Board logo

標題: 小米電視香港行貨正式登陸 100寸只要 HK$18,999 [打印本頁]

作者: fundive    時間: 2023-12-18 19:37     標題: 小米電視香港行貨正式登陸 100寸只要 HK$18,999

首先在香港開賣的會是兩款最大尺寸機型 – 小米電視 Max 100 和小米電視 Max 85,定價分別只要 HK$18,999 和 HK$7,999。

https://hk.news.yahoo.com/xiaomi ... rice-080930778.html
作者: gayloiphone    時間: 2023-12-18 19:48

正, 幾抵, 可以玩下
作者: fundive    時間: 2023-12-18 19:49

至少有實物睇下先
作者: C-Leung    時間: 2023-12-18 19:57

奇怪
佢有dtmb,但要用送嘅mi stick 4k先可以用到google系統
咁即係部機本身係冇os定行大陸版OS?
作者: hkmand001    時間: 2023-12-18 20:38

100寸。。。。
作者: KING008    時間: 2023-12-18 21:06

應該不會內置廣告吧?
作者: TH30    時間: 2023-12-18 22:55

應該不會內置廣告吧?
KING008 發表於 2023-12-18 09:06 PM


多謝加$1388除廣告服務套餐
作者: ccctv    時間: 2023-12-18 23:07

奇怪
佢有dtmb,但要用送嘅mi stick 4k先可以用到google系統
咁即係部機本身係冇os定行大陸版OS? ...
C-Leung 發表於 2023-12-18 19:57

無os 剩電視功能

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jk1399    時間: 2023-12-19 02:36

本帖最後由 jk1399 於 2023-12-19 02:38 編輯
應該不會內置廣告吧?
KING008 發表於 2023-12-18 21:06



港版系統是不是行google tv?

咁搞笑? 部電視連系統都無.... ??? 仲要轉去HDMI打開Xiaomi TV Stick 咁麻煩???

對於小米電視的內建系統,香港版本會透過隨附 Xiaomi TV Stick 4K 的方式來提供 Google 服務,讓本地使用者可以順利收看 YouTube、Netflix、Disney+ 等串流平台 app。


作者: fundive    時間: 2023-12-19 07:59

港版系統是不是行google tv?

咁搞笑? 部電視連系統都無.... ??? 仲要轉去HDMI打開Xiaomi TV Stick 咁麻 ...
jk1399 發表於 2023-12-19 02:36


有os D人就話你有後門, Google 野除時冇得用, 到時個個話要退貨, 睇價錢吧
作者: chihim2468    時間: 2023-12-19 08:00

本帖最後由 chihim2468 於 2023-12-19 08:07 編輯

可惜唔出S pro 系列
作者: jk1399    時間: 2023-12-19 08:43

有os D人就話你有後門, Google 野除時冇得用, 到時個個話要退貨, 睇價錢吧
fundive 發表於 2023-12-19 07:59

乜野叫除時無得用,又個個退貨講乜

via HKEPC Reader for Android
作者: fundive    時間: 2023-12-19 08:53

乜野叫除時無得用,又個個退貨講乜

via HKEPC Reader for Android
jk1399 發表於 2023-12-19 08:43


海外敵對勢力
作者: rockie577    時間: 2023-12-19 09:28

要插手指? 即係唔係國際版啦, 不了
作者: rockie577    時間: 2023-12-19 09:29

應該係大陸version 直接當行貨, 要插手指點解唔直接大陸買?
作者: fundive    時間: 2023-12-19 09:37

要插手指? 即係唔係國際版啦, 不了
rockie577 發表於 2023-12-19 09:28


國際版同有冇os/app 有乜關係?
作者: fundive    時間: 2023-12-19 09:40

應該係大陸version 直接當行貨, 要插手指點解唔直接大陸買?
rockie577 發表於 2023-12-19 09:29


香港賣既似清水機, 大陸版可能手指都唔駛
作者: raylee    時間: 2023-12-19 09:55

咩panel?
作者: rockie577    時間: 2023-12-19 10:48

本帖最後由 rockie577 於 2023-12-19 10:51 編輯
國際版同有冇os/app 有乜關係?
fundive 發表於 2023-12-19 09:37


