Board logo

標題: 有冇師兄用緊水貨LG / Sony oled電視? [打印本頁]

作者: 幻~影    時間: 2023-8-26 02:34     標題: 有冇師兄用緊水貨LG / Sony oled電視?

本帖最後由 幻~影 於 2023-9-3 04:02 編輯

其實同港版有冇咩大分別?想請教一下
以我暫時認知,好似可以轉港區?
遙控會唔同?假設買返個港版遙控,係咪都會兼容到? (Netflix或者YouTube之類既功能制?
"淘仔"或 網上買D 水貨,啲貨源係咪一樣?


----------------------------
9月3日,後追加番Sony 討論

想順手問埋有用sony 既師兄,我其實心目中想LG 同sony 2選1,所以想問下D 疑惑,sony香港 水貨係咪得大陸貨源?(水貨)定係有國際版呢回事? 邊個 版本會更似 港版sony?
  
ps:標題已加番sony ,9月3日修正


ps:利申,見到價錢都還可以,想聽吓意見睇吓買唔買得過

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)   
作者: hoffnung    時間: 2023-8-26 17:54

借貼一問,如果萬幾人仔電視由內地送香港,可以開箱check清楚先簽收?始終電視易碎品

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: KinChungE    時間: 2023-8-27 01:56

LG轉區要有工程remote先得
如果你香港買水貨, 舖頭一般會同你搞埋
淘寶買就要另外淘多個remote
作者: 幻~影    時間: 2023-8-27 02:20

本帖最後由 幻~影 於 2023-8-27 02:27 編輯
LG轉區要有工程remote先得
如果你香港買水貨, 舖頭一般會同你搞埋
淘寶買就要另外淘多個remote ...
KinChungE 發表於 2023-8-27 01:56 AM

先thx 師兄解答,咁講,轉區後,加買埋remote,其實係同香港 行貨版無分別?佢會配個港版遙控俾你?佢會配個港版遙控俾你除左保養   

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-8-27 02:24

本帖最後由 幻~影 於 2023-8-27 02:26 編輯
借貼一問,如果萬幾人仔電視由內地送香港,可以開箱check清楚先簽收?始終電視易碎品

via HKEPC IR 5.1.14 ...
hoffnung 發表於 2023-8-26 05:54 PM

基本上睇外表 有無明顯傷痕先,有就最好唔好簽(我買過淘寶mon)如真係買,聽講最好買京都 直送個種會好D,有退貨服務,又或者搵啲集運公司 有代驗貨服務個種,再幫你打木架運過來

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ricky1992    時間: 2023-8-27 04:14

lg轉區如果用android有app裝左㩒到去工程模式架
不過唔知而家仲係唔係
我部55c6到而家仲未壞
作者: Louis_gre2    時間: 2023-8-27 10:37

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-8-27 12:08 編輯

LG 香港本地行貨維修都一鑊粥,中國買,跨區香港保養維修,唔使諗

香港有 LG,大陸行一定唔肯直送香港,剩低經第 3 方運輸,買定保險...有事運返上去攪。
作者: hoffnung    時間: 2023-8-27 11:02

回覆 1# 幻~影

找到前帖相關分享:
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D3
作者: gluk    時間: 2023-8-27 16:38

我 22 年 10 月找香港售賣國行電視機的商舖,買入了一部 LG C2 55",到現在,運作一切正常。電視安裝 Netflix 、Disney + 等 app 與及多次 firmware 更新,完全沒有任何問題。

在購買前,我曾想過自已直接經 淘寶/天貓/京東 買入。但考慮到設備有可能 dead on arrival (雖然可能性很低) 、運輸風險及安排較麻煩,在差價約貴 1,000 港幣的前題下,最後決定幫襯本地的水貨店舖。

個人覺得我幫襯的商店服務不錯,電視機用貨 van 送到我家樓下停車場,然後由店方二人送上樓,跟着坐檯安裝及調教。之後我先行用 Nokia Monitor Test 測試,結果滿意後才付清尾數。
作者: hoffnung    時間: 2023-8-27 23:51

