Board logo

標題: [無線]節目完結時個logo [打印本頁]

作者: ToyotaAE86    時間: 2010-1-3 21:10     標題: [無線]節目完結時個logo

原來由今年開始無線節目完結個logo句「電視廣播有限公司」o既字體換左做標楷體
尋日睇激優一族時以為自己睇錯
到蔡瀾個節目做完o個時睇多次先知原來真係換換左做標楷體:
作者: hkaiw    時間: 2010-1-3 21:26

原帖由 ToyotaAE86 於 2010-1-3 21:10 發表
原來由今年開始無線節目完結個logo句「電視廣播有限公司」o既字體換左做標楷體
尋日睇激優一族時以為自己睇錯
到蔡瀾個節目做完o個時睇多次先知原來真係換換左做標楷體:

早於那兩個除夕倒數節目已經更改。
作者: bluesky_nky    時間: 2010-1-3 23:38

某台將自己個台名既字體改做新特黑體,
以為已經係最衰喇,點知竟然有個台用標楷體SHOW台名
作者: lck036a18    時間: 2010-1-4 01:15

好肉酸呀...救命~!
作者: rickycheng78    時間: 2010-1-4 17:48

好似新聞部冇事


剛剛第一次見....真係

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2010-1-4 17:51 編輯 ]
作者: ToyotaAE86    時間: 2010-1-4 17:59

原帖由 hkaiw 於 2010-1-3 21:26 發表

早於那兩個除夕倒數節目已經更改。

年份係MMX定係MMIX?

原帖由 bluesky_nky 於 2010-1-3 23:38 發表
某台將自己個台名既字體改做新特黑體,
以為已經係最衰喇,點知竟然有個台用標楷體SHOW台名

新特黑體都算過得去...
但係標楷體就一d時代感都無

原帖由 rickycheng78 於 2010-1-4 17:48 發表
好似新聞部冇事

新聞部不嬲都獨立處理...
作者: hkaiw    時間: 2010-1-4 18:14

原帖由 ToyotaAE86 於 2010-1-4 17:59 發表
年份係MMX定係MMIX?

當然是MMX,因為奧海城那個節目於播放新聞前是沒有出製作年份字幕。
作者: 48x    時間: 2010-1-4 18:15

無線好像每年也會小改一下節目完結的標誌…

順帶一提,
今天發現有線四個頻道,
包括財經資訊台、重點新聞台、新聞台及直播新聞台,
左上角的頻道識別更改了字體,
字體是從前新聞一、二台的那種。
作者: aarv    時間: 2010-1-4 18:42

整個大圖版
做乜TVB咁睇唔開啊.
作者: kookinwa20    時間: 2010-1-4 19:34     標題: 回覆 9# 的帖子


可能咁樣會有霸氣D
作者: kookinwa20    時間: 2010-1-4 19:37

有線個LOGO
作者: ToyotaAE86    時間: 2010-1-4 19:40

原帖由 48x 於 2010-1-4 18:15 發表
無線好像每年也會小改一下節目完結的標誌…

06-07年o個個類似咁o既樣(無論個白色框o既形狀同埋三色o既光暗都幾似)
跟著08年換做而家哩個立體o既,跟著今年換埋「電視廣播有限公司」句字o既font
作者: o_my_god    時間: 2010-1-4 20:32

原帖由 48x 於 2010-1-4 18:15 發表
無線好像每年也會小改一下節目完結的標誌…

順帶一提,
今天發現有線四個頻道,
包括財經資訊台、重點新聞台、新聞台及直播新聞台,
左上角的頻道識別更改了字體,
字體是從前新聞一、二台的那種。

直播新聞台唔知點解部份重播片段維持係黑體...
其實我 expect 佢改好耐
同時個Cable  logo 加闊左同比較透明

[ 本帖最後由 o_my_god 於 2010-1-4 20:33 編輯 ]
作者: cnwe    時間: 2010-1-4 22:04

原帖由 48x 於 2010-1-4 18:15 發表
無線好像每年也會小改一下節目完結的標誌…

順帶一提,
今天發現有線四個頻道,
包括財經資訊台、重點新聞台、新聞台及直播新聞台,
左上角的頻道識別更改了字體,
字體是從前新聞一、二台的那種。

有線好睇好多咯
作者: pakchi70    時間: 2010-1-4 22:26

有線個字体都唔差,慳位左
無線個字体就懷舊左d,但又唔係差到唔可以接受
作者: yizi    時間: 2010-1-4 22:36

用微軟正黑體吧
作者: o_my_god    時間: 2010-1-4 22:52

Cable 新聞台個 logo 應該係 Cable 開台以來第二個加 entry effect 的台徽。第一個係 CEN。
作者: dvd-rw    時間: 2010-1-5 00:19

原帖由 pakchi70 於 2010-1-4 22:26 發表
有線個字体都唔差,慳位左
無線個字体就懷舊左d,但又唔係差到唔可以接受

或者人地睇過風水, 2010年公司名用標楷體好啲
作者: sunny1987    時間: 2010-1-5 14:43

repeated, please delete

[ 本帖最後由 sunny1987 於 2010-1-5 14:45 編輯 ]
作者: lck036a18    時間: 2010-1-7 02:35

原帖由 dvd-rw 於 2010-1-5 00:19 發表

或者人地睇過風水, 2010年公司名用標楷體好啲

又係喎......
唔係上年D片頭,,新聞廠GE裝修點會通通以紫色為主...
作者: pakchi70    時間: 2010-1-7 16:04

原帖由 lck036a18 於 2010-1-7 02:35 發表

又係喎......
唔係上年D片頭,,新聞廠GE裝修點會通通以紫色為主...

i really think it works great, the pink/purple color theme
see this year tbb anniversary is very good
作者: bluesky    時間: 2010-1-8 12:26

會唔會就係蘇司傳幫佢地睇風水既呢?
或者陳子財/麥玲玲/司倢法正呢...?
作者: hamu278    時間: 2010-1-9 08:12

原帖由 bluesky 於 2010-1-8 12:26 發表
會唔會就係蘇司傳幫佢地睇風水既呢?
或者陳子財/麥玲玲/司倢法正呢...?


斷估 TBB 唔會咁蠢,請個羅庚都唔識睇既人睇風水掛
作者: lck036a18    時間: 2010-1-10 18:48

原帖由 hamu278 於 2010-1-9 08:12 發表


斷估 TBB 唔會咁蠢,請個羅庚都唔識睇既人睇風水掛

應該係蘇聞風...
今年TBB仲請佢做收貴台節目<聞風學院>...
上年成日見佢上<都市>...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2