作者: hkmodel2000 時間: 2008-11-1 18:23 標題: Yahoo 的特平 Netbook / Notebook 要小心
請參閱我的例子:
$2800 = MSI U100 + 160G + 1G RAM + 6 Cell
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... 002616?r=1308011842
Bid 完後利係比個 HSBC Acc. No. ,叫你入數。
因我都覺得平得有 D 可疑,所以我用 Google Search 個 Acc. No,
得出戶口持有人叫 Candy,只是一個 香港 - 台灣 代收款的中間人。
跟住再睇番那位賣家 leedadatrade 的信用評級,
曾經有一位叫 lmclmc222 的用戶於 26-10-2008 拍了同一件拍賣品,
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117002517
但大家留意一下,開始與結束時間只是 2 分鐘,可疑嗎?
再根據評價記錄,28-10-2008 那位 lmclmc222 便收到貨,
即是那位 lmclmc222 必定是在 26 or 27 -10-2008 入數的,
那我便向 Candy 查詢這件事,E-mail 回覆如下:

去到呢到,佢係騙子的機會已高達 90% 以上,
於是我便要求由我派速遞公司,到台灣付款及即時取貨,
佢又話佢鋪頭無貨,要先俾錢,才能向廠家訂貨,
我叫你出錢訂貨先,佢又話無錢,一間公司竟然連 $2800 都無?
於是我嬲起上黎。踢爆佢,將我同 Candy 的 E-mail 內容放出,
立即給我 "負面評級",然後消失得無影無蹤。
而家呢個 PK 又開多幾個新 Acc 搵食,大家小心 D:
Asus EeePC S101 : http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117010824
大家睇下佢唯一的評價:買那條友就係樓上的 lmclmc222 ,而拍賣開始與結束 7 分鐘 .....
MSI Wind U100 : http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117028976
佢兩個評級,拍賣開始與完結,係 55 分鐘 及 35 分鐘。
講到呢到,大家應該清楚呢 D PK 係唔係騙子,我同 Yahoo 投訴, Yahoo 話我的証據
不能証實佢地係騙子喎,唔知係我低 B 定 Yahoo 低 B ?
作者: PC147 時間: 2008-11-1 18:37
幾千蚊野
唔係當面交收 都費鬼事理佢啦
作者: 200801 時間: 2008-11-1 18:44
Yahoo係低 B
佢要你被騙左先處理
網上買野(我一定
1.唔好貪平(一定有古怪
2.現貨交收
大型公司都要小心
作者: samsun168 時間: 2008-11-1 18:45
不過你應該向Yahoo投訴或向警方報案!
作者: tinhon 時間: 2008-11-1 18:52
原帖由 hkmodel2000 於 1/11/2008 18:23 發表
講到呢到,大家應該清楚呢 D PK 係唔係騙子,我同 Yahoo 投訴, Yahoo 話我的証據
不能証實佢地係騙子喎,唔知係我低 B 定 Yahoo 低 B ?
樓主已經同 Yahoo 投訴,不過 yahoo …… 都唔知講咩好~
yahoo 真係好……
之前成個 email acc 幫我 delete 左,話我係寄廣告信 d spaner……
又之前係拍賣度買左舊野,賣家無聯絡,我負評佢,佢又負評返我,投訴左都係得個吉~~~
作者: 不良牛 時間: 2008-11-1 19:42
我就唔夠膽先過數比佢
尤其是呢類電子產品
有粒死點都冇仇報......
面交試0岩先比錢就可以考慮下
不過賣家一定做唔到比你
所以都係去返百老x買安心小小..........
我最近都見到Yahoo有U100 5200mAh大電賣
(另一個賣家~ 同樓主單野無關~)
400蚊我都諗左好耐~
作者: piter1689 時間: 2008-11-1 19:50
運送費用: 快遞 免運費
傻仔才會信!