本帖最後由 hoffnung 於 2023-9-1 06:32 編輯
我 22 年 10 月找香港售賣國行電視機的商舖,買入了一部 LG C2 55",到現在,運作一切正常。電視安裝 Netfl ...
gluk 發表於 2023-8-27 16:38

你哩個確係一個相對保險做法。

我哩兩日終於都喺PDD入咗水貨LG55G3。電視機廣州發貨,兩點前落單,大約五點順豐收件,第二晚就送到香港。電視配件包括遙控同原裝掛牆架,但就無HDMI線同antenna cable跟;店家有送進入工程模式遙控,跟著教學將大陸地區改為香港地區,調頻後可以收晒所有香港電視台。電視開箱後無穿無爛無花無崩,插電腦check 光死點,passed,希望可以用上5、6年

電視機價錢10219,運費200。轉換為港紙$11261。唔好話行貨,比水貨舖都便宜幾千。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(944E2).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(2E97D).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(47815).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(CA36F).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(17898).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(4552E).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(7FFF3).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(28EBE).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(944E2).jpg (2023-8-28 00:31, 141.26 KB) / 下載次數 79
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386726&k=68283cc83b3e9baf9d7692d88c04bf90&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(2E97D).jpg (2023-8-28 00:31, 123.08 KB) / 下載次數 86
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386727&k=291f45d4774b548c5b3c26aa19507ca5&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(47815).jpg (2023-8-28 00:32, 132.92 KB) / 下載次數 82
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386728&k=1c75f147125c811505a02201f1c121cb&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(CA36F).jpg (2023-8-28 00:32, 137.75 KB) / 下載次數 76
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386729&k=cd4893c8bfaedda9f0d899fb652456b0&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(17898).jpg (2023-8-28 00:32, 119.28 KB) / 下載次數 84
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386730&k=7875315ad587c73860a001021ea82c26&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(4552E).jpg (2023-8-28 00:33, 114.2 KB) / 下載次數 81
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386731&k=a146d843650b0a6aa16b77f50f7cc469&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(7FFF3).jpg (2023-8-28 00:34, 112.93 KB) / 下載次數 83
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386732&k=41f13e2d1cd0b124a327720cd702f68b&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(28EBE).jpg (2023-8-28 00:34, 143.01 KB) / 下載次數 84
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386733&k=d096b43040d0c8c7e1c8554905beb97e&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR


作者: Miipp    時間: 2023-8-28 00:30

你哩個確係一個保險做法。

我哩兩日終於都喺PDD入咗水貨LG55G3。電視機廣州發貨,兩點前落單,大約五點 ...
hoffnung 發表於 2023-8-27 23:51


恭喜晒,而家買 G3 真係抵玩,特別係人仔低水

大電視不停降價,買平的水貨(外地行貨) ,慳落來的錢過幾年夠買過部新款正野玩

舉個例,我兩三年前拍部國行 55CX 到手價係 9500 羊,對比當時行貨慳左八九千,而家呢舊錢加少少就買到上一級 G 系國行
作者: rhk101    時間: 2023-8-28 00:36

回復 10 #hoffnung

"電視機價錢10219,運費200。轉換為港紙$11261。"

低喎 !  我剛想換電視, 55LG G3 超正, 香港賣價 2萬, 太貴, 師兄可否  post 條淘寶 link 出來?

via HKEPC Reader for Android
作者: hoffnung    時間: 2023-8-28 00:44

本帖最後由 hoffnung 於 2023-8-28 18:15 編輯
回復 hoffnung

"電視機價錢10219,運費200。轉換為港紙$11261。"

低喎 !  我剛想換電視, 55LG G3 超正,  ...
rhk101 發表於 2023-8-28 00:36

我唔係淘寶買,係拼多多



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung    時間: 2023-8-28 06:51

本帖最後由 hoffnung 於 2023-8-28 07:00 編輯

回覆 11# Miipp

無錯,依家內地買55吋G3,搵到店舖有百億補貼,性價比最高。暫時香港見到Price行貨最便宜要$17980,水就$14800。
作者: rhk101    時間: 2023-8-28 11:01

