作者: 幻~影 時間: 2023-8-26 02:34 標題: 有冇師兄用緊水貨LG / Sony oled電視?
本帖最後由 幻~影 於 2023-9-3 04:02 編輯
其實同港版有冇咩大分別?想請教一下
以我暫時認知,好似可以轉港區?
遙控會唔同?假設買返個港版遙控,係咪都會兼容到?
"淘仔"或 網上買D 水貨,啲貨源係咪一樣?
----------------------------
9月3日,後追加番Sony 討論
想順手問埋有用sony 既師兄,我其實心目中想LG 同sony 2選1,所以想問下D 疑惑,sony香港 水貨係咪得大陸貨源?(水貨)定係有國際版呢回事? 邊個 版本會更似 港版sony?
ps:標題已加番sony ,9月3日修正
ps:利申,見到價錢都還可以,想聽吓意見睇吓買唔買得過
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

作者: hoffnung 時間: 2023-8-26 17:54
借貼一問,如果萬幾人仔電視由內地送香港,可以開箱check清楚先簽收?始終電視易碎品
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: KinChungE 時間: 2023-8-27 01:56
LG轉區要有工程remote先得
如果你香港買水貨, 舖頭一般會同你搞埋
淘寶買就要另外淘多個remote
作者: 幻~影 時間: 2023-8-27 02:20
本帖最後由 幻~影 於 2023-8-27 02:27 編輯
先thx 師兄解答,咁講,轉區後,加買埋remote,其實係同香港 行貨版無分別?佢會配個港版遙控俾你?佢會配個港版遙控俾你除左保養
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-8-27 02:24
本帖最後由 幻~影 於 2023-8-27 02:26 編輯
基本上睇外表 有無明顯傷痕先,有就最好唔好簽(我買過淘寶mon)如真係買,聽講最好買京都 直送個種會好D,有退貨服務,又或者搵啲集運公司 有代驗貨服務個種,再幫你打木架運過來
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ricky1992 時間: 2023-8-27 04:14
lg轉區如果用android有app裝左㩒到去工程模式架
不過唔知而家仲係唔係
我部55c6到而家仲未壞
作者: Louis_gre2 時間: 2023-8-27 10:37
本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-8-27 12:08 編輯
LG 香港本地行貨維修都一鑊粥,中國買,跨區香港保養維修,唔使諗
香港有 LG,大陸行一定唔肯直送香港,剩低經第 3 方運輸,買定保險...有事運返上去攪。
作者: hoffnung 時間: 2023-8-27 11:02
回覆 1# 幻~影
找到前帖相關分享:
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D3
作者: gluk 時間: 2023-8-27 16:38
我 22 年 10 月找香港售賣國行電視機的商舖,買入了一部 LG C2 55",到現在,運作一切正常。電視安裝 Netflix 、Disney + 等 app 與及多次 firmware 更新,完全沒有任何問題。
在購買前,我曾想過自已直接經 淘寶/天貓/京東 買入。但考慮到設備有可能 dead on arrival (雖然可能性很低) 、運輸風險及安排較麻煩,在差價約貴 1,000 港幣的前題下,最後決定幫襯本地的水貨店舖。
個人覺得我幫襯的商店服務不錯,電視機用貨 van 送到我家樓下停車場,然後由店方二人送上樓,跟着坐檯安裝及調教。之後我先行用 Nokia Monitor Test 測試,結果滿意後才付清尾數。
作者: hoffnung 時間: 2023-8-27 23:51
本帖最後由 hoffnung 於 2023-9-1 06:32 編輯
你哩個確係一個相對保險做法。
我哩兩日終於都喺PDD入咗水貨LG55G3。電視機廣州發貨,兩點前落單,大約五點順豐收件,第二晚就送到香港。電視配件包括遙控同原裝掛牆架,但就無HDMI線同antenna cable跟;店家有送進入工程模式遙控,跟著教學將大陸地區改為香港地區,調頻後可以收晒所有香港電視台。電視開箱後無穿無爛無花無崩,插電腦check 光死點,passed,希望可以用上5、6年
