Board logo

標題: [轉]Asus Eee PC 1215N即將6月登場 [打印本頁]

作者: jfb    時間: 2010-4-25 00:42     標題: [轉]Asus Eee PC 1215N即將6月登場

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 64067197    時間: 2010-4-25 22:31

黎到香港變6K
作者: slt    時間: 2010-4-26 02:05

有 d netbook 已經賣到 10k,心諗係咪有病呀!
作者: gogogame    時間: 2010-4-26 18:41

幾重先?  1.3kg既話就真係唔錯
作者: kelvinhth    時間: 2010-4-26 21:08

532g配10.1
1215N配返12.1就好啲

起碼都下年電腦節先有貨啦肯定...
作者: hello088    時間: 2010-4-26 21:29

e家d netbook同notebook既定義都搞都亂晒籠咁濟啦。

無眼睇。
作者: gogogame    時間: 2010-4-27 02:37

ion2 既display同ion一代既9400 有咩分別?
作者: nnd    時間: 2010-4-27 09:17

ion2 既display同ion一代既9400 有咩分別?
gogogame 發表於 2010-4-27 02:37

3DMark06分數勁一倍
作者: roychow1420    時間: 2010-4-28 23:17

唔過五千,就唸下
作者: siulee88    時間: 2010-4-28 23:28

黎到香港變6K
64067197 發表於 2010-4-25 22:31


真係癲,咪又係快少少。。。
作者: raystation    時間: 2010-4-29 11:08

no photo??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2