我唔係淘寶買,係拼多多  


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
hoffnung 發表於 2023-8-28 00:44

入到 PDD, 我都看到, 價錢非常吸引, 2部 9.9 折。

via HKEPC Reader for Android
作者: hoffnung    時間: 2023-8-28 11:48

回覆 15# rhk101

係,有需要買兩部仲抵。依家77節有卷攞再便宜唔知70定80蚊。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: rhk101    時間: 2023-8-28 13:38

回覆  rhk101

係,有需要買兩部仲抵。依家77節有卷攞再便宜唔知70定80蚊。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5 ...
hoffnung 發表於 2023-8-28 11:48

Yes, 現在平多幾條:

"现在活动价9999+200运费"



via HKEPC Reader for Android
作者: hoffnung    時間: 2023-8-28 18:04

本帖最後由 hoffnung 於 2023-8-28 18:31 編輯



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: asian_xl    時間: 2023-8-28 18:38

借貼一問,如果萬幾人仔電視由內地送香港,可以開箱check清楚先簽收?始終電視易碎品

via HKEPC IR 5.1.14 ...
hoffnung 發表於 2023-8-26 17:54


我用爽淘, ,國內運輸一定唔洗擔心,包得好好。去到爽淘倉你同客服講喺電視要小心,佢哋會影相俾你睇 包裝有無破爛。最後用SF送香港
作者: seed0659    時間: 2023-8-28 20:07

你哩個確係一個相對保險做法。

我哩兩日終於都喺PDD入咗水貨LG55G3。電視機廣州發貨,兩點前落單,大約 ...
hoffnung 發表於 2023-8-27 23:51



   so sad, 原來我第一部42C3 六年保, 1萬4夠買 55G3 仲有找 Orz
作者: sam009    時間: 2023-8-29 00:09

我唔係淘寶買,係拼多多  



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
hoffnung 發表於 2023-8-28 00:44

師兄是否在手機拼多多APP買?THX
作者: 幻~影    時間: 2023-8-29 03:10

lg轉區如果用android有app裝左㩒到去工程模式架
不過唔知而家仲係唔係
我部55c6到而家仲未壞 ...
ricky1992 發表於 2023-8-27 04:14 AM

師兄係香港買既水貨定直接淘番來?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-8-29 03:20

最近我都有問過做水貨既 店,價錢都可以接受(一定無大陸買番來抵),但就想知一樣野,香港行貨,會保消印嗎?有無師兄知?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung    時間: 2023-8-29 04:25

回覆 19# asian_xl

謝謝分享心得

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung    時間: 2023-8-29 04:28

回覆 21# sam009

係,在拼多多app

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: rhk101    時間: 2023-8-29 09:46

最近我都有問過做水貨既 店,價錢都可以接受(一定無大陸買番來抵),但就想知一樣野,香港行貨,會保消印 ...
幻~影 發表於 2023-8-29 03:20

哩個係好多人問嘅問題, 暫時以我所知, 香港無一間代理保燒印 和退包, LG G3 5年保屏, 好似唯一包燒印嘅產品, 不過 4,5 年係唔包其他  parts 和換屏師傅人工。

via HKEPC Reader for Android
作者: gn01119056    時間: 2023-8-29 09:51

最近我都有問過做水貨既 店,價錢都可以接受(一定無大陸買番來抵),但就想知一樣野,香港行貨,會保消印 ...
幻~影 發表於 2023-8-29 03:20



    好多朋友買舊版行貨, 都係一萬左右
雖然上網聽到好多保養差既評論
但兩個朋友部機有事代理都有換比佢地, OLED
但同時間兩個都壞, 覺得LG都幾易壞下
以前都用過非OLED電視同LG手機
覺得LG既QC都一般

