Board logo

標題: [開箱] 人買我又買 AOC CU34G2X 到貨 開箱 [打印本頁]

作者: popup    時間: 2020-5-13 17:26     標題: 人買我又買 AOC CU34G2X 到貨 開箱

本帖最後由 popup 於 2020-5-13 17:38 編輯

多謝有幾位師兄之前畀意見, 我都諗咗好耐Philips 345M1CR vs AOC CU34G2X . 最後都係決定揀AOC因為平啲,個底咗又好似細啲

AOC CU34G2X - TMall AOC官方旗舰店 RMB2399 (2499-100)+ 86.5 (官方跨境集運 菜鳥, 送到屋企門口)

- TMall 官方集運唔算快但係平, 星期五晚(May 8) 訂,今日中午先到 (May 13)
- 京東價錢一樣,但係運費就貴啲 ~RMB120
- 落單時我有寫用大氣墊包裝
- 第一次用curve Mon, ok喎, VA 睇落去啲顏色同我部  Dell 2518D IPS mon 唔係好覺有分別, 係好似有層薄薄地嘅霧咁啦, 可能tune下會好啲
- 冇光點冇死點 , 34" 21:9 一次睇三版紙好爽, 開心使用中

Note: 早買早享受今日買又好似平咗一嚿
作者: popup    時間: 2020-5-13 17:26

本帖最後由 popup 於 2020-5-13 17:32 編輯

add picture



作者: Archvictoros    時間: 2020-5-13 17:35

回覆 2# popup


    恭喜師兄開箱!
作者: popup    時間: 2020-5-13 17:42

回覆 3# Archvictoros

多謝你唔嫌棄我之前問長問短

另外想問下開咗 LowInput lag 就唔好開Adaptive Sync呢 ? 用緊原裝嗰條dp 1.4 + Inno 1660Ti
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-13 17:46

回覆 4# popup


    系,有衝突。  low input lag= 降延遲, adaptive sync= 加少少延遲代價下防撕裂
作者: popup    時間: 2020-5-13 17:59

Inputlag on,  adaptive-sync on, 喺跟機個default setting... 我都係睇文件同睇戲多, 咁我 都係熄咗個 adaptive-sync

via HKEPC Reader for Android
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-13 18:02

回覆 6# popup


    開左冇問題,就開住嗮啦。  有問題先set 佢。
作者: fai_9394    時間: 2020-5-13 18:45

回覆 1# popup


    請問是否呢間?
https://detail.tmall.com/item.ht ... ies=5919063:6536025
作者: ttboy-max    時間: 2020-5-13 19:03

可惜我無位放.....21:9真係好正
作者: fai_9394    時間: 2020-5-13 19:40

我仲想問 小米 同呢隻有無得比
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-13 19:45

回覆 10# fai_9394


    個人覺得呢款好de。  雖然同小米係同面板- Samsung VA Panel。
作者: popup    時間: 2020-5-13 20:25

回覆 8# fai_9394

喺呢間, 落單嘅時候,你要揀深圳唔好揀香港, 結帳嘅時候 運送就揀官方集運 or 你用開嘅集運, 揀你自己屋企地址
作者: louis3412    時間: 2020-5-13 20:36

前2個月就已經見人地掉個盒出黎

via HKEPC Reader for Android
作者: hinin    時間: 2020-5-13 23:03

本帖最後由 hinin 於 2020-5-14 00:27 編輯
多謝有幾位師兄之前畀意見, 我都諗咗好耐Philips 345M1CR vs AOC CU34G2X . 最後都係決定揀AOC因為平啲,個 ...
popup 發表於 2020-5-13 17:26



    Ching 旗艦店可以要求佢加大氣墊包裝?
係旺旺問CS佢話無....
作者: revolver    時間: 2020-5-13 23:25

回覆 1# popup


    問下有冇得申請價格保護?
作者: popup    時間: 2020-5-14 00:37

本帖最後由 popup 於 2020-5-14 00:40 編輯

回覆 14# hinin

加大氣墊包裝 , 係集運幫你加,唔係Aoc

"订单信息
收货地址:xxxx
买家留言:請用大氣墊包裝"
作者: popup    時間: 2020-5-14 00:37

回覆 15# revolver

我冇用過呢個唔清楚喎
作者: hinin    時間: 2020-5-14 01:21

回覆  hinin

加大氣墊包裝 , 係集運幫你加,唔係Aoc

"订单信息
收货地址:xxxx
买家留言:請用大氣墊包 ...
popup 發表於 2020-5-14 00:37


ok thx a lot
作者: fai_9394    時間: 2020-5-14 14:53

我都比左錢, 等送黎
作者: ttboy-max    時間: 2020-5-14 16:15

好想換書枱
作者: sdu007    時間: 2020-5-14 16:27

touchwood有事,要送返上去整?
作者: popup    時間: 2020-5-14 16:28

回覆 21# sdu007

yes
作者: jed68    時間: 2020-5-14 17:09

本帖最後由 jed68 於 2020-5-14 18:04 編輯

請問跟機果條HDMI線係咪2.0?

