Board logo

標題: 我想問電腦展有冇分期 [打印本頁]

作者: uaer    時間: 2008-12-7 00:39     標題: 我想問電腦展有冇分期

見到部u100    $3499...搞到我都心郁郁
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下
作者: IvAnTsE    時間: 2008-12-7 17:18

電腦展都會有分期
佢寧願賺少你一個
作者: hahahalpc    時間: 2008-12-7 17:43

原帖由 uaer 於 7-12-2008 00:39 發表
見到部u100    $3499...搞到我都心郁郁
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下

cash price黎架
作者: jzu    時間: 2008-12-7 18:17

原帖由 uaer 於 2008-12-7 00:39 發表
見到部u100    $3499...搞到我都心郁郁
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下


如果無錢就唔好買, 唔好死頂呀老友
作者: momoty88    時間: 2008-12-7 21:04

原帖由 jzu 於 2008-12-7 18:17 發表


如果無錢就唔好買, 唔好死頂呀老友

點死頂人地~?
作者: kit868    時間: 2008-12-7 21:14

原帖由 uaer 於 2008-12-7 00:39 發表
見到部u100    $3499...搞到我都心郁郁
想問下ching們現場有冇得分期...定係呢個係現金價?
如果唔係既話一炮過對我都幾heavy下


人地係要速銷先咁平,賺得你幾多...
你要分期去豐澤,百老匯果d,唔好阻住去ge人

[ 本帖最後由 kit868 於 2008-12-7 21:23 編輯 ]
作者: scaa    時間: 2008-12-7 23:40

原帖由 kit868 於 2008-12-7 21:14 發表


人地係要速銷先咁平,賺得你幾多...
你要分期去豐澤,百老匯果d,唔好阻住去ge人

agree
作者: 劍呂    時間: 2008-12-8 01:38

分期=.= 我驚樓主去到比人問候
作者: jzu    時間: 2008-12-8 02:15

原帖由 momoty88 於 2008-12-7 21:04 發表

點死頂人地~?


我說"死頂"的意思係叫樓主無錢就唔好學人買netbook
先洗未來錢
作者: mryung2000    時間: 2008-12-8 06:33

雖然我去電腦節,我都帶住一舊錢去,預左佢連eps都無...但係,人地都只係問下可唔可以分期,都唔駛話人"死頂"既。
作者: marmot    時間: 2008-12-8 09:24

我都覺得唔需要禁講
作者: hkelvislee    時間: 2008-12-8 09:37

佢都只係問下有無分期...你地個個就串人地=.=
作者: InterSonic    時間: 2008-12-8 09:42

街邊好似無, 我fd 買 s10 比EPS
作者: tintin117    時間: 2008-12-8 09:50

我都想買呢.
作者: ngo37    時間: 2008-12-8 10:14

有得分期
俾多5% 定 7% charge
我尋日買連eps 都唔收

[ 本帖最後由 ngo37 於 2008-12-8 10:15 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2