我自己會偏向買舊版行貨, 始終有個保養安心, 舊版都夠用
如果要買新版會水貨店買, 因為最麻煩同最大風險就係大陸寄返黎, 當比錢買個服務同保險, 覺得都係值既, 成日覺得買野安心係最重要, 慳果一千幾百都唔會有咩用, 但衰一次就得不償失
作者: akitohk    時間: 2023-8-29 10:11

so sad, 原來我第一部42C3 六年保, 1萬4夠買 55G3 仲有找 Orz
seed0659 發表於 2023-8-28 20:07


點解唔7k幾買42C2行
就算大店都係8k幾再計信用卡優惠
作者: seed0659    時間: 2023-8-29 15:48

點解唔7k幾買42C2行?
就算大店都係8k幾再計信用卡優惠
akitohk 發表於 2023-8-29 10:11



    急用就9衝左, 買完先覺貴   好彩兩部完美屏
作者: jzllee    時間: 2023-8-29 16:55

好多朋友買舊版行貨, 都係一萬左右
雖然上網聽到好多保養差既評論
但兩個朋友部機有事代理都有換比 ...
gn01119056 發表於 2023-8-29 09:51

師兄話「覺得LG既QC都一般」,趣趣一問,邊個牌子嘅電視QC唔一般
作者: gn01119056    時間: 2023-8-29 17:13

師兄話「覺得LG既QC都一般」,趣趣一問,邊個牌子嘅電視QC唔一般
jzllee 發表於 2023-8-29 16:55



    主觀意見, 唔岩聽可以唔聽
作者: vier    時間: 2023-8-29 18:55

就我所知與其話LG qc一般
$ony timer先係世界共同認證
不過又咁講 我靚仔年代部PS1 ,2 ,3 每部都玩超過4年無壞過
作者: ricky1992    時間: 2023-8-29 22:56

我用爽淘, ,國內運輸一定唔洗擔心,包得好好。去到爽淘倉你同客服講喺電視要小心,佢哋會影相俾你睇 包 ...
asian_xl 發表於 2023-8-28 18:38


仲集?
直運啦
作者: mooninman    時間: 2023-8-29 23:17

LG B7仲用緊
作者: tyranid    時間: 2023-8-30 02:20

不如睇下Philip oled 908 series, 用g3 MLA panel 7千幾
42” 808 用c3 panel 5千幾,2部都係原生android 同後led 燈
908重有80w b&w
我買左部c2行貨尾覺得唔夠光同唔夠之前部eg9850 好先買908

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: tyranid    時間: 2023-8-30 02:37

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(AF580).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(AF580).jpg (2023-8-30 02:20, 118.45 KB) / 下載次數 62
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386990&k=94264b5fe801c66e9288a5e2e148200a&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR


作者: nomiss    時間: 2023-8-30 02:52

不如睇下Philip oled 908 series, 用g3 MLA panel 7千幾
42” 808 用c3 panel 5千幾,2部都係原生android  ...
tyranid 發表於 2023-8-30 02:20



    42吋唔係冇MLA?
作者: tyranid    時間: 2023-8-30 04:39

42吋唔係冇MLA?
nomiss 發表於 2023-8-30 02:52

42係808 series 808 唔記得最大係幾多,不過應該同lg c3 一樣42 48唔係evo panel, 要上到55先開始係

908就直頭用G3 Panel得55 65 77
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(0DD0C).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(7E41F).jpg
前面係philips 908 55 後面係LG c2 55
我買908主要原因係就我係房無開燈都明顯覺得個對比度同peak light 比唔上我n年前哥部eg9850 oled

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(0DD0C).jpg (2023-8-30 04:27, 117.52 KB) / 下載次數 55
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386991&k=e289e81772ec5a6a9c13d0b98b89ccc5&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(7E41F).jpg (2023-8-30 04:28, 99.25 KB) / 下載次數 58
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386992&k=3ddd06c523c700351fe6431616307e9c&t=1782572567&sid=3sPdCZwrMR


作者: tyranid    時間: 2023-8-30 04:43

現階段用最新mla panel 應該得g3 908 同Panasonic 定日本有部唔知咩2000

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: tyranid    時間: 2023-8-30 04:51

