作者: lio 時間: 2025-8-27 14:05 標題: 電腦展單買MON有點事件
事主好似有理有據無講包0點當包0點係咩玩法? 話以前都包0, 但廿幾年前都無咁玩過, 以前包0點係會寫明(會貴D), 無寫就跟廠
作者: climba696699 時間: 2025-8-27 14:44
1. 3點5點一直都有 部分型號廠會寫明包0 有啲個別鋪會自己包或者會比你開箱check
2. 嗰間嘢不嬲都態度差所以唔建議嗰到買 公關災難都唔係第一次
3. 現場講明冇得試 事主現場影相都影到 所以買MON一定落SSP睇實物同問清楚有冇得check/包0 年年水魚節都有人中伏
4. 嗰間嘢賣之前冇check清楚啲貨
5. 法例上亦都冇咩可以保障到消費者所以到時無論代理定邊個都會推嚟推去
大家都有錯 唔係單純淨係識檢討人哋放上網
作者: jk1399 時間: 2025-8-27 14:58
講真, 是旦啦.......折騰來曬時間
作者: jacktsui 時間: 2025-8-27 15:26
好耐以前就零點既~係唔知幾時開始變左3點係"業界標準" 姐,
不過白紙黑字,仲有咩好嘈?
作者: 20030311 時間: 2025-8-27 15:29
間間都轉哂3光5死好耐啦
作者: cwc0110 時間: 2025-8-27 16:18
回覆 5# 20030311
我既經驗係分 "未有OD-OLED MON 之前" 同 "OD-OLED MON 之後"
"未有OD-OLED MON 之前"
大部分SALES都肯包零先點零死點
仲要係CHECK完先俾錢
咁係SALES自己私下決定 定係 公司政策
我就無問
"有OD-OLED MON 之後"
我淨係買過一次MON 就係OD-OLED MON
試既時候SALES講有光點死點要直接搵代理
唔知其他非OD-OLED MON有冇其他做法
我諗而家OD-OLED MON D條件咁辣都係因為PANEL淨係得三星生產
三星話咩就咩
作者: rfdingo 時間: 2025-8-27 17:09
落場買,就問包幾多同要開得箱chk
乜都唔包又唔係平,落場買玩自己咩
近幾年買既mon
32,27" 4k 27"2k 港行都無事,都無落場,網上特價時買直送
最近一年買既 24"2k 27"4k 各2隻,都係 jd,不過有1隻係有一點死點
但平,我接受 (不過同期幾隻牌子用呢塊panel 都有評有點,我都預左)
作者: lio 時間: 2025-8-27 17:11
廿幾年前廠已經要幾點先可以換, 0點是店舖自己做賣點, 淘寶京東都係不包0點, 剛剛京東仲想攞彩話有問題包換, 俾人一問包0點? 立即縮頭話跟廠條款
作者: sands 時間: 2025-8-27 17:12
回覆 20030311
我既經驗係分 "未有OD-OLED MON 之前" 同 "OD-OLED MON 之後"
"未有OD-OLED MON 之前"
...
cwc0110 發表於 2025-8-27 16:18
三星官網寫多過3點先換
作者: bigfeet898 時間: 2025-8-27 17:24
等我分享近嚟喺腦場買mon經歷,要先畀錢然後再試mon但只限睇色條,無獨立淨色畫面其實睇色條好難睇得出有無光死點,好彩個mon 無事
作者: yuet_wah 時間: 2025-8-27 17:28
本帖最後由 yuet_wah 於 2025-8-27 17:33 編輯
我都有留意個連登post, 個樓主3999買, 放拍賣3200. 因為我無連登acc, 所以一路無發言.
但我自己就覺得, MSI要5點先壞,
宜家買左回來立即有一粒, 其實可能好快就出現多幾粒. 只要在三年內夠5粒就可以做野(返MSI). 其實都唔洗咁早, day1 就要生要死咁.
咁只會令自己唔開心, 無人幫到佢. 當然理解佢唔開心, 但希望佢快D 睇得開.
要3點, 5點先可以換其實在業界真係都幾平常.
而就算比你day1 買果一刻check 機時無死點, 可能你用多一兩年, 兩三年就會有, 有D野邊有得驚.
我都有個notebook mon 試過因為日日出差放書包, 壓到有光印 (重要好大一撻),
又比我用到有好幾條線 (好似D 三叔手機成日出綠線果D),
結果我一直照用(youtube 撈飯&工作用), 又用左幾年....
反而果個post, 我反對的是果個人花成4千都只係買2K, 正常mon 唔壞一玩就三至五年, 我建議花多少少直上4K, even 係IPS or VA 都好, 唔洗咩mini led, oled, ips black.
作者: jk1399 時間: 2025-8-27 17:34
本帖最後由 jk1399 於 2025-8-28 02:10 編輯
剛剛先睇返呢單報導,唔明呢事件有乜好嘈
一堆留言話:
腦場節呃水魚
2000FUN係黑店
香港腦店垃圾
香港代理垃圾
樓主正傻仔
仲要好多人話點解唔京東買又平D又送上門唔洗受氣
(唔知佢地真心定點啦, 真係十足十京東水軍係到推)
但其實嘈來嘈去真係得啖笑
一向都係3點以上先可以換, 從來無聽過0點
如有寫包0點, 都係鋪想谷銷量
自己貼LABEL係個DEMO寫包0點
記得再早D, 7-8年前去SSP中央田定邊間買MON
我問可唔可以CHECK
佢都講明3點內係唔包,你要CHECK無問題,超過3點咪即場換過隻比你
比曬錢後,先開一隻出來開機通電比你睇
(我相信而家都係咁, 幾十年來既做法都是一樣, 我唔覺得有乜問題)
我唔知3點以上先可以換
是不是國際標準
但肯定不是只係香港標準
5年前京東官方旗艦店買AOC CU34G2X
都係一開有1光點係中間位置
我問客服佢都話3點內是合乎標準
不能用作退換依據
初頭梗係覺"唔完美"
用用下根本完全不在意
我呢個POST
"5年了2020年hkepc大熱AOC CU34G2X仲有無用緊?"
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: gn01119056 時間: 2025-8-27 17:53
唔同鋪唔同牌子唔同SALES唔同時間都有唔同玩法
有時要跑數就做比你, 旺場就唔理你
唔同牌子唔同型號都唔同
一般都去大鋪買最好, 佢地入貨多夠惡, 有咩就退返比代理, 你出聲都好大機會比你即場驗包0點比你換
所有野都應該返去基本常識, 你有1點壞點就已經係defect
唔通你買車, 玻璃要5條裂痕以上先幫你整?
你賣貴啲又得, 加錢包0點又得, 無可能迫個客硬食抽獎睇彩數
呢啲唔係標準, 呢啲係成個行業有問題
你話3/5/7點以上, 咁即係寫明100點都可以, 1000點都可以, 你自己抽獎睇你好唔好彩, 唔係講緊有無寫明, 係講緊呢個設定係弱智諗出黎
最簡單你比我加錢包0點都好, 起碼有得揀, 唔係迫我抽獎
作者: XABI 時間: 2025-8-27 18:06
Eizo依啲貴價牌子mon都唔包0光0死
依家oled 跌價快,但係未係做到led芒咁平價
作者: 20030311 時間: 2025-8-27 21:11
建議立法禁止製造,進口,販賣死點Mon以保障閣下
作者: ToNg. 時間: 2025-8-27 21:12
所以買mon都係去京東,
揀"七天無理由退貨" 果d,
有咩唔開心,既刻退!
唔洗講咩理咩光點死點,
主要係唔洗哂時間同人溝通咁多

