Board logo

標題: [操作疑難] 求55-60吋電視推介 [打印本頁]

作者: honming    時間: 2025-6-9 14:20     標題: 求55-60吋電視推介

最近屋企電視壞咗,想換一部性格比高嘅55-60吋電視。
平時只會用黎睇 YOUTUBE, 電影,少打機。Budget $5,000以下,求推介~

牌子方面,暫時留意緊 Panasonic/Sony
作者: ww9876    時間: 2025-6-9 14:39

好少60吋電視

via HKEPC Reader for Android
作者: honming    時間: 2025-6-9 15:20

好少60吋電視

via HKEPC Reader for Android
ww9876 發表於 2025-6-9 14:39



    55" Panasonic/Sony 有推介嗎?
作者: chan05    時間: 2025-6-9 17:47

回復 3 #honming
Panasonic W95A


via HKEPC Reader for Android
作者: vier    時間: 2025-6-9 18:47

本帖最後由 vier 於 2025-6-9 10:50 編輯

一大波吊米/T屍L騎劫者即將到達現場
個人支持P記 家中成屋P記貨 不過腥港代理好唔生性專入cheap野
罪大又太over price. 電視真係兩邊都支持唔落

哦 依家先見到有5K budget, 5K真係唔好有好貨 買大6機吧啦
作者: Fevify    時間: 2025-6-9 19:10

5000以下買唔到Panasonic 55" W95A
Sony 最入門 55S30 都要近6千

Panasonic 55" MX950H 可能仲有,低過$5000
作者: Fevify    時間: 2025-6-9 19:13

5000 budget睇返國內機或其他廠既LED機
TCL
55P7K 4K60Hz QLED
55Q6CS 4K60Hz MiniLED
55C6K 4K120Hz MiniLED 勉強得
作者: raylee    時間: 2025-6-9 19:33

55" Panasonic/Sony 有推介嗎?
honming 發表於 2025-6-9 15:20


LG ?
作者: honming    時間: 2025-6-10 11:39

LG ?
raylee 發表於 2025-6-9 19:33



    帥兄有推介嗎? 因為一直以來無用LG......
作者: honming    時間: 2025-6-10 11:40

5000 budget睇返國內機或其他廠既LED機
TCL
55P7K 4K60Hz QLED
55Q6CS 4K60Hz MiniLED
55C6K 4K120Hz MiniL ...
Fevify 發表於 2025-6-9 19:13


師兄收到, 我研究下
作者: honming    時間: 2025-6-10 11:42

5000以下買唔到Panasonic 55" W95A
Sony 最入門 55S30 都要近6千

Panasonic 55" MX950H 可能仲有,低過$50 ...
Fevify 發表於 2025-6-9 19:10



    明, 5000 真係有難度......
作者: Miipp    時間: 2025-6-10 11:51

明, 5000 真係有難度......
honming 發表於 2025-6-10 11:42


x2 出部國行 55" C5 啦,都唔夠 d 中學雞手上部 ip 高配貴
作者: raylee    時間: 2025-6-10 11:58

本帖最後由 raylee 於 2025-6-10 12:09 編輯
帥兄有推介嗎? 因為一直以來無用LG......
honming 發表於 2025-6-10 11:39


https://www.price.com.hk/product.php?p=596657

https://www.price.com.hk/product.php?p=629100
作者: Tom_jerry    時間: 2025-6-10 12:03

喵經驗 所有LG產品都是垃圾
作者: Miipp    時間: 2025-6-10 13:05

喵經驗  所有LG產品都是垃圾
Tom_jerry 發表於 2025-6-10 12:03


喵經驗 = 四十年前買的 Goldstar?
作者: chan05    時間: 2025-6-10 13:16

回復 12 #Miipp
5K 42吋國行都有難度


via HKEPC Reader for Android
作者: honming    時間: 2025-6-11 14:58

x2 出部國行 55" C5 啦,都唔夠 d 中學雞手上部 ip 高配貴
Miipp 發表於 2025-6-10 11:51



    我嘗試搵 TCL TV user manual 來睇睇, 官網無..... 定眼殘睇唔到
作者: vincent369    時間: 2025-6-11 16:14

回覆 1# honming

Panasonic 55HX950H
https://www.hktvmall.com/hktv/zh ... 69002_S_TH_55MX950H
作者: honming    時間: 2025-6-11 16:27

回覆  honming

Panasonic 55HX950H
vincent369 發表於 2025-6-11 16:14



    thanks ching, 有得諗
作者: zgmfx12a    時間: 2025-6-11 18:09

回復 18 #vincent369

HX 好多年前了, P記差唔多又轉款, 2024款應該開始清貨, 但去到55吋除非陳列唔係好難5000買到

via HKEPC Reader for Android
作者: raylee    時間: 2025-6-11 19:06

回覆  honming

Panasonic 55HX950H
vincent369 發表於 2025-6-11 16:14


此商品已下架
作者: Fevify    時間: 2025-6-11 23:04

thanks ching, 有得諗
honming 發表於 2025-6-11 16:27


MX950H 仲有一隻
https://www.feverelectrics.com/p ... k-mini-led-smart-tv
作者: chan05    時間: 2025-6-14 15:43

回復 22 #Fevify

Ching 知唔知Hisense U7Q, U8Q 會唔會係香港出?

via HKEPC Reader for Android
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-6-17 17:14

本帖最後由 鴨蛋妹 於 2025-6-17 17:15 編輯
最近屋企電視壞咗,想換一部性格比高嘅55-60吋電視。
平時只會用黎睇 YOUTUBE, 電影,少打機。Budget $5,00 ...
honming 發表於 2025-6-9 14:20



    平時只會用黎睇 YOUTUBE, 電影,少打機。   <----  即係唔會再睇傳統電視. 冇 天使 都得的話. 可以買 小米部 S LED.