國際版 同 國內版 APP 唔一樣, 國內版 冇youtube netflix etc, 如TLC國際版 vs 國內版

硬件都有機會唔同, 所以外國REVIEW not applicable to 國內相對model.
作者: antonyhk    時間: 2023-12-19 11:02

回復 11 #chihim2468

我已用緊S pro 65, 爽!
作者: fundive    時間: 2023-12-19 11:08

國際版 同 國內版 APP 唔一樣, 國內版 冇youtube netflix etc, 如TLC國際版 vs 國內版

硬件都有機會唔 ...
rockie577 發表於 2023-12-19 10:48


已經講左港版係清水機, 唔駛煩, 所有電視內置嘅os/hardware 都係俾幾年前嘅low end 野, 是但搵部tv box 都勁過佢
作者: C-Leung    時間: 2023-12-19 11:09

其實估用大陸os多
小米唔會為香港咁細嘅巿場出部冇os嘅no-smart tv

其實小米出隻dtmb usb tv turner,再賣國際版google tv仲好
作者: fundive    時間: 2023-12-19 11:13

其實估用大陸os多
小米唔會為香港咁細嘅巿場出部冇os嘅no-smart tv

其實小米出隻dtmb usb tv turner,再賣 ...
C-Leung 發表於 2023-12-19 11:09


講左冇OS
作者: C-Leung    時間: 2023-12-19 11:19

本帖最後由 C-Leung 於 2023-12-19 15:14 編輯

回復 23 #fundive
講係咁講,但第2張圖已經有全部應用程式
https://unwire.hk/2023/12/18/xiaomi-tv-max/wireless-home/audio-visual/
好大機會係定制咗個港版luncher俾香港
作者: chihim2468    時間: 2023-12-19 11:27

回復 chihim2468

我已用緊S pro 65, 爽!
antonyhk 發表於 2023-12-19 11:02


香港買水貨定自已淘運落黎?我見65" 而家商城4299 人仔好抵
作者: ccctv    時間: 2023-12-19 11:54

回復 fundive
講係咁講,但第2張圖已經有mi商店

好大機會係定制咗個港版luncher俾香港 ...
C-Leung 發表於 2023-12-19 11:19

用戶如果想觀看 Netflix等串流平台,可以使用隨附的小米智能手指,就能夠化身 Google TV。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hifi    時間: 2023-12-19 13:55

香港行貨版的小米電視 Max Series 專門為香港市場推出,開機時不用看廣告。另外小米 Max Series 沒有預設串流媒體應用程式。 用戶如果想觀看 Netflix等串流平台,可以使用隨附的小米智能手指,就能夠化身 Google TV。

Xiaomi 電視 Max 100 和 85 定價分別為 18,999 元(100 吋)及 7,999 元(85 吋),兩部均支援 Wi-Fi 6,分別重 83KG 和 40.74KG;而Xiaomi 電視 Max 85 隨盒附送雙電視座架,方便居家擺放。小米表示,買家可以在購買 Max Series 電視機前預約小米工作人員上門度尺,小米會為買家提供安裝及運輸解決方法。
作者: hifi    時間: 2023-12-19 14:06

小米电视S85
85英寸4K 144Hz超高刷全速旗舰游戏电视 W
京东
¥5999.00
去购买
作者: fundive    時間: 2023-12-19 14:29