作者: cwc0110 時間: 2025-8-27 21:45
我又想問下大家
行腦場睇MON咁多年
有冇見過DEMO MON有光點死點?
如果真係好似班腦場文化講到有光點死點好正常
咁點解我完全無見過DEMO MON有光點死點
講緊成個腦場過千隻MON 同時做緊DISPLAY喎
作者: a39g99 時間: 2025-8-27 22:38
本帖最後由 a39g99 於 2025-8-29 18:32 編輯
DEL........
作者: doggiestyle 時間: 2025-8-27 22:42
20年前 D mon 好易有光點....
作者: hambaba 時間: 2025-8-28 01:41
MON最好係可以即場比你驗屍先好買
作者: jk1399 時間: 2025-8-28 02:06
本帖最後由 jk1399 於 2025-8-28 02:07 編輯
你都搞笑, 仲要最後有句
"講緊成個腦場過千隻MON 同時做緊DISPLAY喎"
請問你個對乜野眼, DEMO不斷係到播片
你點睇到無死點????
要CHECK要開個淨色畫面係到"聞"
作者: jk1399 時間: 2025-8-28 02:09
你講咁多野, 咪即係去任何鋪買行貨IPHONE
都會講明開盒有問題, 只能係你自已搵APPLE
作者: knight7676 時間: 2025-8-28 02:15
4千銀買隻mon,仲要3點以上先俾換,係得香港先接受到