作者: john2000 時間: 2008-11-1 20:29
thanks, 大家小心, 不如另外開 a/c bid 晒果 貨.
作者: Sidus 時間: 2008-11-1 21:58
可以用 Google Search 個 Acc. No,得出戶口持有人叫....??
作者: lok2007 時間: 2008-11-1 22:04
見到先入錢再寄貨唔面交就知咩事
作者: teasee 時間: 2008-11-1 22:11
candy 係 獨立 代收款人 / 代 bid 人 .
http://hk.user.auctions.yahoo.co ... ?userID=candy83tong
由於係佢自已晌網頁度寫低資料 , 所以晌 google 度可以俾樓主 才昷 到 .
作者: 路人@新手 時間: 2008-11-1 22:55
其實可以報警
作者: 遊雲gspirit 時間: 2008-11-1 23:43
嘿...yahoo D 所謂管理...= 淨係識收多d拍賣刊登費
完全無質素可言。
大家睇下電腦野果區,D所謂admin連最基本分類都做唔好(e.g.RAM分類...竟然連最主流o既DDR2都冇),
份內事都做唔好又會點會得閒理你地d買賣是否死活(公正or行騙成份)...
再睇返人地大陸個'淘寶'好佢N倍,忽然覺得身為香港人o既我都點兒...囧。
------------
另外我已在呢條友拍賣全部都投訴1次,希望可以到買果位真係會小心D,免得受騙中招啦...唉。
作者: hck03110088 時間: 2008-11-2 00:09
先錢後貨
信佢唔過

作者: john2000 時間: 2008-11-2 00:09
原帖由 遊雲gspirit 於 2008-11-1 23:43 發表
嘿...yahoo D 所謂管理...= 淨係識收多d拍賣刊登費
完全無質素可言。
大家睇下電腦野果區,D所謂admin連最基本分類都做唔好(e.g.RAM分類...竟然連最主流o既DDR2都冇),
份內事都做唔好又 ...
thanks, auctions police
作者: 風十三 時間: 2008-11-2 00:16
老實
我都睇過好幾個相關貼
佢呢個價唔係騙錢
就係等錢洗
等錢洗即係急啦
仲係 Yahoo 比人問同bid
二手市場都係果個定律
多數人做就係正常
少數人做的就係異常「比多數人睇」
當個二手市場企硬三千
但有條友放二千
理應估到有好多問題好多限制
我剛剛就問咗一個台灣人
係 Yahoo 放 macbook 2007 機
佢放3500
叫人先入2000
收到貨後再入1500
跟住我同佢講
我會到台灣工幹
不如我直接搵佢交收
到而家都未覆
作者: mefungfung 時間: 2008-11-2 01:08
謝謝
作者: devilbri 時間: 2008-11-2 01:17
謝謝提醒啊~希望早日拉到佢啦
作者: DexTer 時間: 2008-11-2 11:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hydra 時間: 2008-11-2 13:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iphone 時間: 2008-11-4 22:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonychow100 時間: 2008-11-5 09:31
Thank you for your useful information
作者: buddy25 時間: 2008-11-5 09:48
所以我都好少o係網上bid野...
莫講話台灣...
香港我都有d信唔過....
所以買2手野....一係朋友介紹
一係明益2手店囉.....
作者: 豬頭宅男 時間: 2008-11-5 10:04
咪係
越洋交收點追
重要先錢後貨
5 折都唔蘇佢啦
美國試過 ship 堆垃圾 - 到時佢話 ship 時係電腦唔知點解你收到係垃圾咪重 :funk:
[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2008-11-5 10:27 編輯 ]
作者: eepc 時間: 2008-11-5 15:30
作者: Taylor 時間: 2008-11-5 16:40
一日未騙到人,果個人都唔係騙子
一日未偷左野,果個人都唔係賊
一日未殺過人,果個人都唔係殺人犯
作者: luna 時間: 2008-11-5 17:17
咁咩野叫做意圖行騙?
