作者: freebird 時間: 2013-8-6 19:04 標題: 仲出到文既?!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sam_Chung 時間: 2013-8-9 14:47
我都回到文wo
作者: chiugcc 時間: 2013-8-11 16:43
haha 可能版主大發慈悲
作者: longlong240 時間: 2013-8-11 23:38
可能版主唔記得左
作者: IFC 時間: 2013-8-12 00:07
仲未執 ! ? ! ?
作者: ice0625 時間: 2013-8-12 01:22
咁就唔好一直推文啦

作者: 只是新手 時間: 2013-8-12 10:29
係收檔之前留個名先
作者: Ivan. 時間: 2013-8-12 12:45
集體回憶
作者: ponghk 時間: 2013-8-12 14:22
留名先
作者: HaZard_36 時間: 2013-8-12 17:13
留名 仲未汁

作者: a35526 時間: 2013-8-12 17:30
劉明一身蟻!
作者: wongcc2006 時間: 2013-8-12 19:25
其實關閉IS OK但不要DELETE POST
作者: brian1024 時間: 2013-8-12 21:25
留名

作者: pigskinhk 時間: 2013-8-13 01:41
strong post leave name
作者: y2kming 時間: 2013-8-13 01:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monkey_lulu 時間: 2013-8-13 02:18
名留青屎
作者: alan11abc 時間: 2013-8-13 09:11
留版成功
作者: Ivan. 時間: 2013-8-13 11:07
欲罷不能
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2013-8-13 11:46
呃分勝地
(留名睇摺)
作者: wueddie 時間: 2013-8-13 12:47
呃分勝地 x2
(留名睇摺)
作者: goget123 時間: 2013-8-13 12:56
唔好DEL晒D POST
作者: HaZard_36 時間: 2013-8-13 14:19
NETBOOK被淘汰 有點可惜
作者: chinwah 時間: 2013-8-13 16:40
我驚你地再咁推, 真係推到人地做野鏟版
作者: kwokwaiming 時間: 2013-8-13 16:51
留名+1
作者: masterkroc 時間: 2013-8-13 17:11
留名先............
作者: hkstanley 時間: 2013-8-13 17:41
推呀~~~~~
作者: inone2 時間: 2013-8-13 20:44
等ATOM復活,又有新NETBOOK(NEW NETBOOK玩)
作者: JOEGO發 時間: 2013-8-13 22:58
劉名到此一遊

作者: 95111 時間: 2013-8-18 01:00
留名+1
作者: freebird 時間: 2013-8-18 08:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee30 時間: 2013-8-18 11:01
仲留到名嘅
作者: Stevenchun 時間: 2013-8-18 12:08
到此一游
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-8-18 12:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oo2oo299999 時間: 2013-8-18 13:22
留名

作者: kasterli 時間: 2013-8-18 15:08
刪之前將精華Post留底啦
作者: freebird 時間: 2013-8-22 07:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochanc 時間: 2013-8-22 07:51
強貼留名

作者: bchan 時間: 2013-8-22 09:27
都重OK WOR
不如講下大家有過咩NETBOOK?
eeepc 701, 壞過FAN, 淘左把返黎又可以用.
lenovo s10 , 打爆RAM + 轉左SSD
作者: kasterli 時間: 2013-8-22 09:51
部 hp mini 101 打左柴都無心機整返
作者: oo2oo299999 時間: 2013-8-22 10:33
都重OK WOR
不如講下大家有過咩NETBOOK?
eeepc 701, 壞過FAN, 淘左把返黎又可以用.
lenovo s10 , 打爆RAM ...
bchan 發表於 22/8/2013 09:27
我本人沒有持有過NETBOOK
作者: kencpli 時間: 2013-8-22 12:21
科技野真係好快淘汰, 當年NETBOOK HIT 到不得了!而家........
作者: henry.1823 時間: 2013-8-22 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idleman 時間: 2013-8-22 13:52
復活?都未死過
只係改左名做TAB

作者: hk431 時間: 2013-8-23 09:02
睇在你個圖像分上咋
作者: kasterli 時間: 2013-8-23 10:22
老老實實,睇返轉頭當年 apple 專心做 tablet 唔做 netbook 真係明智