via HKEPC Reader for Android
作者: popup    時間: 2020-5-14 20:14

回覆 23# jed68

跟機果條DP 1.4線
作者: fai_9394    時間: 2020-5-15 20:46

本帖最後由 fai_9394 於 2020-5-15 21:01 編輯

回覆 1# popup


    請問你運費要多小?

我的要 ¥211.60 人仔
全选已选择包裹:1小结:¥211.60不含优惠折扣,及异常件费用


到库包裹计费重
计费重量:计费重量取包裹实际称重和体积重量中的较大值
包裹        实际重量        比较        体积重量
体积重量=(长*宽*高)/6000        计费重量
苏宁 :SNXXXXXXXXXXXXXX        13.000kg        小于        36.400kg=(96cm*65cm*35cm)/6000        取体积重量
36.400kg
作者: popup    時間: 2020-5-16 00:35

本帖最後由 popup 於 2020-5-16 00:39 編輯

回覆 25# fai_9394

RMB 86.5 (官方跨境集運 菜鳥, 送到屋企門口)

计费重总计:12.17kg
运费:¥86.50
合计运费:¥86.50
作者: fai_9394    時間: 2020-5-16 00:53

回覆 26# popup

是否這樣?

1.png

圖片附件: 1.png (2020-5-16 00:53, 40.72 KB) / 下載次數 117
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2193406&k=69edc093c967058fc5e331b2a75b33f7&t=1782185333&sid=28jITlGoIZ


作者: popup    時間: 2020-5-16 01:43

本帖最後由 popup 於 2020-5-16 01:50 編輯

回覆 27# fai_9394

落單嘅時候我揀呢個喎
"跨境配送方式商家至转运仓所需运费计算,请以下方店铺信息为准
官方集运¥9.70起详情 "

13kg = 70/10kg + 5.5/kg x 3 => 70+16.5 =>  86.5
https://world.taobao.com/wow/ove ... PIjKG&wh_biz=tm

AOC 畀我spec, 你走去問下物流個客務好喎...長闊高 加埋都冇超過喎, 個36.4 kg點得出嚟 你買咗三部呀
"显示器(含支架/底座)        808.3(W)x(398.2~528.2)(H)x237.4(D) mm
显示器(不含支架/底座)        808.3(W)x367.5(H)x102.9(D) mm
包装箱        903(W)x548(H)x280(D) mm
净重(含支架/底座)        8.1kg
净重(不含支架/底座)        6.6kg
毛重(含包装)        12.7kg
注:W是宽,H是高度,D是底座深度。尺寸单位为毫米(mm)"
作者: hinin    時間: 2020-5-16 03:31

回覆  popup

是否這樣?
fai_9394 發表於 2020-5-16 00:53



    你係唔係唔係旗艦店買, 間鋪已經幫你包左氣泡, 所以已經超過左200cm?
作者: man324    時間: 2020-5-16 09:00

呢隻野打機掂唔掂 我見減價1999 心思思
作者: chun19990530    時間: 2020-5-16 09:20

呢隻野打機掂唔掂 我見減價1999 心思思
man324 發表於 2020-5-16 09:00


1999? 邊間?狗衝! ????????
作者: fai_9394    時間: 2020-5-16 10:07

回覆 28# popup


    thanks

佢咁樣回覆
查询是这个包裹的尺寸的确也没有超出对于尺寸的


建议亲可以收到这个包裹后,尝试选择这个集运订单点击退款发起售后为您处理这个费用差额的情况哦
作者: fai_9394    時間: 2020-5-16 10:16

本帖最後由 fai_9394 於 2020-5-16 10:17 編輯

回覆 31# chun19990530


    【兄弟别等了!即刻领200元券,5月18日享历史破例价1999元!无需苦等618!】老铁领券点入》》

係JD 見到

https://pro.jd.com/mall/active/2 ... mosRxytu/index.html
作者: chun19990530    時間: 2020-5-16 10:38