作者: trango 時間: 2008-11-5 17:51
管理員按 :
icon post 有可能被引致扣分 , 煩請注意 .
[ 本帖最後由 teasee 於 2008-11-5 21:52 編輯 ]
作者: luna 時間: 2008-11-5 18:10
樓上你快D加番D內容好喎...依度唔可以就咁出表情...
作者: hkmodel2000 時間: 2008-11-5 18:29
但係佢同我講上一個買家用同樣方法交收了,
但我向代收錢的 Candy 查詢卻沒有這一回事,
咁是否已經騙緊我呢?
作者: hydra 時間: 2008-11-5 18:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黑澤純 時間: 2008-11-5 19:08
世上騙子太多喇..
所以我係yahoo bid永遠面交..
作者: flango 時間: 2008-11-5 23:49
Support Face to Face Trade
作者: 叉燒餐包 時間: 2008-11-6 03:33
請恕小弟無知一問:
收錢的a/c是一位叫Candy的人
他卻說沒有這一回事
咁賣家俾o左一個唔係自己名的a/c想呃人
咁d錢會去到賣家手上?
p.s.可能我對呢件事理解錯o左請不要俾膠我.........
作者: seed00 時間: 2008-11-6 09:26
原帖由 叉燒餐包 於 6/11/2008 03:33 發表
請恕小弟無知一問:
收錢的a/c是一位叫Candy的人
他卻說沒有這一回事
咁賣家俾o左一個唔係自己名的a/c想呃人
咁d錢會去到賣家手上?
p.s.可能我對呢件事理解錯o左請不要俾膠我.........![]()
我估係當victim入左錢, 條呃錢友就聯絡cindy拎返d錢, 之後就走佬
作者: jht123 時間: 2008-11-6 11:37
所以照推斷個 cindy 一定係知情
作者: atlaslui 時間: 2008-11-6 11:53
哇~~~我最近都差D乃野~~我又係o係yahoo睇到果個人既post, 我真係差D落撘~!!! 因為台灣買asus機真係平D~不過o係我正想過數俾佢既時候, 我突然買左lenovo~~所以冇理到佢~~之後我email覆番呢個疑似騙子話唔要, 如果我第日去台灣再搵佢, 因為始終覺得oversea訂貨好似好唔安全咁~~之後佢覆番我話就算我去到台灣都要俾左錢先有貨攞~~同樓主講既野係一樣, 睇完樓主個post, 仲覺得自己執番一身采~~
作者: CALVIN3203 時間: 2008-11-6 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: H2008 時間: 2008-11-6 20:49
拍賣~還是面交實際
作者: H2008 時間: 2008-11-6 20:50
我也是~而且又要比地址人地知
作者: god123456 時間: 2008-11-6 22:41
這2個賣家也是由lmclmc222正面評價的
http://hk.user.auctions.yahoo.co ... 540&u=%3Aoko540
http://hk.user.auctions.yahoo.co ... 8&u=%3At8862338
應該係同一口個人
有個買asus nb既買家疑似中左招
大家便宜莫貪
作者: big_nature 時間: 2008-11-6 22:59
原帖由 god123456 於 2008-11-6 22:41 發表
這2個賣家也是由lmclmc222正面評價的![]()
http://hk.user.auctions.yahoo.co ... 540&u=%3Aoko540
http://hk.user.auctions.yahoo.co ... 8&u=%3At8862338
應 ...
真係Q唔怕舊!
只要有人受!!!!
聽見都怕怕!!!
作者: hkmodel2000 時間: 2008-11-6 23:31
原帖由 god123456 於 2008-11-6 22:41 發表
這2個賣家也是由lmclmc222正面評價的![]()
http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/rating?userID=oko540&u=%3Aoko540
http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/rating?userID=t8862338&u=%3At8862338
應 ...