電視機價錢10219,運費200。轉換為港紙$11261。唔好話行貨,比水貨舖都便宜幾千。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386726&k=68283cc83b3e9baf9d7692d88c04bf90&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386727&k=291f45d4774b548c5b3c26aa19507ca5&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386728&k=1c75f147125c811505a02201f1c121cb&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386729&k=cd4893c8bfaedda9f0d899fb652456b0&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386730&k=7875315ad587c73860a001021ea82c26&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386731&k=a146d843650b0a6aa16b77f50f7cc469&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386732&k=41f13e2d1cd0b124a327720cd702f68b&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386733&k=d096b43040d0c8c7e1c8554905beb97e&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

作者: Miipp 時間: 2023-8-28 00:30
恭喜晒,而家買 G3 真係抵玩,特別係人仔低水
大電視不停降價,買平的水貨(外地行貨) ,慳落來的錢過幾年夠買過部新款正野玩
舉個例,我兩三年前拍部國行 55CX 到手價係 9500 羊,對比當時行貨慳左八九千,而家呢舊錢加少少就買到上一級 G 系國行
作者: rhk101 時間: 2023-8-28 00:36
回復 10 #hoffnung
"電視機價錢10219,運費200。轉換為港紙$11261。"
低喎 ! 我剛想換電視, 55LG G3 超正, 香港賣價 2萬, 太貴, 師兄可否 post 條淘寶 link 出來?
via HKEPC Reader for Android
作者: hoffnung 時間: 2023-8-28 00:44
本帖最後由 hoffnung 於 2023-8-28 18:15 編輯
我唔係淘寶買,係拼多多
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung 時間: 2023-8-28 06:51
本帖最後由 hoffnung 於 2023-8-28 07:00 編輯
回覆 11# Miipp
無錯,依家內地買55吋G3,搵到店舖有百億補貼,性價比最高。暫時香港見到Price行貨最便宜要$17980,水就$14800。
作者: rhk101 時間: 2023-8-28 11:01
入到 PDD, 我都看到, 價錢非常吸引, 2部 9.9 折。
via HKEPC Reader for Android
作者: hoffnung 時間: 2023-8-28 11:48
回覆 15# rhk101
係,有需要買兩部仲抵。依家77節有卷攞再便宜唔知70定80蚊。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: rhk101 時間: 2023-8-28 13:38
回覆 rhk101
係,有需要買兩部仲抵。依家77節有卷攞再便宜唔知70定80蚊。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5 ...
hoffnung 發表於 2023-8-28 11:48
Yes, 現在平多幾條:
"现在活动价9999+200运费"
via HKEPC Reader for Android
作者: hoffnung 時間: 2023-8-28 18:04
本帖最後由 hoffnung 於 2023-8-28 18:31 編輯
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: asian_xl 時間: 2023-8-28 18:38
我用爽淘, ,國內運輸一定唔洗擔心,包得好好。去到爽淘倉你同客服講喺電視要小心,佢哋會影相俾你睇 包裝有無破爛。最後用SF送香港
作者: seed0659 時間: 2023-8-28 20:07
so sad, 原來我第一部42C3 六年保, 1萬4夠買 55G3 仲有找 Orz作者: sam009 時間: 2023-8-29 00:09
師兄是否在手機拼多多APP買?THX
作者: 幻~影 時間: 2023-8-29 03:10
師兄係香港買既水貨定直接淘番來?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-8-29 03:20
最近我都有問過做水貨既 店,價錢都可以接受(一定無大陸買番來抵),但就想知一樣野,香港行貨,會保消印嗎?有無師兄知?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung 時間: 2023-8-29 04:25
回覆 19# asian_xl
謝謝分享心得
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung 時間: 2023-8-29 04:28
回覆 21# sam009
係,在拼多多app
