 2009-6-7 21:35

原帖由 purplepaper 於 2009-6-2 01:30 發表
小弟初來報到...請各位師兄多多指教.

前排定左既貨品遲遲未到.等到夏天.終於有得玩喇.

不過小弟又係新手..再加機箱方面配合唔到.限制多多.

要再加工和改裝.小弟係呢方面更是門外看.

搞到雞手鴨腳.看來都要搞一斷 ...


師兄
我見倒就好想玩 請問個水冷頭有無報告 test
真係好正
作者: darrem    時間: 2009-6-7 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: purplepaper    時間: 2009-6-8 19:51

原帖由 MeiMei 於 2009-6-7 21:35 發表


師兄
我見倒就好想玩 請問個水冷頭有無報告 test
真係好正

有的...遲下搞好會測試.而家暫時用蒸流水試住三日水先.
遲下再換冷液.喉都打算換晒佢.而家D喉唔係咁o岩.想要換7/16喉.
作者: MeiMei    時間: 2009-6-8 21:37

原帖由 purplepaper 於 2009-6-8 19:51 發表

有的...遲下搞好會測試.而家暫時用蒸流水試住三日水先.
遲下再換冷液.喉都打算換晒佢.而家D喉唔係咁o岩.想要換7/16喉.
謝謝 purplepaper兄回覆我等你好消息
作者: purplepaper    時間: 2009-6-8 23:46

原帖由 MeiMei 於 2009-6-8 21:37 發表
謝謝 purplepaper兄回覆我等你好消息

請師兄不要客氣














外接電源...準備試水


不太想公開的背面."醜"













先試水幾日再換水.小弟以設了兩個放水位.高低位各一個.


用這兩張膠片把機箱和冷排攘合...希望能夠美觀一點


有人網友話過.太多燈浪費資源.將一個死物加上UV燈不設實際.
所以有弟加了個開關.方便把機箱內的燈關上....


後續.................

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-9 00:05 編輯 ]
作者: mtx13579    時間: 2009-6-9 10:54

IMG_1668.jpg

圖片附件: IMG_1668.jpg (2009-6-9 10:54, 74.54 KB) / 下載次數 109
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=867726&k=1ecdf2c6e31386715f7aaf7fe5cd84f5&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ


作者: hugo2005    時間: 2009-6-9 12:35

新手都咁勁?
DIY高手
作者: love_04    時間: 2009-6-9 14:56

新手中的高手

作者: ronaldlee1607    時間: 2009-6-9 17:45

高手中的新手(偽)
作者: purplepaper    時間: 2009-6-10 00:32

原帖由 mtx13579 於 2009-6-9 10:54 發表
867726


師兄所提的那兩個風扇位.小弟不打算再安裝風扇了..

用機箱那兩把抽出的風扇順便吹冷排就算了
作者: purplepaper    時間: 2009-6-10 00:35

原帖由 ronaldlee1607 於 2009-6-9 17:45 發表
高手中的新手(偽)


小弟確實是新手.非"偽"也..只不過多參考其他師兄的post.

自己試下做而已.
作者: mtx13579    時間: 2009-6-10 00:49

原帖由 purplepaper 於 2009-6-10 00:32 發表


師兄所提的那兩個風扇位.小弟不打算再安裝風扇了..

用機箱那兩把抽出的風扇順便吹冷排就算了


1.   I strongly suggested to install two more fan. The existing fan in the casing cannot provide adequate flux to blow through the coil.

2.   Why there is no gasket between the fan casing and the coil.

Just advise ! Don't F***
作者: 銀鎧騎士    時間: 2009-6-10 02:05

有人做見習掃地,都有人做見習經理,就係咁解
作者: amoslee    時間: 2009-6-10 07:31

原帖由 purplepaper 於 2009-6-10 00:32 發表


師兄所提的那兩個風扇位.小弟不打算再安裝風扇了..

