作者: fundive 時間: 2026-1-20 23:46 標題: Sony電視影音俾左TCL打骰
似乎最驚就係L豬同三叔, 賣少好多OLED panel 同大量Sony Min LED 電視推出, 可能plasma 沒落既歷史會重演
作者: hifi 時間: 2026-1-20 23:50
RGB micro led >>>> OLED
作者: Baggio3go 時間: 2026-1-21 06:09
sony 市佔得1.9% , 有幾多影響......
重要OLED 成本咁低, 靚少少既Mini LED 賣得仲貴過OLED
質數又唔夠OLED 高, 跟本冇得同OLED 鬥
Plasma 成本高加冇其他廠用, 情況同OLED 原全相反
作者: ckyuen2 時間: 2026-1-21 08:07
明明tcl機
貼牌sony又可以賣貴啲
作者: fundive 時間: 2026-1-21 08:33
sony 市佔得1.9% , 有幾多影響......
重要OLED 成本咁低, 靚少少既Mini LED 賣得仲貴過OLED
質數又唔夠OLED ...
Baggio3go 發表於 2026-1-21 06:09
第一次聽到OLED成本低
作者: 六代火龍 時間: 2026-1-21 09:36
大家既股份係各半合資經營 唔係俾左人
作者: hihihellohihi 時間: 2026-1-21 09:59
其實大家係咪唔知TCL嚟緊會有自己OLED廠
作者: cdr700 時間: 2026-1-21 10:01
罪大又貴又唔太耐用 自然唔夠人地黎
作者: rcbananahk 時間: 2026-1-21 10:06
回覆 6# 六代火龍
SONY 得 49% 唔係50%
作者: aarv 時間: 2026-1-21 10:11
正確D講Mini LED要做到比得上OLED的話成本更高
作者: 六代火龍 時間: 2026-1-21 10:17
果1%係最終話事權 要放係中國公司到 外資不能 呢個只係合付祖國工商既流程來 實質唔影響兩間公司合作各半經營的
作者: dls2046 時間: 2026-1-21 10:46
點會唔影響…響重大決定上,例如技術轉移、專利運用之類,呢個就係果決定性嘅 1% 去做決定
利潤上就可以無乜分別,反正其實都唔志在
1% 利潤,平過買技術

作者: fundive 時間: 2026-1-21 10:46
你係唔係唔知上年間inkjet printing OLED 廠已經量產, 不過只係做notebook, tablet 同monitor
睇番十幾寸OLED display 同五六十寸OLED產能成本分別, 似乎未有打算用來生產大尺寸OLED 電視panel
作者: 六代火龍 時間: 2026-1-21 11:19
邊有咁多轉移 全部係賣零部件 呢間只係切機廠 切好部機就貼牌子 做銷售 就係咁簡單
作者: fundive 時間: 2026-1-21 11:27
Sony 電視主要都係用LG, Samsung oled 同TCL MinLED Panel, 以呢個合作關係嚟睇, Sony應該以後會賣TCL 貼牌機, OLED 未必會再有
作者: Miipp 時間: 2026-1-21 11:51
重丁緊 RGB micro led? 呢樹 ching 10 年前已丁緊, 丁到上天堂前都唔知用唔用到
作者: Miipp 時間: 2026-1-21 11:53
Sony 電視主要都係用LG, Samsung oled 同TCL MinLED Panel, 以呢個合作關係嚟睇, Sony應該以後會賣TCL 貼 ...
fundive 發表於 2026-1-21 11:27
MinLED Panel 最多係用來做 wall monitor, 唔係用來做家用 TV 架
作者: fundive 時間: 2026-1-21 12:01
google: sony bravia mini led tv panel manufacturer
https://www.google.com/search?q= ... client=gws-wiz-serp
Sony's Bravia Mini LED panels come from specialized display manufacturers, with TCL's CSOT division becoming a major source, especially after their recent strategic partnership where TCL will manage most Bravia production, leveraging their advanced Mini LED tech for future models, while Sony focuses on processing and brand. Previously, Sony sourced panels from partners like LG Display for OLEDs, but for Mini LED, they've partnered closely with TCL, who offers extensive panel manufacturing capabilities.
