作者: jfb 時間: 2010-4-25 00:42 標題: [轉]Asus Eee PC 1215N即將6月登場
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 64067197 時間: 2010-4-25 22:31
黎到香港變6K

作者: slt 時間: 2010-4-26 02:05
有 d netbook 已經賣到 10k,心諗係咪有病呀!
作者: gogogame 時間: 2010-4-26 18:41
幾重先? 1.3kg既話就真係唔錯
作者: kelvinhth 時間: 2010-4-26 21:08
532g配10.1
1215N配返12.1就好啲
起碼都下年電腦節先有貨啦肯定...
作者: hello088 時間: 2010-4-26 21:29
e家d netbook同notebook既定義都搞都亂晒籠咁濟啦。
無眼睇。
作者: gogogame 時間: 2010-4-27 02:37
ion2 既display同ion一代既9400 有咩分別?
作者: nnd 時間: 2010-4-27 09:17
3DMark06分數勁一倍
作者: roychow1420 時間: 2010-4-28 23:17
唔過五千,就唸下
作者: siulee88 時間: 2010-4-28 23:28
真係癲,咪又係快少少。。。
作者: raystation 時間: 2010-4-29 11:08
no photo??

