作者: deathchak 時間: 2022-10-27 03:58 標題: 中伏左外置硬碟箱 求推薦
本帖最後由 deathchak 於 2022-10-27 04:00 編輯
機箱放唔幾個硬碟
ORICO 用左2年到,不經常用,上星期一開機見到其一隻硬碟變左RAW
就馬上買一隻硬碟換左來BACKUP.
到今日我終於明白咩慘食屎,就係又食2舊屎

今日見到2隻硬碟都變RAW,連新買都左RAW
痴X線 咩都無哂,2 隻同時變RAW 嘔血,我極度懷疑係ORICO硬碟箱有問題
大家有冇平價2-3 BAY 外置硬碟箱介紹,同埋有冇方法可以將RAW 變返正常???
作者: inori 時間: 2022-10-27 04:52
註冊時間 2007-5-14
做咗咁年多epc會員竟然唔知ORICO臭名遠播
作者: kofz 時間: 2022-10-27 05:07
平價=o牌質量
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: deathchak 時間: 2022-10-27 05:27
近幾年先玩外置硬碟箱,果排ORICO 特價,諗住純粹放DATA
最多咪壞外置硬碟箱,點知外置硬碟箱未壞硬碟先壞
以家RECOVERY DATA 好唔順利,目測還原得一半DATA,大量DATA變左無名檔,唉
作者: cyberyeah 時間: 2022-10-27 07:17
Cdrom都唔做
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kofz 時間: 2022-10-27 08:55
本帖最後由 kofz 於 2022-10-27 08:57 編輯
一早講咗
質量差既 Docker 會整死 hdd
https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2655720&pid=40972321
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: hoho1986 時間: 2022-10-27 10:01
Orico問題講過唔小(換低階晶片,沒洗板...),我見過所謂香港代理的牛,好雞,但變RAW真係唔多關佢事。
因為基本上由SATA到主晶片,沒有太多外部電子元件,主要是瀘波電容,而主晶片多數係台灣出品,例如ASMedia, JMicron, Realtek,質量應該可以。做算電容失效,都係數據傳送失敗,繼而降速。
我仲用緊兩個O牌,應該有7年,仲健在。火牛是100多W的XB360火牛。
作者: Mickey616 時間: 2022-10-27 10:44
Orico , usb HHD 盒用嚟臨時 backup 抄吓 file 完全無問題㗎
長用就 NAS 安全
-------------------------------------------------------
可以買個一樣搏佢認返 d file
拎返新高登香港代理比少少錢當場試認到就比錢抄返再算
作者: fatboynam 時間: 2022-10-27 16:00
想資料好, 避開ORICO
作者: holyAS 時間: 2022-10-27 17:39
ORICO 我已經中左招, 一個唔好采隨時炒哂五隻
作者: 惡魔城城主 時間: 2022-10-27 18:51
哎呀~ 我註冊日期: 26-9-2006......好在依家都睇到

