作者: casboy 時間: 2010-7-15 18:01 標題: Lenovo ideapad U160 小測
本帖最後由 casboy 於 2010-7-15 18:20 編輯

我買notebook既要求係 平!細!省電! 當然而係仲會要求有少少速度啦!
耐用與否,都睇化左自從在某notebook維修中心上過班後..
知道耐用與否係睇手運,唔係睇牌子.
此機最給引我既地方,唔係價錢,而係部機係用上HM55 CHIP 呢粒野據聞有能力做到BITSTREAM OUT既功能
係DESTOP 我知道係WORK 架,但係係NOTEBOOK 係無人試過,亦無人知,為求証,我打過電話問代理,問SALES 問專家….問.問…問
都無人知道……比錢求証係我唯一既出路,好奇心推使我即日比錢,即日囉走….
睇埋個Spe就知道抵買架啦!!!
處理器型號 英特爾奔騰雙核U5400處理器(主頻1.2GHZ、3MB三級緩存)
代號 Arrandale
核心/線程數量 2/2
主頻 1.2 GHz
外部總線 133MHz QPI
L1 Code Cache 32 KB per core
L1 Data Cache 32 KB per core
L2 Cache 每核心256KB/3MB L3 Cache
處理器指令集 x86, x86-64, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
主板
主板型號 Lenovo Invalid
芯片組 PCH:Intel Ibex Peak-M HM55
支持內存類型 SO-DIMM DDR3-1333
最大擴展容量 8GB
配置內存類型 1 x Samsung M471B5673FH0-CF8(2GB SO-DIMM DDR3-1066)
圖形子系統
顯卡類型 集成顯卡
顯卡型號 Intel(R) Graphics Media Accelerator HD (747784 KB)
核心代號 Arrandale
顯存容量 64MB,最大可共享730MB
存儲子系統
磁盤控制器 Intel(R) PCHM SATA AHCI Controller 4 Port
硬盤 HITACHI HTS545025B9A300 (250 GB, 5400 RPM, SATA-II)
光驅 N/A
聲音子系統
聲卡 Realtek ALC269
音箱 兩只分別位于底面前端左右兩側
網絡連通性
有線網絡 Atheros AR8131 PCI-E Gigabit Ethernet Controller
WLAN網絡 Broadcom 802.11n Network Adapter
藍牙 支持
紅外 N/A
顯示屏
尺寸 11.6(16:9)
分辨率 1366×768
背光類型 LED
電池
電池型號 L09S6Y14
電池類型 鋰電池
容量 10.8V/4500mAh/48Wh
接口和特殊功能
安全芯片 N/A
攝像頭 130萬像素
USB端口 2個USB 2.0
IEEE1394 N/A
eSATA 1個(USB復用)
視頻接口 1個VGA,1個HDMI
音頻接口 1個耳机插孔、1個麥克風插孔
讀卡器 4合1讀卡器
網卡接口 1個千兆網口
電源接口 1個
擴展槽 N/A
其它接口 1個安全鎖孔
物理規格
筆記本尺寸 290×190x21-32mm (長x寬x厚)
筆記本凈重 1.39kg
旅行重量(含適配器) 1.65kg
上期ezxxx 介紹就中左毒

有兩隻色:


買野當然第一時候check 下有無做過demo 啦!

配件都係電池,火牛,DRIVER ,WIN7P版 碟:

Notebook牛 九成九都係代工
輸出:20V-2A

紅色電池,型呀!!!

終於都有跟碟啦~^^
唔再係HD RECOVERY ONLY

機身面:

機內:

請留意HDMI部份:
Support High defntion video and audio output and input

input 都得?!
傳說有IN有OUT 既HDMI:

ESATA COMBO,一個頭兩用 ESATA/USB

夠唔夠薄?

11.6吋比起 EEPC 10吋半大得多:

1366×768 lcd 背光芒

測溫keyboard 位置:(測試環境係32度高溫SUMMER)

總括黎廣都唔算太熱,以1.2CM 厚度來說…
此機為採用U5400 CLUV 超低耗CPU ,用電量應是少之又少,今之班個功率測試器測測先!

