作者: ToyotaAE86 時間: 2010-1-3 21:10 標題: [無線]節目完結時個logo
原來由今年開始無線節目完結個logo句「電視廣播有限公司」o既字體換左做標楷體
尋日睇激優一族時以為自己睇錯
到蔡瀾個節目做完o個時睇多次先知原來真係換換左做標楷體:

作者: hkaiw 時間: 2010-1-3 21:26
原帖由 ToyotaAE86 於 2010-1-3 21:10 發表
原來由今年開始無線節目完結個logo句「電視廣播有限公司」o既字體換左做標楷體![]()
尋日睇激優一族時以為自己睇錯![]()
到蔡瀾個節目做完o個時睇多次先知原來真係換換左做標楷體:![]()
早於那兩個除夕倒數節目已經更改。
作者: bluesky_nky 時間: 2010-1-3 23:38
某台將自己個台名既字體改做新特黑體,
以為已經係最衰喇,點知竟然有個台用標楷體SHOW台名
作者: lck036a18 時間: 2010-1-4 01:15
好肉酸呀...救命~!
作者: rickycheng78 時間: 2010-1-4 17:48
好似新聞部冇事

剛剛第一次見....真係
[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2010-1-4 17:51 編輯 ]
作者: ToyotaAE86 時間: 2010-1-4 17:59
年份係MMX定係MMIX?
新特黑體都算過得去...
但係標楷體就一d時代感都無
新聞部不嬲都獨立處理...
作者: hkaiw 時間: 2010-1-4 18:14
當然是MMX,因為奧海城那個節目於播放新聞前是沒有出製作年份字幕。
作者: 48x 時間: 2010-1-4 18:15
無線好像每年也會小改一下節目完結的標誌…
順帶一提,
今天發現有線四個頻道,
包括財經資訊台、重點新聞台、新聞台及直播新聞台,
左上角的頻道識別更改了字體,
字體是從前新聞一、二台的那種。
作者: aarv 時間: 2010-1-4 18:42
整個大圖版
做乜TVB咁睇唔開啊.
作者: kookinwa20 時間: 2010-1-4 19:34 標題: 回覆 9# 的帖子
可能咁樣會有霸氣D

作者: kookinwa20 時間: 2010-1-4 19:37
有線個LOGO

作者: ToyotaAE86 時間: 2010-1-4 19:40
06-07年o個個類似咁o既樣(無論個白色框o既形狀同埋三色o既光暗都幾似)
跟著08年換做而家哩個立體o既,跟著今年換埋「電視廣播有限公司」句字o既font

作者: o_my_god 時間: 2010-1-4 20:32
原帖由 48x 於 2010-1-4 18:15 發表
無線好像每年也會小改一下節目完結的標誌…![]()
順帶一提,
今天發現有線四個頻道,
包括財經資訊台、重點新聞台、新聞台及直播新聞台,
左上角的頻道識別更改了字體,![]()
字體是從前新聞一、二台的那種。![]()
直播新聞台唔知點解部份重播片段維持係黑體...
其實我 expect 佢改好耐
同時個Cable logo 加闊左同比較透明
[ 本帖最後由 o_my_god 於 2010-1-4 20:33 編輯 ]
作者: cnwe 時間: 2010-1-4 22:04
原帖由 48x 於 2010-1-4 18:15 發表
無線好像每年也會小改一下節目完結的標誌…![]()
順帶一提,
今天發現有線四個頻道,
包括財經資訊台、重點新聞台、新聞台及直播新聞台,
左上角的頻道識別更改了字體,![]()
字體是從前新聞一、二台的那種。![]()
有線好睇好多咯
作者: pakchi70 時間: 2010-1-4 22:26
有線個字体都唔差,慳位左
無線個字体就懷舊左d,但又唔係差到唔可以接受
作者: yizi 時間: 2010-1-4 22:36
用微軟正黑體吧
作者: o_my_god 時間: 2010-1-4 22:52
Cable 新聞台個 logo 應該係 Cable 開台以來第二個加 entry effect 的台徽。第一個係 CEN。
作者: dvd-rw 時間: 2010-1-5 00:19
或者人地睇過風水, 2010年公司名用標楷體好啲
作者: sunny1987 時間: 2010-1-5 14:43
repeated, please delete
[ 本帖最後由 sunny1987 於 2010-1-5 14:45 編輯 ]
作者: lck036a18 時間: 2010-1-7 02:35
又係喎......
唔係上年D片頭,,新聞廠GE裝修點會通通以紫色為主...

作者: pakchi70 時間: 2010-1-7 16:04
i really think it works great, the pink/purple color theme
see this year tbb anniversary is very good
作者: bluesky 時間: 2010-1-8 12:26
會唔會就係蘇司傳幫佢地睇風水既呢?
或者陳子財/麥玲玲/司倢法正呢...?
作者: hamu278 時間: 2010-1-9 08:12
斷估 TBB 唔會咁蠢,請個羅庚都唔識睇既人睇風水掛
作者: lck036a18 時間: 2010-1-10 18:48
應該係蘇聞風...
今年TBB仲請佢做收貴台節目<聞風學院>...
上年成日見佢上<都市>...