以前有一排爭D買左佢D "PATA/SATA to USB" 後來不過冇而買左Unitek, Dock就冇用好耐了
不過都有用緊ORICO既USB Hubs兩隻, 係淘的因為得佢有隻可以夾係枱用, 不過電就用自己的(usb電)
作者: deathchak 時間: 2022-10-28 08:02
定供電出問題?電壓不稳因出事?
作者: harryytm 時間: 2022-10-28 09:00
本帖最後由 harryytm 於 2022-10-28 09:02 編輯
我想研究變 RAW 嘅 HDD 寫花咗啲咩
可唔可以用 Disk Editor 幫我睇睇?
https://www.disk-editor.org/index.html
作者: Q-Q 時間: 2022-10-28 09:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2022-10-28 10:53
Orico , usb HHD 盒用嚟臨時 backup 抄吓 file 完全無問題㗎
長用就 NAS 安全 4 bay cheap 嘢 2000 ...
Mickey616 發表於 2022-10-27 10:44
有其他牌子做得好嘅,唔洗一定要 NAS
作者: Mickey616 時間: 2022-10-28 10:55
4 bay 盒同 NAS 差唔多錢
作者: fakeman 時間: 2022-10-28 11:01
我隻 4 bay 盒係 Amazon JP 買先 11000 YEN......你有咩 NAS 可以咁平?
作者: zoin0000 時間: 2022-10-28 17:29
DIY Nas J1900
作者: Hippo 時間: 2022-10-28 17:46
JPY11000 ~ HK$600, 買個 4 bay 機箱 + PSU 都必未夠
作者: next000 時間: 2022-10-28 18:24
QNAP 有出 TR-002 / TR-004 外置硬體RAID擴充櫃
https://www.price.com.hk/product.php?p=391200
https://www.price.com.hk/product.php?p=387640
價錢麻…小貴
作者: pc1668 時間: 2022-10-28 18:56
本帖最後由 pc1668 於 2022-10-28 19:03 編輯
Using TR-004 at 24/7, very stable
作者: deathchak 時間: 2022-10-28 19:05
本帖最後由 deathchak 於 2022-10-28 19:06 編輯
睇哪裏??
https://ibb.co/4JnCHLW
作者: zoin0000 時間: 2022-10-28 20:00
蝸牛星際
明未...
作者: Hippo 時間: 2022-10-28 20:43
明晒,咁我寧願用 O記
via HKEPC Reader for Android
作者: harryytm 時間: 2022-10-28 20:50
用 Navigate 個掣跳去 $MFT 睇睇
作者: dan_dan 時間: 2022-10-28 21:26
變咗raw多數抄咗files table, 可以救得返
作者: deathchak 時間: 2022-10-28 22:40
按完空白一片
https://ibb.co/JnMsHvF
作者: deathchak 時間: 2022-10-28 22:40
有咩方法
作者: harryytm 時間: 2022-10-28 23:36
本帖最後由 harryytm 於 2022-10-29 00:42 編輯
你應該按錯掣
首先你要睇咗 MBR 或 GPT 有無壞
MBR 嘅話係 Sector 0
GPT 嘅話係 Sector 1-33
而 Sector 0 只係兼容作用嘅 MBR
左邊 Template 係幫你 Highlight 返邊 Byte 代表啲咩
正常嘅 MBR 應該係咁
而正常嘅 GPT 應該係咁
MBR 同 GPT 都應該會指去你個 Partition 您嘅第 1 個 Sector
如果係 NTFS 嘅話 Partition 嘅第 1 個 Sector 係NTFS Bootsect 以 ëRNTFS 開頭
入面 $MFT first cluster number (offset 44)會指去 $MFT 位置
而 MFT file record 正常係以 FILE 為開頭
$MFT 係 NTFS 入面最重要嘅檔案
就好似目錄一樣所有檔案喺隻碟上面咩位置都喺曬入面
每個 MFT file record 1KiB (1024 Bytes)
呢個 $MFT 如果全部花曬基本上玩完
除非你自已玩拼圖咁砌返啲檔案出嚟
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345208&k=c8161b6f39a43639bde3c187b7da448d&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345210&k=48d183aa2ce783ed518d9db3c76aecae&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345211&k=5271f61bfd4ea84bf07d1dfd1a03bcab&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345213&k=5974f38910b83d60410c2d205fc7d9b1&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345214&k=99417ba7b5fd340688dd04a44a66bb64&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

作者: harryytm 時間: 2022-10-29 00:58
硬碟盒我用緊 2 部 Century CRCM535U31CIS
作者: fakeman 時間: 2022-10-29 01:02
呢 d 我都係繼續 USB 4-bay 算......
作者: deathchak 時間: 2022-10-29 09:44
本帖最後由 deathchak 於 2022-10-29 09:56 編輯
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 2&ptid=2679064][/quote]
我掣完都係空白,但找到$MFT first cluster number,但一掣完就空白