2部55 908 c2 都話用咩chipset有幾好有幾好
但係upscale 1080以下既片上4k 都唔夠2019年nvidia 出既shield tv pro tv box 1半
我睇1080p用shield , 睇4k 就用返佢自家system

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: akitohk    時間: 2023-8-30 12:32

2部55 908 c2 都話用咩chipset有幾好有幾好
但係upscale 1080以下既片上4k 都唔夠2019年nvidia 出既shield  ...
tyranid 發表於 2023-8-30 04:51


如果出switch2時n記順便出shield2
個upscaling 再加埋frame-gen 就不得了
作者: tyranid    時間: 2023-8-30 17:06

如果出switch2時n記順便出shield2
個upscaling 再加埋frame-gen 就不得了
akitohk 發表於 2023-8-30 12:32

佢都無心搞shield
Shield 原本係出黎比人remote佢server 打pc game好似叫go force now
宜家應該無咩人用佢打機
當年2019shoeld 已經用terga x1+
如果要upscale 計佢係無咩對手

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: jzllee    時間: 2023-8-30 20:21

不如睇下Philip oled 908 series, 用g3 MLA panel 7千幾
42” 808 用c3 panel 5千幾,2部都係原生android  ...
tyranid 發表於 2023-8-30 02:20

邊度有得睇Philips 908, 唔多覺有地方賣?
作者: tyranid    時間: 2023-8-31 03:20

邊度有得睇Philips 908, 唔多覺有地方賣?
jzllee 發表於 2023-8-30 20:21

大陸閑魚
部機本身係出貨去歐洲

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung    時間: 2023-8-31 04:14

回覆 44# tyranid

原來要去閑魚;唔怪之得幾個電商平台都搵唔到

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: a340600    時間: 2023-8-31 14:14

其實同港版有冇咩大分別?想請教一下  
以我暫時認知,好似可以轉港區?
遙控會唔同?假設買返個港版遙 ...
幻~影 發表於 2023-8-26 02:34

今日先見到C兄個post,我就係嗰位第一水即沖LG G3-55嘅傻佬。
用咗2個半月,非常好!我嗰時買$11999人仔(已包順豐直送運費)。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: a340600    時間: 2023-8-31 14:16

你哩個確係一個相對保險做法。

我哩兩日終於都喺PDD入咗水貨LG55G3。電視機廣州發貨,兩點前落單,大約 ...
hoffnung 發表於 2023-8-27 23:51

恭喜C兄一齊入坑!
早2日,我推朋友嘅朋友都入咗坑,佢同我一樣都係係淘仔同一間舖買,$10300人仔包運費。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hoffnung    時間: 2023-8-31 21:46

回覆 47# a340600

越來越便宜;玩下手雙11唔駛9千人仔

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: tyranid    時間: 2023-9-1 03:08

今日先見到C兄個post,我就係嗰位第一水即沖LG G3-55嘅傻佬。
用咗2個半月,非常好!我嗰時買$11999人仔 ...
a340600 發表於 2023-8-31 14:14

G3 衰在要上牆唔係都會諗佢
有d人用3rd party stand 受力唔均勻部機彎左

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: fatman    時間: 2023-9-1 12:07

LG B7仲用緊
mooninman 發表於 2023-8-29 23:17


908用G3 幾吸引,睇唔睇到香港TV?