用機箱那兩把抽出的風扇順便吹冷排就算了

....唔安風扇....不太好吧,可能唔夠力喎
唔好浪費左果PA120.3....
作者: vincenttom    時間: 2009-6-10 09:28     標題: 回覆 57# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: purplepaper    時間: 2009-6-10 15:29

感謝各位師兄既寶貴意見!!

晚上小弟會post測試圖,4G下燒山半小時和燒下張卡,睇下溫度既比較還有沒有改善空間.

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-10 22:14 編輯 ]
作者: barryli    時間: 2009-6-10 15:30     標題: 回覆 49# 的帖子

照計係用後面機箱散熱風扇吹泠排......
作者: roymung9103    時間: 2009-6-10 16:53

原帖由 ronaldlee1607 於 2009-6-9 17:45 發表
高手中的新手(偽)

我都好同意 ,...
全都系 $$$$$$ 貴野 ....
作者: purplepaper    時間: 2009-6-10 22:12

先上兩張效能測式溫度圖.而家係用緊普通水做住測試.

睇下大大們比D意見.是否還有改善空間..而家仲係試水期間.遲下會再入返水冷液.

小弟遇到了小許問題,希望師兄們能幫小第解決,或睇下各位師兄有無其他高見。

1,d5泵照我現在的水道看,是否有足夠能力?小弟再在是選了5亦是最高速了,但係感覺上有點力不從心。。

2,如果唔行雙水道,還有沒有其他可行的選擇!!?

3,請問有沒有師兄配置上和小弟差唔多,而係行雙水道作溫度上的比較?

4,機尾抽出那兩把風扇,如果再加兩把風扇上機尾冷排上,會不會浪費了機尾抽出的兩把風扇,感覺好像作用不大。或有沒有更好的方法!!?
感請各位師兄幫忙!!


火山燒機半小時 4G


FurMark燒下張卡


[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-10 22:17 編輯 ]
作者: felixku    時間: 2009-6-11 00:18

型,真係好少睇到有人改泵放機頂...有米更加不在話下...
作者: MeiMei    時間: 2009-6-11 19:03

新手都可以買高级嘢傘
作者: purplepaper    時間: 2009-6-11 22:20

原帖由 MeiMei 於 2009-6-11 19:03 發表
新手都可以買高级嘢傘

都唔算係咩高偕野..

小弟只係抱住買左之後好耐都唔打算換先至買D比較有信心既野.

我試左幾日水...心理上覺得D5泵五個轉效能同溫度上都無咩分別...

遲D得閒做個五種水速既溫度測試

如果分別唔大.或無分別..咁追求水速係為咩呢!!?

我覺得好多師兄都係同小弟一樣."追求心安"!!?
作者: MeiMei    時間: 2009-6-11 22:45

原帖由 purplepaper 於 2009-6-11 22:20 發表

都唔算係咩高偕野..

小弟只係抱住買左之後好耐都唔打算換先至買D比較有信心既野.

我試左幾日水...心理上覺得D5泵五個轉效能同溫度上都無咩分別...

遲D得閒做個五種水速既溫度測試

如果分別唔大.或無分別..咁追求水速係為咩呢!!?

我覺得好多師兄都係同小弟一樣."追求心安"!!?

師兄對的旦求心安 一買就要效果好
唔洗成日心思思再想換嘢
作者: vincenttom    時間: 2009-6-11 22:53     標題: 回覆 65# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gayner    時間: 2009-6-11 23:04

媽的...你這叫新手嗎?
你很像在組裝一副引擎的樣子!! 強啊!

果然是 Rich Man
作者: ballyng    時間: 2009-6-12 00:35

樓主係有錢人一名
全部貴價貨
作者: ballyng    時間: 2009-6-12 00:35

樓主係有錢人一名
全部貴價貨
作者: ballyng    時間: 2009-6-12 00:36

樓主係有錢人一名
全部貴價貨
作者: mtx13579    時間: 2009-6-12 01:22

原帖由 vincenttom 於 2009-6-11 22:53 發表
以前我都試過,唔同水速既溫度測試,但係如果你用殯射頭,就有分別家啦,其實你己經走對了方向,我己浪費了三套水泠和二年時間,先玩到這個佳段.重有你想降溫效率好的話請加返風扇在泠排到.我一個240排用四把的.