作者: Yuejing 時間: 2022-10-29 19:52
回覆 30# harryytm
請問你的 Century 硬碟盒多少錢? 在香港那裡可買到?
作者: Yuejing 時間: 2022-10-29 19:58
ORICO 的東西真的很不濟
除外置硬碟箱外,他們的硬碟抽取盒也是十分雷,千萬不要用
作者: harryytm 時間: 2022-10-29 21:38
本帖最後由 harryytm 於 2022-10-30 08:12 編輯
死圖
照你之前比我睇嘅圖應該你個 HDD 係用 GPT
https://ibb.co/JnMsHvF
你去 My Computer 度右按啲 PhysicalDrive2
然後選擇 Open in Disk Editor
正常會跳去 GPT
其然後再睇返29#入面 GPT 部份
比你個 GBP 比我睇下正唔正常
正常嘅話 GPT 會先有一個 16MiB 嘅 Microsoft Reserved Partition
然後先到你個 Basic Data Partition
以我呢個例子為例個 First LBA 32798
按落去個數字正常會跳去你個 NTFS 嘅 BootSector
正常嘅 NTFS Boot Sector 嘅 OEM ID 應該係 NTFS
而最尾 2 Byte 嘅 Signature 正常係 55AA
記得左上角 Template 要選擇返相應嘅 Template 同綠色釘嘅位置要正確
如果唔係個 Template 會解讀唔到個 Sector
同右邊個 Hex Editor 唔會正確 Color Code 啲 Data
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345392&k=2d244d0c3368f8c87f77c1c121942e1a&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345398&k=601ac70558372582633ea4bf1a5f9af8&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345440&k=9edcb117fc90b3da2e653f0165071938&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345456&k=60220cb621d7af873c38d2dd3144ee16&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

作者: harryytm 時間: 2022-10-29 22:06
我嗰時喺旺電 1/F DV Club 買
不過我離開香港前問過佢地話唔再代理 Century 啲野
只會賣埋手頭上啲 Century 存貨唔會再返新貨
作者: aazz 時間: 2022-10-29 23:29
本帖最後由 aazz 於 2022-10-29 23:44 編輯
人兄用什麼軟件硬碟;
小第未用過;
小第幾十次硬碟問題;
都係用 DiskGenius , EaseUS.Data.Recovery;
選好想程式做什麼就做;
沒有自己對過 硬碟檔案表;
除了 2X 年前 未有這些程式;
就算 RAW 一樣好簡單;
小第認為硬碟變 RAW 是 開關硬碟盒時 電源沖擊;
就算電腦開關機都試過;
小第用左成十年的 外置4碟盒好似是台灣的 Hornettek;
未試過變 RAW ;
但不會長開;
作者: aazz 時間: 2022-10-29 23:43
好像多數是花了
檔案表磁軌
但只要用 Recovery 軟件;
好容易寫回正常
作者: harryytm 時間: 2022-10-29 23:52
本帖最後由 harryytm 於 2022-10-29 23:54 編輯
大部份呢種情況係會令硬碟出 C5
C5 咗嘅 Sector 入面啲野係讀唔返
C5 嘅 Sector 喺正 Boosector 就會變 RAW
作者: aazz 時間: 2022-10-29 23:58
大部份呢種情況係會令硬碟出 C5
C5 咗嘅 Sector 入面啲野係讀唔返
C5 嘅 Sector 喺正 Boosector 就會變 RA ...
harryytm 發表於 2022-10-29 23:52
但小第變 RAW 的大部份都軟件一修復就正常返;
有部份會出現 C5;
但唔一定
作者: harryytm 時間: 2022-10-29 23:59
本帖最後由 harryytm 於 2022-10-30 00:02 編輯
硬碟盒嘅 Chipset 其實嚟嚟去去都係嗰幾隻
我覺得 O 記出事係 DC-to-DC 12V to 5V 嘅線路同 SATA 接頭用料有問題
之前都試過有啲硬碟用 O 記 Docking
會無啦啦會出 C5
好在係壞喺無 Data 嘅位置
O 記抽取盒呢啲無 Chips 嘅野我就用落無問題
但 Docking 就免啦
作者: Hippo 時間: 2022-10-30 01:14
回覆 41# harryytm
DC-to-DC 12V to 5V 嘅線路一樣都係嚟嚟去去都係嗰幾隻
SATA 接頭係現成零件, 抽取盒都係用呢啲, 唔明點解你覺得抽取盒就無問題
作者: harryytm 時間: 2022-10-30 03:01
本帖最後由 harryytm 於 2022-10-30 08:02 編輯
3.5" Docking 一定要 12V 同 5V 供電
供電部份 cut-cost 用啲差嘅零件會令供電唔穩定
而 Mobile rack 線路只係 pin to pin
你都識講 SATA 接頭係現成零件
最多係多一個開關掣同 LED
睇佢點 cut 極 cost 都差極有個限度
個 O 記 Mobile rack 用咗咁耐暫時無咩大問題
不過之前有師兄提過 O 記啲野之前
要 check 過啲銲錫位做得好唔好先至好用
試過有師兄發現啲銲錫做得唔好
有啲細粒嘅錫屑喺 pin 同 pin 之間好易 short
我個要求係 Trayless 有開關有讀寫 LED
呢隻嗰時喺 cut 星見有得賣睇
落造工唔差又合我要求先至買
https://www.amazon.co.uk/ORICO-5 ... rive/dp/B07T2J7P13/
作者: harryytm 時間: 2022-10-30 07:34
喺 Amazon 搵到呢隻睇落唔錯