終於有人中招啦,Yahoo 今次水洗都唔清,
當初同佢講有騙子出現,死話唔係,
垃圾 Yahoo .... 下刪一百字 .....
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-11-6 23:35
原帖由 hkmodel2000 於 6-11-2008 23:31 發表
終於有人中招啦,Yahoo 今次水洗都唔清,
當初同佢講有騙子出現,死話唔係,
垃圾 Yahoo .... 下刪一百字 .....
我建議將呢篇野post 去各大forum, 報章
作者: hkmodel2000 時間: 2008-11-6 23:46
睇黎出事的唔止一人,大家睇下以下的問與答:
問題 21 : andyluk0***** (5) : 現在去入錢, 大約什麼時候會收到
答案 21 : oko540 (0) : 等下會查 查到後明天爲你寄貨
問題 22 : andyluk0***** (5) : 我已入了錢, 請看email及確認, 如貨品無問題, 我會再買多一部
答案 22 : OK
問題 26 : andyluk0***** (5) : 昨天我忘了給你聯絡電話, 現在補回給你 ,因私隱問題, 請查看email. 請問你是否今天寄出貨品, 寄出後可否給我速遞號碼, Thanks
答案 26 : OK
問題 27 : andyluk0***** (5) : 只是OK??? 能否回答更多嗎? 如已收到錢, 貨正寄出或已寄出等等, 如有寄貨貨號供查詢就最好
答案 27 : oko540 (0) : 有收到錢 下午寄出
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... p;u=:oko540&tp=
作者: cuckoo 時間: 2008-11-7 00:12
好明顯係假啦, 4gb ram...... Atom ONLY support 2GB...... 等我又同佢玩下先
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-11-7 00:28
不如問佢可唔可以加到8G Ram, 換做Atom 64bit,
見佢問乜都話Yes, 可以, 有
作者: revivemak 時間: 2008-11-7 01:10
投訴Yahoo係冇用的,Yahoo拍賣網頁右上角有個叫「違法行為」的link,
裡面有個叫「拍賣違規記分制度」,我曾經投訴過很多次違規賣家,
但原來只是有名無實得個樣嚇吓人,違規賣家繼續違規,我投降了。
[ 本帖最後由 revivemak 於 2008-11-7 01:12 編輯 ]
作者: primordia 時間: 2008-11-7 01:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 遊雲gspirit 時間: 2008-11-7 02:47
原帖由 revivemak 於 2008-11-7 01:10 發表
投訴Yahoo係冇用的,Yahoo拍賣網頁右上角有個叫「違法行為」的link,
裡面有個叫「拍賣違規記分制度」,我曾經投訴過很多次違規賣家,
但原來只是有名無實得個樣嚇吓人,違規賣家繼續違規,我投降了。
XD...yahoo 理果d投訴只會係直接同佢收入有關o既野佢先會理...
[例如;賣果位有字眼暗示人唔好落bid,或1個post賣幾件野果d投訴...佢地1日內就會理,最快試過幾十min 就會理....-,- ,實行玩賤格到「文字獄」昆刊登費太法]....
可見呢間公司做o既野幾乎只為自己果小利著想,對於「交易、拍賣質素」呢樣野,佢地跟本唔會放在眼內的....
作者: H2008 時間: 2008-11-7 02:49
原帖由 hkmodel2000 於 2008-11-6 23:46 發表
睇黎出事的唔止一人,大家睇下以下的問與答:
問題 21 : andyluk0***** (5) : 現在去入錢, 大約什麼時候會收到
答案 21 : oko540 (0) : 等下會查 查到後明天爲你寄貨
問題 22 : andyluk0***** (5) : 我已入了錢, 請 ...
自問自答
作者: H2008 時間: 2008-11-7 02:50
ebay吾多重視香港市場
作者: piter1689 時間: 2008-11-7 06:56
原帖由 hkmodel2000 於 2008-11-1 18:23 發表
請參閱我的例子:
$2800 = MSI U100 + 160G + 1G RAM + 6 Cell
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... 002616?r=1308011842
Bid 完後利係比個 HSBC Acc. No. ,叫你入數。
因我都覺得平得有 D 可疑,所以我用 Google Sea ...