但philips 品質,有啲保留
作者: a340600    時間: 2023-9-1 13:16

回覆  a340600

越來越便宜;玩下手雙11唔駛9千人仔  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
hoffnung 發表於 2023-8-31 21:46

唔否認,但又不太想承認(會心理不平衡)

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: a340600    時間: 2023-9-1 13:18

G3 衰在要上牆唔係都會諗佢
有d人用3rd party stand 受力唔均勻部機彎左

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1 ...
tyranid 發表於 2023-9-1 03:08

其實G3上牆先係佢其中一個主要賣點,因為佢個上牆設計真係好正!如果唔上牆不如唔好買。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Miipp    時間: 2023-9-1 14:26

G3 衰在要上牆唔係都會諗佢
有d人用3rd party stand 受力唔均勻部機彎左

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1 ...
tyranid 發表於 2023-9-1 03:08


豬三有原廠坐枱架另購的,唔使用副廠野


https://www.lg.com/us/tv-audio-v ... 3wu55-gallery-stand
作者: hoffnung    時間: 2023-9-1 16:58

本帖最後由 hoffnung 於 2023-9-1 17:25 編輯

回覆 53# Miipp

搵到,香港都有賣,$1200:
https://www.broadwaylifestyle.com/hk_tc/macau/lg-sr-g3wu55-座檯腳架-oled55g3pca專用-f612892-m

https://www.fortress.com.hk/zt/product/sr-g3wu55-tv-table-stand/p/BP_13009063

另外,見內地LG電視賣家推薦人仔三百幾哩款底座:
「北弧通用万能电视机底座台式免打孔增高旋转落地支架43 65 75寸55」

https://m.tb.cn/h.53dyoel?tk=XGSEdCrESVw

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-9-2 11:03

本帖最後由 幻~影 於 2023-9-2 12:30 編輯
哩個係好多人問嘅問題, 暫時以我所知, 香港無一間代理保燒印 和退包, LG G3 5年保屏, 好似唯一包燒印嘅產 ...
rhk101 發表於 2023-8-29 09:46 AM

喔,明白曬,師兄
但G2 應該同樣有保?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-9-2 11:04

本帖最後由 幻~影 於 2023-9-2 11:08 編輯
點解唔7k幾買42C2行?
就算大店都係8k幾再計信用卡優惠
akitohk 發表於 2023-8-29 10:11 AM

我都有唸過買舊版行貨,只係問咗好多間舖都冇貨了
sony A80k,lg c2,g2等。。。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-9-2 11:07

本帖最後由 幻~影 於 2023-9-2 12:24 編輯
今日先見到C兄個post,我就係嗰位第一水即沖LG G3-55嘅傻佬。
用咗2個半月,非常好!我嗰時買$11999人仔 ...
a340600 發表於 2023-8-31 02:14 PM

G3 水貨價的確幾抵玩,而家仲15 16緊  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-9-2 12:32

thx q 咁多位師兄分享 ,暫時而家諗法 買舊款 行 要保(新款分別不大),或水貨新款

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: marcochl    時間: 2023-9-2 13:28

回覆 58# 幻~影

水貨G3
作者: 招搖仔    時間: 2023-9-2 16:08

每年4月左右就會轉款
我自己就等最平時買
入手55g2 扣埋萬1到 行5年包屏幕
另外55c2 9千左右就有

如買水建議香港買 貴1千幾百比人賺 包冇伏
作者: 01faifaifai    時間: 2023-9-2 19:23

你哩個確係一個相對保險做法。

我哩兩日終於都喺PDD入咗水貨LG55G3。電視機廣州發貨,兩點前落單,大約 ...
hoffnung 發表於 2023-8-27 23:51



你200運费真系平   
作者: 幻~影    時間: 2023-9-3 03:48

本帖最後由 幻~影 於 2023-9-3 03:49 編輯
每年4月左右就會轉款
我自己就等最平時買
入手55g2 扣埋萬1到 行5年包屏幕
另外55c2 9千左右就有

如買水建 ...
招搖仔 發表於 2023-9-2 04:08 PM
大概幾時會做靚價?g2呢個價 抵到爛喔   

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-9-3 03:51

回覆  幻~影

水貨G3
marcochl 發表於 2023-9-2 01:28 PM

G3 香港水貨仲係貴

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-9-3 03:58

想順手問埋有用sony 既師兄,我其實心目中想LG 同sony 2選1,但sony 水貨係咪得大陸貨?(水貨)定係有國際版呢回事? 邊個 版本會更似 港版sony?
ps:標題已加番sony ,9月3日修正

