Board logo

標題: 請教光碟機問題 [打印本頁]

作者: lth886    時間: 2008-10-27 00:52     標題: 請教光碟機問題

最近買左 LG 隻 GH22NS30 DVD-RW
返黎用左幾日都無乜問題,可讀可寫碟
但係最近兩日就變左只係可以燒碟,一讀碟就會讀左片空碟出黎
我換過一次條 SATA Cable 同 SATA Slot ,佢又讀到一次碟, 入另一隻碟既時候又變左空碟.. 如圖
究竟係咩問題? 有咩解決辦法?
謝謝回答

還有一個問題, 其實想問左好耐
就係如果讀到碟, 不論檔案或資料夾, 都會多左個 IE 圖案, 十分難搞
係我以前部 Pioneer DVR-212 都有咁既情況, 有無人遇過咁 K 型既問題?

[ 本帖最後由 lth886 於 2008-10-27 01:07 編輯 ]

圖片附件: empty.PNG (2008-10-27 00:52, 3.7 KB) / 下載次數 92
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=750693&k=a2657ccf0cc88b96ed7af19e1c1e0c19&t=1782133009&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: IE.PNG (2008-10-27 01:02, 9.96 KB) / 下載次數 97
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=750694&k=d32276d0d3840ed657c5e2dffee9bf8c&t=1782133009&sid=38cf7hmA2g


作者: louisktc    時間: 2008-10-29 21:16

我都買左隻gh22n,有時都會唔知點解讀唔到碟
作者: yeeyee2004    時間: 2008-10-29 21:48

rw or r disc? may be the disc problem, hv you try another disc??
作者: lth886    時間: 2008-10-30 20:43

原帖由 yeeyee2004 於 2008-10-29 21:48 發表
rw or r disc? may be the disc problem, hv you try another disc??

R disc黎, 其他 CD R/ CD RW/ DVD RW 都試左讀唔到咁,有時reboot又讀到一隻碟,入第2隻碟又讀唔到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2