Board logo

標題: 某d mon既牌子係咪唔識待機? [打印本頁]

作者: nemesis    時間: 2022-6-5 02:19     標題: 某d mon既牌子係咪唔識待機?

本帖最後由 nemesis 於 2022-6-6 12:07 編輯

我屋企同公司用緊acer同samsung
我習慣熄電腦後唔熄mon的,佢會自動進入待機狀態
但買左新mon philips, 發現我熄電腦後佢唔識待機,一直顯示沒有訊號輸入,即係一定要熄mon
想問有冇得set佢會自動待機, 唔想熄mon,熄mon又要按住3秒,好煩
thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2