Board logo

標題: TVB 81翡翠台3月中轉高清廣播格式 [打印本頁]

作者: barryfpw    時間: 2013-3-6 15:55     標題: TVB 81翡翠台3月中轉高清廣播格式

有無人知係唔係3月18日開始?
作者: jsg08    時間: 2013-3-6 16:37

回復 1# barryfpw

留意17,18號
作者: ivanlamok    時間: 2013-3-6 16:43


作者: inewsreport    時間: 2013-3-6 16:53

回復 3# ivanlamok

維基D料信住先啦
作者: pakchi70    時間: 2013-3-6 20:52

ivanlamok 發表於 6-3-2013 04:43 PM


維基我一陣上去改85同日轉4k廣播都得啊
唔好咁傻信個人人都改得嘅網啦
作者: pakchi70    時間: 2013-3-6 20:52

本帖最後由 pakchi70 於 2013-3-6 20:54 編輯
回復  barryfpw

留意17,18號
jsg08 發表於 6-3-2013 04:37 PM


Looking forward to
我其實期待佢之後同85台啲節目調動多過高清化
作者: cytam    時間: 2013-3-6 21:51

本帖最後由 cytam 於 2013-3-6 21:54 編輯
維基我一陣上去改85同日轉4k廣播都得啊
唔好咁傻信個人人都改得嘅網啦 ...
pakchi70 發表於 2013-3-6 20:52


Actually 好多時都係呢度傳出去

(OT: 理論上 Wikipedia 資料應係以事實係根據,唔係話而家個消息信唔過,而係幾信得過都好,冇 authoritative source 就唔應該寫,而家啲人就當係遊樂場 )
作者: 48x    時間: 2013-3-6 22:46

Actually 好多時都係呢度傳出去
cytam 發表於 2013-3-6 21:51


咪係,D字頭Forum呢排有條友經常完整Copy and Paste呢度啲消息過去
最吹脹係佢仲要唔同會員嘅說話都Copy,扮到好似收到好多料咁
作者: hkchan5544    時間: 2013-3-7 17:26

3月18日起- -
香港早晨分途……
另外星期日的下午的電影也得番翡翠台
作者: pakchi70    時間: 2013-3-7 19:14

Actually 好多時都係呢度傳出去

(OT: 理論上 Wikipedia 資料應係以事實係根據,唔係話而家個消 ...
cytam 發表於 6-3-2013 09:51 PM

非常同意你個OT
作者: Wailamtam    時間: 2013-3-7 19:14

如無意外,以小弟所知都係18號
消息來源非常可靠
作者: roylai133    時間: 2013-3-7 19:37

呢個發生咩事
[attach]1502278[/attach]
作者: dee1994    時間: 2013-3-7 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pakchi70    時間: 2013-3-7 20:11