佢係騙子!
但你都有問題!
一睇就知,何必浪費咁多時間!
所以話,只要有傻仔,邊樹搵唔到錢!
作者: atlaslui 時間: 2008-11-7 08:05
我都差D做傻仔~"~
不過我都相信呢個世界有求先至有供既~
冇傻仔, 點會有呢D騙子丫~
不過如果個買家真真係入大數, 咁應該都係入落果個candy既戶口,
咁D 錢應該都o係果個candy度架~??
作者: macross7hk 時間: 2008-11-7 09:11
真係好危險...多謝樓主提醒...樓主做咁多野都好既...起碼有証有據提醒大家...等大家唔好被騙
作者: hkmodel2000 時間: 2008-11-7 09:20
最新消息,昨晚 E-mail Candy 聯絡過,
中招的買家可能多達 10 人,而 Candy
亦已報警。

作者: shadowguist 時間: 2008-11-7 12:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: atlaslui 時間: 2008-11-7 16:12
真係唔知YAHOO諗乜, 睇番奇摩果度一早都有人投訴呢d事, 不過都好似冇人跟進咁~"~
作者: iorigiggs 時間: 2008-11-7 16:31
其實個D錢係入去Candy度,個騙子點囉到錢?
依我所見有兩個可能:1.個Candy同個騙子係同一黨或同一人
2.就係Candy個HSBC ac俾個騙子偷佐
作者: hydra 時間: 2008-11-8 17:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hydra 時間: 2008-11-8 17:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 路人@新手 時間: 2008-11-11 19:06
原來有受害者..可以報警
作者: strivekin2 時間: 2008-11-11 19:12
真係要報警.....其實YAHOO可CHECK I P 知地點....
只是你報警才可抓那人出來.....
不過,那個人極可能是在中國境內.....(才不信是台灣)
作者: wahaha118 時間: 2008-11-12 10:46
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117120294
已知事實真相
作者: hillcalf 時間: 2008-11-12 11:27
無論幾平都好, 最重要都係睇評級
一般有五十個評及以上都可靠
正負評的比例最好唔超過20:1
切記便宜莫貪啦
作者: maxyeung 時間: 2008-11-13 23:42
哈, 慧眼破騙局, 樓主真細心兼有羅輯啊~
作者: aad 時間: 2008-11-16 12:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aad 時間: 2008-11-16 12:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aad 時間: 2008-11-16 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntonz 時間: 2008-11-19 10:46
其實如果無報警及警方協肋,Yahoo!單方面係做唔到野的!就算Taobao, eBay, 其他拍賣網也是一樣。
作者: wahaha118 時間: 2008-11-24 23:40
有人中左招啦
不過應該係中國人黎 追唔返d錢..
作者: hkmodel2000 時間: 2008-12-2 07:33
騙子又再開工啦:
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... 723?u=yuanyuan_ting
http://hk.f2.page.auctions.yahoo ... 839?u=yuanyuan_ting
作者: 小白花 時間: 2008-12-7 02:25 標題: 回覆 72# 的帖子
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/show/qanda?aID=b9425446 ← 他們又賣dc呃人$
作者: bryant510 時間: 2008-12-10 05:51
Really appreciate all brother caring.
i also have the same case.
see my post:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=3
what do u think of my case. write down comment here as warning other buyers!