https://www.amazon.co.uk/Mobile-Protector-Enclosure-Optical-Removal-default/dp/B08P3G7HJ4/
每個 Bay 有獨立開關同讀寫狀態燈
仲有 2 個 USB 3.0 頭喺度
作者: Yuejing 時間: 2022-10-30 08:21
本帖最後由 Yuejing 於 2022-10-30 08:23 編輯
回覆 41# harryytm
朋友也這樣想,抽取盒沒有電子部件,應該沒有問題
錯! 一天他開機進入 Windows 時,硬盤特然出現錯誤。 他把硬盤抽出,用另一電腦測試卻是正常。 當他把硬盤放回原電腦,開機約 4-5秒後聞到一些氣味,他立即關機,找了一大輪才發現是硬盤電源的連接點燒焦了。
另一垃圾配件,就是這個硬盤選擇器。10多年前工作的地方買了數個,一年不夠就陸續出問題。
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345457&k=e29d526501032907a5feb7c4e44c0fd9&t=1782190589&sid=484Nn2rCil

作者: Yuejing 時間: 2022-10-30 08:27
利潤不夠,所以不再代理 Century 的產品?
在淘寶也見到 Century 的產品,但價錢不平,如出問題,退貨/保養會是十分麻煩
作者: aazz 時間: 2022-10-30 13:08
這個裝置好像實際不太好;
只是想像方便;
但如果硬碟好像 MON 一樣除時開關;
這就對硬碟的資料可能造成傷害;
作者: 新自護軍 時間: 2022-10-30 16:00
係好貴.........
系TB買過隻2bay都成8百幾HK
睇返個價同日本買唔差太遠(不過未計日本運費)
作者: harryytm 時間: 2022-10-30 23:37
本帖最後由 harryytm 於 2022-10-30 23:40 編輯
其實只要斷電之前 Send Standby 指令已經可以 cut 電
- smartctl -s standby,now pdX
唔會影響 S.M.A.R.T. 屬性 C0 嘅數值
如果 BIOS 有得將個 SATA Port Set 做 Hot Swap 就仲好
可以用 Windows 安全移除去 Eject
作者: harryytm 時間: 2022-10-31 00:05
以 MG08ACA16TE 做例子
12V 0.75A x6 = 4.5A/54W
5v 0.9A x6 = 5.4A/27W
一個頭頂得到咁多電流咩?
作者: Hippo 時間: 2022-10-31 00:22
回覆 50# harryytm
頂到
作者: Yuejing 時間: 2022-10-31 00:33
以 MG08ACA16TE 做例子
12V 0.75A x6 = 4.5A/54W
5v 0.9A x6 = 5.4A/27W
一個頭頂得到咁多電流咩? ...
harryytm 發表於 2022-10-31 00:05
不太明白你的意思
ORICO 的產品,一定不會用!
作者: harryytm 時間: 2022-10-31 01:21
一個 Molex 頂 6 隻 HDD 呢個設計真係找死
作者: deathchak 時間: 2022-10-31 15:21
用咩修復軟件
上網搵來搵去都date recovery 之類