呢個發生咩事
roylai133 發表於 7-3-2013 07:37 PM


頂真係有人上去改?
作者: pakchi70    時間: 2013-3-7 20:13

話時話,83台唔係08年11月11號啟播咩?
作者: rickycheng78    時間: 2013-3-7 20:19

話時話,83台唔係08年11月11號啟播咩?
pakchi70 發表於 2013-3-7 08:13 PM

試播同啟播的分別..
作者: kookinwa20    時間: 2013-3-7 20:19

話時話,83台唔係08年11月11號啟播咩?
pakchi70 發表於 2013-3-7 20:13

08年11月11日開始試播,試播時,LOGO下方會間中出現"試播"字樣
作者: pakchi70    時間: 2013-3-7 20:22

唔該晒樓上兩位
我都唔記得咁清楚
作者: law1987    時間: 2013-3-11 06:35

呢個發生咩事
roylai133 發表於 2013-3-7 19:37


想問下07年12月31個時HDJ係咪用晒18-19M???
作者: KAgaMi    時間: 2013-3-11 09:54

想問下07年12月31個時HDJ係咪用晒18-19M???
law1987 發表於 11/3/2013 06:35

那時有在轉播收費台應該不可能
作者: cytam    時間: 2013-3-11 11:44

回復 20# KAgaMi

奧運開幕禮就係,18M左右
作者: citibatter    時間: 2013-3-11 11:59

This is very good news.
作者: peter_chan    時間: 2013-3-11 12:29

想問下07年12月31個時HDJ係咪用晒18-19M???
law1987 發表於 2013-3-11 06:35



    以我記憶﹐當時已經有 j2 台及 83台(當時用收費台的1星期前的舊片播放)﹐所以唔可能用 18-19m去85台播放。

開台次後唯一一次叫做用盡﹐只有08年8月8日晚上至8月9日清晨﹐北京奧運開幕。
當時83台仍是試播﹐連同j2台一齊停播(只出版面通告)﹐全條頻道只有85台正常廣播。
作者: 999esc    時間: 2013-3-11 14:40

回復 23# peter_chan


    那个TS我一直保留住.最高上到19M.
作者: peter_chan    時間: 2013-3-11 14:43

回復  peter_chan


    那个TS我一直保留住.最高上到19M.
999esc 發表於 2013-3-11 14:40



    仲有 5.1 聲道
作者: CMZ    時間: 2013-3-11 20:18

81台轉埋高清之後, 咁85台個名仲叫唔叫"高清"?
作者: hkaiw    時間: 2013-3-11 21:09

81台轉埋高清之後, 咁85台個名仲叫唔叫"高清"?
CMZ 發表於 2013-3-11 20:18

此終「高清翡翠台」是「真正」的高清頻道,而不是其餘四條頻道般的低質高清頻道吧。
作者: law1987    時間: 2013-3-11 21:19

以我記憶﹐當時已經有 j2 台及 83台(當時用收費台的1星期前的舊片播放)﹐所以唔可能用 18-19m去85台 ...
peter_chan 發表於 2013-3-11 12:29



    明白,08奧運個TS我都有,估唔到12年奧運反而退步咗。
作者: sw1    時間: 2013-3-11 21:42

明白,08奧運個TS我都有,估唔到12年奧運反而退步咗。
law1987 發表於 2013-3-11 21:19

2012有得睇奧運已算好了!
作者: frankiepoon    時間: 2013-3-13 01:01

明白,08奧運個TS我都有,估唔到12年奧運反而退步咗。
law1987 發表於 2013-3-11 21:19

我之前都有錄, 不過因為冇位錄其他野, del左啦
作者: CMZ    時間: 2013-3-13 20:30

此終「高清翡翠台」是「真正」的高清頻道,而不是其餘四條頻道般的低質高清頻道吧。 ...
hkaiw 發表於 2013-3-11 21:09



咁唔知會唔會加個 "真 ‧ " 響前面呢?
兩個都叫高清, 點分?
作者: AL131    時間: 2013-3-13 20:57

咁唔知會唔會加個 "真 ‧ " 響前面呢?
兩個都叫高清, 點分?
CMZ 發表於 2013-3-13 20:30


JADE應該叫番JADE
HDJ叫番HDJ
作者: sw1    時間: 2013-3-17 18:24

近排咁多變動, 連81都轉埋高清後, 唔知81和84會唔會加埋MHEG-5呢?
作者: pakchi70    時間: 2013-3-17 18:25

近排咁多變動, 連81都轉埋高清後, 唔知81和84會唔會加埋MHEG-5呢?
sw1 發表於 17-3-2013 06:24 PM

mheg-5真係雞肋,應該唔會加
作者: sw1    時間: 2013-3-17 18:31

mheg-5真係雞肋,應該唔會加
pakchi70 發表於 2013-3-17 18:25

因為現在個個台都有, 只剩下81和84, 二來較早前報紙有報導過話想加埋......
作者: pakchi70    時間: 2013-3-17 18:33

係咪聽朝gmhk時段就會已經高清咗?
作者: hkchan5544    時間: 2013-3-17 18:38

本帖最後由 hkchan5544 於 2013-3-17 20:04 編輯
係咪聽朝gmhk時段就會已經高清咗?
pakchi70 發表於 2013-3-17 18:33

