作者: ee9861 時間: 2013-10-31 12:28 標題: orico clone disk docking
有冇人用緊, O唔OK? 廠機XP/WIN7/WIN8 CLONE唔CLONE到 ? 公司想方便做野....唔洗用GHOST

作者: happy_gemini 時間: 2013-10-31 12:54
估計這個應該是兩個bay的硬碟1對1整隻clone, 如果用於公司clone系統硬碟(包括XP, Win7, Win8)應該沒有問題.
作者: ee9861 時間: 2013-11-1 09:53
估計這個應該是兩個bay的硬碟1對1整隻clone, 如果用於公司clone系統硬碟(包括XP, Win7, Win8)應該沒有問題. ...
happy_gemini 發表於 2013-10-31 12:54
thx, 收工去入隻黎試下
作者: 隔熱燒cd王 時間: 2013-11-4 16:00
Orico 唔夠膽再用,同價錢不如用 Unitek

作者: mad scientist 時間: 2013-11-4 16:03
我見有啲dock 話support 3GB, 有啲可能3G 都晤support, 問清礎先
作者: 隔熱燒cd王 時間: 2013-11-4 19:31
除了支援容量外,也要留意 Clone 既速度
作者: kamcm 時間: 2013-11-4 19:59
ORICO 果樣可能靚過UNITEK
但我好肯定Unitek 用料好過Orico,
作者: beta_square 時間: 2013-11-7 00:04
我買過一隻 orico,唔夠3個月就柴左
作者: susaad 時間: 2013-11-7 12:48
係黄金場唔見有呢款, 多数見oxico !
作者: 隔熱燒cd王 時間: 2013-11-8 13:26
網上找找,好易找到
作者: ms_driller 時間: 2013-11-11 09:36
回復 1# ee9861
You can find some models in New Golden, SSP.
作者: pk1667 時間: 2013-11-11 09:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ee9861 時間: 2013-11-11 10:38
本帖最後由 ee9861 於 2013-11-11 10:40 編輯
我已經買左, 試過500GB 7200轉HDD大約個半鍾, 佢官方話60GB/10MIN
試左部LENOVO NOTEBOOK L421, 之前用GHOST倒完BOOT唔起, 用呢舊野CLONE完BOOT得起, 掂晒
佢似係BY SECTOR咁CLONE
作者: IPh0ne 時間: 2013-11-11 10:48
me2, 化學野
作者: IPh0ne 時間: 2013-11-11 10:49
我已經買左, 試過500GB 7200轉HDD大約個半鍾, 佢官方話60GB/10MIN
試左部LENOVO NOTEBOOK L421, 之前用GHOS ...
ee9861 發表於 2013-11-11 10:38
how much?
作者: ee9861 時間: 2013-11-11 12:02
400有找一個M記餐, 我見拎上手唔係輕飄飄先買
作者: CT333 時間: 2013-11-16 18:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 6seven 時間: 2013-11-26 09:38
暫時好似得佢有USB3.0 + esata 介面,其餘都只係USB 3.0 /or USB2.0+esata.
作者: sorry 時間: 2013-12-3 15:34
請問unitek邊間有得賣? 昨晚係ssp行左一輪都搵唔到, thx.
作者: PV-001 時間: 2013-12-12 11:55
回復 7# kamcm
回復 4# 隔熱燒cd王
我未用過 UNITEK,呢隻唔使300人仔,OK?
優越者Y-3355 USB3.0+eSATA 2雙盤位移動硬盤