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: stepmic    時間: 2023-9-3 08:08

想順手問埋有用sony 既師兄,我其實心目中想LG 同sony 2選1,但sony 水貨係咪得大陸貨?(水貨)定係有國際 ...
幻~影 發表於 2023-9-3 03:58 AM


SONY大陸水貨留意事項:
1. 睇電視台每次開機/轉台, 字幕都會變英文/簡體, 需要用遙控切換, 不過可以關閉字幕
2. 語音功能只有國語, 不過Youtube可以用廣東話語音搜尋
3. 系統介面有繁體中文
4. 跟機本身冇Airplay, 冇Homekit, 冇Chromecast, 冇任何Google服務
5. 可正常更新系統FIRMWARE
6. 價錢普遍平40%-50%, 大尺寸機種可以相差1倍以上
作者: stepmic    時間: 2023-9-3 08:09

想順手問埋有用sony 既師兄,我其實心目中想LG 同sony 2選1,但sony 水貨係咪得大陸貨?(水貨)定係有國際 ...
幻~影 發表於 2023-9-3 03:58 AM


國際版咪即係水貨

SONY有外國水, 不過睇唔到電視台, 全功能GOOGLE TV
作者: 幻~影    時間: 2023-9-3 10:14

本帖最後由 幻~影 於 2023-9-3 10:20 編輯
國際版咪即係水貨

SONY有外國水, 不過睇唔到電視台, 全功能GOOGLE TV
stepmic 發表於 2023-9-3 08:09 AM

勁,解釋很清楚 ,先感謝師兄解答
原來 大陸水/國際版/港貨 本身有咁大分別
自己知d 唔知D,以為外國水 會更加似 港版  
睇來要考慮清楚先

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Miipp    時間: 2023-9-3 10:54

每年4月左右就會轉款
我自己就等最平時買
入手55g2 扣埋萬1到 行5年包屏幕
另外55c2 9千左右就有

買水建議香港買 貴1千幾百比人賺 包冇伏 ...
招搖仔 發表於 2023-9-2 16:08


ching 邊樹見到香港水貨只貴一千幾百咁少?

以 G3 55" 為例, 騙多多 9989 羊, 連運費到手價 ~11k 港紙, 而 $.com 上水貨主流賣緊 14.7k, 貴三千幾蚊喎
作者: a340600    時間: 2023-9-3 14:06

大概幾時會做靚價?g2呢個價 抵到爛喔   

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
幻~影 發表於 2023-9-3 03:48

大概每年5月尾/6月初香港行貨會開始減價。我原本最初都係考慮買行貨C2/ G2嘅55寸,今年6月初去咗深水埗深之都行咗轉,當刻C2-$9980,G2-$11680。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-9-4 00:34

大概每年5月尾/6月初香港行貨會開始減價。我原本最初都係考慮買行貨C2/ G2嘅55寸,今年6月初去咗深水埗深 ...
a340600 發表於 2023-9-3 02:06 PM

最近搵咗好多間都冇貨

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: stepmic    時間: 2023-9-4 08:27

最近搵咗好多間都冇貨  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
幻~影 發表於 2023-9-4 12:34 AM


行貨C2/G2冇哂了

水貨C3/G3就有
55C3 10XXX
55G3 13XXX

盛X
作者: seed0659    時間: 2023-9-4 09:42

最近搵咗好多間都冇貨  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
幻~影 發表於 2023-9-4 00:34



    高登CompuMark System ,8 月尾時見到有行貨C2
作者: 幻~影    時間: 2023-9-5 03:29

高登CompuMark System ,8 月尾時見到有行貨C2
seed0659 發表於 2023-9-4 09:42 AM

真?睇下有無方法問到佢地先,thx

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 幻~影    時間: 2023-9-5 03:30

行貨C2/G2冇哂了

水貨C3/G3就有
55C3 10XXX
55G3 13XXX

盛X
stepmic 發表於 2023-9-4 08:27 AM

見佢地好多鋪,都係開呢d 價左近

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2