Board logo

標題: [記憶卡] 買張3星128GB micro 卡中咗大伏代理Goodyxxr [打印本頁]

作者: doctorevil    時間: 2018-10-26 17:41     標題: 買張3星128GB micro 卡中咗大伏代理Goodyxxr

成世人大大話話買左20~30張記憶卡,諗住見間野平D,就買啦。
橫惦未試過壞,買時趕時間諗住比左錢就走,
點知老細搶返張卡仲特登指住後面label話有問題,
一定要keep packing label上代理換,冇7日包換,
我當時心諗冇問題啦,一世人未試過壞卡咁黑仔。

點知返去一插SD error, 諗住format 下應該OK,
點知都係唔得仲發熱,拿拿淋入盒第二日打去代理問下
代理條女話香港買野有7日包換架,你問返鋪啦,
於是我又on車車問返鋪,點知比老細話尋日同你講明冇7日架。

於是上網搵代理,點知見到負評一大堆,心諗唔會掛
點知上到去諗住換卡,條叔父一望就話我張卡人為壞,冇得換!
下柵一千字爭辯情況

最後佢地都係換張比我,仲話依然有保,
但我出咁門口已經掉左個盒,
有問題都唔會再上去呢間垃圾代理。
作者: pc1668    時間: 2018-10-26 17:52

本帖最後由 pc1668 於 2018-10-26 18:24 編輯

回覆 1# doctorevil

This agent (Goodyxxr) is so ma fan .  My Samsung 128GB's agent is Pro Link, would it be a bit better, I 'really' have no idea.  The lack of official local agent for Samsung SSD/SD products is a problem.

Btw, that Pro Link is so far away (to me)
IMG_4154 crop adj.jpg

圖片附件: IMG_4154 crop adj.jpg (2018-10-26 18:20, 47.19 KB) / 下載次數 163
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2089024&k=6764eddc00c685925fdfa5194179227c&t=1782630724&sid=Tmz4D8LGcW


作者: waifan    時間: 2018-10-26 18:27

攪到我唔係好敢買佢保ge SSD...
作者: 一男子    時間: 2018-10-26 18:29

邊間鋪冇得7日換?
作者: doctorevil    時間: 2018-10-26 18:40

灣仔188某鋪
作者: pc1668    時間: 2018-10-26 18:54

本帖最後由 pc1668 於 2018-10-26 18:56 編輯
邊間鋪冇得7日換?
一男子 發表於 2018-10-26 18:29

灣仔188某鋪
doctorevil 發表於 2018-10-26 18:40


"冇7日包換"
SSP is the same ... Audxxxxx Technology Ltd
作者: doctorevil    時間: 2018-10-26 19:18

我諗呢間所謂代理係對d街鋪既貨有問題都一律唔退,
理得佢本身件貨有冇問題,又或者佢地係入d B-C grade貨,
所以可以平D,當D貨有問題,一定先話人為.....

所以D鋪唯有叫d 客自己上去受
作者: hkmand001    時間: 2018-10-26 19:29

成世人大大話話買左20~30張記憶卡,諗住見間野平D,就買啦。
橫惦未試過壞,買時趕時間諗住比左錢就走,
點 ...
doctorevil 發表於 2018-10-26 17:41


我都話香港屈人為效率全世界第一

作者: hkmand001    時間: 2018-10-26 19:32

我諗呢間所謂代理係對d街鋪既貨有問題都一律唔退,
理得佢本身件貨有冇問題,又或者佢地係入d B-C grade貨 ...
doctorevil 發表於 2018-10-26 19:18



    我都有128 三星,的確都怕佢易壞
不過SD卡係無得選擇地買香港貨,
因為全世界同香港相差唔大
作者: ken8888    時間: 2018-10-26 21:06

宜家128G最平見到135

via HKEPC Reader for Android
作者: doctorevil    時間: 2018-10-26 21:34

本帖最後由 doctorevil 於 2018-10-26 21:43 編輯
我都有128 三星,的確都怕佢易壞
不過SD卡係無得選擇地買香港貨,
因為全世界同香港相差唔大 ...
hkmand001 發表於 2018-10-26 19:32