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: rhk101 時間: 2023-8-29 09:46
哩個係好多人問嘅問題, 暫時以我所知, 香港無一間代理保燒印 和退包, LG G3 5年保屏, 好似唯一包燒印嘅產品, 不過 4,5 年係唔包其他 parts 和換屏師傅人工。
via HKEPC Reader for Android
作者: gn01119056 時間: 2023-8-29 09:51
好多朋友買舊版行貨, 都係一萬左右
雖然上網聽到好多保養差既評論
但兩個朋友部機有事代理都有換比佢地, OLED
但同時間兩個都壞, 覺得LG都幾易壞下
以前都用過非OLED電視同LG手機
覺得LG既QC都一般
我自己會偏向買舊版行貨, 始終有個保養安心, 舊版都夠用
如果要買新版會水貨店買, 因為最麻煩同最大風險就係大陸寄返黎, 當比錢買個服務同保險, 覺得都係值既, 成日覺得買野安心係最重要, 慳果一千幾百都唔會有咩用, 但衰一次就得不償失
作者: akitohk 時間: 2023-8-29 10:11
點解唔7k幾買42C2行
就算大店都係8k幾再計信用卡優惠
作者: seed0659 時間: 2023-8-29 15:48
急用就9衝左, 買完先覺貴
好彩兩部完美屏作者: jzllee 時間: 2023-8-29 16:55
師兄話「覺得LG既QC都一般」,趣趣一問,邊個牌子嘅電視QC唔一般

作者: gn01119056 時間: 2023-8-29 17:13
主觀意見, 唔岩聽可以唔聽
作者: vier 時間: 2023-8-29 18:55
就我所知與其話LG qc一般
$ony timer先係世界共同認證
不過又咁講 我靚仔年代部PS1 ,2 ,3 每部都玩超過4年無壞過
作者: ricky1992 時間: 2023-8-29 22:56
仲集?
直運啦
作者: mooninman 時間: 2023-8-29 23:17
LG B7仲用緊
作者: tyranid 時間: 2023-8-30 02:20
不如睇下Philip oled 908 series, 用g3 MLA panel 7千幾
42” 808 用c3 panel 5千幾,2部都係原生android 同後led 燈
908重有80w b&w
我買左部c2行貨尾覺得唔夠光同唔夠之前部eg9850 好先買908
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: tyranid 時間: 2023-8-30 02:37
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386990&k=94264b5fe801c66e9288a5e2e148200a&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

作者: nomiss 時間: 2023-8-30 02:52
不如睇下Philip oled 908 series, 用g3 MLA panel 7千幾
42” 808 用c3 panel 5千幾,2部都係原生android ...
tyranid 發表於 2023-8-30 02:20
42吋唔係冇MLA?
作者: tyranid 時間: 2023-8-30 04:39
42係808 series 808 唔記得最大係幾多,不過應該同lg c3 一樣42 48唔係evo panel, 要上到55先開始係
908就直頭用G3 Panel得55 65 77
前面係philips 908 55 後面係LG c2 55
我買908主要原因係就我係房無開燈都明顯覺得個對比度同peak light 比唔上我n年前哥部eg9850 oled
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386991&k=e289e81772ec5a6a9c13d0b98b89ccc5&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386992&k=3ddd06c523c700351fe6431616307e9c&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR

作者: tyranid 時間: 2023-8-30 04:43
現階段用最新mla panel 應該得g3 908 同Panasonic 定日本有部唔知咩2000
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: tyranid 時間: 2023-8-30 04:51
2部55 908 c2 都話用咩chipset有幾好有幾好
但係upscale 1080以下既片上4k 都唔夠2019年nvidia 出既shield tv pro tv box 1半
我睇1080p用shield , 睇4k 就用返佢自家system
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: akitohk 時間: 2023-8-30 12:32
2部55 908 c2 都話用咩chipset有幾好有幾好
但係upscale 1080以下既片上4k 都唔夠2019年nvidia 出既shield ...
