Board logo

標題: [記憶卡] micro sd + reader 代替手指, 化算嗎? [打印本頁]

作者: YBM    時間: 2020-3-17 23:05     標題: micro sd + reader 代替手指, 化算嗎?

吾計SSD 手指,  差不多速度的手指 同 micro sd 價錢差別不大. 如果對速度要求吾大. 有冇人會咁做?
但邊種會耐用的?  
聽過UHS I 的micro sd 大部份只能 half duplex mode.   手指又有冇依個問題?
作者: free3sky    時間: 2020-3-18 00:10

可以做到一部分,有些都唔得,體積也大
之前有卡多用落就當物盡其用,刻意去用就算啦啦
作者: a2462    時間: 2020-3-19 18:58

M.2加個盒
作者: YBM    時間: 2020-3-19 22:21

M.2加盒,  吾會比microsd + reader 細吧..
作者: hungwai0420    時間: 2020-3-20 21:49

係一個唔錯既主意,
但micro sd本身真係好細張,
更加容易遺失,
而且張張一樣樣你會更容易撈亂
作者: ericauky    時間: 2020-3-25 17:08

我都有這樣打算,因升級容量,算card有好多,希望買一個小小的reader,當手指戔街用
作者: wct    時間: 2020-3-27 11:37

我都有這樣打算,因升級容量,算card有好多,希望買一個小小的reader,當手指戔街用 ...
ericauky 發表於 2020-3-25 17:08


個reader除時貴過隻細容量手指
作者: usei    時間: 2020-3-27 11:58

卡的 iops 更低
寫細 file 叫救命
作者: yaoinwh    時間: 2020-3-27 12:04

Reader好易死
作者: 刺心    時間: 2020-3-27 13:09

以前數碼相機用SD卡咪用$10 Kawau SD reader
用用吓個reader會壞但張卡冇事
插落第二個reader繼續用
如果用手指壞咗冇得搬粒memory chip去第二度用
作者: free3sky    時間: 2020-3-27 13:26

做唔到開機碟
讀卡器太大,有些位插不了
作者: akitohk    時間: 2020-3-27 14:14

做唔到開機碟  
讀卡器太大,有些位插不了
free3sky 發表於 2020-3-27 13:26


IMG_0971.jpg

手上啲32/64gb 比較上快既卡自己拎晒黎做安裝手指

平時真係手指用sandisk cz88, 256gb micro-sd 我都有兩張剩左係度,
不過速度抄大size file 同抄大量細size files 都真係有分別

另有條m.2 256 入左usb nvme 盒, 不過寫得耐時的確幾熱下

圖片附件: IMG_0971.jpg (2020-3-27 14:03, 149.82 KB) / 下載次數 119
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2183414&k=f504f9b5b791d9c945f9fc117e647cc8&t=1782546117&sid=3sPd8JYtlS


作者: YBM    時間: 2020-3-28 19:13

手上啲32/64gb 比較上快既卡自己拎晒黎做安裝手指

Ching 用咩app 整, 請教下. 有冇特別要求?
用過UNetbootin整micro sd install disk 失敗
作者: harryytm    時間: 2020-3-28 20:10

Ching 用咩app 整, 請教下. 有冇特別要求?
用過UNetbootin整micro sd install disk 失敗 ...
YBM 發表於 2020-3-28 19:13

好多時唔得要睇你部機個 BIOS
UEFI BIOS 要個 EFI Bootloader 放喺 FAT 上面
有啲 UEFI BIOS 就可以支援到 NTFS
舊式 BIOS 就主要係靠個 Bootsector 去 Load 個 Bootloader
甚至有啲再舊啲嘅 BIOS 跟本唔支援 USB Boot 機
同係咪 SD Card 無關
作者: happychanbb    時間: 2020-3-28 20:56

Ching 用咩app 整, 請教下. 有冇特別要求?
用過UNetbootin整micro sd install disk 失敗 ...
YBM 發表於 2020-3-28 19:13



    rufus 試試佢, 我隻m.2 都係用佢整
作者: akitohk    時間: 2020-3-29 10:35

Ching 用咩app 整, 請教下. 有冇特別要求?
用過UNetbootin整micro sd install disk 失敗 ...
YBM 發表於 2020-3-28 19:13


我都係就咁用rufus 整
揀好你要uefi boot / legacy bios boot 就ok, 無其他野要set
作者: pc1668    時間: 2020-3-29 11:46

i am using sandisk Extreme PRO SD UHS-II Card Reader/Writer, for SD and microSD
作者: 556556bt    時間: 2020-3-30 01:23

手上啲32/64gb 比較上快既卡自己拎晒黎做安裝手指

平時真係手指用sandisk cz88, 256gb micro-sd 我都 ...
akitohk 發表於 2020-3-27 14:14



    CHING 你呢個card reader 正喎, 夠晒細...

我見D 三淑microsd  32/64 既r/w 都好似好過唔少USB 3.0 手指.
作者: harryytm    時間: 2020-3-30 03:04

本帖最後由 harryytm 於 2020-3-30 03:21 編輯
CHING 你呢個card reader 正喎, 夠晒細...