作者: jk1399 時間: 2025-8-28 02:26
>係得香港先接受到
真係? 全世界香港"獨家例"?
作者: israfel 時間: 2025-8-28 06:50
E度大把係腦場Sales /代理員工係度水9消費者要接受死點Mon
但睇返2000Fuxk FB留言就知,今時今日消費者係有得揀
去京東/淘寶/ Amazon 網購好過,退貨易過同香港濕9代理/Sell屎浪費口水!
香港腦埸收皮係抵死,鋪頭唔包零死點咪立即走,之前腦場大把串串貢既Sales最後咪又係收皮失業!
Notebook / Monitors 基本上網購已經平2-3成,超碼客服唔會公審個客先
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: jk1399 時間: 2025-8-28 07:35
大把?點名啦
作者: king333 時間: 2025-8-28 08:43
事實咪係眼前 你睇執左幾間電腦鋪
keep go
作者: yuet_wah 時間: 2025-8-28 09:40
本帖最後由 yuet_wah 於 2025-8-28 09:47 編輯
回覆 16# ToNg.
So far 我自己覺得有死點的機會係好小的.
甚至乎我剛剛7月在法X 買左隻OLED, MO27U2, 我都完全忘記左 check 死點,
網上見到啱心水就落單比錢, 法X 包送貨,
係呢個MSI 的post 出左, 我先檢查一下, 好在無病無痛(零光零死).
以前買DELL 買U2714H, 又係上網買, 用到今日都仲用緊(屋企用完拿返公司駁dual mon).
用左10幾年, 宜家有一個唔太覺的光斑, mon下面也有一部份發左毛, 所以有黑點. 但公司做野, 睇文字,無咩所謂. 又是一條好漢.
然後買左咁多年iphone, ipad, notebook, 用圖書館或者公司的電腦mon, 咁多年都未見過有死點.....
真係除非特登去搵, 都真係忘記左呢回事.
even D人當年話iphone OLED 會燒印, 我部iphone X 用到今天, 都無燒, 可能我本身唔會較太光).
所以我覺得果單野真係好例外.... 對我黎講, 都真係萬中無一......... (而且我又唔係做呢行, 做呢行的人才見得多).
當然, 你可以話QC 問題, 所以我自己用DELL, LENOVO 等呢D 大牌子, 自己信得過一D.
我以前D post 都成日講我唔中意台灣牌子出的notebook, 就係唔係好信佢地QC.... (但今次買左個技嘉mon....希望生性
作者: Jokerkiller 時間: 2025-8-28 12:41
我用電腦咁多年都無試過有光點死點
幫d客買Mon一log幾十隻lenovo/dell 未見過有依d問題
自己用Apple iPhone iMac MacBook iPad 甚至Display都無見過……
光點死點明顯係缺陷黎
作者: knight7676 時間: 2025-8-28 14:08
而家法X,中X田出晒黎包0點啦,仲係度講咩幾多幾點先可以換,
得罪講句唔包0點搵鬼買!

