Board logo

標題: BroadCom HD detect 唔到???? [打印本頁]

作者: momojoe    時間: 2009-11-26 15:07     標題: BroadCom HD detect 唔到????

我想問下有冇人遇過安裝bcm970010部電腦完全detect唔到,我係用緊Samsung Q1U,請各位大大幫幫忙
作者: momojoe    時間: 2009-12-3 11:14

請大家發表一下!!!!!
作者: momojoe    時間: 2009-12-9 09:37

問題已解決,硬解加umpc一絶......
作者: 媽叉安    時間: 2009-12-9 09:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ncwken    時間: 2009-12-9 10:04

flashplayer
作者: momojoe    時間: 2009-12-9 16:14

MPC 都可以play到,不過冇Arcsoft Total media 禁好 720p十定無問題
作者: eric702    時間: 2009-12-9 17:49

DVBViewer Support BroadCom
作者: Eddie_Wong_F-14    時間: 2009-12-9 18:41

我部 T1028X 認唔到
作者: momojoe    時間: 2009-12-10 10:49

你試下用wifi 條槽
作者: momojoe    時間: 2009-12-10 10:49

你試下用wifi 條槽
作者: applep800    時間: 2009-12-10 22:30

I install the broadcom card on my HP mini 5101.
UsingDVBviewer watch HD Jade, the hardware decoder works OK.
However, the sound & picture is not sync.
But watching J2, Pearl & Jade is OK wor???
Any Ching can help on it?
Is there any setting can fix it.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2