tyranid 發表於 2023-8-30 04:51
如果出switch2時n記順便出shield2
個upscaling 再加埋frame-gen 就不得了
作者: tyranid 時間: 2023-8-30 17:06
佢都無心搞shield
Shield 原本係出黎比人remote佢server 打pc game好似叫go force now
宜家應該無咩人用佢打機
當年2019shoeld 已經用terga x1+
如果要upscale 計佢係無咩對手
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: jzllee 時間: 2023-8-30 20:21
不如睇下Philip oled 908 series, 用g3 MLA panel 7千幾
42” 808 用c3 panel 5千幾,2部都係原生android ...
tyranid 發表於 2023-8-30 02:20
邊度有得睇Philips 908, 唔多覺有地方賣?
作者: tyranid 時間: 2023-8-31 03:20
大陸閑魚
部機本身係出貨去歐洲
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung 時間: 2023-8-31 04:14
回覆 44# tyranid
原來要去閑魚;唔怪之得幾個電商平台都搵唔到
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: a340600 時間: 2023-8-31 14:14
今日先見到C兄個post,我就係嗰位第一水即沖LG G3-55嘅傻佬。
用咗2個半月,非常好!我嗰時買$11999人仔(已包順豐直送運費)。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: a340600 時間: 2023-8-31 14:16
恭喜C兄一齊入坑!
早2日,我推朋友嘅朋友都入咗坑,佢同我一樣都係係淘仔同一間舖買,$10300人仔包運費。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung 時間: 2023-8-31 21:46
回覆 47# a340600
越來越便宜;玩下手雙11唔駛9千人仔
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: tyranid 時間: 2023-9-1 03:08
G3 衰在要上牆唔係都會諗佢
有d人用3rd party stand 受力唔均勻部機彎左
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: fatman 時間: 2023-9-1 12:07
908用G3 幾吸引,睇唔睇到香港TV?
但philips 品質,有啲保留
作者: a340600 時間: 2023-9-1 13:16
唔否認,但又不太想承認(會心理不平衡)
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: a340600 時間: 2023-9-1 13:18
G3 衰在要上牆唔係都會諗佢
有d人用3rd party stand 受力唔均勻部機彎左
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1 ...
tyranid 發表於 2023-9-1 03:08
其實G3上牆先係佢其中一個主要賣點,因為佢個上牆設計真係好正!如果唔上牆不如唔好買。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Miipp 時間: 2023-9-1 14:26
G3 衰在要上牆唔係都會諗佢
有d人用3rd party stand 受力唔均勻部機彎左
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1 ...
tyranid 發表於 2023-9-1 03:08
豬三有原廠坐枱架另購的,唔使用副廠野
https://www.lg.com/us/tv-audio-v ... 3wu55-gallery-stand
作者: hoffnung 時間: 2023-9-1 16:58
本帖最後由 hoffnung 於 2023-9-1 17:25 編輯
回覆 53# Miipp
搵到,香港都有賣,$1200:
https://www.broadwaylifestyle.com/hk_tc/macau/lg-sr-g3wu55-座檯腳架-oled55g3pca專用-f612892-m
https://www.fortress.com.hk/zt/product/sr-g3wu55-tv-table-stand/p/BP_13009063
另外,見內地LG電視賣家推薦人仔三百幾哩款底座:
「北弧通用万能电视机底座台式免打孔增高旋转落地支架43 65 75寸55」
https://m.tb.cn/h.53dyoel?tk=XGSEdCrESVw
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-9-2 11:03
