作者: uaer 時間: 2008-12-7 00:39 標題: 我想問電腦展有冇分期
見到部u100 $3499...搞到我都心郁郁
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下
作者: IvAnTsE 時間: 2008-12-7 17:18
電腦展都會有分期
佢寧願賺少你一個
作者: hahahalpc 時間: 2008-12-7 17:43
原帖由 uaer 於 7-12-2008 00:39 發表
見到部u100 $3499...搞到我都心郁郁![]()
![]()
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?![]()
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下![]()
cash price黎架
作者: jzu 時間: 2008-12-7 18:17
原帖由 uaer 於 2008-12-7 00:39 發表
見到部u100 $3499...搞到我都心郁郁![]()
![]()
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?![]()
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下![]()
如果無錢就唔好買, 唔好死頂呀老友
作者: momoty88 時間: 2008-12-7 21:04
作者: kit868 時間: 2008-12-7 21:14
原帖由 uaer 於 2008-12-7 00:39 發表
見到部u100 $3499...搞到我都心郁郁![]()
![]()
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?![]()
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下![]()
人地係要速銷先咁平,賺得你幾多...
你要分期去豐澤,百老匯果d,唔好阻住去ge人
[ 本帖最後由 kit868 於 2008-12-7 21:23 編輯 ]
作者: scaa 時間: 2008-12-7 23:40
agree
作者: 劍呂 時間: 2008-12-8 01:38
分期=.= 我驚樓主去到比人問候
作者: jzu 時間: 2008-12-8 02:15
我說"死頂"的意思係叫樓主無錢就唔好學人買netbook
先洗未來錢
作者: mryung2000 時間: 2008-12-8 06:33
雖然我去電腦節,我都帶住一舊錢去,預左佢連eps都無...但係,人地都只係問下可唔可以分期,都唔駛話人"死頂"既。
作者: marmot 時間: 2008-12-8 09:24
我都覺得唔需要禁講
作者: hkelvislee 時間: 2008-12-8 09:37
佢都只係問下有無分期...你地個個就串人地=.=
作者: InterSonic 時間: 2008-12-8 09:42
街邊好似無, 我fd 買 s10 比EPS
作者: tintin117 時間: 2008-12-8 09:50
我都想買呢.
作者: ngo37 時間: 2008-12-8 10:14
有得分期
俾多5% 定 7% charge
我尋日買連eps 都唔收
[ 本帖最後由 ngo37 於 2008-12-8 10:15 編輯 ]