回覆 33# fai_9394


    謝謝c兄
作者: man324    時間: 2020-5-16 11:25

回覆 31# chun19990530


    京東 拎卷18號 1999
作者: man324    時間: 2020-5-16 11:27

但唔多見有打機效果既demo
作者: popup    時間: 2020-5-16 14:11

回覆 33# fai_9394

RMB1999 ......早買早享受,今日買又平咗3嚿
作者: popup    時間: 2020-5-16 14:18

回覆 29# hinin


旗艦店買, 間鋪cs無幫包氣泡, cs reply "这个没办法指定的哈", 天猫安排集運包氣泡, size 長闊高 加埋都冇超過喎
作者: hinin    時間: 2020-5-17 08:03

回覆  chun19990530


    京東 拎卷18號 1999
man324 發表於 2020-5-16 11:25



    我拎唔到卷...
有ching拎到卷嘛?
作者: man324    時間: 2020-5-17 13:50

拎到呀
作者: cc931030    時間: 2020-5-17 14:38

JD好似無得直送香港 你地會用邊間集運?
作者: hinin    時間: 2020-5-17 14:48

拎到呀
man324 發表於 2020-5-17 13:50



    睇黎我只好等618....
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-17 15:28

回覆 42# hinin


    點樣領唔到?  唔系好明。
作者: hinin    時間: 2020-5-17 15:34

回覆  hinin


    點樣領唔到?  唔系好明。
Archvictoros 發表於 2020-5-17 15:28



    出左個window, 很抱歉, 沒搶到~~~
作者: fai_9394    時間: 2020-5-17 18:59

回覆 26# popup


    已收到貨,

請問應詃點樣試?
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-17 19:05

回覆 45# fai_9394


    上網 google eizo monitor test, 試死點光點殘影,再全黑晚上關上所有光源睇下有冇漏光。  多數有漏光,唔嚴重就ok。
作者: fai_9394    時間: 2020-5-17 19:34

回覆 46# Archvictoros


    thanks , 試左, 應該無死點光點

我想問睇戲, 是否可以 full screen ?
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-17 19:36

回覆 47# fai_9394


    21:9可以full screen,多數電影系21:9 如netflix 黑豹 Black Panther。  又或者猛禽小隊 birds of prey。  要睇片源系點,電視劇舊ge有時系16:9,因為拍攝原因。
作者: popup    時間: 2020-5-18 00:40

回覆 45# fai_9394

我冇點樣試, 我淨係睇有冇光點死點,用displayport上唔上到144就算
作者: fai_9394    時間: 2020-5-18 01:46

回覆 49# popup


    我張DISPLAY CARD 無DISPLAY Port
唔知洗唔洗買過張,

而家用緊GT 1030
但我部係 LENOVO 的細機只可以LOW profile 同 無電比 display card
好似無咩可換?
作者: popup    時間: 2020-5-18 02:12

回覆 50# fai_9394

呢個我唔識呀你可能要問下其他師兄

同埋你要用咩目的 如果一般文書處理  冇光點死點顏色正正常常咁就用得喇
作者: fai_9394    時間: 2020-5-18 17:57

回覆 51# popup


    好慘呢, 退唔到運費


商家拒绝了本次售后服务申请。拒绝原因:买家举证信息缺失或无效,拒绝说明:亲,您好,经核实您的包裹为香港订单,计费重量以单件小包裹重量与体积重两者取大值为准,体积重的计算方式:体积重(KG)=长度(厘米CM)X宽度(厘米CM)X高度(厘米CM)/6000,若您对您的包裹的体积重有异议,请您提供:1、测量各一段小包裹长、宽、高的图片(需拉直包裹边角测量、看清包裹边长和面单信息,完整测量工具及测量数据)2、完整包裹称重照片,需可看清晰面单、称重重量及清晰的面单信息,请知悉。
作者: popup    時間: 2020-5-18 18:38

回覆 52# fai_9394

  send them a bad comment
作者: AR_LAU    時間: 2020-5-18 18:47

這部能看 Netflix 4k?
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-18 18:50

本帖最後由 Archvictoros 於 2020-5-18 18:58 編輯

回覆 54# AR_LAU


    Yes , 詳情-https://www.reddit.com/r/ultrawi ... nd_netflix/ekt1by2/  AOC DP1.4=HDMI2.0=HDCP2.2
作者: KinChungE    時間: 2020-5-18 19:51