其實諗返起當年Sandisk Ultra 32GB 我都有壞過,
不過係已經用咗一輪響samsung 手機(當時係Sandisk三星死好多人),
而我又懶得搵返張單同盒,就直接掉鬼咗佢算了。

今次唔順氣係比佢屈我人為整壞張卡
我真係一開一插已壞,我點知會唔會係你既貨入包裝已有問題!
最後其實佢都只係響一堆冇包裝既卡抽一張換比我,
我問佢呢d係咩貨,佢話唔關我事...
我事後諗呢d 可能都係問題貨,
不過見佢懶係話仲有保先算數,
其實可能我都係瀨咗伏...

最後覺得間代理好似唔多關心佢自己既商譽咁,
總之問題都係客既問題,佢地一律唔負責。
作者: Miipp    時間: 2018-10-26 23:34

我都有128 三星,的確都怕佢易壞
不過SD卡係無得選擇地買香港貨,
因為全世界同香港相差唔大 ...
hkmand001 發表於 2018-10-26 19:32


點會無得選擇?

幾個月前癲貓拍張 TF 128g evo+ 平港行平 10%, 唔使受小代理氣
作者: java2    時間: 2018-10-26 23:37

我買張係叫Easy well 保, 都唔知到時仲有冇呢間野
作者: 蘋果男    時間: 2018-10-27 02:04

我買張係叫Easy well 保, 都唔知到時仲有冇呢間野
java2 發表於 2018-10-26 23:37



講起 Easy well 有笑話一則,
做電腦周邊代理竟然無提供電腦給員工做測試,
要留低壞件用員工私人電腦做"詳細"檢查,
而壞件在測試下永遠正常.
作者: ricky1992    時間: 2018-10-27 06:00

買淘寶貨冇咁嬲
作者: doctorevil    時間: 2018-10-27 11:28

本帖最後由 doctorevil 於 2018-10-27 11:32 編輯
宜家128G最平見到135

via HKEPC Reader for Android
ken8888 發表於 2018-10-26 21:06


邊度賣$135? 我仲買$一碌7
係咪讀100mb 寫90mb?
可能仲有鋪散舊款...
作者: fish1213hk    時間: 2018-10-27 11:43

回覆 12# Miipp


    保養問題?
作者: ken8888    時間: 2018-10-27 13:29

邊度賣$135? 我仲買$一碌7
係咪讀100mb 寫90mb?
可能仲有鋪散舊款...
doctorevil 發表於 2018-10-27 11:28

正刀呀,應該舊貨挂,讀80

via HKEPC Reader for Android
作者: gn00235434    時間: 2018-10-27 13:46

good咩~我都有上過去2次~~都無問題~不過係要連包裝果下煩~
2次都即場換貨~~
作者: 一男子    時間: 2018-10-27 14:37

正刀呀,應該舊貨挂,讀80

via HKEPC Reader for Android
ken8888 發表於 2018-10-27 13:29

Sandisk?
作者: ken8888    時間: 2018-10-27 19:06

Sandisk?
一男子 發表於 2018-10-27 14:37

係呀,,,,

via HKEPC Reader for Android
作者: kofz    時間: 2018-10-28 02:23

買左張 400g 比 note 9 用

話10年保

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(329d1).jpg


via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(329d1).jpg (2018-10-28 02:23, 139.61 KB) / 下載次數 124
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2089357&k=9ad950b79c7c4d5b4262197842db2700&t=1782630724&sid=Tmz4D8LGcW


作者: mlau    時間: 2018-10-28 23:22

回覆 6# pc1668

唔知CHING 係咪講緊 "大X" , 有兩間鋪個間,我對佢印象又唔係太差
我唔知佢有冇保7天,
我買咗隻 USB HOST 手指俾手機用, 電腦用到, 手機用唔到, 我兩部手機都用唔到, 有問題
但我拎返去問佢, 我冇諗過換, 因為真係隻手指用電腦度睇, 係冇問題
返到去鋪頭, 佢又好用心同我一齊去研究點解手機用唔到, 最後係解決咗個問題
作者: TH30    時間: 2018-10-28 23:52

買左張 400g 比 note 9 用
話10年保
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
kofz 發表於 2018-10-28 02:23 AM


間代理十年後還健在
作者: Miipp    時間: 2018-10-29 00:04

回覆  Miipp


    保養問題?
fish1213hk 發表於 2018-10-27 11:43


好似樓主所講香港代理提供所謂的服務算係保養嗎?