本帖最後由 幻~影 於 2023-9-2 12:30 編輯
喔,明白曬,師兄
但G2 應該同樣有保?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-9-2 11:04
本帖最後由 幻~影 於 2023-9-2 11:08 編輯
我都有唸過買舊版行貨,只係問咗好多間舖都冇貨了
sony A80k,lg c2,g2等。。。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-9-2 11:07
本帖最後由 幻~影 於 2023-9-2 12:24 編輯
G3 水貨價的確幾抵玩,而家仲15 16緊
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-9-2 12:32
thx q 咁多位師兄分享
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: marcochl 時間: 2023-9-2 13:28
回覆 58# 幻~影
水貨G3
作者: 招搖仔 時間: 2023-9-2 16:08
每年4月左右就會轉款
我自己就等最平時買
入手55g2 扣埋萬1到 行5年包屏幕
另外55c2 9千左右就有
如買水建議香港買 貴1千幾百比人賺 包冇伏
作者: 01faifaifai 時間: 2023-9-2 19:23
你200運费真系平
作者: 幻~影 時間: 2023-9-3 03:48
本帖最後由 幻~影 於 2023-9-3 03:49 編輯
大概幾時會做靚價?g2呢個價 抵到爛喔
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-9-3 03:51
G3 香港水貨仲係貴
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-9-3 03:58
想順手問埋有用sony 既師兄,我其實心目中想LG 同sony 2選1,但sony 水貨係咪得大陸貨?(水貨)定係有國際版呢回事? 邊個 版本會更似 港版sony?
ps:標題已加番sony ,9月3日修正
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: stepmic 時間: 2023-9-3 08:08
SONY大陸水貨留意事項:
1. 睇電視台每次開機/轉台, 字幕都會變英文/簡體, 需要用遙控切換, 不過可以關閉字幕
2. 語音功能只有國語, 不過Youtube可以用廣東話語音搜尋
3. 系統介面有繁體中文
4. 跟機本身冇Airplay, 冇Homekit, 冇Chromecast, 冇任何Google服務
5. 可正常更新系統FIRMWARE
6. 價錢普遍平40%-50%, 大尺寸機種可以相差1倍以上
作者: stepmic 時間: 2023-9-3 08:09
國際版咪即係水貨
SONY有外國水, 不過睇唔到電視台, 全功能GOOGLE TV
作者: 幻~影 時間: 2023-9-3 10:14
本帖最後由 幻~影 於 2023-9-3 10:20 編輯
勁,解釋很清楚 ,先感謝師兄解答
原來 大陸水/國際版/港貨 本身有咁大分別
自己知d 唔知D,以為外國水 會更加似 港版
睇來要考慮清楚先
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Miipp 時間: 2023-9-3 10:54
每年4月左右就會轉款
我自己就等最平時買
入手55g2 扣埋萬1到 行5年包屏幕
另外55c2 9千左右就有
買水建議香港買 貴1千幾百比人賺 包冇伏 ...
招搖仔 發表於 2023-9-2 16:08
ching 邊樹見到香港水貨只貴一千幾百咁少?
以 G3 55" 為例, 騙多多 9989 羊, 連運費到手價 ~11k 港紙, 而 $.com 上水貨主流賣緊 14.7k, 貴三千幾蚊喎
作者: a340600 時間: 2023-9-3 14:06
大概每年5月尾/6月初香港行貨會開始減價。我原本最初都係考慮買行貨C2/ G2嘅55寸,今年6月初去咗深水埗深之都行咗轉,當刻C2-$9980,G2-$11680。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-9-4 00:34
最近搵咗好多間都冇貨
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: stepmic 時間: 2023-9-4 08:27
行貨C2/G2冇哂了
水貨C3/G3就有
55C3 10XXX
55G3 13XXX
盛X
作者: seed0659 時間: 2023-9-4 09:42
高登CompuMark System ,8 月尾時見到有行貨C2
作者: 幻~影 時間: 2023-9-5 03:29
真?睇下有無方法問到佢地先,thx
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影 時間: 2023-9-5 03:30
見佢地好多鋪,都係開呢d 價左近
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)