作者: deathchak 時間: 2022-10-31 15:23
本帖最後由 deathchak 於 2022-10-31 15:25 編輯
死圖
照你之前比我睇嘅圖應該你個 HDD 係用 GPT
你去 My Computer 度右按啲 PhysicalDrive2
然後選擇 Op ...
harryytm 發表於 2022-10-29 21:38


(如果係 NTFS 嘅話 Partition 嘅第 1 個 Sector 係NTFS Bootsect 以 ëRNTFS 開頭)
我去依到已經搵唔到NTFS 開頭
作者: aazz 時間: 2022-10-31 23:21
前面回應人兄時寫過;
就是 date recovery 軟件;
唔洗自己一條條軌對;
試左收復先;
DiskGenius , EaseUS.Data.Recovery
通常用這兩套;
連 SD卡 ; 都係用這些;
但都會試其他
作者: harryytm 時間: 2022-10-31 23:51
(如果係 NTFS 嘅話 Partition 嘅第 1 個 Sector 係NTFS Bootsect 以 ëRNTFS 開頭)
我去依到已經 ...
deathchak 發表於 2022-10-31 15:23
個 Partition 最尾一個 sector 都係 boot sector
你比個睇下個內容
Template 用 NTFS boot sector
作者: harryytm 時間: 2022-10-31 23:52
TestDisk 都 OK
不過用嘅時候要小心啲
https://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download
作者: kamcm 時間: 2022-11-1 16:07
(如果係 NTFS 嘅話 Partition 嘅第 1 個 Sector 係NTFS Bootsect 以 ëRNTFS 開頭)
我去依到已經 ...
deathchak 發表於 2022-10-31 15:23
Data Recovery 的第一原則, 是任何情況都不應該會再寫入或改動那隻已經RAW 了的HDD...
那隻RAW 了的HDD 只能被唯讀.. 這確保資料損失不會進一步惡化... 所以你不應開 Disk Editor 去諗住改動任何野.
你可以用下面的 Software 是旦一款 , 先去Scan 一次... 上面的程式會把SCAN 到的資料放在RAM中, 其間唔會有任何資料寫入到RAW DISK..
Active File recovery
Active Undelete
大多數情況下, 用呢兩套軟件是旦一套SCAN 完, 你應該會見得番原來的資料夾架構.. 記得準備一隻新HDD,把認到的DATA 抄回新HDD...
***未完成整個Data Recovery 過程前, RAW DISK 是無論如何都不能被寫入的.***
因為一旦RAW DISK 被寫入, 就算很多檔案本身能救番... 原有檔案名都會認唔番...
RAW DISK 寫入愈多, 能以原有檔案名 救回Data 機會就愈微...
Goodluck
作者: harryytm 時間: 2022-11-1 16:35
Active@ Disk Editor 預設係 Read Only
主要用嚟睇 Partition 入面個檔案系統嘅數據結構
要 Edit 嘅話要選擇 Allow Edit Content
我喺 13# 只係叫樓主用 Disk Editor 去調查變 RAW 嘅成因
無叫佢用嚟改隻碟入面啲野
作者: GIS 時間: 2022-11-2 16:33
又係 O 仔
不過 人又係 衰 唔知點解係都要自己 親身 試一下 先信
作者: fakeman 時間: 2022-11-8 14:18
硬碟盒嘅 Chipset 其實嚟嚟去去都係嗰幾隻
我覺得 O 記出事係 DC-to-DC 12V to 5V 嘅線路同 SATA 接頭用料 ...
harryytm 發表於 2022-10-29 23:59
睇樓主既要求,佢好大機會係買咗 O 記 multi bay 果 d 內含 RAID 功能嘅盒,hardware 的確如你所講係標準嘢,都冇人信佢哋會 reinvent the wheel,問題係 RAID 功能 firmware 果下先死火.....
作者: fakeman 時間: 2022-11-8 14:19
以 MG08ACA16TE 做例子
12V 0.75A x6 = 4.5A/54W
5v 0.9A x6 = 5.4A/27W
一個頭頂得到咁多電流咩? ...
harryytm 發表於 2022-10-31 00:05
個頭得,但駁住個頭嘅線好多時勁幼身冇可能承載到咁大電流
作者: Hippo 時間: 2022-11-11 10:32
正常 PSU 條線唔會唔夠