百零蚊的野我寧願平 d 入手國行, 有事掉左佢好過, 我一日假值錢個張卡 n 倍.
作者: Miipp    時間: 2018-10-29 00:06

間代理十年後還健在
TH30 發表於 2018-10-28 23:52


突破盲.....
作者: TH30    時間: 2018-10-29 00:15

突破盲.....
Miipp 發表於 2018-10-29 12:06 AM


十年後,仲有32G/64G卡?400G卡應該仲有
仲有TF介面?唔知
   
咁多年,當買左一百件散件咁計
除左聯強漢科果幾間大野
我估八成代理都執左/轉左手
作者: hkpop    時間: 2018-10-29 01:14

買硬碟/手指/Card 我會睇邊間保, 如果係不知名代理, 通常唔買, 除非幾十蚊貨....
作者: Man@MFHK    時間: 2018-10-29 01:19

本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-10-29 01:23 編輯

要安心有保我諗只能買罪大卡……
從來唔買三星卡,因為太多假貨難分真與假,香港又無真代理全部都係水貨,然後班所謂代理咪又係上面入貨,你點知佢入左批咩貨返黎?可能連人地自己都唔清楚。
買卡要穩陣一係東芝MIJ既top-end野一係SanDisk一係有行貨貼紙既Sony。

大檸樂!講起我之前買隻860 EVO都係「好年」保
作者: peterma    時間: 2018-10-29 03:49

間代理十年後還健在
TH30 發表於 2018-10-28 23:52


sandisk好似係全球保的
上網去總公司登記左保養穩陣D
作者: pc1668    時間: 2018-10-29 07:25

回覆  pc1668

唔知CHING 係咪講緊 "大X" , 有兩間鋪個間,我對佢印象又唔係太差
我唔知佢有冇保7天,
我買 ...
mlau 發表於 2018-10-28 23:22


Yes, that is the one.  The shop is ok (the price).  However for that particular brand SD card, "冇保7天".
作者: Miipp    時間: 2018-10-30 20:09

要安心有保我諗只能買罪大卡……
從來唔買三星卡,因為太多假貨難分真與假,香港又無真代理全部都係水貨, ...
Man@MFHK 發表於 2018-10-29 01:19


東芝速度上唔 top, 攻頂要揀三滴屎 & 三叔
作者: Man@MFHK    時間: 2018-10-30 20:30

東芝速度上唔 top, 攻頂要揀三滴屎 & 三叔
Miipp 發表於 2018-10-30 20:09

SanDisk出埋一堆假快既伏卡唔講明寫入速度仲要扮上菜。
作者: Miipp    時間: 2018-10-30 20:35

SanDisk出埋一堆假快既伏卡唔講明寫入速度。
Man@MFHK 發表於 2018-10-30 20:30


絕大部份牌子的無論 sd 慢卡或慢手指都唔寫 write speed 喎, 幾乎係業介共識 ae.

假快卡是 ching 砌的生豬肉 ae, 邊張三滴屎銷售說明是快卡卻又 write 慢呢? 禾都有興趣想知, 得閒可以報海狗.

三滴屎人地 SD/TF/SSD 都用 series 分晒 grade 喎, 真快卡有 extreme pro 比你揀, 清淅過大多牌子, 用家如果無去睇 product feature 買錯唔怪得廠家喎
作者: a886    時間: 2018-10-30 21:19

回覆 1# doctorevil


    話我張卡人為壞,冇得換,但係換張比你有保
咁得意
依間代理真係搞笑
作者: Man@MFHK    時間: 2018-10-30 21:56

本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-10-30 22:00 編輯
絕大部份牌子的無論 sd 慢卡或慢手指都唔寫 write speed 喎, 幾乎係業介共識 ae.