作者: yuet_wah 時間: 2025-8-28 14:48
你睇清楚D.
法X 的是「自己保」仲要只有「頭7日」.
即係你第8日出現在死點, 都仲係要follow 原廠policy.
即係法X 賭緊的, 其實係 D mon 「唔會在廠方發現到有within 問題的情況下(例如一粒), 都照pack 箱賣街」.
而且法X 保的只係牙石同三叔, 理論上 profit margin 係高D 的(定價比其他牌子貴), 才敢做.
我都有見法X 個post, 佢都話, 只係試行, 有得做就盡做啦. 咁. 法X 張poster 有講, 佢未考慮到會有幾多potential cost.
中央田個post 我無見過. 唔知中央田點包.
至於你話一定要0死點, 有無人肯包你, so far 我都想知, 邊間有咁好. 樓上有人講eizo 都唔肯包. 比你計埋電視機牌子, 我都唔相信有邊幾間肯咁包.
呢D LCD 出左20幾年, 稍為有少少留意行情都知, 呢D panel 係無得維修, 只有成塊換.
所以一路20幾年都係「唔係太明顯就唔當壞」左20幾年.
咁當然展望未來技術進步到可以廠方包0死點啦.
作者: knight7676 時間: 2025-8-28 15:06
包頭7,點都好過拎返去開盲盒仲要唔換吧
作者: 康士富 時間: 2025-8-28 15:12
講得對
真係好難想像零售商戶如何包顯示器0死點
代理不會接受不符合死點數量的顯示器換貨
商戶會如何處理有死點但不符合保用換貨條件的貨物
除非返pack再次售出
作者: 537923 時間: 2025-8-28 15:20
羊毛出在羊身上
零售商鬥到打開price.com就知咩價
鬥到有D七日換都冇, 直接叫你上代理搞
想要零售商食左件死點貨, 即係叫佢加價姐
作者: jacktsui 時間: 2025-8-28 15:46
其實凶宅,伯老會果啲大鋪係咪都係3點先包?
是否電視都係咁?

作者: yuet_wah 時間: 2025-8-28 16:05
本帖最後由 yuet_wah 於 2025-8-28 16:13 編輯
咁又唔好話開盲盒
拿, 我上面分享左我過去呢20年歷史的洪流裡面買MON 的經驗, 真係出死點其實都真係無咩點見, 反而IPS mon的光管(LED) 用到老化仲多.
如果師父覺得盲盒, 會不會係有D 唔愉快經歷分享下見解?
我自問都唔係見識好多, 唔介意的話, 當比機會我學下野, 比我警剔一下自己都好.
其實如果話盲盒, 咁如果第8日壞, 都要跟原廠policy 無得換的話,
咁「整個保養期內」都盲盒緊啦. 因為你唔知會唔會個mon 三年間, 佢會唔會一年後先緊壞一粒.
有D 野真係無得驚咁多. 唔通真係因為咁, 用番CRT? 咁我寧願要死點囉.
法X 果單, 我覺得只能話, 人地大方又好, 服務好又好, 總之就係誠意分比足分. 呢點真心係值得比like 的, 良心小店啦.
我都係唔好法X 了, 我開名啦, FAROLL 佢呢個policy 真係用家福音黎.
雖然D人話好人會早死, 但我都希望佢長做長有, 蒸蒸日上啦.
作者: zoin0000 時間: 2025-8-28 16:06
回覆 35# jacktsui
主要睇你有無加錢買特別服務, 例如Phy damage, 入水都包
作者: yuet_wah 時間: 2025-8-28 16:08
係. 所有呢D panel 都係有呢D 幾多點內唔叫壞的policy.
其實呢, 也要咁計, 20年前講緊 1024 * 768
而家1080p, 4K,
理論上像素點多左呢, 個死點數, 加返多D, 其實係算 reaonsable 的. 當然呢個好主觀.
作者: doggiestyle 時間: 2025-8-28 17:53
死點可以晌切 panel 果時切走的
佢照比你 ,個情況就好似你去街巿買生果
明明係爛既佢都照擺出黎賣
你當然可以話佢衰
但主要都係睇你去左邊檔生果舖買野
作者: jacktsui 時間: 2025-8-28 19:25
長知識了
即係夾硬慳成本啦
via HKEPC Reader for Android
作者: doggiestyle 時間: 2025-8-28 20:09
又唔係既
一個 mon 一定係距形
即係佢要卍字咁錯開先避到 D 死點
最理想一定係田字形咁切
作者: cwc0110 時間: 2025-8-28 22:28
最新進展
X東推屏幕壞點包退
購買顯示器屢現「壞點」爭議,內地電商平台X東於8月28日宣布,在香港市場針對自營的顯示器及電腦等屏幕類商品,正式推出「屏幕壞點包退」服務。根據新政策,用戶在X東APP上購買相關產品後,若在30天內發現屏幕出現任何壞點,即使只有一點,亦可申請全額退款服務,消除消費者購買屏幕時「開盲盒」的疑慮。
作者: kitkit2415 時間: 2025-8-28 22:37
腦場文化