價錢同大陸比差2成, 如果有最high end model 可能更吸引
作者: C-Leung    時間: 2023-12-19 15:13

回復 26 #ccctv

講緊電視機內置個OS
知道佢送mi stick 4k去用個google tv系統呀
作者: sands    時間: 2023-12-19 15:58

回復 ccctv

講緊電視機內置個OS
知道佢送mi stick 4k去用個google tv系統呀
C-Leung 發表於 2023-12-19 15:13



    應該係精間版android 先開機沒廣告
作者: IanW    時間: 2023-12-19 15:58

回復 ccctv

講緊電視機內置個OS
知道佢送mi stick 4k去用個google tv系統呀
C-Leung 發表於 2023-12-19 15:13


好明顯而家見到的宣傳照, 入面 d app 個畫面都係由支 stick 而來架啦... 唔係仲乜送支 stick 俾你啫.
訊號源果張相就似係果個光頭 os 勒.....
作者: KING008    時間: 2023-12-19 16:14

呢款空系統? 沒有系統?

佢要另外插隻野黎行android?
作者: QAFHK    時間: 2023-12-19 16:24

本帖最後由 QAFHK 於 2023-12-19 16:25 編輯
呢款空系統? 沒有系統?

佢要另外插隻野黎行android?
KING008 發表於 2023-12-19 16:14

呢個 100 / 85 吋 max 係

仲有 a pro series 跟住會出(75 65 55 43 吋 4k 電視)
台灣越南版 a pro 有內置 google ,不過香港未有細節
作者: kadon    時間: 2023-12-19 18:57

已經講左港版係清水機, 唔駛煩, 所有電視內置嘅os/hardware 都係俾幾年前嘅low end 野, 是但搵部tv box  ...
fundive 發表於 2023-12-19 11:08



    即係拎唔到google tv OS授權 跟支stick走法律罅?
作者: fundive    時間: 2023-12-19 19:35

呢款空系統? 沒有系統?

佢要另外插隻野黎行android?
KING008 發表於 2023-12-19 16:14

電視唔係必需要有內置TV box 功能的
作者: freefdhk    時間: 2023-12-19 20:04

無os 剩電視功能

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
ccctv 發表於 2023-12-18 23:07



我覺得係  大陸版OS + 手指棒GOOGLE.  
如果係 台版咁 送隻無TV功能既手指都係無用.  

而佢本身又無做過 純TV 既 系統.   
不過老實講.  佢出顯示器得 HDMI IN 反而仲好.  自己買個 TV BOX .
佢行智能電視系統用耐左又慢又多廣告.  雖然唔插網線應該唔會出廣告.  但大陸個系統 9成 桌面入面既野都海外播唔到.
作者: C-Leung    時間: 2023-12-19 20:05

回復 32 #IanW

我就係講input果張相似有內置OS
同埋唔知佢點解決1個remote但有tv同mi stick兩樣野
如果唔插mi stick點control電視

定其實佢有2個remote
2個remote就算行cec都唔會夠1個remote咁完美
作者: freefdhk    時間: 2023-12-19 20:08

已經講左港版係清水機, 唔駛煩, 所有電視內置嘅os/hardware 都係俾幾年前嘅low end 野, 是但搵部tv box  ...
fundive 發表於 2023-12-19 11:08



無介紹唔代表清水機  .    清到好似顯示器咁.  一開機2秒就  入到HDMI 既話商用應該幾搶手.

但睇返佢既官網.  係有規格 、有網口  所以 100% 唔會係無OS .
唔排除只係大陸OS 強行拆左 桌面 直入 HDMI . (開機都要等30~60秒果種)

有功能就最怕死ROM 死主板.
不過值得睇下小米幾時有DEMO 機 就應該可以見真章.
作者: freefdhk    時間: 2023-12-19 20:11

電視唔係必需要有內置TV box 功能的
fundive 發表於 2023-12-19 19:35



電視個底行大陸OS (有廣告  + DTMB 支援 + HDMI 1-3 + 成個桌面好多播唔到既影片)
送隻 GOOGLE TV 手指叫你插落 HDMI 1.  