作者: Miipp 時間: 2026-1-21 12:06
google: sony bravia mini led tv panel manufacturer
Sony's Bravia Mini LED panels come from spec ...
fundive 發表於 2026-1-21 12:01
你唔知 d 寫文編輯食屎片的咩?
咩年代,google 兩隻字就當係 fc
作者: KwokAngus 時間: 2026-1-21 12:36
Sony 電視主要都係用LG, Samsung oled 同TCL MinLED Panel, 以呢個合作關係嚟睇, Sony應該以後會賣TCL 貼 ...
fundive 發表於 2026-1-21 11:27
又冇必然關係嘅, sony 可以決定 premium market 要出咩 product, 決定要用咩影音技術, 揀左要用 WOLED, QDOLED, MINI LED, RGB MINI LED, 咪睇下 TCL supply chain panel manufacturing, panel technology development 拎到啲咩 拎唔拎到 造唔造 造有冇成本效益, 冇咪出去搵返其他panel source返黎, 用返 TCL supply chain 做 sourcing, 生產線組裝, 物流, 庫存生產管理
作者: fundive 時間: 2026-1-21 13:26
你自己FC 下 Bravia 9 用乜嘢panel 先
作者: Miipp 時間: 2026-1-21 13:36
ching 只識 google 兩隻字同做申手黨?
同你去官網 load 下又點話,半分鐘的事
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2512592&k=8bd195e6ec25402ad7d9e3e772f0b804&t=1782419761&sid=KnEc18GYkh

作者: fundive 時間: 2026-1-21 14:09
本帖最後由 fundive 於 2026-1-21 14:10 編輯
原來玩捉字蝨
做乜唔load 番英文版?
中文翻譯真係唔係好得, "相片"

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2512596&k=ed6e751bdf336794b84f2bacd144fc3f&t=1782419761&sid=KnEc18GYkh

作者: Miipp 時間: 2026-1-21 14:10
英文版咪一樣 LCD panel, 你唔識英文?
作者: 01faifaifai 時間: 2026-1-21 15:49
你就係捉字蝨啦
相信懂的都懂樓上c兄講乜
作者: aarv 時間: 2026-1-21 20:03
本帖最後由 aarv 於 2026-1-21 20:21 編輯
十年前由LED背光既LCD出現一刻已經叫佢做LED TV,到依家已經約定成俗,所以你講MiniLED panel更加會明你係講咩唔會搞錯係LED video wall(加上呢類LED根本一d都唔mini),你講LCD反而出面d人以為你講緊以前用光管背光果隻
還是你係想講MicroLED?
作者: Miipp 時間: 2026-1-22 12:38
哈哈,有 d 咁的人,唔怪得香港變左指鹿為馬的社會
亦唔怪得連膠冠們都將仔女送出國讀書
作者: aarv 時間: 2026-1-22 13:35
本帖最後由 aarv 於 2026-1-22 13:37 編輯
關香港咩事,呢個係一開始全世界電視廠商玩法,你唔鬧佢地做乜明明都係LCD要起個朵叫LED TV?