你想降溫效率好的話請加返 2 nos. 風扇在泠排到.我一個240排用四把的

Me Too
作者: mtx13579    時間: 2009-6-12 01:36

測試時有無開冷氣 ?

你效能測式溫度圖 --- GPU 温度 30
作者: purplepaper    時間: 2009-6-12 19:40

原帖由 mtx13579 於 2009-6-12 01:36 發表
測試時有無開冷氣 ?

你效能測式溫度圖 --- GPU 温度 30


當時有開冷氣....遲下試下師兄提到既機尾果張兩風扇.

我再加兩把.看看溫度上有無明顯改變.謝謝師兄教道
作者: MeiMei    時間: 2009-6-12 21:26

原帖由 purplepaper 於 2009-6-12 19:40 發表


當時有開冷氣....遲下試下師兄提到既機尾果張兩風扇.

我再加兩把.看看溫度上有無明顯改變.謝謝師兄教道

師兄我一路追你個 post 學嘢

[ 本帖最後由 MeiMei 於 2009-6-12 21:27 編輯 ]
作者: purplepaper    時間: 2009-6-12 23:35

原帖由 MeiMei 於 2009-6-12 21:26 發表

師兄我一路追你個 post 學嘢

師兄誇奬了.大家一齊共同成長姐.小弟邊到有野可以學到.

剛剛換水換喉....D水米白色.好似有好多野係入面.

邊放水邊入水洗左我五支1.5L蒸流水.不過咁耐都未試過低水位.

今次試埋..都幾過隱.有三個偕斷.

1.第一偕斷.水位到某個位置.會發出警號聲.(都幾響下).

2.;第二偕斷.驚報聲越響越快越密.跟住自己OFF OS.

3.第三偕斷.直接cut電源.

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-12 23:38 編輯 ]
作者: MeiMei    時間: 2009-6-13 16:26

原帖由 purplepaper 於 2009-6-12 23:35 發表

師兄誇奬了.大家一齊共同成長姐.小弟邊到有野可以學到.

剛剛換水換喉....D水米白色.好似有好多野係入面.

邊放水邊入水洗左我五支1.5L蒸流水.不過咁耐 ...

可能 冷排內部有什質: 點解驚報聲越響越快

[ 本帖最後由 MeiMei 於 2009-6-13 16:27 編輯 ]
作者: MeiMei    時間: 2009-6-13 16:42

原帖由 purplepaper 於 2009-6-8 19:51 發表

有的...遲下搞好會測試.而家暫時用蒸流水試住三日水先.
遲下再換冷液.喉都打算換晒佢.而家D喉唔係咁o岩.想要換7/16喉.

師兄....小弟忙記問要換7/16喉是大過三分喉細過四分喉 是否很難找適合的咀用嗎?
請指教
作者: purplepaper    時間: 2009-6-14 01:28

原帖由 MeiMei 於 2009-6-13 16:26 發表

可能 冷排內部有什質: 點解驚報聲越響越快


因為我邊放水邊入水.當洗下入面D野...不過我入水既速度無水泵抽水既速度快.

水箱既水越來越少....咁個三個偕斷都會試到. 由警報,off windows.到cut電源都試到.

小弟都係用4分喉咀.用過四分薄管同厚管都有..果時買左D接頭係13mm,16mm.

厚管就唔o岩用...跟住就買返薄管用.又覺得薄管唔好走喉.7/16喉.是可以用在四分咀上.

wall比薄管厚.走喉無薄管難走.個人覺得又比厚管美觀...所以昨天試完水就換返7/16喉玩.