自己騙自己係 真Google TV / Android TV

所以都係有TV功能.
作者: freefdhk    時間: 2023-12-19 20:13

回復 IanW

我就係講input果張相似有內置OS
同埋唔知佢點解決1個remote但有tv同mi stick兩樣野
如果唔插mi  ...
C-Leung 發表於 2023-12-19 20:05



    而家用緊大陸版 小米電視.  用 CEC REMOTE 的確可以用  小米電視 個搖控   控制埋  HDMI 入面個 GOOGLE TV 棒. 算係一個搖控搞掂晒所有野.

不過記得唔好係 HDMI 入面按搖控待機,  有時會將 隻手指都睡眠埋.
而缺點就係 隻 GOOGLE TV棒要長期通電不待機先可以咁即開即用.
作者: C-Leung    時間: 2023-12-19 20:19

回復 41 #freefdhk

理解有少少困難

理論上tv remote可以control hdmi device
但hdmi device嘅remote就唔可以control tv (起碼未必一定得)

所以mi stick 4k個藍牙remote應該control唔到部電視
但tv remote control mi stick 4k又用唔到voice function
呢個情況都比較麻煩,唔知佢係點做
作者: freefdhk    時間: 2023-12-19 20:25

回復 freefdhk

理解有少少困難  

理論上tv remote可以control hdmi device
但hdmi device嘅remote就 ...
C-Leung 發表於 2023-12-19 20:19



無計 , 所以我一直都SKIP左語音個功能.

其實一係就一直用內層個TV棒 + 搖控.  ON/OFF靠佢CEC CALL著個電視.  
完全放棄左個 大陸版電視OS 當佢係MON 咁用.
作者: C-Leung    時間: 2023-12-19 20:41

回復 43 #freefdhk

咁樣係最合理做法

如果係一般大牌子tv,其實可以買onn google tv box
onn個remote有tv on/off掣(行ir),可以喺google tv os入面map返唔同牌子嘅tv remote
一個remote可以開關到電視同用晒google tv function,仲有app shortcut

不過小米呢d牌子就真係唔包有build-in code喇
作者: KING008    時間: 2023-12-19 21:26

電視唔係必需要有內置TV box 功能的
fundive 發表於 2023-12-19 19:35

咁你叫佢咪送隻 Xiaomi TV Stick 4K, 黎提供google 功能囉
作者: freefdhk    時間: 2023-12-19 23:20

https://youtu.be/WhHjqRSUel0?si=QEpzkgsRmq9vhTzi&t=164
100吋  係國內版 OS 但開左精簡版 小米桌面.  

作者: kenken33    時間: 2023-12-20 02:15

港版系統是不是行google tv?

咁搞笑? 部電視連系統都無.... ??? 仲要轉去HDMI打開Xiaomi TV Stick 咁麻 ...
jk1399 發表於 19-12-2023 02:36


明顯係省成本直接將大陸版搬落嚟賣香港要google咪跟多隻手指比你
作者: kenken33    時間: 2023-12-20 02:19

本帖最後由 kenken33 於 2023-12-20 12:05 編輯
價錢同大陸比差2成, 如果有最high end model 可能更吸引
fundive 發表於 19-12-2023 14:29


最high end 香港邊夠三叔 panasonic同LG玩,賣下中低階仲實際同創維TCL搶市佔

係香港用得100吋一係豪宅一係就影音發燒友,兩者都唔會睇得小米上眼
作者: jk1399    時間: 2023-12-20 02:20

不過小米電視, 質量好差, 問題非常多

大陸好多"米粉"一路買小米產品, 買到小米電視後, 最後"被迫變成米黑"
作者: AAA1    時間: 2023-12-20 11:14

本帖最後由 AAA1 於 2023-12-20 11:20 編輯

85寸是国內小米 S 85, 無分區背光, 即黑色会变灰的中低階版,建议買也是 S pro 的 miniled 版
小米电視低階版是無 hdr 的, 高一级是有 hdr/DV,再高有 IMAX ,背光分區,再高是 miniled , 最高是 oled 或 miniled + qled

