Board logo

標題: 晚間世界天氣形式係7:30廣告播 [打印本頁]

作者: rickycheng78    時間: 2009-3-28 19:32     標題: 晚間世界天氣形式係7:30廣告播

有冇人錄/cap 到

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-3-28 19:33 編輯 ]
作者: bencwk    時間: 2009-3-28 19:34

原帖由 rickycheng78 於 2009-3-28 19:32 發表
有冇人錄/cap 到

早兩日已經出現
作者: 1001@8P    時間: 2009-3-28 19:40

初初以為係假

[ 本帖最後由 1001@8P 於 2009-3-28 19:40 編輯 ]
作者: isar    時間: 2009-3-28 19:42

呢個禮拜頭開始都有啦播
平時1-5下午5點幾都有節
作者: coolangel    時間: 2009-3-28 19:48

今個星期開始, 閒日下午2:15都有
作者: lkopeter    時間: 2009-3-28 19:50

亮視點世界天氣預報?
應該同邦民天氣預報、幸福傷風素報時訊號差唔多
電視台提供資料,廣告商做特約

[ 本帖最後由 lkopeter 於 2009-3-28 19:52 編輯 ]
作者: rickycheng78    時間: 2009-3-28 20:02

原帖由 lkopeter 於 2009-3-28 07:50 PM 發表
亮視點世界天氣預報?
應該同邦民天氣預報、幸福傷風素報時訊號差唔多
電視台提供資料,廣告商做特約



8:00 又有
作者: isar    時間: 2009-3-28 20:03

原帖由 rickycheng78 於 2009-3-28 20:02 發表



8:00 又有

佢個設計有d問題
4:3有時真係差少少就唔到個溫度...
作者: lkopeter    時間: 2009-3-28 20:05

左上角多左"天氣預報"字樣
之前無

同埋好似係高清製作

[ 本帖最後由 lkopeter 於 2009-3-28 20:05 編輯 ]
作者: rickycheng78    時間: 2009-3-28 20:10

原帖由 lkopeter 於 2009-3-28 08:05 PM 發表
左上角多左"天氣預報"字樣
之前無

同埋好似係高清製作

個map 係晚間世界天氣,高清製作正常

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-3-28 20:11 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2