作者: doggiestyle 時間: 2025-8-28 23:18
退返去 ,跟住......留黎比其他人保養
咁計落唔用佢保養既有 SO
作者: madebyp90 時間: 2025-8-28 23:19
日本一樣,只係TV係多一句中央區2點可換
作者: Kin_2012 時間: 2025-8-28 23:52
相信又多左人去買
作者: a39g99 時間: 2025-8-29 04:39
本帖最後由 a39g99 於 2025-8-29 18:32 編輯
DEL.............
作者: powerhk 時間: 2025-8-29 06:40
其實就應該要咁,你舖頭就要引入啲有品質嘅貨,間廠品質唔得,你咪唔入嗰啲貨嚟賣囉點會要啲客硬食。唔通我買衣櫃有三個黑色嘅窿,你同我講合理呀,收貨。🙈🤣
作者: zoin0000 時間: 2025-8-29 09:03
本帖最後由 zoin0000 於 2025-8-29 09:04 編輯
回覆 42# cwc0110
你有無睇細字

作者: lio 時間: 2025-8-29 11:02
本帖最後由 lio 於 2025-8-29 11:20 編輯
太耐無睇誤會左, 京東真係改做0點保證?
作者: cwc0110 時間: 2025-8-29 11:45
回覆 49# zoin0000
無
我段字都係COPY D媒體
佢地好鬼特登唔提有限期
(特登唔上X東FB 唔想比VIEW X東)
作者: gn01119056 時間: 2025-8-29 12:32
好事黎, 係應該咁做
作者: gn01119056 時間: 2025-8-29 12:33
咁都仲有得兜, 犀利
作者: zoin0000 時間: 2025-8-29 14:09
本帖最後由 zoin0000 於 2025-8-29 14:11 編輯
回覆 51# cwc0110
今時今日有3/5年保養期內一換一好多Mon廠都係, 反而京X只有180日就好鬼

細節永遠係細字度, 好多人永遠唔睇字

作者: cwc0110 時間: 2025-8-29 14:52
回覆 54# zoin0000
應該咁講
香港行貨: 頭7日搵零售鋪, 之後3/5年保養期內搵代理處理
X東水貨: 頭180日搵X東 (聽CHING係寄到元朗貨倉) 過左180日後3/5年保養期要搵直接內地代理處理, 有可能要寄返內地
作者: gn01119056 時間: 2025-8-29 15:03
香港一換一, 笑左
即場驗就有機會一換一, 就算即場見你唔惡就叫你自己搵代理
返到去有咩事都係維修, 最多換底板換panel, 唔會同你一換一
作者: zoin0000 時間: 2025-8-29 15:46
回覆 56# gn01119056
Dell1換1, 十幾年

作者: israfel 時間: 2025-8-29 16:10
洗乜點名~已經會自己跳出來
不停幫D垃圾腦鋪講說話,又話乜包零死點會加價,根本大量差價入咗濕9代理商到
唔係京東點可以賣平成千蚊
唔Q幫襯黑心腦鋪買Mon先最係正確!消費者有得揀就服務好又有保障又平嘅渠道買。
2000fun 不思進取,以為自己跟以前果套就可以串咀,FB咪俾幾佰個post小到道歉
香港代理商既出貨量對比起內地電商,根本小巫見大巫!
十年前都冇一件包郵啦,日本城/實惠都俾內地電商打到縮鋪,百佳都要試開特價場頂住
黃金落電梯位家下都變咗空鋪啦,黃金高登D老鋪唔靠服務好去競爭,遲早變先達死埸
到時D sell屎咪又係失業,幾時都係肯進步先Keep到有生意。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: abyss 時間: 2025-8-29 16:50
回覆 57# zoin0000
dell係人都知, 講啲冇乜人知嘅牌子嚟聽下
作者: lio 時間: 2025-8-29 17:05
師兄你掂呀!!
作者: israfel 時間: 2025-8-29 17:33
你係度潤我有Q用,夠姜咪2000fun FB 潤D用家囉
幾佰個post你潤得晒咩,係既話2000Fun串咀小編就唔跪低道歉啦!
俾人抽到水抽到應,唔知出面市道一直變緊
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: lio 時間: 2025-8-29 17:48
YT FB D用家太痴線佢地以前打街霸唔讓ROUND就打人, 我怕怕
作者: zoin0000 時間: 2025-8-29 18:42
回覆 59# abyss
上面條友話無一換一