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: hkpagybid    時間: 2023-12-20 21:21

以前識人買過款小米電視
嚴重色差問題
settings又過分簡化
電子垃圾黎...
作者: ricky1992    時間: 2023-12-20 21:38

100寸入到𨋢咩
作者: gn01119056    時間: 2023-12-20 21:42

今日去左小米睇實物, 畫質真係極差, 好似10年前LCD水平
連5年前既QLED一半水平都無
不過真係一分錢一分貨, 又平又大, 但無畫質, 睇完實物完全唔會想買
如果party room, 公司, 租客粗用完全OK, 自用就唔好害自己了
瘦底大波但樣衰
作者: antonyhk    時間: 2023-12-20 22:27

本帖最後由 antonyhk 於 2023-12-20 22:45 編輯

回復 25 #chihim2468

港車北上,係珠海自己車落黎,自己裝掛牆

可追哂香港所有數碼電視台,仲有Nicam, 因用開Chromecast by Google TV, 所以Youtube/NAS music/video都唔係問題,選S pro 65主要當Android TV及打機Mon用,行到144hz打機平靚正之選!
作者: ^^Andy^^    時間: 2023-12-20 23:25

回復 chihim2468

港車北上,係珠海自己車落黎,自己裝掛牆

可追哂香港所有數碼電視台,仲有Nicam, ...
antonyhk 發表於 2023-12-20 22:27


內地版可以直接追到香港台?
作者: jk1399    時間: 2023-12-20 23:44

內地版可以直接追到香港台?
^^Andy^^ 發表於 2023-12-20 23:25



    ... 點解唔得
作者: jk1399    時間: 2023-12-20 23:45

以前識人買過款小米電視
嚴重色差問題
settings又過分簡化
電子垃圾黎...
hkpagybid 發表於 2023-12-20 21:21


是, 小米電視, 一向質量差, 問題非常多
大陸好多"米粉"一路買小米產品
買到小米電視後, 最後"被迫變成米黑"
作者: freefdhk    時間: 2023-12-21 00:18

今日去左小米睇實物, 畫質真係極差, 好似10年前LCD水平
連5年前既QLED一半水平都無
不過真係一分錢一分貨,  ...
gn01119056 發表於 2023-12-20 21:42



仲有小米電視睇動態野好差.  新聞台果類字幕會又震又lag .
咁大部電視去到85,100吋起碼要有8k 畫質先夠用.  
如果行返電視個os得1080p  應該幾睇格仔.  

不過今時今日都無咩人睇電視.  如果呢100吋係壁畫果款買來當窗景都唔錯.
作者: kelvinhin    時間: 2023-12-21 00:26

100吋  係國內版 OS 但開左精簡版 小米桌面.
freefdhk 發表於 2023-12-19 23:20


隻手指淨係輸出到 4K/30hz? 睇黎佢真係預左人直接換其他盒...
作者: antonyhk    時間: 2023-12-21 00:29

回復 55 #^^Andy^^

何止所以香港數碼台,連模擬訊號既中央及鳳凰衛視都追到
作者: antonyhk    時間: 2023-12-21 00:30

回復 59 #kelvinhin

咁奇??我隻Chromecast with Google TV出到4K60喎!
作者: freefdhk    時間: 2023-12-21 00:38

隻手指淨係輸出到 4K/30hz? 睇黎佢真係預左人直接換其他盒...
kelvinhin 發表於 2023-12-21 00:26



佢無公佈過係 4k @30hz 還是 60hz 不過 google 認證既應該同 google tv 一樣出到4k @60hz 不過會唔會 lag就唔知了。

其實佢應該好似nowe 咁出個 盒子係有 hdmi in ,  咁就真係可以靠個盒仔取代晒個電視系統.
作者: KING008    時間: 2023-12-21 01:07