回覆  popup


    我張DISPLAY CARD 無DISPLAY Port
唔知洗唔洗買過張,

而家用緊GT 1030
但我部係 LENO ...
fai_9394 發表於 2020-5-18 01:46


類似呢D
https://www.dcfever.com/trading/view.php?id=6122450
作者: AR_LAU    時間: 2020-5-18 20:01

這部能看 Netflix 4k?
AR_LAU 發表於 2020-5-18 18:47



    咁你地插Dp1.4 or HDM2.0
作者: popup    時間: 2020-5-18 20:44

DP 1.4
作者: AR_LAU    時間: 2020-5-19 19:52

想問下CU34G2X  n卡定a卡好d
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-19 20:16

本帖最後由 Archvictoros 於 2020-5-19 20:33 編輯

回覆 59# AR_LAU


    都可以,adaptive sync=gsync compatible+freesync supported,其他方面冇咩大分別。  當然你睇4K 片方面N 卡硬解好de。
作者: hinin    時間: 2020-5-20 11:23

我都到左啦~  0光0死~  用開兩隻24, 換一隻34好正吖~
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-20 11:50

回覆 61# hinin


    Congratulations !
作者: mg005    時間: 2020-5-21 20:18

恭喜師兄有好野玩
作者: popup    時間: 2020-5-22 02:08

回覆 61# hinin



作者: cc931030    時間: 2020-5-22 12:59

我都收到貨 只可以講一分錢一分貨
D色水老實講唔係好得
作者: clifflam    時間: 2020-5-24 21:14

回覆 65# cc931030

同咩機比較?
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-5-25 20:17

想問呢個mon, 做文書;睇戲;打機。邊個係佢強項?邊個係佢弱項?睇耐會唔會留眼水?
作者: popup    時間: 2020-5-25 22:56

回覆 67# cyjoe_2000

冇乜話邊樣強項弱項 只係34" 21:9 咁樣嘅價錢, 性價比相對高
普通用冇投訴,如果你真係要執相就買返ips啦
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-25 23:40

回覆 67# cyjoe_2000


    打機ok,睇戲上好,文書冇問題。  執相真係要ips。
作者: fkjohnny    時間: 2020-5-27 14:28

回覆  cyjoe_2000


    打機ok,睇戲上好,文書冇問題。  執相真係要ips。
Archvictoros 發表於 2020-5-25 23:40


師兄,想請教下如果都有打機,例如賽車,FPS等既GAMES,係咪都係用呢隻好過用4K MON? 唔該晒
作者: orbxat    時間: 2020-5-28 21:43

唔打機,可以嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: goldmund    時間: 2020-5-29 16:42

旗艦店6月1日2199
限時1999
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-29 16:51

回覆 70# fkjohnny


    4K得60fps,當然3440x1440 144hz 玩射擊,賽車同運動game好啦。
作者: jvd    時間: 2020-5-29 16:51

旗艦店6月1日2199
限時1999
goldmund 發表於 2020-5-29 16:42


京東?定淘寶
作者: Archvictoros    時間: 2020-5-29 16:52

回覆 71# orbxat


    可以
作者: goldmund    時間: 2020-5-29 17:47

京東?定淘寶
jvd 發表於 2020-5-29 16:51



淘寶
作者: goldmund    時間: 2020-5-30 13:50

我朋友早幾日買左
官集計左佢46kg
作者: clifflam    時間: 2020-5-30 14:07

點解用官網集運? 自己揀集運公司,有 d 係唔計體積重計實重。
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-5-30 23:33

旗艦店6月1日2199
限時1999
goldmund 發表於 2020-5-29 16:42


要唔要取優惠券?  還是該日就賣RMB1999?
作者: julianshew    時間: 2020-5-31 00:00

而家全部aoc官方店揀香港都顯示無貨
作者: kadon    時間: 2020-5-31 00:39

而家全部aoc官方店揀香港都顯示無貨
julianshew 發表於 2020-5-31 00:00



  聽講要轉廣東或深圳 〉〉 官集 /私集 〉〉再送上門
作者: julianshew    時間: 2020-5-31 00:50

回覆 81# kadon


    你入香港地址就唔會落到單。。所以得私集。。仲有無其他牌子類似呢隻?
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-6-1 02:06

多謝有幾位師兄之前畀意見, 我都諗咗好耐Philips 345M1CR vs AOC CU34G2X . 最後都係決定揀AOC因為平啲,個 ...
popup 發表於 2020-5-13 17:26


師兄, 我都跟你買了CU34G2X.  想問點樣同"菜鳥"講加大氣墊包裝?