作者: ken1668 時間: 2008-12-14 18:07
本人另外見到特平iphone,話紐西蘭水貨,只需$3600
http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/rating?userID=summer493&u=%3Asummer493
e個人既信用評價中有位係eeepc既買家(lmclmc222),非常可疑,因見兩件事有關,所以放出來俾大家留意。
前幾日已見過其中一個拍賣品有買家俾左錢,不過宜家件拍賣品已被取消了,所以無法俾大家睇到。
作者: jean1 時間: 2008-12-17 12:24
作者: cacaho 時間: 2008-12-17 12:52
我都係呀~~
(此信已發給以下人士)
致:特首曾蔭權、保安局局長李少光、警務處處長鄧竟成、防止科技罪案小組高級督察、警察公共關係科、刑事部、台灣刑事警察局、消費者委員會、廉政公署及申訴專員公署專員
本人於yahoo拍賣場接洽一賣家並購買一部MACBOOK,賣家表示身在台灣,要求先付一半訂金後會寄出貨品及相關證明,收貨後再付餘數。賣家用假帳號造成良好評價的錯誤印象,本人於12月9 日匯了$3,000給賣家之HSBC戶口587-002-7504(Leung Yin Ha),匯款後經電郵聯絡賣家詢問情況,賣家表示會於2天內寄出,但2天內仍沒有回應,於是透過電郵及留言再聯絡賣家,但賣家拒絕回覆甚至取不到聯絡,結果當然收不到貨物。而賣家卻可任意地除去我的投標及一切詢問,令本人不能加入評語及評分,而賣家卻繼續進行拍賣,欺騙其他買家。
有很多類似個案受害人已報警求助,唯現時犯案人士仍可繼續行騙,於YAHOO投訴拍賣亦未影響其運作,變相令騙徒清楚明白受害人不論投訴或報案也好,均不能令他們落網,更可繼續用不同商品行騙。而帳號於拍賣完結後他可能也不打算用了,你給他再多的負評他也無所謂,yahoo拍賣場的評級如同虛設,無法保障買家。更利害的是有苦主於YAHOO對賣家的負評評分全部刪除,更改為正面評分!追問卻沒有回覆!此種行為不禁令人毛骨悚然。(http://hk.myblog.yahoo.com/annameyer/article?mid=1697及http://hk.myblog.yahoo.com/uare-badguy/article?mid=172 ) 要到YAHOO檢舉,雅虎最多停了那個帳號,但可惜早在雅虎停了那個帳號之前,他已經開新的帳號繼續在網拍上橫行,他們亦只會表示跟進,但卻苦無行動。說到要報警,若果是有用他們現在就不可能仍在網路上行騙了,亦有增無減。我們相信警方可能也準備辦理,但速度卻遠遠不如犯案者。由早前限量版波鞋、I-PHONE,現已改頭換面,改賣電腦,收入持續上升。受騙人士已付上金錢代價,而從來亦不會得到任何賠償,但於騙案中責任為何只歸咎於受害者?難道會有人永遠不會被騙?騙案發生了責任全歸咎於市民愚昧,卻變相加獎騙徒之惡行,那樣的執法制度,是否已本未倒置。街上會有人打劫,市民只可足不出戶,重門深鎖?執法是否有阻嚇性令人存疑。
因我與騙徒私下進行交易,拍賣網站當然毋須負責。但拍賣網站卻有責任監督,買賣行騙個案不停上升,明顯為拍賣網站欠缺監管所至。雖稱受騙買賣雙方均有責任,當然騙案能成功主要是買方貪平所至,但現時市度低迷,各公司也割價速消,那麼市民是否應堅持買貴貨來自保?受騙後報案,無論提供之資料有多充分,警方最後亦只會備案,但其他人仍然會繼續受同一人所騙。受害者雖然曾報警求助,但騙徒仍逍遙法外,更繼續在網上行騙。那麼我們還有什麼保障?法律不能保護市民,更不能提醒其他人不受傷害,那麼在現今社會下,是否做個騙子反而更有保障?更容易賺錢?那麼我們的道德何在?我們的下一代將如何於這樣的社會下活下去?