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-14 01:43 編輯 ]
作者: KaricKKL    時間: 2009-6-14 11:18

樓主我想知le 隻咀叫咩ar ?


作者: purplepaper    時間: 2009-6-14 12:04

原帖由 KaricKKL 於 2009-6-14 11:18 發表
樓主我想知le 隻咀叫咩ar ?


四分接咀 16/13mm

id 11-13mm, od13m既喉都用到.四分厚管用唔到.四分薄管既咀黎..7/16喉其實都用到.

個位就比較fit.要比較用力上喉.

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-14 12:05 編輯 ]
作者: MeiMei    時間: 2009-6-14 22:11

原帖由 purplepaper 於 2009-6-14 12:04 發表

四分接咀 16/13mm

id 11-13mm, od13m既喉都用到.四分厚管用唔到.四分薄管既咀黎..7/16喉其實都用到.

個位就比較fit.要比較用力上喉.

我所知隻咀最好...好少机會流水
作者: purplepaper    時間: 2009-6-16 00:02

原帖由 MeiMei 於 2009-6-14 22:11 發表

我所知隻咀最好...好少机會流水



最好小弟就唔係好清楚..不過小弟覺得都幾好用.幾o岩用
作者: freezewind    時間: 2009-6-17 02:33

米王
我都唔知要儲幾耐先可以儲夠錢買呢d野
作者: bravobbb    時間: 2009-6-17 13:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MeiMei    時間: 2009-6-17 23:39

原帖由 freezewind 於 2009-6-17 02:33 發表
米王
我都唔知要儲幾耐先可以儲夠錢買呢d野

師兄唔好講米王米王 我都就快儲夠錢買呢d野啦...

[ 本帖最後由 MeiMei 於 2009-6-17 23:40 編輯 ]
作者: purplepaper    時間: 2009-6-22 00:48

前幾日換水同換喉.換冷液..都算順利.入面D水都變了米白色.







明顯睇到新換上去既喉同舊有的喉有明顯分別.


當放晒水..再洗過入面D野後.先入水冷液.前後試左2次水.

2個星期.一星期換一次.用了八支1.5L蒸溜水






















算係完成左.至於o係我呢個例子到.

D5泵的五種水速在溫度上好像沒有明顯的分別.

以後有空會做個不正規溫度測試.感謝收看...
作者: hangck    時間: 2009-6-22 00:58

成個箱係黑色會正好多
作者: 淆底    時間: 2009-6-22 01:01

超級新手

犀利
作者: 淆底    時間: 2009-6-22 01:01

多左個

[ 本帖最後由 淆底 於 2009-6-22 01:02 編輯 ]
作者: MeiMei    時間: 2009-6-22 18:01

原帖由 purplepaper 於 2009-6-22 00:48 發表
前幾日換水同換喉.換冷液..都算順利.入面D水都變了米白色.



http://i1.hk/u/attachments/day_090622/20090622_19a3b40b032d ...

全相好正 !
紅色水重正

[ 本帖最後由 MeiMei 於 2009-6-22 18:01 編輯 ]
作者: amoslee    時間: 2009-6-22 18:09

原帖由 purplepaper 於 2009-6-22 00:48 發表
前幾日換水同換喉.換冷液..都算順利.入面D水都變了米白色.



http://i1.hk/u/attachments/day_090622/20090622_19a3b40b032d ...

C Hing我想問你,你話換喉,是因為D喉起米白色所以換咗佢?
點換?買過D新的?咁舊的喉又點算?
我想問因為我D喉都有同樣問題...
請指教!
THX

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-6-22 18:10 編輯 ]
作者: purplepaper    時間: 2009-6-23 01:45

原帖由 hangck 於 2009-6-22 00:58 發表
成個箱係黑色會正好多

小弟原本都係咁諗.諗住全機噴黑..效果應該比而家好得多.