作者: Miipp 時間: 2026-1-22 13:42
你盲的定係有閱讀理解障礙症
樓上係講緊「MinLED Panel」呢樣野
作者: aarv 時間: 2026-1-22 13:54
依家panel包埋背光,呢樣係電視廠商自己帶起呢個文化先,你依家齋講LCD出面已經冇人明你係用邊種背光
你可以順便同rtings講做乜要叫佢係Panel
https://www.rtings.com/tv/learn/what-is-mini-led
作者: Miipp 時間: 2026-1-22 14:07
包埋背光的係顯示模組/display module 呀
唔好笑死人,將個 LED 背光叫做 panel,真係實到上火星

作者: aarv 時間: 2026-1-22 14:10
本帖最後由 aarv 於 2026-1-22 14:13 編輯
所以你要同電視廠商正視聽先,係佢地帶起呢個文化
由local dimming時代開始背光同lcd已經合埋一體化分唔開
作者: Miipp 時間: 2026-1-22 14:22
電視機廠一直叫 panel 係 LCD
我都話你盲架啦, 自己再去睇 22 樓, 睇下 Sony 的官方 spec 點寫
回文前請睇下上文講乜先, 唔好亂搭嗲, 唔好再晒我時間教你點閱讀理解吧
作者: Miipp 時間: 2026-1-22 14:27
唔怪得無正常人回文
遇著 d 連顯示面板上的 pixel 係 LCD 都唔識的人, 要格硬叫後面 LED 背光做 display panel (「miniLED panel」), 真係世界級笑話
我都逃啦, 青春係度浪費得太多

作者: aarv 時間: 2026-1-22 14:32
所以連大名鼎鼎rtings都係笑話,明既
作者: Miipp 時間: 2026-1-22 15:08
你呢 d 咪呢個時代的悲劇囉,網上的野就係實啱的?
同樓上的 ching 一樣,google 兩隻字搵到的野就當係真理
最可悲係思考能力無,常識判斷力都無....
你繼續留多 d 笑話
作者: aarv 時間: 2026-1-22 15:32
照你邏輯,還原基本步,點解電視廠商要LED背光既LCD電視稱佢為LED TV先,根本違犯商品說明條例
作者: wyhui5124 時間: 2026-1-22 17:32
你估淨係香港先叫LED TV咩,好似英/美咪又係叫LED TV
https://web.archive.org/web/2017 ... uk/whatisledtv.html
"What is LED TV?
The first thing to know about LED (Light Emitting Diode) TVs is that they are simply LCD TVs with a different kind of backlighting. The screen remains the same but LEDs are used in place of Cold Cathode Fluorescent Lamps (CCFL) that are found in most LCD TVs."
https://www.samsung.com/us/tvs/t ... s-qled-vs-neo-qled/
"What is LED?
A LED TV is a liquid crystal display (LCD) TV that is backlit by LEDs rather than fluorescent tubing. LED emerged in the TV market before QLEDs and OLEDs and offer the best value. Most TVs today are LED TVs"
作者: aarv 時間: 2026-1-22 17:51
你估淨係香港先叫LED TV咩,好似英/美咪又係叫LED TV
"What is LED TV?
The first thing to know about ...
wyhui5124 發表於 2026-1-22 17:32
所以我咪話成個電視廠商問題,邊有講過剩係香港,#28已經講唔關香港事,只係有人要咁執著分開LED背光同LCD關係的話咁呢個問題神早就要正視
作者: zgmfx12a 時間: 2026-1-25 19:09
即係要玩日系電視就得番panasonic 高階OLED
via HKEPC Reader for Android
作者: happygo28 時間: 2026-1-25 19:12
本帖最後由 happygo28 於 2026-1-25 19:14 編輯
反正 sony 電視已經冇得做 , 貴得來品質又差, 換TCL都有返49% 否則摺埋=0
作者: fundive 時間: 2026-1-25 20:01
但係用LG Panel
作者: cdr700 時間: 2026-1-25 23:46
本帖最後由 cdr700 於 2026-1-25 23:52 編輯
回覆 41# happygo28
買得佢多係信徒或者戀日情結,無論電視,手機定vaio。
至於點解本土做唔掂,因為睇電視同消費習慣已唔同,尤其中年人同後生。當地法律規定,只要屋企電視有天線接收插口,係要比電視牌照費;但攻日市場既大陸電視未必tuner,唔想交牌照費既人就利用呢個灰色地帶(或漏洞),結果做大左市場,所以各連鎖電器鋪銷售top5經常都係大陸牌子包晒,P記,Sony能見度太低啦。
加上少左老一輩愛用國貨心態,寧願追求高性價比同新潮設計既外國貨,日系自然繼續走下坡。
作者: cdr700 時間: 2026-1-25 23:47
可惜唔係google tv 唔係都有d競爭力
作者: gerrardjamie 時間: 2026-1-26 10:25
想買~~可惜前年雙11買左SONY 65XR90..搵下有無地方放部65,入部PANASONIC 77 OLED
作者: gerrardjamie 時間: 2026-1-26 10:26
品質差.....=小米USER成日鬧蘋果質素差:)
作者: gerrardjamie 時間: 2026-1-26 10:28
老一輩愛用國貨心態...買得幾多....好似香港地咁,SONY,PANASONIC都有一大堆FANS, 但都會受LG,SAMSUNG衝擊
應該講時代唔同左...一個飯煲用20年呢個想法唔係重點,反而價錢同外型,加上...年青一代人工追唔上依家..,睇電視習慣又改變左.....