今日去左小米睇實物, 畫質真係極差, 好似10年前LCD水平
連5年前既QLED一半水平都無
不過真係一分錢一分貨, 又平又大, 但無畫質, 睇完實物完全唔會想買
如果party room, 公司, 租客粗用完全OK, 自用就唔好害自己了
瘦底大波但樣衰
gn01119056 發表於 2023-12-20 21:42

有冇A Pro 系列 實物?
想去睇下
作者: kofz    時間: 2023-12-21 01:12

本帖最後由 kofz 於 2023-12-21 01:17 編輯
奇怪
佢有dtmb,但要用送嘅mi stick 4k先可以用到google系統
咁即係部機本身係冇os定行大陸版OS? ...
C-Leung 發表於 2023-12-18 19:57

佢所謂既海外版

Os都唔係行Google tv

所以咪要"外掛"

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: kofz    時間: 2023-12-21 01:15

即係拎唔到google tv OS授權 跟支stick走法律罅?
kadon 發表於 2023-12-19 18:57

要有齊認證

成本只會更高。。。自然賣得更貴

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: freefdhk    時間: 2023-12-21 01:23

要有齊認證

成本只會更高。。。自然賣得更貴

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ...
kofz 發表於 2023-12-21 01:15



    可能佢預係香港銷量唔會破100台. 搞多個認證成本高. 可能回唔到本.  
香港邊有咁多人放到100吋既國產大白象.
作者: jk1399    時間: 2023-12-21 01:25

可能佢預係香港銷量唔會破100台. 搞多個認證成本高. 可能回唔到本.  
香港邊有咁多人放到100吋既國 ...
freefdhk 發表於 2023-12-21 01:23



    咁又係, 香港D屋點放100吋....

香港屋企放得100吋電視既人, 又點會買小米
作者: siukat    時間: 2023-12-21 07:24

隻手指淨係輸出到 4K/30hz? 睇黎佢真係預左人直接換其他盒...
kelvinhin 發表於 2023-12-21 00:26



    隻手指一出我就買左,出到4K/60hz,肥花條友可能無試清楚
作者: siukat    時間: 2023-12-21 07:33

睇左d資料,香港版即係國內版S PRO,就算國內版呢款巳經無開機廣告,不過行澎湃OS,照睇咁睇送隻手指俾你行android又好合理
作者: nexstar    時間: 2023-12-21 16:28

2部垃圾
MAX 8bit+FRC 當10bit
Pro 得60Hz 120都無
作者: sands    時間: 2023-12-21 16:34

2部垃圾
MAX 8bit+FRC 當10bit
Pro 得60Hz 120都無
nexstar 發表於 2023-12-21 16:28



    新聞講
144Hz 刷新率、4K 解像度 係唔知實際接遊戲機支援度
作者: gn01119056    時間: 2023-12-21 17:36

有冇A Pro 系列 實物?
想去睇下
KING008 發表於 2023-12-21 01:07


係旺角小米見到, 55" 65" 85" 100"都有, 55" 65" 唔知係咩版本無寫

不過部部畫質感覺都好垃圾, 直頭係嘩一聲, 唔相信可以咁差都賣街

唔講以為係拼多多果啲垃圾 (可能真係)
作者: hifi    時間: 2023-12-21 18:15

呢兩部官網連幾多 尼特(Nit) 都冇寫 .....哈哈
作者: KING008    時間: 2023-12-21 20:06

你們講到好差喔.
出左拆機未, 唔知面板邊間供貨.
作者: freefdhk    時間: 2023-12-21 20:17

TCL 98" 國際版 真 Google TV   6萬.  
VS
Xiaomi 100" 假Google TV   2萬

貴3倍.
作者: Cook    時間: 2023-12-21 21:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Nikel    時間: 2023-12-21 21:55

16->24 -> 32 -> 42''
再49'',今年初才買55''
都廿多年,睇唔到100''的需要
作者: freefdhk    時間: 2023-12-21 23:27

16->24 -> 32 -> 42''
再49'',今年初才買55''
都廿多年,睇唔到100''的需要
Nikel 發表於 2023-12-21 21:55



   
    市場放錯了吧 , 佢以為香港都好似新加坡咁住公屋都閒閒地一千呎.  
香港既公屋、居屋、私樓  都係講緊2XX~5XX 為主流.  