我只在買家留言加了句: 加大氣墊包裝

唔知菜鳥集運意唔意識到?
作者: shooter12345    時間: 2020-6-1 02:08

AOC CU34G2X,TB 做 RMB 1999
作者: clifflam    時間: 2020-6-1 02:11

我問過兩間都無得特別處理,佢本身盒外面都有包氣柱,應該安全。
作者: kadon    時間: 2020-6-1 05:45

AOC CU34G2X,TB 做 RMB 1999
shooter12345 發表於 2020-6-1 02:08


個價錢太吸引 香港賣五千幾
卒之買了¥1999 等貨到
作者: orbxat    時間: 2020-6-1 07:24

618..有沒免費運香港?

via HKEPC Reader for Android
作者: 阿谷    時間: 2020-6-1 08:21

回覆 87# orbxat


    官集都無,邊有免運
作者: bbsen    時間: 2020-6-1 11:38

之前有位師兄post咗條Link入面有個review話佢喺黑嘅環境吓有d ghosting同freesync有flickering嘅問題, 用緊嘅師兄們點睇?

兼且JD冇貨, 有問題冇得香港退貨,所以未出手。
作者: Archvictoros    時間: 2020-6-1 12:03

回覆 89# bbsen

我用同面板philips 345m1cr 冇野。
作者: Nazcar    時間: 2020-6-1 12:04

之前有位師兄post咗條Link入面有個review話佢喺黑嘅環境吓有d ghosting同freesync有flickering嘅問題, 用 ...
bbsen 發表於 2020-6-1 11:38



我係3月27時買 RMB 2499,對比我用開LG隻29UC,AOC 呢隻畫質上真係比唔上LG IPS Panel,但以咁既價錢我覺得無投訴囉,Ghosting 係有啲始終VA天生係咁,係無咁順眼,至於Flickering 我自己就換左條DP cable就無試過了

個人覺得如果介意呢啲缺點就攻頂啦,呢隻個價錢我覺得對得住佢質素,但又唔會好超值囉
作者: bbsen    時間: 2020-6-1 12:06

回覆 90# Archvictoros
回覆 91# Nazcar


https://www.displayninja.com/aoc-cu34g2x-review/

師兄都可以睇睇佢點講
作者: Archvictoros    時間: 2020-6-1 12:10

回覆 92# bbsen


    流噶,你問呢度師兄就明,我咩POE,GTA5,Civilization VI等等games都玩過,開左adaptive sync都冇野,得GTA5開DX11 會flicker,降到DX10.1就冇野。其他games全部冇事。  當然,ghosting 系真係有,不過唔嚴重。
作者: bbsen    時間: 2020-6-1 13:04

回覆 93# Archvictoros


求知問題

Ghosting應該係panel 反應嘅問題,flickering會唔會係其他controller問題? 除咗個殼,AOC同philips其他部件會唔會有分別?

暫時心思思程度去到80%。喺大陸買mon我傾向喺jd買, 因為聽其他師兄講可以香港退貨。
作者: Archvictoros    時間: 2020-6-1 13:50

本帖最後由 Archvictoros 於 2020-6-1 14:20 編輯

回覆 94# bbsen


    Flickering 系極少數人打舊game遇到。  AOC同philips規格系一樣,但係,msi個部多左HDR400同量子點,又會貴de。

Source:https://www.displayninja.com/new-monitors/

34” 3440×1440 144Hz 1500R Curved        Now available
AOC CU34G2X
Nixeus NX-EDG34S
Viotek GNV34DBE
Philips 345M1CR
MSI PAG343CQR
作者: 白目2    時間: 2020-6-1 16:34

引唔到手買左隻1999 RMB, 而家等運黎香港
作者: clifflam    時間: 2020-6-1 16:56

回覆 96# 白目2


我都訂左, 你去邊間?  我去左 so called AOC 官方旗艦店.
作者: kobe8877    時間: 2020-6-1 17:19

大家用官集定私集?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kadon    時間: 2020-6-1 20:14

大家用官集定私集?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
kobe8877 發表於 2020-6-1 17:19


我官集就算順豐似乎貴好多
而家出咗貨去到東莞 等到集運倉就官集直送屋企
作者: kadon    時間: 2020-6-1 20:15

回覆  白目2


我都訂左, 你去邊間?  我去左 so called AOC 官方旗艦店.
clifflam 發表於 2020-6-1 16:56


我AOC官方店





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2