作者: cacaho 時間: 2008-12-17 12:53
本人只希望求一個公道,亦希望能將為害社會之人士繩之以法,不要再敗壞現今社會風氣。敬希各位能提供協助及回覆,亦將此等惡行公諸於世。
C.C.
東方日報、壹傳媒、蘋果日報、壹週刊、壹本便利、忽然1周、香港電台、拍賣以誠計劃朱有朋先生、Yahoo、Google新聞中心、台灣《蘋果日報》、台灣《壹週刊》、台灣星空傳媒集團及其他苦主
相類似仍然拍賣中之欺騙拍賣:
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b9475541
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... floramysteriousfile
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... floramysteriousfile
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b9408895?
http://hk.f2.page.auctions.yahoo ... 9408711?u=savon0213
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b9307839
相類似之個案:
拍賣場騙左d錢,投訴Yahoo 香港的拍賣服務無門
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7008010402880
本人對賣假貨的人作出投訴,但yahoo 全不受理, 也没有跟進...
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007032704386
我系YAHOO買野比人呃左錢
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007081503530
Yahoo拍賣賣家收錢不寄貨
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007031403442
Yahoo拍賣買野,比晒錢但收唔到貨
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007062001398
賣新款APPLE macbook,但沒有寄貨給我
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117403754
買台灣 iPhone,小心被騙
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117216598
作者: cacaho 時間: 2008-12-17 12:53
相關新聞:
大量騙徒擁入HK Yahoo, 落bid要小心
轉載自東方日報
內地騙徒雅虎拍賣網搵食
09/05/2007
網上拍賣是網友的尋寶天堂,只要耐心搜尋,隨時可以超平價購得心頭好。讀者麥進軍爆料,近日本港雅虎拍賣場出現了一批來自內地的騙徒,聲稱可以一成市價購買電子產品,最少已有一人受騙,付款四千多元後一直未收到貨品。律師警告犯案人士,網上詐騙可被控詐欺罪。
平價電子產品誘付款
記者按麥提的內地手提電話,致電騙徒佯稱想直接購買在拍賣網上以二千元成交、但市價一萬一千元的新款手提電腦,對方聲稱貨品便宜是因為電腦產自泰國,但當記者質疑有關電腦只在中國及日本生產時,對方沒有作出回應,只記者將款項存入指定的中國銀行戶口後就匆匆掛線。
香港雅虎發言人稱,並未發現投訴人所指的賣家涉嫌詐騙,但強調拍賣網站只是提供一個平台戶給用戶進行交易,若果發生涉及欺詐行為將會依照香港法律處理,受害人並可依據yahoo拍賣賠償機制獲得賠償。
律師黃國桐認為騙案在香港網站發生,足以影響本港聲譽;他表示跨境犯罪的罪犯雖不會被受害者國家制裁,但有機會被國際刑警追捕,一旦欺詐罪名成立,按香港法例最高可被判入獄十四年。為防止在拍賣網站受騙,電腦保安事故協調中心經理古煒德建議,市民在競投貨品前應先行確認賣家是否可靠、貨品是否存在,防止在付款後收不到貨物。
作者: ed209 時間: 2008-12-19 11:28
me,too.
作者: keung1234 時間: 2008-12-27 00:33
http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/booth/q691109
又出動
作者: 天仔2003 時間: 2008-12-27 05:20
等我用accbid左佢比差評先
作者: 天仔2003 時間: 2009-1-4 03:43
登佢資料,小心呢個人
賣家回答了這問題
「戶口名稱 : LUI MING LI
銀行名稱 : 中國銀行
戶口號碼 : 012 - 600- 1-008011-4
入左過數後將轉帳收據,詳細收貨地址電郵給我們 fdyg154@hotmail.com」
又係分身之一
作者: slt 時間: 2009-2-20 18:13
開多個 Yahoo account 專用來 bid 佢 & 劣評?