通常都會(又加上要休台,相信係休台時改埋)
加上如果唔係…都唔會取消高清翡翠台的《香港早晨》吧。

可能是12:45/02:55前
作者: cpk    時間: 2013-3-17 19:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkdaniel2013    時間: 2013-3-17 19:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wailamtam    時間: 2013-3-17 20:00

回復  sw1

如加埋MHEG-5 81和84就好啦
hkdaniel2013 發表於 2013-3-17 19:25

You still using MHEG-5?
作者: hkdaniel2013    時間: 2013-3-17 20:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wailamtam    時間: 2013-3-17 20:15

回復  Wailamtam

係h264 先岩
hkdaniel2013 發表於 2013-3-17 20:05

Already using H.264 few months ago
作者: hkdaniel2013    時間: 2013-3-17 20:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KZ4977    時間: 2013-3-17 20:47

有冇話大約幾點鐘會轉?上次 J2 就冇聲冇息咁一點十一個字就轉o左,唔知今次會點?
作者: sw1    時間: 2013-3-17 22:09

本帖最後由 sw1 於 2013-3-17 22:12 編輯
You still using MHEG-5?
Wailamtam 發表於 2013-3-17 20:00

Yes, 有時睇睇下電視, 查下股價, 幾方便架!
作者: kookinwa20    時間: 2013-3-17 22:23

按明珠台同J2兩次轉高清嘅時間去推斷(明珠台:2:50,J2大約1:55),翡翠台我覺得有可能係播粵語長片之前轉高清
作者: Wailamtam    時間: 2013-3-17 23:05

Yes, 有時睇睇下電視, 查下股價, 幾方便架!
sw1 發表於 2013-3-17 22:09

It delay 15 mins, why not using smart phone apps?
Such as Money18:
https://play.google.com/store/ap ... ney.on&hl=zh_HK
https://itunes.apple.com/md/app/ ... ao/id347759875?mt=8

In fact the MHEG-5 using about 800 kbps bandwidth of each TV channel.
作者: benleung    時間: 2013-3-17 23:19

It delay 15 mins, why not using smart phone apps?
Such as Money18:



In fact the MHEG- ...
Wailamtam 發表於 2013-3-17 23:05

不如cut左佢加d bandwidth返落去個Video度仲好啦
作者: sw1    時間: 2013-3-17 23:24

It delay 15 mins, why not using smart phone apps?
Such as Money18:
In fact the MHEG- ...
Wailamtam 發表於 2013-3-17 23:05

我知佢係delay, 只係用開方便!
作者: kookinwa20    時間: 2013-3-17 23:24

妄想:本港台割1.7MBit比翡翠台,翡翠台行7.0MBit 1080P HD
作者: law1987    時間: 2013-3-18 01:05

妄想:本港台割1.7MBit比翡翠台,翡翠台行7.0MBit 1080P HD
kookinwa20 發表於 2013-3-17 23:24



    4.6升咗5.3先無耐
作者: KZ4977    時間: 2013-3-18 01:55

一點十一個字已過,暫時未見動靜。
作者: jactkwn    時間: 2013-3-18 02:55

一點十一個字已過,暫時未見動靜。
KZ4977 發表於 2013-3-18 01:55



    原來今晚有收台........................................
作者: KZ4977    時間: 2013-3-18 03:00

原來今晚有收台........................................
jactkwn 發表於 2013-3-18 02:55 AM



    三點鐘轉左!!
作者: hklam    時間: 2013-3-18 03:00

3 點轉左 HD
作者: tltdoraemon    時間: 2013-3-18 03:00

剛轉HD,翡翠台logo右移……
作者: beenoliu    時間: 2013-3-18 03:00

3:00am已轉1080i
作者: roylai133    時間: 2013-3-18 03:00

3點正轉左高清了
作者: tltdoraemon    時間: 2013-3-18 03:01

翡翠台碼率好像提升了……
作者: law1987    時間: 2013-3-18 03:02

done


作者: KZ4977    時間: 2013-3-18 03:02

本帖最後由 KZ4977 於 2013-3-18 03:12 編輯

Bitrate 似係再撥多o左俾翡翠台同行細幅度o既 VBR,最高見過 6.2Mbps,最低見約 5.2Mbps。明珠台則低見 4.4Mbps。
作者: law1987    時間: 2013-3-18 03:05