假快卡是 ching 砌的生 ...
Miipp 發表於 2018-10-30 20:35

讀275MB/S寫100MB/S就叫世界最速?
https://www.sandisk.hk/home/memo ... epro-microsd-uhs-ii
咁M501係乜?
https://www.toshiba-memory.com/p ... s-exceria-pro-m501/
SanDisk咁多年黎都好鍾意出埋D讀快寫慢既卡扮快卡,作為一張SD card係咪一味讀快就有意思?拍野買SanDisk俾相機用咪仲伏囉!
作者: Miipp    時間: 2018-10-31 22:31

讀275MB/S寫100MB/S就叫世界最速?

咁M501係乜?

SanDisk咁多年黎都好鍾意出埋D讀快寫慢既卡扮快卡,作 ...
Man@MFHK 發表於 2018-10-30 21:56


我都唔知你鬧乜,人地都寫明速度。

兼且真高階高速寫設備係用 sd:
https://www.sandisk.hk/home/memo ... xtremepro-sd-uhs-ii
作者: kofz    時間: 2018-10-31 22:44

我都唔知你鬧乜,人地都寫明速度。

兼且真高階高速寫設備係用 sd:
Miipp 發表於 2018-10-31 22:31


    快卡可以參考
https://www.cameramemoryspeed.com/reviews/card-readers/sandisk-extreme-pro-sd-uhs-ii-usb-type-c-reader/
作者: arwah1234    時間: 2018-11-6 12:42

Yes, that is the one.  The shop is ok (the price).  However for that particular brand SD card, "冇 ...
pc1668 發表於 2018-10-29 07:25


    居然冇7日包換?
可唔可以詳細講下

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: 遊雲gspirit    時間: 2018-11-7 10:38

買乜鬼香港代理貨吖,支持下D國行咪幾好,香港未出o既新卡都有,仲要大件夾抵食....

圖片附件: IMG_20181105_162823.jpg (2018-11-7 10:35, 87.6 KB) / 下載次數 140
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2091240&k=615882bb6e61e9b146a5ec3f1b38a641&t=1782630724&sid=Tmz4D8LGcW


作者: CDman    時間: 2018-11-7 10:45

買乜鬼香港代理貨吖,支持下D國行咪幾好,香港未出o既新卡都有,仲要大件夾抵食.... ...
遊雲gspirit 發表於 2018-11-7 10:38



    CHING, 可以PM 邊間買嗎?
作者: faifai2016    時間: 2018-11-7 10:58

回覆 40# 遊雲gspirit

師兄可pm 邊間買嗎 ? thx.
作者: 遊雲gspirit    時間: 2018-11-7 11:03

狗東- 之前1/11 超平秒殺價 499人仔@1 ,唔夠15分鐘就掃晒。 當然到而家都仲未見返貨 ...
作者: CDman    時間: 2018-11-7 11:13

好想要.. 張256 *** 打爆左好耐...
作者: 一男子    時間: 2018-11-8 16:35

十年後,仲有32G/64G卡?400G卡應該仲有
仲有TF介面?唔知
   
咁多年,當買左一百件散件咁計
除左聯強 ...
TH30 發表於 2018-10-29 00:15

有間專做水貨代理apower仲響度,adata嗰間代理億智仲響度,kingston代理景帝仲響度
作者: 一男子    時間: 2018-11-10 16:32

啱啱響agrade買左張$162都係goodyear保但冇講頭7日冇得換
作者: singsing12345    時間: 2018-11-10 19:28

$155 128gb ,間舖講明件貨頭7日有壞揾佢换
作者: 一男子    時間: 2018-11-10 22:49

張卡得頭10GB可以read到70MB/s以上之後得4XMB/s正唔正常
作者: chocostang    時間: 2018-11-10 23:20

行多幾步去電腦城買啦, 188d野又貴





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2