作者: ckyuen2 時間: 2026-1-26 18:06
pan 記
唔識壞,換唔到機

作者: fundive 時間: 2026-1-26 18:19
我部Pan 記46寸plasma 仲未壞, 下一部都應該係 mini-led
作者: kimkim 時間: 2026-1-26 18:45
老一輩愛用國貨心態...買得幾多....好似香港地咁,SONY,PANASONIC都有一大堆FANS, 但都會受LG,SAMSUN ...
gerrardjamie 發表於 2026-1-26 10:28
何謂老一辈?八九十歲還是六七十歲嗰批?
日系死忠fans其實應該最多就係60後吧
60後都係睇日本劇集長大的一群,呢群人長大出來工作正是八九十年代日系電子產品高峰期呢
我又覺得呢群人除了鐘情日系,部份也很接受新野的,唔一定抗拒國產產品呢
作者: gerrardjamie 時間: 2026-1-26 19:49
你應該問CD700,何謂老一輩....
唔係唔接受新野,係有一定資金既,都會揀自己鐘情既,當然,幾十萬VS幾萬....呢樣日本真係輸得撤底,
只要打價格戰既野,國產一定贏..
我買好多日牌,日本產,都有買國產,國產都有好產品
作者: s84292 時間: 2026-1-26 20:20
本帖最後由 s84292 於 2026-1-26 12:22 編輯
調色sony都係好好多
TCL HDR 色彩都係好有問題, 呃唔識的人就得
旗艦都係灰階斷層 死暗
不過有SONY加入,應該好快有大改善
然後吸收晒SONY的技術,一腳踢走SONY個49%
作者: kofz 時間: 2026-1-29 17:42
本帖最後由 kofz 於 2026-1-29 17:46 編輯
電視行業太卷
一定唔夠大陸廠鬥
毛利太低
罪大根本就睇唔上眼
高階電視、相機、音響、手機 (加埋先佔營利15~20%)
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: s84292 時間: 2026-1-31 12:19
早排公司想買隻100吋電視,都卷到一萬就有了
你話仲有咩毛利可言
作者: ronan 時間: 2026-1-31 13:32
本帖最後由 ronan 於 2026-1-31 13:40 編輯
以前細過見鄰居用sony trinitron crt 電視和電腦mon, 畫質好細緻好靚, 色彩鮮得黎又好自然,當時對sony 電視已經有情意結。
十幾年前有全高清電視時就買左sony w300A 40寸, 畫面好靚,色彩鮮得黎人像膚色好自然, 唔會好似samsung 咁膠, 幾年前上車,因為唔想用oled 電視, 所以買左sony x9000G 49寸比間新屋, 發覺同w300A 係兩個世界, 當時以為x9000G 價錢平, 平w300a 一倍價錢,, 所以畫面質素差 無左w300a 果種色調和鮮明感, 屋企人部w300a 40寸終於壞了, 之後買左部sony briva 7 55寸 比屋企人, 屋企人之前睇開sony 300a 40 寸, 一睇sony briva 7 55 寸就話點解畫質差左咁多.................但當时唔想買oled 電視, 所以無得揀, 只有briva 7
睇過tcl 的電視, 發覺畫質有d 似sony x9000g 同briva 7, 可能幾年前sony同tcl 已經有合作
最近亦都買左個eizo cg 2420 mon, 畫質都係無以前sony crt mon 果種感覺
作者: ronan 時間: 2026-1-31 13:38
我有apple iphone 15 pro max 和小米14 ultra
小米14 ultra 可以話垃圾黎型容, 通話質素勁差, 聽唔清人地講乜, 要用whatsapp 打電話先可以解決, 咁即係小米14 ultra 的技術問題。依家部小米14 ultra 只用黎做spare 機聽歌和影相, 返工要打電話一定用返iphone
d 人成日話買比老人家的電話唔駛靚, 平平地就可以, 但唔靚的電話通話質素咁差, 老人家又點會聽到對方講乜?