一般情況下使用約16-20W
簡單低耗使用約7-13W
標明CLUV來說:耗電量比預期高
總結:今次對U160耗電量失望,希望有關雜誌誠實報導產品實質情況,特別是使用時間,應是3-4.5小時左右
不過整體性能,及操作,都比我部EEPC有過之而無不及,W-FI 速度快又穩定是我最欣賞的地方,當中SATA,HDMI亦令
此機有著更多源化的連接,LED背光技術雖然省電耐用,但個人比較喜歡傳統光管光線,也許久了會習慣吧.
全文完!
my blog:http://blog.casworkshop.com/blog/
作者: ivansiu2008 時間: 2010-7-15 18:23
正..
我都想買 E部..
請問幾$??
作者: casboy 時間: 2010-7-15 18:44
$4999
你可以試下屈佢加ram
作者: ivansiu2008 時間: 2010-7-15 18:59
回復 3# casboy
您屈唔屈到??
您係WHERE 買??
請問播 1080p youtube...ok ?
作者: HKZO 時間: 2010-7-15 21:16
請問呢部有冇3.5g架"?
作者: etude 時間: 2010-7-15 21:30
$4999, little expensive for netbook
作者: wswong 時間: 2010-7-15 21:32
Seems quite good.
Please kindly PM me where to buy.
作者: mktong 時間: 2010-7-15 21:34
本帖最後由 mktong 於 2010-7-16 03:15 編輯
可惜粒U 唔支援VT.
作者: 64067197 時間: 2010-7-15 22:50
呢個價…
如果降到$4500就真係抵玩
其實呢部機真係好實用,假想敵應該係1810tz,續航力輸左不過贏左實用程度~
作者: tsubasa22 時間: 2010-7-15 23:04
I bought it last night at golden too, $45xx. Seems all Brown color are sold out
作者: tsubasa22 時間: 2010-7-15 23:09
假想敵應該係1830T, U5400 CPU. Price around $5xxx
作者: iaudio 時間: 2010-7-15 23:37
可以好順咁睇到HD TVB???
INTEL 個DISPLAY 可以行到硬解.?
作者: master_911 時間: 2010-7-16 01:01
好快降落4500既姐
除左個殼唔多掂
其他都okay
作者: help6288 時間: 2010-7-16 01:53
樣靚身材正。。。。
可惜都係有D貴
作者: casboy 時間: 2010-7-16 02:21
如果有留意開CLUV 黎廣 價錢係超值!!!睇過CLUV既其他MODEL 起碼要6-7K(唔好同ATOM CHEAP U比)
我唔加RAM 要平D ~^^
係WIN7無CLOSE 其他野情況下測:

