Board logo

標題: 香港保養最好邊間? [打印本頁]

作者: chris_au_yeung    時間: 2019-3-1 23:06     標題: 香港保養最好邊間?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nick_yip    時間: 2019-3-2 14:01

試過唔多間
DELL$6K 過左保先壞 唔知
ASUS $1K 第3年先壞 叫左人黎收走 過左1.2星期 換左隻俾我
幾好
BENQ LG 都係過左保先黎壞
作者: TH30    時間: 2019-3-2 22:39

以下提供沒有實用參考價值資訊一則:
十幾年前LCD MON出冇耐價錢唔平果陣
買左隻MIJ既PAN記LC50
保養期內壞左
信興C父拎隻新PANEL上門即場換
我多口問佢隻壞PANEL會唔會返修
佢話會送返日本
作者: pomkon    時間: 2019-3-3 01:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edisonchau    時間: 2019-3-3 21:58

而家用緊Acer ,
以前用AOC ,覺得幾好...
作者: yipyipfung    時間: 2019-3-3 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris_au_yeung    時間: 2019-3-4 00:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pomkon    時間: 2019-3-4 00:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobocar    時間: 2019-3-4 02:27

你不如希望好彩好過...大部份都唔會一換一或可短時間內修理好...

多數都要等一兩星期...咁唔通你可以唔用部腦兩星期 ?..我諗唔多人可以

咪又要買過部..
作者: bobocar    時間: 2019-3-4 02:31

試過唔多間
DELL$6K 過左保先壞 唔知
ASUS $1K 第3年先壞 叫左人黎收走 過左1.2星期 換左隻俾我
幾好
BENQ  ...
nick_yip 發表於 2019-3-2 14:01


用十幾年前比?...十幾年前..我vga咭壞..上asus 都可以一換一

但無左呢支歌仔唱好耐...依家壞乜都好可能要等一頭半個月.
作者: shingzhk    時間: 2019-3-4 03:21

淨係試過Dell, LG
Dell 直接上門一換一
LG 約師傅上門, 現場同你分解隻Mon換有問題parts
作者: tompkyou    時間: 2019-3-4 03:26

你不如希望好彩好過...大部份都唔會一換一或可短時間內修理好...

多數都要等一兩星期...咁唔通你可以唔用 ...
bobocar 發表於 2019-3-4 02:27

Dell 一換一的

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: 1q1q1q    時間: 2019-3-4 07:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aS-91    時間: 2019-3-4 11:02

用過DELL & LG

DELL就無換過野,但朋友一直換左5部,最後退錢

LG電視/螢幕就外判的,最近壞左隻31MU97,但師傅似乎未拆過部機,而且CS & 檢查果個對呢款MON都無咩認識,落完Order維修最後仲話依家D Mon 千幾二千蚊,檢查費連整都可能要幾百至千幾,叫我不如買過部

最後依家換左底板同Power Board,到內置Color profile 偏黃,LG QC認真麻麻
作者: TH30    時間: 2019-3-4 12:55

落完Order維修最後仲話依家D Mon 千幾二千蚊,檢查費連整都可能要幾百至千幾,叫我不如買過部
aS-91 發表於 2019-3-4 11:02 AM


保養期內要收費?
作者: nick_yip    時間: 2019-3-4 13:03

用十幾年前比?...十幾年前..我vga咭壞..上asus 都可以一換一

但無左呢支歌仔唱好耐...依家壞乜都好可能 ...
bobocar 發表於 2019-3-4 02:31



    ASUS 係2018年事 還可以
作者: dan_dan    時間: 2019-3-4 13:23

5年前買咗 samsung 芒 27" 1440p 當時買$8xxx,壞過打電話搵人搬走維修,整完後送上門再睇壞另一度,再叫人搬走整,來來回回整咗4,5次,次次整完都有另一個問題發生,打電話去3* 嘈... 最後整完叫"完美"
作者: aS-91    時間: 2019-3-4 13:46

