Board logo

標題: 拎住部32吋mon..可唔可以搭巴士? [打印本頁]

作者: ken654    時間: 2024-5-25 20:45     標題: 拎住部32吋mon..可唔可以搭巴士?

thx~~~
作者: hkmand001    時間: 2024-5-25 21:06

你問巴士司機呀ma。我地網友點知佢比唔比
作者: bibilubi    時間: 2024-5-25 22:09

過咗行李限制
比上係人情, 唔比係道理
作者: Wing6456    時間: 2024-5-25 22:12

唔好係繁忙時間上, 多數可以隻眼開隻眼閉
作者: laueye    時間: 2024-5-25 22:27

40吋都比上
不過今時今日既香港人
有人出聲會麻煩囉
作者: gmt2    時間: 2024-5-25 22:33

老實講, 非繁忙時段, 應該比上.
作者: 雲一0一    時間: 2024-5-25 22:35

剩計體積過到但搵幾隻都重過5KG
作者: 遊雲gspirit    時間: 2024-5-25 23:28

[非繁忙時間]偷雞上過巴士路過....(過硬5kg)
作者: Nightcatcat    時間: 2024-5-26 02:09

試過啦,一上車放低個新買32吋電視連盒在輪椅位地下,然後企位守住佢半個鐘,企到落車,如果你硬要坐底在下層掗住阿婆啲座位,會好尷尬的。
作者: benchan2    時間: 2024-5-27 11:24

打棟攬住唔阻到人,應該得掛
作者: 必思    時間: 2024-5-27 15:18

上次司機話冇包好唔俾上
作者: kitttt_2002    時間: 2024-5-27 16:11

我比較想知你買左邊隻
作者: 士碌架    時間: 2024-5-27 18:30

新機32吋,無問題
我試過幫老人家買機
沙田搭巴士去駿洋
作者: ken2004    時間: 2024-5-27 22:44

試過旺角買夾板,肯定大過32吋MON,全程同幾塊板一齊企輪椅位冇令人唔方便冇投訴
作者: vier    時間: 2024-5-29 00:40

以前9點幾陪FD等巴士 見個阿叔搬部50吋topcon上過海黃巴
作者: soarthroat    時間: 2024-5-29 09:52

唔好阻到人,唔好繁忙時間搭就冇人理
作者: sands    時間: 2024-5-29 14:27

本帖最後由 sands 於 2024-5-29 14:31 編輯

https://today-obs.line-scdn.net/ ... VVgKG0KAWcKGA/w1200

人地成張床褥抬上車,不過係叮叮,32吋唔阻人應該唔理你
作者: ccc123    時間: 2024-5-29 14:38

唔係化................

成張床褥抬上電車........................
作者: axeoil    時間: 2024-5-29 14:38

啱啱先上網睇到張相, 連電動車呢D會爆嘅司機都唔理, 更何況1部32吋MON
作者: hillcalf    時間: 2024-5-29 16:45

就算第一部車上唔到, 等第二部, 總有一部得
作者: singsing12345    時間: 2024-5-29 18:02

司機話
1.非繁忙時間可以...2.要搵工具扣好個包裝...
作者: hkmand001    時間: 2024-5-29 18:05

司機話
1.非繁忙時間可以...2.要搵工具扣好個包裝...
singsing12345 發表於 2024-5-29 18:02


我怕你撞爆屏
作者: behappy    時間: 2024-5-29 19:04

試過二手買隻32吋mon, 都係就咁搭巴士。

via HKEPC Reader for Android
作者: 風信子    時間: 2024-5-30 01:10

我拿著部新買的40吋電視在非繁忙時間搭巴士回家,完全無問題,記著,最好是在非繁忙時間啊。
作者: sammyp    時間: 2024-5-30 09:06

換轉係我唔敢冒險
加$ call lxxmove幫手拎同送上門好D

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: singsing12345    時間: 2024-5-31 15:44

我怕你撞爆屏
hkmand001 發表於 2024-5-29 18:05



    坐關愛座
作者: administrator~    時間: 2024-5-31 16:07

香港「新常態」
點解紅灣半島僭建得
窮人帶卅二吋螢幕搭巴士就有啲人話唔得❓
作者: sands    時間: 2024-5-31 16:54

香港「新常態」
點解紅灣半島僭建得
窮人帶卅二吋螢幕搭巴士就有啲人話唔得❓ ...
administrator~ 發表於 2024-5-31 16:07


巴士行李有體積限制,32吋電視上車比係人情,唔比係道理

    。可攜帶一件體積71x56x26厘米(28x22x10吋)之行李及一件56x36x23厘米(22x14x9吋)之手提行李登車。
作者: 南毛靈波婆    時間: 2024-6-1 07:36

比係人情,唔比係道理

Yes。非煩忙時間,司機多數隻眼開、隻眼閉
作者: bobocar    時間: 2024-6-1 15:20

唔怕肉樣衰..黑人憎! 無問題...

不過依家阿爺都叫你哋要鬥爭!

要學習 上面個套 ! 所以無問題喎
作者: ken2004    時間: 2024-6-1 16:01

巴士行李有體積限制,32吋電視上車比係人情,唔比係道理

    。可攜帶一件體積71x56x26厘米(28x22x10吋) ...
sands 發表於 2024-5-31 16:54


法例係唔超 0.1立方米, 同手提行李尺寸有咩關係?

32吋電視邊有可能過0.1立方米
作者: sands    時間: 2024-6-2 05:22

法例係唔超 0.1立方米, 同手提行李尺寸有咩關係?

32吋電視邊有可能過0.1立方米 ...
ken2004 發表於 2024-6-1 16:01



    0.1 立方米係3邊X埋 唔過10萬,真係要捉好多人帶個大行李箱上車已經過
作者: glareguard    時間: 2024-6-2 08:52

回復 32 #sands

我試過搬二手25吋crt, 巴士司機唔比上

via HKEPC Reader for Android
作者: ken2004    時間: 2024-6-2 09:16

其實 32吋mon 係唔係好罕見?
好似好多人都未見過咁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2