本來我都唔多買大6牌子. 我係第二個區都話盡量唔買大陸牌子.
但係 YT 搵電視時見到幾個評測網都有介紹. 評價唔值, 對得住個價錢. 係平.
而家仲做埋電器補貼, 三千頭就有. 符合你個 BUDGET.

如果你話買萬以上. 就唔推介呢 D 大陸機. 買番 SONY 9系 8系........或 ***, 唔駛1萬, 壞左就算個 D.
入門系就唔好揀 罪大 個 D. 聽聞都唔再自己生產, 都係貼牌, 咁不如直接買大陸牌子.
呢個冇廣告款, 你買國行會有廣告.

兩條片, 係咪廣告就唔知了.

[youtube]/fcT9b47c2IY?si=tqDlDBqm4kDC35KY[/youtube]

[youtube]/jI69p6FBRAY?si=j-IdlsWZDOLt_cjt[/youtube]

55 叫 OK. 65 / 75 區域再多 D, 靚 D. 但價錢又貴 D, 唔值.
幾個電視台都有出 APP, PLAY STORE 裝番.
但俾人家用就唔好了, 冇電視, 要買有 TV 接受器個款, 但個價就唔係 LED.
呢個必要時可以買個接收器解決, 但要霸多個 HDMI 同 插多個電制, 多一個遙控器, 老人家未必記到咁多野.
而家有 D 電視冇野好睇, 又可以回看 或 YT 睇番. 一係佢地個 APP.
所以買個 MON 都夠. 當然質素冇天線直播咁好.

有冇後門或偷聽就自己衡量.
作者: honming    時間: 2025-6-18 16:09

平時只會用黎睇 YOUTUBE, 電影,少打機。
鴨蛋妹 發表於 2025-6-17 17:14



    Thanks 師兄,你講得啱,老人家都係主要用家,買傳統電視算
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-6-19 13:12

Thanks 師兄,你講得啱,老人家都係主要用家,買傳統電視算
honming 發表於 2025-6-18 16:09



如果係咁, 揀番傳統電視. 貼牌
但唔建議 LG 或 TCL.
有 D 功能冇獨立制, 要入 SETTING 較或入選項先有.

好似 LG 個 麗音冇制. 要入 MENU 揀就勁唔中意.
TCL 入門都係. 因為去朋友屋企用過. 開頭以為咁 CHEAP 冇字幕. 原來上網搵先知點整番出黎.

呢個我自己都係一個考量因素. 唔會剩係機同價錢.
作者: sands    時間: 2025-6-19 15:10

如果係咁, 揀番傳統電視. 貼牌
但唔建議 LG 或 TCL.
有 D 功能冇獨立制, 要入 SETTING 較或入選項先有.
...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-19 13:12



    而家好多機字幕同麗音都係要按幾下先有,反而以前D舊款直接搖控有得按
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-6-21 09:10

而家好多機字幕同麗音都係要按幾下先有,反而以前D舊款直接搖控有得按 ...
sands 發表於 2025-6-19 15:10



    可能抄 apple tv, 要簡潔
不過我覺得係慳成本呀, 整好 d 制. 又整好幾粒膠, 仲可以縮細個遙控. 慳好多零件呀..
作者: shnkwan    時間: 2025-6-23 11:29

師兄,路過分享下,小弟由samsung, LG, sony都用過晒。因為新屋想買多部55吋,係度刨文刨咗好耐,支唔支持大陸brand兩邊意見都好兩極,呢度吹奏TCL易壞都十分多。小弟本身都係得5k budget, 由最大牌子上面個3個至海信同TCL, 最後我去晒睇真機。只能夠講如果你對牌子冇乜大concern 既話,得海信同TCL滿足到你(前題你唔會要求有OLED)
最後,我去咗某大陸連鎖店(2個字自己估) 去買咗部C6k 55吋,我能夠同你講我覺得自己太遲買呢部電視,無論系統流暢度畫質我都覺得十分對得住價錢。特別套onkyo 2.0 音響,內置黎講十分出色。個開機到google系統都好快好流暢,所以盡量自己落場睇一次邊部啱自己,我都對TCL改觀晒,用到3年唔壞我當賺咗。

via HKEPC Reader for Android
作者: shnkwan    時間: 2025-6-23 11:34

電視呢啲最好係香港買番行貨,有咩事都可以叫人上黎整,你自己搬基本上我1個大男人都覺得搬得好吃力,同埋大陸水貨機有機會部機有廣告同啲制有啲唔同,小弟而家部remote既制同shortcut我覺得都算好齊,disney+ netflix youtube呢3個都會有,重有一樣好就有埋數字鍵,因為要成日係app入數字有實體制方便好多,以上都of3小弟用後感,不喜勿插,只不過呢度唔鐘意國產牌子既人有一大堆,自己試過最真

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2