作者: rickycheng78 時間: 2009-3-28 19:32 標題: 晚間世界天氣形式係7:30廣告播
有冇人錄/cap 到
[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-3-28 19:33 編輯 ]
作者: bencwk 時間: 2009-3-28 19:34
早兩日已經出現
作者: 1001@8P 時間: 2009-3-28 19:40
初初以為係假
[ 本帖最後由 1001@8P 於 2009-3-28 19:40 編輯 ]
作者: isar 時間: 2009-3-28 19:42
呢個禮拜頭開始都有啦播
平時1-5下午5點幾都有節
作者: coolangel 時間: 2009-3-28 19:48
今個星期開始, 閒日下午2:15都有
作者: lkopeter 時間: 2009-3-28 19:50
亮視點世界天氣預報?
應該同邦民天氣預報、幸福傷風素報時訊號差唔多
電視台提供資料,廣告商做特約
[ 本帖最後由 lkopeter 於 2009-3-28 19:52 編輯 ]
作者: rickycheng78 時間: 2009-3-28 20:02
係
8:00 又有
作者: isar 時間: 2009-3-28 20:03
佢個設計有d問題
4:3有時真係差少少就唔到個溫度...
作者: lkopeter 時間: 2009-3-28 20:05
左上角多左"天氣預報"字樣
之前無
同埋好似係高清製作
[ 本帖最後由 lkopeter 於 2009-3-28 20:05 編輯 ]
作者: rickycheng78 時間: 2009-3-28 20:10
個map 係晚間世界天氣,高清製作正常
[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-3-28 20:11 編輯 ]