我只會買iphone 比屋企人用, iphone 話音清, 起碼屋企人會聽得清我講乜
作者: kofz 時間: 2026-1-31 14:50
我有apple iphone 15 pro max 和小米14 ultra
小米14 ultra 可以話垃圾黎型容, 通話質素勁差, 聽唔清人 ...
ronan 發表於 2026-1-31 13:38
國產手機行業就好似新能源車
硬件/價錢卷得好勁
但軟件/使用體驗就係唔好
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Miipp 時間: 2026-1-31 15:13
我有apple iphone 15 pro max 和小米14 ultra
小米14 ultra 可以話垃圾黎型容, 通話質素勁差, 聽唔清人 ...
ronan 發表於 2026-1-31 13:38
水果以外唔係得小米一個牌子出手支架
長老用 3* 都唔知幾 happy
反而有個長輩親戚比仔女迫用水果用到好勞嘈(無佢以前華仔機好操作),佢唔用唔得,轉其它機的話佢 d 仔女就話唔識 set 唔會同佢攪
作者: 01faifaifai 時間: 2026-1-31 23:12
你睇过tcl邊款旗艦機?tcl旗艦機香港冇賣呢
tcl c8k在rtings和bravia9 評一樣呢,在你口中變到一無是處
作者: KinChungE 時間: 2026-2-2 09:57
應該唔關同TCL合作事, 而係根本塊Panel就係TCL
作者: 阿峰 時間: 2026-2-2 11:07
日本自已panel得JDI...但佢主打做車載/醫療...
原本佢係apple 大客,但apple mon轉哂韓系....
作者: KinChungE 時間: 2026-2-2 11:12
原本Apple係佢大客都只限手機類device
至於電腦mon, 由Retina開始基本上已經全部清一色LG
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-2 12:50
東芝,內地依家8,9千蚊都有了.........
當然唔係高階野
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-2 12:51
可以用BRAVIA 9,不過LED最大缺點都係字幕位...OLED無呢個問題
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-2 12:53
所以有得揀至係老闆,我爸媽用ANDROID,用到企哂係度...用IPHONE ,IPAD,用左好多年都無問題
作者: jacktsui 時間: 2026-2-2 14:03
用過 SHARP 同 pan記真係唔識壞
btw 罪電視業務一早已經蝕到7彩啦...
直頭係太遲賣
作者: Miipp 時間: 2026-2-2 15:11
罪大當年賣 S-LCD 斬纜唔夠徹底
https://ec.ltn.com.tw/article/paper/549695
作者: jacktsui 時間: 2026-2-2 16:00
反正都唔係癡住音響果part, 都唔知佢吊咁耐鹽水做乜...
以為咩改革都唔做就會突然賺錢?

作者: IanW 時間: 2026-2-3 11:36
咁當年(其實而家都仲有) Sony TV 個朵都幾響嘛.... 倒轉睇, 都俾佢玩咗十幾年啦.
只係事實又確實證明, 無自己 panel 的 電視, 點都係死.
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-3 12:47
係.....三星電視業務都係蝕...
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-3 12:47
有自己PANEL死仲勁......大陸廠D PANEL 賤價到..
作者: Miipp 時間: 2026-2-3 12:57
所以泡菜廠一早賣晒 LCD panel 生產線,只投入生產高階 OLED panel
高階 panel 技術唔係自己手,架仔無資格繼續分餅
作者: IanW 時間: 2026-2-3 13:39
賤有賤賣.... 賤物鬥窮人....
大陸大部份的生產業都係咁做....