翡翠台碼率好像提升了……
tltdoraemon 發表於 2013-3-18 03:01


Jade and Pearl 好似轉咗行VBR
作者: KZ4977    時間: 2013-3-18 03:07

補一張圖:
http://i.imgur.com/lRioslr.jpg
作者: beenoliu    時間: 2013-3-18 03:09

本帖最後由 beenoliu 於 2013-3-18 03:11 編輯
Bitrate 似係再撥多o左俾翡翠台同行細幅度o既 VBR,最高見過 6.2Mbps,最低見約 5.7Mbps。 ...
KZ4977 發表於 2013/3/18 03:02

我見到最低4.8MBit (廣告時段)
 同埋最高6.3MBit (播殘片時)
作者: tkf    時間: 2013-3-18 03:10

估唔到佢用LEE D 粵語長片時間黎轉...
作者: law1987    時間: 2013-3-18 03:11

one more


作者: jactkwn    時間: 2013-3-18 03:12

而家6.2MBit!
作者: law1987    時間: 2013-3-18 03:12

估唔到佢用LEE D 粵語長片時間黎轉...
tkf 發表於 2013-3-18 03:10
少人睇嘛
作者: aarv    時間: 2013-3-18 03:13

本帖最後由 aarv 於 2013-3-18 03:18 編輯

殘片雜訊過多, 所以用左好多bitrate
隔離Peral個bloomberg節目仲要係黑廠景
作者: KZ4977    時間: 2013-3-18 03:13

我見到最低4.8MBit (廣告時段)
 同埋最高6.3MBit (播殘片時)
beenoliu 發表於 2013-3-18 03:09 AM



    明珠最低暫時見過 4.4Mbps
作者: sw1    時間: 2013-3-18 03:13

2:59:56AM - 2:59:58AM  用左2秒轉換  
作者: hklam    時間: 2013-3-18 03:14

本帖最後由 hklam 於 2013-3-18 03:16 編輯
one more
law1987 發表於 2013-3-18 03:11


個 logo 響白底唔多得...
作者: tkf    時間: 2013-3-18 03:15

本帖最後由 tkf 於 2013-3-18 03:18 編輯
少人睇嘛
law1987 發表於 2013-3-18 03:12 AM



    我意思係TBB唔搵番16:9節目放映時間轉,走去夜一夜係殘片位反轉...

轉用都發揮唔到高清播放O既質素...

早少少做緊套美麗慌鄰果陣轉都得O者...
作者: law1987    時間: 2013-3-18 03:16

個 logo 響白底唔多得...
hklam 發表於 2013-3-18 03:14


睇唔到咁濟
作者: sw1    時間: 2013-3-18 03:17

我意思係TBB唔搵番16:9節目放映時間轉,走去夜一夜係殘片位反轉...

轉用都發揮唔到高清播放O既質素. ...
tkf 發表於 2013-3-18 03:15

往後仲廣播架麻!
作者: law1987    時間: 2013-3-18 03:17

我意思係TBB唔搵番16:9節目放映時間轉,走去夜一夜係殘片位反轉...

轉用都發揮唔到高清播放O既質素. ...
tkf 發表於 2013-3-18 03:15


如果出事,影響人少先係考慮點
作者: hklam    時間: 2013-3-18 03:19

我意思係TBB唔搵番16:9節目放映時間轉,走去夜一夜係殘片位反轉...

轉用都發揮唔到高清播放O既質素. ...
tkf 發表於 2013-3-18 03:15


幾時轉同發唔發揮到根本冇關係
重點係少人睇, 轉果刻就算出事都可以減少受影響人數
作者: tkf    時間: 2013-3-18 03:21

如果出事,影響人少先係考慮點
law1987 發表於 2013-3-18 03:17 AM



    唔係E家時間少人睇問題...