100吋 係大陸的確可以好有市場.  閒閒地都講緊住2-5千呎.
200吋電視都放得落自己個私人影院室.
作者: Nikel    時間: 2023-12-21 23:51

本帖最後由 Nikel 於 2023-12-21 15:53 編輯

住緊七百呎三房主套單位,客廳兩堵牆相距11呎
55''夠了,萬八買架精緻罪大,重質不重大
作者: kkfon    時間: 2023-12-21 23:53

市場放錯了吧 , 佢以為香港都好似新加坡咁住公屋都閒閒地一千呎.  
香港既公屋、居屋、私樓   ...
freefdhk 發表於 2023-12-21 23:27

小米唔好話平機,就算佢地講的小米6至尊版,曾經係旗艦版,畫質垃圾。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: jk1399    時間: 2023-12-22 01:06

16->24 -> 32 -> 42''
再49'',今年初才買55''
都廿多年,睇唔到100''的需要
Nikel 發表於 2023-12-21 21:55

屋企唔夠大, 永遠是"睇唔到100''的需要"
作者: jk1399    時間: 2023-12-22 01:13

本帖最後由 jk1399 於 2023-12-22 01:16 編輯
市場放錯了吧 , 佢以為香港都好似新加坡咁住公屋都閒閒地一千呎.  
香港既公屋、居屋、私樓   ...
freefdhk 發表於 2023-12-21 23:27


咁又唔洗去到2000呎先裝到100吋
大陸好多人屋住一百幾平米, 都買70/85吋

小米志在叫做有部平價100吋電視上市, 真係買既人一定好少
一來個廳無咁大, 二來無需要睇到咁大部
三來都要睇下搬唔到上樓, 100吋入電梯多數情況都不行
一係住獨立門牌/村屋就可以 (反而公屋可能有機?)
作者: freefdhk    時間: 2023-12-22 01:23

咁又唔洗去到2000呎先裝到100吋
大陸好多人屋住一百幾平米, 都買70/85吋

小米志在叫做有部平價100吋電視 ...
jk1399 發表於 2023-12-22 01:13



當你 150平方米  已經是 1600呎.
個廳細極都有 500呎啦掛. 放幾大都放得落.

不過呢部野最搵笨係  功率 550w .  即係睇電視2個鐘用1蚊電.
普通50~60吋  雖然都80~150w.  至少唔會唔記得關電視會肉痛.~
呢部電視同冷氣用電有得揮.
作者: freefdhk    時間: 2023-12-22 01:27

住緊七百呎三房主套單位,客廳兩堵牆相距11呎
55''夠了,萬八買架精緻罪大,重質不重大 ...
Nikel 發表於 2023-12-21 23:51



10米距離放 100吋電視 應該幾有戲院屏幕既感受~
不過香港地方細 , 就算好豪咁住7百呎應該都唔會俾個電視霸晒幅牆, 而唔整個電視櫃係左右放下野雜物+電器.
作者: Nikel    時間: 2023-12-22 01:42

本帖最後由 Nikel 於 2023-12-21 17:45 編輯

回覆 84# freefdhk

無錯,除非毒居,但先要擺我套兩聲道音響
咁擺55''電視已夠
作者: hifi    時間: 2023-12-22 02:30

Xiaomi 電視 Max Series提供兩個超大螢幕呎吋:
100 和85 吋供顧客選擇,峰值亮度分別為1,000nits 和400 nits (哈哈)
作者: jk1399    時間: 2023-12-22 02:58

