Board logo

標題: X科開箱品有冇伏? [打印本頁]

作者: yukashing    時間: 2024-4-13 23:09     標題: X科開箱品有冇伏?

32吋 INNOCN M2V 3999 好似好抵?3個月保養,唔啱可以七日退。
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-4-14 00:07

"(開箱品) INNOCN 顯示器 32M2V 32" 144Hz 4K MINI-LED (銀色) Monitor (MO-IN32M2V + LB-MON) SN:102C08630027 # 3個月保養"

漢X代理得通常冇大問題(保養期內),MINI-LED通常有3-5年壽命,MO-IN32M2V大約2023年尾出,冇MTBF資料,壽命當3年,陳列品1年半冇關機計算,個Mon大約仲有一半壽命
作者: abcjerry    時間: 2024-4-15 01:43

以前係呢間野買過開箱的顯示卡是壞的...開箱品一係人地開左發現問題不要,一係腦場DEMO.你自己考慮~~
作者: cantona7    時間: 2024-4-15 02:38

本帖最後由 cantona7 於 2024-4-15 02:47 編輯

全新4800左右,好似保3年.買全新好過

7日退,搬出搬入少少整花/多左光死點,唔著機,對方有權唔俾退
作者: polymer12    時間: 2024-4-15 04:10

1D都唔抵
作者: szetoafk    時間: 2024-4-15 11:43

我買過兩隻 mon 都係腦場 display 機, 平 1/3, 我覺得 OK

買腦場陳列品, 絕對比連銷店的好, 因為前者收工時會熄機, 後者真係 24 小時長開
作者: sands    時間: 2024-4-15 11:58

4000蚊我直接tb 算,反正當沒保養,平得1/3 沒左保養點計都唔低
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-4-15 11:59

個人認為價錢反映咗產品質量同壽命,相信鋪頭唔會格錯價
作者: allen05073003    時間: 2024-4-15 12:00

Demo 野,如果係MON有MON類既野都唔值得買。除非平2/3啦

via HKEPC Reader for Android
作者: yukashing    時間: 2024-4-15 13:08

4000蚊我直接tb 算,反正當沒保養,平得1/3 沒左保養點計都唔低
sands 發表於 2024-4-15 11:58



    但TB如果有少過3點死點光點,吹佢唔漲。
作者: yukashing    時間: 2024-4-15 13:09

全新4800左右,好似保3年.買全新好過

7日退,搬出搬入少少整花/多左光死點,唔著機,對方有權唔俾退 ...
cantona7 發表於 2024-4-15 02:38



    32吋出面都要6K,TB除外。
作者: yukashing    時間: 2024-4-15 13:32

決定做下白老鼠 鬼叫你窮頂硬上
作者: ray7a7    時間: 2024-4-15 14:51

但TB如果有少過3點死點光點,吹佢唔漲。
yukashing 發表於 2024-4-15 13:08

可以同 CS要求完美屏,有 D鋪頭可能要加百幾蚊保証費

via HKEPC Reader for Android
作者: sands    時間: 2024-4-15 14:58

但TB如果有少過3點死點光點,吹佢唔漲。
yukashing 發表於 2024-4-15 13:08



    可以加錢要完美屏





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2