Board logo

標題: [記憶卡] 點解咁慢? [打印本頁]

作者: 筒仔    時間: 2019-1-2 23:40     標題: 點解咁慢?

今日入手左張 Samsung evo+ 256GB, 將舊果張 samsung evo 128GB 既資料抄過去,經 MobileLite G4  card reader 內置既卡槽, 卡過卡咁抄,得出下圖結果,係張卡慢定係個  card reader 太out ?
Image4.jpg

圖片附件: Image4.jpg (2019-1-2 23:39, 20.89 KB) / 下載次數 91
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2102643&k=f8d441a8897491befbf0121b3405cd09&t=1782287859&sid=upzAwLtAc6


作者: harryytm    時間: 2019-1-2 23:58

本帖最後由 harryytm 於 2019-1-3 00:04 編輯
今日入手左張 Samsung evo+ 256GB, 將舊果張 samsung evo 128GB 既資料抄過去,經 MobileLite G4  card rea ...
筒仔 發表於 2019-1-2 23:40

睇張卡上面啲標標籤
U1 = 寫入最少有 10MB/s
U3 = 寫入最少有 30MB/s
A1 = 1500/500 IOPS 讀/寫 @ 10MB/s
A2 = 4000/2000 IOPS 讀/寫 @ 10MB/s

另外我懷疑個讀卡機係行緊USB 2.0 mode,因為USB 2.0頻寬得20-30MB/s左右,如果你係只用你講個讀卡機由SD卡槽過檔案落microSD卡槽會用盡USB 2.0個頻寬(10MB/s讀 + 10MB/s寫 = 20MB/s)。

建議用ATTO或AS SSD之類軟件Check下個讀卡機嘅連續讀寫係咪行緊USB 3.0先,正常快卡加USB 3.0讀卡機係過到80MB/s。
作者: harryytm    時間: 2019-1-3 00:14

搵到個舊Post:
[記憶卡] [ATTO] Kingston MobileLite G4
https://www.hkepc.com/forum/view ... 129&tid=2190703
作者: 筒仔    時間: 2019-1-3 00:22

睇張卡上面啲標標籤
U1 = 寫入最少有 10MB/s
U3 = 寫入最少有 30MB/s
A1 = 1500/500 IOPS 讀/寫 @ 10MB/s
...
harryytm 發表於 2019-1-2 11:58 PM


未做晒個 test,初步係咁,請問係咩原因呢?
Image2.jpg

圖片附件: Image2.jpg (2019-1-3 00:22, 133.84 KB) / 下載次數 83
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2102644&k=5adc51713022f3983e4663725dd06d54&t=1782287859&sid=upzAwLtAc6


作者: Miipp    時間: 2019-1-3 20:17

不外乎 2 個原因.
1) 卡過卡, 2 個 read 有其中一個係特慢的 (平價野及/或 USB2.0 介面)
2) 原本張 samsung evo 128GB 入面有太多數量細 files
作者: computer1975    時間: 2019-1-7 18:30

未做晒個 test,初步係咁,請問係咩原因呢?
筒仔 發表於 2019-1-3 00:22

sd / tf 卡同一時間有限制最多同時開多少個block。平卡兩個、貴卡可以4個

FAT32  / NTFS 完成一個寫入動作需要多次改動,天生不是優化比flash記憶體

Format:
FAT32  PC一定要用sdformatter去格式化,或在手機 / 相機去做。否則會對不齊alignment。exfat不清楚。

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2