唯一既問題係我信唔過自己既手工..噴油小弟自問能力不足

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-9-2 20:26 編輯 ]

圖片附件: 1.jpg (2009-9-2 19:49, 109.49 KB) / 下載次數 86
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937752&k=f02fad973eb426250263790c691ea413&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 2.jpg (2009-9-2 19:49, 126.87 KB) / 下載次數 111
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937753&k=6e6a9dda874646214abbd2104f63cc70&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 3.jpg (2009-9-2 19:49, 134.49 KB) / 下載次數 94
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937754&k=aee132a753f41b99c05f05b2e3082230&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 5.jpg (2009-9-2 19:50, 103.71 KB) / 下載次數 80
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937755&k=a434593b82615a57b9f1166ea150d52b&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 6.jpg (2009-9-2 19:50, 119.56 KB) / 下載次數 118
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937757&k=e700d03bbbc1d168b579dfb0f2ab73e5&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 7.jpg (2009-9-2 19:50, 88.68 KB) / 下載次數 77
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937758&k=05c4c30eaec9dc2dd538cc29bc3a6ce4&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 8.jpg (2009-9-2 19:50, 120.68 KB) / 下載次數 105
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937759&k=38f0af7516f97c4b8298637d5091c834&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 9.jpg (2009-9-2 19:51, 117.19 KB) / 下載次數 101
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937760&k=180850990e592c141519a9d6b4eababa&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 10.jpg (2009-9-2 19:51, 94.37 KB) / 下載次數 108
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937761&k=6ccf197db1b9b7c43697d2d110e00c87&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 11.jpg (2009-9-2 19:51, 117.28 KB) / 下載次數 80
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937762&k=a68e55f01659c9892e460afcbfcda99a&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 4.jpg (2009-9-2 20:26, 104.56 KB) / 下載次數 94
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937769&k=a9b2380de1fe08e1d8fd526cc941222e&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ



圖片附件: 12.jpg (2009-9-2 20:26, 137.47 KB) / 下載次數 105
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=937770&k=17d4474d13ff98d4cb812690eef4821e&t=1782140700&sid=28jI4gnbOJ


作者: purplepaper    時間: 2009-6-23 01:47

原帖由 MeiMei 於 2009-6-22 18:01 發表

全相好正 !
紅色水重正

感謝Mei師兄一直以來的支持.感謝讚賞!!
作者: purplepaper    時間: 2009-6-23 01:57

原帖由 amoslee 於 2009-6-22 18:09 發表

C Hing我想問你,你話換喉,是因為D喉起米白色所以換咗佢?
點換?買過D新的?咁舊的喉又點算?
我想問因為我D喉都有同樣問題...
請指教!
THX

因為小弟有朋友試過機箱內起泥水.好嘔心.

加上小弟本來就預算會先試水洗下入面D野.

點知水質真係有變化.加上原本買左係四分粗喉.

而定左koolance咀係四分薄喉唔o岩用.果時朋友比左一斷7/16喉我.

之後我再買返四分薄喉.7/16喉同四分薄喉同時上機.

發覺7/16喉比起四分薄喉更加好走.

又見水以經有了變化.換水順便換喉.所以我仲有喉多左出黎.

粗喉無用過.薄喉又有多.而家打算放返出去睇下有無師兄要囉
作者: sunnylee    時間: 2009-6-23 20:49

真是好正

[ 本帖最後由 sunnylee 於 2009-6-23 20:50 編輯 ]
作者: MeiMei    時間: 2009-6-23 21:10

原帖由 purplepaper 於 2009-6-23 01:47 發表

感謝Mei師兄一直以來的支持.感謝讚賞!!

日後要向你多多學習研究一吓
作者: iloveskyline    時間: 2009-6-25 19:22

新手中的高手 !
作者: N95    時間: 2009-6-25 20:39

樓主安裝得好正由其水路安排

作者: lok0000    時間: 2009-6-26 22:07

我仲玩緊空氣咋...."""!!!!!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2