作者: israfel 時間: 2025-8-29 18:59
本帖最後由 israfel 於 2025-8-29 21:50 編輯
都話D Sales會自己跳出黎
真係多謝2000Fuxk 條友夠臭串,後尾奶鞋底道歉又夠爆笑
腦埸平日Seles多過客,今次唔洗幫襯冇服務既腦鋪
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2494198&k=97225a96f619681e39284a6d31664223&t=1782187473&sid=8q7ADpaPe0s

作者: a39g99 時間: 2025-8-29 20:07
本帖最後由 a39g99 於 2025-8-30 17:06 編輯
DEL……..
作者: abyss 時間: 2025-8-29 20:12
回覆 63# zoin0000
你話有好多廠我都想知仲有邊間一換一
作者: zoin0000 時間: 2025-8-29 21:12
本帖最後由 zoin0000 於 2025-8-29 21:29 編輯
回覆 66# abyss
機本上間間都做到, 只係睇你有無錢

廠唔止一換一, 連Phy dam都包

Cheap到連豐澤都有

作者: ts_bum 時間: 2025-8-29 21:46
腦場嗰啲舖頭, 所謂嘅0光死點得啖笑!

求其開兩隻畀你, 睇下你收唔收貨, 唔收貨就過主啦!
都好多年冇係腦場買mon!
作者: gn01119056 時間: 2025-8-29 21:54
市面上90%牌子都唔會一換一, 你就一個代表全部? 你個人咁搞笑既