意思係佢轉緊果陣唔係搵番播緊高清格式拍攝O既節目去轉...

上次J2轉果陣都係重播緊K-POP...咪又係16:9...

剛剛JADE 早少少做緊美麗慌鄰,又係16:9.....
作者: 48x    時間: 2013-3-18 03:22

唔係E家時間少人睇問題...

意思係佢轉緊果陣唔係搵番播緊高清格式拍攝O既節目去轉...

上次J2轉果 ...
tkf 發表於 2013-3-18 03:21



    咁啱啫我估,其實都冇乜所謂啦
作者: hklam    時間: 2013-3-18 03:23

唔係E家時間少人睇問題...

意思係佢轉緊果陣唔係搵番播緊高清格式拍攝O既節目去轉...

上次J2轉果 ...
tkf 發表於 2013-3-18 03:21


佢轉果陣播緊乜根本無所謂

P.S.上次明珠台轉果陣係廣告
作者: tkf    時間: 2013-3-18 03:23

BTW....黃金時間終於唔洗特登轉去HDJADE睇 愛。回家....
作者: law1987    時間: 2013-3-18 03:24

唔係E家時間少人睇問題...

意思係佢轉緊果陣唔係搵番播緊高清格式拍攝O既節目去轉...

上次J2轉果 ...
tkf 發表於 2013-3-18 03:21


hklam 已經答咗了
作者: sw1    時間: 2013-3-18 03:24

唔係收台期間轉換, 可能都係想在真正營運試過work (但選冷門時段), 好過另一日一開台有問題
作者: KZ4977    時間: 2013-3-18 03:37

本帖最後由 KZ4977 於 2013-3-18 03:54 編輯

明珠台o岩o岩o係對家播緊廣告時高見 6.5Mbps,再睇埋兩台同播時互相加總o既 bitrate,似乎以後都會o係大約 10.7Mbps o既有限 video bandwidth 之間互相爭過,而每一個「高清」台o既 bitrate 下限會維持於大約 4.0Mbps (~03:52 明珠播 Don't Go Away 畫面維持於 4.1-4.2 後有一刻低見 3.9)。
作者: law1987    時間: 2013-3-18 03:53

明珠台o岩o岩o係對家播緊廣告時高見 6.5Mbps,再睇埋兩台同播時互相加總o既 bitrate,似乎以後都會o係大約  ...
KZ4977 發表於 2013-3-18 03:37

差唔多啦, Pearl 剛轉HD時4.6, J2 剛轉HD時4.3
作者: johnnyho0112    時間: 2013-3-18 04:00

回復 56# tltdoraemon


    我想問係點樣右移?一下 cut 過去還是慢慢移過去還是...
作者: KZ4977    時間: 2013-3-18 04:06

回復  tltdoraemon


    我想問係點樣右移?一下 cut 過去還是慢慢移過去還是... ...
johnnyho0112 發表於 2013-3-18 04:00 AM



    sharp cut,先停 576i 廣播 (冇畫面,錄緊會斷 TS) 轉格式再用 1080i 廣播,一用 1080i 就搬o左位
作者: johnnyho0112    時間: 2013-3-18 04:21

回復 87# KZ4977


    原來係咁,謝謝!我係 Youtube 睇過 J2 轉高清個一刻既片,係一直落的!呢兩個台轉高清個下係咪有唔同?
作者: tltdoraemon    時間: 2013-3-18 05:14

翡翠台收台時Bit rate大概只有3.7M,而明珠台則大概有6.9M……
作者: beenoliu    時間: 2013-3-18 05:46

翡翠台收台時Bit rate大概只有3.7M,而明珠台則大概有6.9M……
tltdoraemon 發表於 2013/3/18 05:14

明珠台最高見到7.0MBit

作者: beenoliu    時間: 2013-3-18 06:04

本帖最後由 beenoliu 於 2013-3-18 06:15 編輯

翡翠台開台嗰陣曾經上到6.5MBit


翡翠台咁都要上到6.8MBit= =

作者: beenoliu    時間: 2013-3-18 06:10

翡翠台資訊欄同明珠台一樣換咗新字體,
但係點解仍然要放喺4:3 zone入面?