本帖最後由 jk1399 於 2023-12-22 04:08 編輯

討論電視, 應該放返係"數碼視聽"正確D

呢版是"Hardware"下, 應該是講"電腦MON"
作者: 潮流教主    時間: 2023-12-22 03:24

樓主當芒用
作者: gn01119056    時間: 2023-12-22 08:27

本帖最後由 gn01119056 於 2023-12-22 08:45 編輯

其實家用就唔多人買, 但office, party room, 商用粗用應該好吸引
作者: fundive    時間: 2023-12-22 09:12

搞活動, promotion  D公關公司應該有興趣, 做場地裝飾可以簡單啲, 喺電腦搞就得, 做1個event 都已經回本
作者: sands    時間: 2023-12-22 10:07

樓主當芒用
潮流教主 發表於 2023-12-22 03:24



    去睇過實物,唔知佢點較色,顏色一D都唔吸引,表面有層”灰“ 咁又唔係好光
作者: lojimmy44    時間: 2023-12-22 12:40

我呢部用咗7年幾的TV, 出到高解像, 不換了 !

4096.jpg

圖片附件: 4096.jpg (2023-12-22 12:34, 130.64 KB) / 下載次數 46
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2403617&k=da05a0471bd5f36cc754851f2975fef8&t=1782126091&sid=XGHUtu0ecz


作者: jk1399    時間: 2023-12-22 12:59

去睇過實物,唔知佢點較色,顏色一D都唔吸引,表面有層”灰“ 咁又唔係好光 ...
sands 發表於 2023-12-22 10:07



    邊到有demo
作者: kenken33    時間: 2023-12-22 13:27

本帖最後由 kenken33 於 2023-12-22 13:30 編輯

香港有錢人比較少係會買100吋果類大電視,睇戲一係直接玩投映機私人電影房。 普通私樓又入唔到電梯,小米呢部又唔係乜高階野目標唔計商用可能真係只有公屋村屋客會買。

以前鐘賠身拍片介紹佢間屋,下面一堆留言問做乜廳用部咁細電視
例如下面屋主咁放套過百萬 b&w喇叭係度但都只用部普通尺吋電視
[youtube]m1Mma6l2G3M?si=QG3mEr938F_FsUFP&t=289[/youtube]
作者: sands    時間: 2023-12-22 13:38

邊到有demo
jk1399 發表於 2023-12-22 12:59


專門店未有
作者: 1個閒人    時間: 2023-12-22 14:19

85吋價位幾好, 不過, 要睇過實物畫質先

一定方便過用投影機
作者: sands    時間: 2023-12-22 14:26

85吋價位幾好, 不過, 要睇過實物畫質先

一定方便過用投影機
1個閒人 發表於 2023-12-22 14:19



    85吋6屏拼VIDEO WALL 商用係低,家用我普通屋仔就沒咁大地方
作者: 1個閒人    時間: 2023-12-22 14:32

85吋6屏拼VIDEO WALL 商用係低,家用我普通屋仔就沒咁大地方
sands 發表於 2023-12-22 06:26



    650呎屋放得落, 我以前玩投影機, 都用到80吋幕啦.
仲有, 你唔使咁謙嘅, 張家輝講過, 即使你今日冇, 將來都會有
作者: sands    時間: 2023-12-22 14:44

650呎屋放得落, 我以前玩投影機, 都用到80吋幕啦.
仲有, 你唔使咁謙嘅, 張家輝講過, 即使你今日冇,  ...
1個閒人 發表於 2023-12-22 14:32



    85吋拼3部應該6米左右長,放得落不過要好近睇
作者: 1個閒人    時間: 2023-12-22 15:04

85吋拼3部應該6米左右長,放得落不過要好近睇
sands 發表於 2023-12-22 06:44



    點解你要同我講拼埋呢? 我冇咁興趣喎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2