所以而家好多野都一係高一係低, 中間無乜市場.
作者: jacktsui 時間: 2026-2-3 13:45
應該一早就OEM, 掛自己個牌子, 比大陸廠搞
好多大牌子家電一早已經係咁做...
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-4 11:43
都岩,最重要技術係手,唔好比人攞到。。。但日本仔好蠢,天下無賊既心態。
比人偷到得返條底褲都唔會醒
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-4 11:44
都係,最緊要保留自己核心技術
作者: cbsphoto 時間: 2026-2-4 12:29
Sony, LG 都退出8k電視市場
作者: Miipp 時間: 2026-2-4 12:37
OLED 唔係來自日本的,最先係柯達攪,然後最大投入係泡菜
而家 OLED 競技場得返泡菜同大陸
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-4 13:43
唔係講緊OLED,同SONY,係日本牌子。。。。
作者: Miipp 時間: 2026-2-4 13:52
日本仔都無認真參與 OLED party,有乜野可以比人偷
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-4 13:57
話左唔係OLED。。。。
作者: Miipp 時間: 2026-2-4 14:54
LCD?
Sony 係 2011 年賣晒 S-LCD 廠股份啦, 得返 Sharp 苦撐最後咪又 gg 埋
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-4 14:57
講緊,好似東芝果啲咁叫人代工代到比人食埋。。Pioneer..
作者: Miipp 時間: 2026-2-4 15:43
一個願賣一個願買啫
代工 (EMS) 係呢個世紀係好閒事, playstation 係代工, iphone 係代工, 絕大部份 notebook 都係代工 etc
作者: gerrardjamie 時間: 2026-2-4 15:51
代到比人食埋都唔識小心就死得啦
唔似台積電,代工就代工
作者: Miipp 時間: 2026-2-4 16:31
東豬連寶貝 NAND 都分割得, 電視呢 d 家電野雞肋都不是啦
作者: ricky1992 時間: 2026-2-4 19:28
其實會唔會做番ips-alpha
作者: 阿峰 時間: 2026-2-10 11:15
比主人用核電坑左鑊金,又爆做假數...局住賣金蛋吊命....
作者: mouseman 時間: 2026-3-6 09:53
Actually LG TV is still losing a lot of money, just because Panel is making money which can cover the loss.
作者: kei1990 時間: 2026-4-13 00:19
有機會SONY TCL 會平D?
作者: luilui60 時間: 2026-5-21 19:43
冇咩人買電視啦,我已十幾年都冇睇過電視,全部手機utube
作者: Mingsa 時間: 2026-5-21 23:14
你姐
.用緊OLED 55吋做電腦MON作者: Mingsa 時間: 2026-5-21 23:16
你同我FD.一樣
買部k90 pro max 就當音響 話好正

作者: Baggio3go 時間: 2026-5-22 08:55
香港個個都話唔睇電視
但係人地youtube , 岩岩公佈用電視播既人數, 已經超越左用手機播既人數
作者: s84292 時間: 2026-5-22 09:01
本帖最後由 s84292 於 2026-5-22 01:06 編輯
其實好多人買電視睇YOUTUBE 同NETFILX
(我就買部C5 睇YOUTUBE)
電視尺寸根本唔係手機可以比較
我除左出街,在屋企訓床都至少都拎部IPAD 11" 睇
手機得個6.9" 睇個字幕都難
打機又係,你手機當MON插落PS5 PRO 同電腦呀
作者: IanW 時間: 2026-5-22 09:47
再過十幾廿年, 你又會同人講, 好耐無睇手機 youtube 了.... 老花....


作者: kadon 時間: 2026-5-22 19:07
唔睇電視應該係講唔睇電視台
作者: Mingsa 時間: 2026-5-23 00:19
有冇tcl 貼牌sony效能 既 soundbar
作者: fallout8 時間: 2026-6-8 17:23
感同身受,以前都會係電視睇吓Netflix, 依家已經退化到訓係張床上用手機睇戲,智能手機既出現真係淘汰左好多野,相機,電視,cd機mp3機......