作者: kitkit2415 時間: 2025-8-29 22:35
講真話得唔得架一陣話你西客

作者: jacktsui 時間: 2025-8-30 13:00
跟"業界"就覺得自己岩晒, 咁鬼串
而家出事嘞, 除左弓起真係唔知講咩好
作者: 香煎香腸 時間: 2025-8-31 01:36
QC M同AXC字頭既MON 同Cxxl mxxxtr 都係伏
一分錢一貨 請選sxxxxx同Lx同Asxx 既mon 會好少少
作者: doggiestyle 時間: 2025-8-31 10:07
以前 asus 平價 漏光到痴線
不過宜家玩 oled
可能冇呢 D 問題
作者: knight7676 時間: 2025-9-1 15:16
【腦場掃地僧 ㊙️】為抗衡京東香港推出的買 Mon 享「0 光 0 死」保證,香港各大腦店全力反擊!中田、2KF、法奧分別宣布購買指定品牌可享優惠,而飛馬更進一步推出全線所有品牌型號均可享有「七日內專享 0 光點 0 死點保證」。所謂「鷸蚌相爭,漁人得利」,消費者無疑成為最大贏家。
京東香港於 28 日率先推出買 Mon「保証 0 光 0 死」、「30 日內包退」及「180 日內有壞換新」活動,僅限自營產品,優惠期限至 2025 年 12 月 31 日。
為應對這次挑戰,香港各大腦店當然不會坐以待斃:
法奧今日宣布,購買 ACER、GIGABYTE、MSI、LG 顯示器可享「七日內專享 0 光點 0 死點保證」,而購買 ASUS 和 SAMSUNG 顯示器更可享「30 日內專享 0 光點 0 死點保證」,全程免費上門更換,優惠沒有限期,直至另行通知。
中田今日宣布,購買 ASUS、LG、PHILIPS、AOC、SAMSUNG 顯示器均可享「七日內專享 0 光點 0 死點保證」,同樣是優惠沒有限期,直至另行通知。
2KF 作為事件的始作俑者,今日亦宣布購買 ASUS、MSI、GIGABYTE、BENQ ZOWIE、LG、TITAN ARMY、INNOCN、AOC、PHILIPS、ACER、INZONE 顯示器,均可享「七日內專享 0 光點 0 死點保證」,優惠沒有限期,直至另行通知。
飛馬更霸氣地宣布,全店所有顯示器,不論品牌,均可享「七日內專享 0 光點 0 死點保證」,優惠沒有限期,直至估唔住為止。
今日絕對是「買 Mon 抗戰勝利日」,值得紀念 !!
作者: jacktsui 時間: 2025-9-1 15:24
有咩mon岩心水真係要行動喇
作者: agent_smith 時間: 2025-9-1 15:27
2k分職員根本就老世有仇. 昨天去腦場買芒. 2k 分職員講多句都唔願.
作者: lio 時間: 2025-9-1 15:41
買 Mon 抗點戰勝利日
作者: yuet_wah 時間: 2025-9-1 17:19
本帖最後由 yuet_wah 於 2025-9-1 17:28 編輯
謝謝情報.
今次真係用家福音. 坑戰勝利啊.
我比較好奇的是, 果D 有死點, 但又未到原廠能回收的機. 咁到底係邊個食左佢呢.
拿來做陳列品? 減價賣左去?
拿, 做生意, 有賺有賠, 有風險有回報. 的確無論係點都好, 點計都係唔應該要客人埋單.
anyway, 今次真係要多謝呢D 敢發聲的連登用戶,
當然我都相信好大一部份係因為京東先跳出黎出左話包7日先, 不然除了法奧外, 唔會今日先跳出來.
(即是其實飛馬果D, 宜家先跳出來的, 其實佢地最終的目的, 好大佔比都只係因為京東, 未必真係為了(連登)用家. 所以, 只係一場show/pomotion)
希望係我錯啦.作者: doggiestyle 時間: 2025-9-1 17:34
睇下邊個食
代理食就留黎保養換貨
舖頭食就等水魚節
作者: gn01119056 時間: 2025-9-1 20:32
其實行內一直都可以幫個客退返比代理, 只係嫌麻煩唔想同你做, 同款香港本身貴過大陸幾多, 比貴30%都要抽盲盒, 保養又要office hour, 宜家其實本份都未做好
死點光點呢啲其實唔係人為, 保養期就應該包埋, 你賣貴啲都無問題, 你出多個plan包埋都無問題, 但defect都唔包就唔好叫行貨, 叫自己水貨算, 唔好賣貴30%
作者: zero2001053 時間: 2025-9-1 20:49
回覆 80# gn01119056
本身係避免麻煩而巧立名目唔換貨 再成為共識當係行規
無外力介入就繼續當消費者係水魚
最慘係有好多水魚感覺自己無抽中次貨就應該感恩戴德 抽中只能怪自己比既錢唔夠乾淨!!?? 所以個MON都要一點點
作者: gn01119056 時間: 2025-9-1 21:21
最恐怖係香港一大班奴性極重既人, 傷害自己應有既權利去幫班商人
呢行離譜到有咩都話你人為唔保, 手機爆炸唔保你香港, 無貨唔保, 乜都得
香港零售只能講抵死
作者: jacktsui 時間: 2025-9-2 11:20
好多人都以為慣例就等於真理, 奴性難改
世上大把不平等既法例啦, 守法唔代表讚成啲法例
BTW, 碌SEVEN 真係呢世都唔會忘記
作者: doggiestyle 時間: 2025-9-2 12:47
代理咪即係 agent 囉
行行 agent 都係差唔多
作者: akiro 時間: 2025-9-2 12:54
JD 咁正包0死0光. 但好似只係FB講
又冇詳細或正式D既LINK睇下 如果有死點要點換法.
(例如係咪包上門收送,有咩要保留?) 剩係講全額退.(退完自己買過隻?)
係HK生存...唔睇清楚果D細字好易中伏.
作者: ppkid 時間: 2025-9-2 13:02
代理零售要包死點,價錢要加,網購又赢