作者: kutar_pika    時間: 2013-3-18 08:45

本帖最後由 kutar_pika 於 2013-3-18 08:53 編輯

可能係方便班用緊龜+數碼盒既人可以睇晒成個資料bar掛。
而且你都見到佢地搬個台徽既時候有就到個logo可以完全顯示係576i既畫面度。
↓借你張圖黎舉例:(先將個電視畫面轉成1024X576,之後裁成720X576[576i的理論解象度])

↓以下為768X576(576i的4:3數值)

作者: ccchhhuuunnn    時間: 2013-3-18 10:15

可能係方便班用緊龜+數碼盒既人可以睇晒成個資料bar掛。
而且你都見到佢地搬個台徽既時候有就到個logo可以 ...
kutar_pika 發表於 2013-3-18 08:45

隨住無基本版機頂盒同 81 台轉高清兼擺 logo 上右上角
佢都唔再預 4:3 電視用家 crop 邊睇嫁喇

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: chungcf2006    時間: 2013-3-18 11:49

翡翠台資訊欄同明珠台一樣換咗新字體,
但係點解仍然要放喺4:3 zone入面?
...
beenoliu 發表於 2013-3-18 06:10



可能驚播 4:3 片嗰陣睇落 odd 啩
作者: beenoliu    時間: 2013-3-18 12:04

本帖最後由 beenoliu 於 2013-3-18 12:07 編輯
可能係方便班用緊龜+數碼盒既人可以睇晒成個資料bar掛。
而且你都見到佢地搬個台徽既時候有就到個logo可以 ...
kutar_pika 發表於 2013/3/18 08:45

個Info bar喺轉1080之前係咪有少少透明架?
而家變咗實心 (喺6:38am之後改番有啲透明了)
作者: pakchi70    時間: 2013-3-18 12:16

今日個翡翠台台徽都係好實色,唔及得之前咁通透,希望快啲變返以前咁透
另外Info bar上啲字形好似有轉,大隻咗,但我其實想要之前高清台嗰種字形仲靚
今日高清台無同步後就無出infobar 唔知幾時再有機會睇
作者: cytam    時間: 2013-3-18 13:44

今日個翡翠台台徽都係好實色,唔及得之前咁通透,希望快啲變返以前咁透
另外Info bar上啲字形好似有轉,大 ...
pakchi70 發表於 2013-3-18 12:16


[attach]1507046[/attach]

以前條BAR,日期星期個底都一定截咗一忽,日期、星期啲字個陰影一淺一深,啲溫度、濕度隻字,高低不均,間距古怪,有啲字又會特別矇咗,唔知佢點做出嚟。新BAR總算叫做冇咗呢啲問題。而以前啲字硬係唔知為乜地拉到窄一窄,而家總算用返正常scale。唯一問題係,佢升咗 resolution,又唔將條bar整細啲,依舊霸佔電視熒幕一個可觀位置。

BTW,有無人睇過 Analog 係咪都係出同一條 infobar?
作者: tltdoraemon    時間: 2013-3-18 14:07

以前條BAR,日期星期個底都一定截咗一忽,日期、星期啲字個陰影一淺一深,啲溫度、濕度隻字,高低不均 ...
cytam 發表於 2013-3-18 13:44

上午6時許看過,模擬也是同一條infobar……
作者: tltdoraemon    時間: 2013-3-18 14:09

今日個翡翠台台徽都係好實色,唔及得之前咁通透,希望快啲變返以前咁透
另外Info bar上啲字形好似有轉,大 ...
pakchi70 發表於 2013-3-18 12:16

J2的台徽也有這個問題,比以前實色得多……





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2