如果有比較過其他CLUV 你就會發現係!無得頂架啦!!!
作者: 64067197 時間: 2010-7-16 11:13
如果有留意開CLUV 黎廣 價錢係超值!!!睇過CLUV既其他MODEL 起碼要6-7K(唔好同ATOM CHEAP U比)
我唔加RAM 要 ...
casboy 發表於 2010-7-16 02:21
如果舊電佢肯用8CELL 貴多幾舊都抵~
作者: CHIU 時間: 2010-7-16 12:02
外型唔錯 !
另外
1810TZ
相比之下
只係CPU 同 RAM 唔同?
作者: lech 時間: 2010-7-16 15:52
睇左您個Blog,隻牛係Delta,好野黎
作者: chpyeung 時間: 2010-7-16 16:00
如果粒 u 係 i5 就好了.
作者: 真.史提御姐 時間: 2010-7-16 16:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: casboy 時間: 2010-7-16 16:16
睇番CPU 個SPC 少左VT,但係WIN7測速度好似仲快D
作者: asurada10 時間: 2010-7-16 16:31
要成5000蚊未中毒住
等佢跌下先
作者: C-Leung 時間: 2010-7-18 11:30
really have hdmi in?
Any test?
作者: ayasetom 時間: 2010-7-18 15:01
個性價比都ok喎~~~有得諗下~~不過應該好快跌價....
lenovo D機出得咁密
作者: casboy 時間: 2010-7-19 12:50
本帖最後由 casboy 於 2010-7-19 12:54 編輯
早買早享受~^^呢類型既機,好少跌價,除非出新CPU 先會轉型號
如果HDMI 有IN既話我都唔知唔知點試....
作者: asp123 時間: 2010-7-19 15:22
請問樓主有無試吓玩d 大食facebook game咁. eg. restaurant city, Pet Society . smooth嗎?
作者: sunnydoll19 時間: 2010-7-19 16:51
回復 25# casboy
我反而想知去邊買先有行貨
去黃金又有冇
行過好似好少賣netbook
作者: banz 時間: 2010-7-19 18:39
高登protech有我都買佐部4800
作者: tsubasa22 時間: 2010-7-20 10:45
I also bought in 高登 $4580
作者: C-Leung 時間: 2010-7-20 10:49
機頂盒/blu-ray/media box
不過最好問下lenovo先....費事燒port
作者: gogogame 時間: 2010-7-20 14:50
除左電量, 其他都幾毒下WOR~
作者: sunnydoll19 時間: 2010-7-21 04:31
買左囉
我反而想問點樣可以出去電視
因為駁左..落電視佢都冇反應
作者: sunnydoll19 時間: 2010-7-21 06:33
另外睇youtube d 片
720,1080都冇問題\
但係睇某d 舊既片會爛左畫面
唔知點解會咁
作者: casboy 時間: 2010-7-21 14:24
回各位:
HDMI IN 真係唔知點TEST....
不過HDMI OUT 就真係WORK!!!!出聲出畫!!!
見意兄台用WINDVD2010
睇乜片都好順WOR
作者: raptor2008 時間: 2010-7-21 15:43
貴左d

作者: banz 時間: 2010-7-22 00:56
updae display card driver
作者: btwinder 時間: 2010-7-22 11:17
LENOVO D機愈出愈有STYLE
作者: oreo 時間: 2010-7-22 12:33
i'm using U3400 version
very nice, the details is very good
my first lenovo notebook, very very nice and worth for it.
作者: HKZO 時間: 2010-7-23 02:41
c兄, 請問呢部機有冇可能加到3g?
作者: tcks 時間: 2010-7-23 02:49
真係貴咗DD
上邊幾位ching講得唔錯,
4K~4.5K會吸引好多
作者: loman 時間: 2010-7-23 14:24
報個$2999 course+$1500換, 咪 4.5k 買到囉~~
作者: Mojoe 時間: 2010-7-23 20:02
呢部機 idle & full load 時温度高唔高?
作者: casboy 時間: 2010-7-24 13:38
係而家個天氣,FULL LOD溫度大約44-48左右
其實你去到買咪大約46XX左右
無睇開NOTEBOOK既人咪覺得貴......
睇開,用過咪超值囉,,,平D咪U165 囉,行AMD,我就覺得呢部唔抵啦
記住係CLUV 唔係 ATOM...
作者: mikefan6223 時間: 2010-7-31 19:35
靚機,恭喜樓主。
作者: hknufc 時間: 2010-8-3 11:10
如果有留意開CLUV 黎廣 價錢係超值!!!睇過CLUV既其他MODEL 起碼要6-7K(唔好同ATOM CHEAP U比)
我唔加RAM 要 ...
casboy 發表於 2010-7-16 02:21
用左新既 CULV ,不過係閹版,同之前既 SU4100 差不多
所以價值其實一般地平
其實6-7k既用到 SU7300
另外US 有 U160 i7 4G ram 500G HDD 版本
作者: casboy 時間: 2010-8-3 13:53
本帖最後由 casboy 於 2010-8-3 13:59 編輯
su7300唔係內建GPU,而且速度比 U5400慢...
U5400 係2010 最新CLUV CPU之一 係I3I5平價版,仲係32nm製程,唔同舊型su cpu行fsb技術,係行dmi fdi 以技術上來廣,絕對係高過su系cpu
同i3um比主要係少左Intel® Hyper-Threading Technology
http://ark.intel.com/Product.asp ... mp;spec-codes=SLBUG
http://ark.intel.com/Product.asp ... mp;spec-codes=SLBUH