保養期內要收費?
TH30 發表於 2019-3-4 12:55


過保壞,350檢查+1049零件
作者: TH30    時間: 2019-3-4 13:51

過保壞,350檢查+1049零件
aS-91 發表於 2019-3-4 01:46 PM


過保整真係等於伸條頸出來被人鋸
作者: aS-91    時間: 2019-3-4 13:54

過保整真係等於伸條頸出來被人鋸
TH30 發表於 2019-3-4 13:51


價錢算係咁,檢查費預左比人鋸(上黎睇兩睇插下電就算),零件上過EBAY/TAOBAO都無
千零換底板接受到,如果要幾千我真係買過部算
作者: kenken33    時間: 2019-3-5 11:50

用過好幾部philips、HP、LG同Dell,
Philips 一部都冇壞過但佢d產品色水都係好一般,LG維修最hea,Dell就直接上門一換一(換全新同返修品比你都試過)不過換貨進度幾緩慢下,要不停email /電話推佢update,唔推佢可能成個星期都冇人理你。
作者: llk    時間: 2019-3-6 02:02

換番修野. 如果唔係完美主義, 其實冇問題.
當年跌爛咗部. 打電話, 就上門換咗部新. 宜家仲用緊. ...
1q1q1q 發表於 2019-3-4 07:17


跌爛咗都肯換?
作者: 1q1q1q    時間: 2019-3-6 03:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aS-91    時間: 2019-3-6 10:39

1400, 我就寧願買個部.
1q1q1q 發表於 2019-3-6 03:12


當你個螢幕買左唔夠4年而且索價一萬,1400整返好過當垃圾丟
作者: HL29    時間: 2019-3-9 17:59

so far 未試過螢幕要call保養
作者: feifei22    時間: 2019-3-11 04:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: feifei22    時間: 2019-3-11 04:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winson9998    時間: 2019-3-11 05:44

搭單問下C兄,EIZO 香港行,有無得上門保??
唔該晒先
作者: gn01119056    時間: 2019-3-11 09:15

買mon 一定上淘寶
feifei22 發表於 2019-3-11 04:56



好抵買既款就係既, 要整就煩死, 除非你成日返大陸
作者: 李璨琛    時間: 2019-3-11 11:17

回復 11 #shingzhk

咁正? 係喎,以前都好多人用dell,而家好似冇乜聽

via HKEPC Reader for Android
作者: pomkon    時間: 2019-3-11 11:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HL29    時間: 2019-3-12 12:29

回覆  winson9998


   
今日去咗醫院,佢哋用 EIZO
需要買專業EIZO ?我覺得好浪費 ...
pomkon 發表於 2019-3-11 11:18



    出公數,有咩所謂
作者: zoin0000    時間: 2019-3-15 14:04

本帖最後由 zoin0000 於 2019-3-15 14:06 編輯
搭單問下C兄,EIZO 香港行,有無得上門保??
唔該晒先
winson9998 發表於 2019-3-11 05:44


EIZO香港行=聯強

自己拎去青衣

聯強的保養質素
作者: hksell_    時間: 2019-3-16 14:11

本帖最後由 hksell_ 於 2019-3-16 14:23 編輯

搬了, 測試要去青衣 (買它代理的東西,壞了大剂)

Eizo上門修? 貴到兼不是全部日本製
作者: ~傑哥~    時間: 2019-3-16 15:06

單講保養應該都係DELL最好..最方便簡單快捷
作者: kaxman    時間: 2019-3-18 06:45

我隻 EIZO 一年就壞聯強上門收走差不多兩個星期先送返黎
作者: 水水    時間: 2019-3-18 11:12

回復 shingzhk

咁正? 係喎,以前都好多人用dell,而家好似冇乜聽

via HKEPC Reader for Android ...
李璨琛 發表於 11/3/2019 11:17

大把人用緊,有人試過果款mon七隻色都買哂,都係果句,容易襯衫吖嘛





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2