作者: Gallardo 時間: 2025-9-2 15:08
如果7或30日後有死點, 代理有冇免費維修?
作者: 010 時間: 2025-9-2 15:22
家陣零售自己食, 關代理乜事
亦都見唔到代理有話包, 都係跟廠做法
作者: smoke_cheese 時間: 2025-9-2 15:50
回覆 80# gn01119056
好同意你講法,不過在代理都冇包0光0死下,有問題嘅應該係代理唔係舖頭
作者: smoke_cheese 時間: 2025-9-2 15:57
> 京東香港於 28 日率先推出買 Mon「保証 0 光 0 死」、「30 日內包退」及「180 日內有壞換新」活動,僅限自營產品,優惠期限至 2025 年 12 月 31 日。
啲死 mon 退貨 mon 儲起晒下年出貨?
作者: m92fshing 時間: 2025-9-2 16:08
京東又名2手東,退貨咪賣俾下手,博下家睇唔到
via HKEPC Reader for Android
作者: cwc0110 時間: 2025-9-2 17:12
回覆 89# smoke_cheese
我諗消費者係無必要考慮埋啲貨退回之後係點處理
市場上消費者對包零光零死有需求
鋪路自然會配合, 唔肯配合就會少左生意
就係咁簡單
就好似扭蛋玩具
本身係要消費者靠運氣先可以抽中自己想要的/全套
但係有鋪頭打開晒任揀, 方便消費者直接買想要的款式
"有問題嘅應該係代理唔係舖頭"
我既見解係
鋪頭用批發價入貨, 佢地係應該承受風險但係佢地都應該知道個風險係幾多
以前唔包零光零死, 鋪頭可能無問代理出現光點死點既機率 (因為直接由消費者硬食)
但係而家開始係應該要代理白紙黑字寫清楚個光點死點既機率先好入貨
如果個機率可以接受先好入貨, 咁先可以比到壓力代理改善
不過呢D係同消費者無關
反而消費者係應該要政府改善法例, 比多D保障消費者 (例如將有光點死點定義為壞貨)
作者: zero2001053 時間: 2025-9-2 19:22
要玩扭曲心理?? 你每次呼吸有無考慮埋對地球生態既影響??
任何產品既製作過程都必然有良率存在 不合格就棄置或重製 次品就降級處理
亦唔好誤導D人認為舖頭入貨係需要自己承擔次貨風險 做得生意就一定有貨物運損問題 一定無人會自己啃
另外死光問題鬧足二十幾年 證明的只係當無選擇就可以任意妄為 而家係亡羊補牢 招打手立牌坊
作者: cwc0110 時間: 2025-9-2 19:39
本帖最後由 cwc0110 於 2025-9-2 20:05 編輯
回覆 93# zero2001053
我第一句已經講左消費者係無必要考慮埋啲貨退回之後係點處理
如果你係企係鋪頭角度, 我都講政府應該立法保障消費者
立法之後鋪頭就有合法理由退貨去代理度
如果代理唔接受就鋪頭報警
作者: gn01119056 時間: 2025-9-2 20:52
其實成個源頭係Panel廠定既出貨標準 > 再到各牌子組裝 > 代理 > 鋪頭 > 客
每一層當然想推個責任比個客
作者: doggiestyle 時間: 2025-9-2 21:03
其實原本個故仔講緊咩?
個世界咁黑暗 ,果 D 次級品一定會搵方法消耗的
唔比你咪比 D 更次級既人 ,或者更次級既地方
研究有 or 冇 ,呢 D 咁兩極既野 ,只適合某 D 人討論
作者: cwc0110 時間: 2025-9-2 21:42
回覆 96# doggiestyle
我個人就唔係好接受到係香港買行貨比多左錢但係有可能係次貨
大陸人係大陸電商買已經平D, 仲可以揀7日無理由退貨
香港對消費者無足夠法律保障, D次貨唔流去香港就奇
作者: doggiestyle 時間: 2025-9-2 21:53
任何野都係睇你有冇能力反抗
作者: Baggio3go 時間: 2025-9-2 23:40
點解講到大陸法例好好咁
大陸國家標準係唔超過3光3死, 先係唔合格質量
所謂可以七天冇理退貨只係某大公司做
一樣有把貨係唔可以七天冇理退
大陸買野中伏貨不對板既機會, 跟本仲大機會過香港好多,
大把大陸有錢人就係知中國買野好多機會中伏, 先走黎香港買
作者: cwc0110 時間: 2025-9-3 01:41
回覆 99# Baggio3go
"大陸買野中伏貨不對板既機會, 跟本仲大機會過香港好多"
我自己同大陸班親戚都會避開係大陸門市買野
一, 門市職員對產品了解不足
二, 價錢比網購貴
三, 有可能貨不對板
但我自己係淘寶網購既經驗就好好多
呢幾年我自己買過千件貨
只係得3件係垃圾
有2次要退款係因為出貨少左1件, 最後影相同客服講就完成退款
另外, 我亦有幫大陸親戚買香港既IPHONE
主要係因為香港版IPHONE同大陸IPHONE有分別(5G頻段同平過大陸)
二十年前仲未有大陸電商既時候
我家人仲要每隔半年就買D香港既洗頭水, 藥, 奶粉之類
拎返去比班大陸親戚
但係有左大陸電商之後, 佢自己都識網購
特別好多香港品牌有係淘寶天貓之類開官方直營店
買到假貨既可能性已經好低