我見D 三淑microsd  32/64 既r/w 都好似好過唔少USB 3.0 ...
556556bt 發表於 2020-3-30 01:23

Sandisk 同 Kingston 都有類似嘅 USB 3.0 microSD Card Reader

MobileMate USB 3.0 Reader
https://shop.westerndigital.com/products/accessories/sandisk-mobilemate-uhs-i-usb-3-0-microsd-reader-writer#SDDR-B531-AN6NN

MobileLite Duo 3C Reader
https://www.kingston.com/en/memory-card-readers/mobilelite-duo-3C
作者: harryytm    時間: 2020-3-30 03:27

Reader好易死
yaoinwh 發表於 2020-3-27 12:04

曾經有 Tesla 車主講過
要部車個內置錄影錄出嚟無問題唔好用手指
要用 Card Reader 加 High Endurance SD 卡
作者: akitohk    時間: 2020-3-30 09:16

CHING 你呢個card reader 正喎, 夠晒細...

我見D 三淑microsd  32/64 既r/w 都好似好過唔少USB 3.0 ...
556556bt 發表於 2020-3-30 01:23


買lexar 512gb micro-sd 跟卡送的
seq write 三叔evo+ 64gb 都有近70-80mb/s
不過我手指的sandisk cz88 係差唔多200mb/s seq write, 2xxmb/s seq read
USB 3.1 m.2 NVMe 係再上兩三級
而抄大量細files 分別更大
作者: 556556bt    時間: 2020-3-30 11:05

Sandisk 同 Kingston 都有類似嘅 USB 3.0 microSD Card Reader

MobileMate USB 3.0 Reader


MobileLite  ...
harryytm 發表於 2020-3-30 03:04


有機會摷下先, 我家陣攞D 舊既雞雞USB 2.0 手指做安機碟. 但係write 極慢. 次次write 個image 都成大半個鐘.  仲耐過燒 ISO 落DVD.  
雖然位係多. 16 / 32 可以放埋好多program 落去, 但整一次都side 唔少時間.

如果用到D 快少少microsd 至少都快返一倍時間啦
作者: 556556bt    時間: 2020-3-30 11:08

買lexar 512gb micro-sd 跟卡送的
seq write 三叔evo+ 64gb 都有近70-80mb/s
不過我手指的sandisk cz ...
akitohk 發表於 2020-3-30 09:16



    CHING 你隻手指同張SSD 都兩個好唔同價錢啦...  SSD 更離地囉....

但同雞雞手指比. 我覺得三叔呢張micro-sd 已經好好. 至少講到明有90W  
手指好多都係得read 講幾多, write 得三幾十.
作者: akitohk    時間: 2020-3-30 15:44

本帖最後由 akitohk 於 2020-3-30 15:45 編輯
CHING 你隻手指同張SSD 都兩個好唔同價錢啦...  SSD 更離地囉....

但同雞雞手指比. 我覺得三叔呢 ...
556556bt 發表於 2020-3-30 11:08


唔計個盒既話256gb NVMe 唔貴256gb m-sd幾多
隻三叔PM981 256gb之前tb 都係賣三百幾

不過同usb 2.0 年代啲16/32gb 手指比應該各種方法都快好多
手指的確最煩好多剩標read 唔標write速度
以前買過隻唔夠一百蚊既sandisk ultra usb 3.0 64gb 手指
返去試seq write 有近100mb/s, read 有1xx,
過兩個月補多隻,seq write 得5x mb/s
作者: 556556bt    時間: 2020-3-30 20:39

唔計個盒既話256gb NVMe 唔貴256gb m-sd幾多
隻三叔PM981 256gb之前tb 都係賣三百幾

不過同usb 2.0  ...
akitohk 發表於 2020-3-30 15:44



    無既, 做安機手指都係搵D 廢, 淨既手指黎做. 咁大多數係2.0 ... 你知安機手指幾多位都無用.. 一個Image 一隻. windows 幾個, mac 又幾個. 買貴野真係lock 死晒...

sandisk 手指/microsd 真係好過份.. 得個read 見得下人. write 一定無一大折.  
三叔叫好D 佢標明左唔敢差太遠.
作者: free3sky    時間: 2020-3-30 23:36

最近發現TV 認唔到CARD READER =.=!
PC 無問題
作者: flashing    時間: 2020-3-31 09:39

不可以,SD可以不過價錢好貴...
一般手指...幾十..
快過USB3.0的SD+SD card reader...好貴
作者: dearkaki    時間: 2020-3-31 10:03

請問有無超細、超薄的 micro SD card reader 推介呢?
好多年前啲啲平舖買過,usb 2.0 唔夠快
作者: free3sky    時間: 2020-3-31 11:48

請問有無超細、超薄的 micro SD card reader 推介呢?
好多年前啲啲平舖買過,usb 2.0 唔夠快 ...
dearkaki 發表於 2020-3-31 10:03

以前買過隻比micro SD 大小小,但好快壞
上面師兄分享個隻都算細
作者: sing1203    時間: 2020-4-5 12:02

手指唔駛插卡,但SD card細細張真係要顧著好易唔見





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2