作者: Tsz 時間: 2009-2-23 23:24
台灣人好興呢d野
有時打機有台灣人都會feel到
作者: bid 時間: 2009-3-4 22:55 標題: 回覆 5# 的帖子
我都中過招
作者: sexbaby 時間: 2009-3-10 08:36 標題: 呢條友都好似係!大家小心!
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117986504
作者: bongbongsan 時間: 2009-3-28 11:29
我都想知,這樣可能嗎﹖
作者: hkmodel2000 時間: 2009-4-3 12:40
你不如先去 google 親自求證?
在 Google 打入 "457-4-047330"
看看能否查出戶口持有人。
作者: oo2oo299999 時間: 2009-4-5 10:49
YAHOO D門路咁雜,我一向唔信
作者: teasee 時間: 2009-4-25 16:16
管理員按 :
文章已被重開 , 請大家繼續討論
作者: kappee 時間: 2009-4-25 16:53
個CANDY好可疑喎 邊會無啦啦過自己D錢俾其他人 佢自己又冇收過任何野
咁佢登個ACC出黎做乜

作者: Paul 時間: 2009-5-3 16:27
呢種招式真係橋唔怕日,最緊要受。個時有唔少類似case,係買IBM notebook,唔少買家心大細話搏唔搏得過,自已都左答案自己啦。你買馬買六合彩係明搏,但平2/3,俾1/3一錢搏佢有,無左就話俾人昆水。擺明昆都有人中,好頂癮。
不過yahoo真係廢到無輪,基上本有一半交易以上係暗盤。俾張貼咪算囉,當係施捨。我諗係咪跟本無admin。
作者: xxYxx 時間: 2009-5-3 16:39
我覺得得白痴既係,呢o的人想搵快錢都用下腦啦
要建立誠信就唔好呢頭開 post, 好快就完結
仲馬上完成交收,落埋 comment
攞到明自編自導自演
唔爭在等下一兩日嘛
呃人都唔識呃
[ 本帖最後由 xxYxx 於 2009-5-3 16:39 編輯 ]
作者: 撒卡 時間: 2009-5-3 19:14
candy會唔會係串通
作者: iam886 時間: 2009-5-7 18:13
入咩數呀, 一手交一手 最好........
我唔會比幾千蚊人洗 .你估呢個世界咁多人信得過嗎......
作者: khz 時間: 2009-5-8 17:47
YAHOO傻架
我個a/c俾人入侵,開post二百幾個費用三千幾
發現後通知yahoo
yahoo馬上幫我delete二百幾個post,但係要我俾三千幾蚊先可以繼續用
佢都低b,平時到5蚊10蚊就話要我俾錢先用得
唔明佢點累積到三千幾蚊,又話要我自己報警又性..
作者: lungfk 時間: 2009-5-9 02:34
yahoo buy野不嬲都有危險
作者: t101 時間: 2009-5-11 18:33
這類騙子我一直都有留意,大大話話同一個騙子已經在那里大半年以上,都沒有人理,Yahoo Auction真太差。
在大陸淘寶買東西,最少它的支付寶對買賣雙方都有好處,Yahoo HK就不行了。
現在,以前主要的競爭對手,Go2HK關了之后,就沒什么進步了。不知道是不是香港Market太小,盡量不投資就不投資。Yahoo Auction Singapore已經關了,我想HK也可能近了。
其實,小小改動,就可以warn其他人,譬如讓人留不能delete的comment,如不讓一般人留言,讓level夠或trusted moderator去留,或者問題可選display而不能delete。
最差是,連warning公告都沒有,什么都不提醒買家,很差很差。
總之,Yahoo HK沒有盡其責任讓用家安心買東西,就算bid了,又怎樣,賣家失蹤,Yahoo又會怎樣賠呢?
所以,還是靠自己,去ebay, buystation,或等taobao來香港,找另一個場買賣吧。
作者: 沒名字的?君 時間: 2009-5-18 09:05
電子野都好少經yahoo拍賣
總係好似有d危險咁


