Board logo

標題: [開箱] 21:9遊戲屏幕 LG34GK950G [打印本頁]

作者: muimui84    時間: 2018-12-21 12:27     標題: 21:9遊戲屏幕 LG34GK950G

自己都有用開16:9 mon黎打PUBG,覺得都夠用既,但係朋友就叫我轉21:9既mon,話個mon寬d睇既野會多d, 番唔到轉頭wor.
開頭諗係咪將左右既畫像拉闊,根本就唔會睇多到野,自從睇完佢果部之後,唔止咁簡單!見就快聖誕同新年就買份禮物獎勵自己,都揀左一輪問埋朋友意見先揀左LG34GK950G.

34’曲mon都唔輕呀,我坐地鐵搬佢返屋企,真係重呀



入門配件都唔多講,都係電源線,火牛,HDMI, Display Port Cable,有一樣野LG幾貼心既就係圖正中間有一舊黑色三角型架,其實係裝係個mon後面俾你收線用,咁就可以沿住條支柱落返去部電腦到,唔會搞到d線亂晒.



俾大家睇下有幾曲,白燈果到係機背燈





後面有唔同既PORT位, 買果時個sales話要開G-sync就記得要用Display port



個支架都幾易砌,基本上合落去就得,螺絲都唔洗上,三兩下就攪掂,係條柱個到會見到兩個凹位,就係頭先所講既三角型架放既位,用黎收線用.





佢個mon底有兩個制,一個係用黎較唔同遊戲畫面用唔同既mode,另一個就係用黎較後面個圈圈既顏色





同大家試下pubg既畫面先,
16:9既話就係咁樣,左同右都會兩條黑邊,個size就同我之前打機一樣


   
一放埋一齊就會即刻睇到(左)16:9同(右)21:9既分別,好明顯個視野係大左,對殺敵都有好大幫助,離遠就已經可以發現到敵人.

有一樣係打開csgo/pubg既朋友都會知道既就係,有某d暗位係好難睇得清,有敵人係入面camp我地都未必會睇到, 之前解決既方法就係將個mon較光d,雖然去到暗位都會睇到敵人,但係平時去到較光既地方就會白色,打得耐都會辛苦,
呢個mon入面有個黑色穩定器可以解決呢件事,開左之後暗位係好明顯睇得清楚左好多,但較光既地方又唔會白晒,留意下練靶場入面既暗位就會見到好明顯的分別.


(左) 未開黑色穩定器
(右) 開左黑色穩定器

另一個常見情況就係屋入面無燈光,但屋外陽光好足既時候,唔係咁易睇到有人係入面,開左黑色穩定器係好明顯咁睇到入面既?,門,牆等等既物件



(左) 未開黑色穩定器
(右) 開左黑色穩定器

另外有一個幾好用既功能,就係佢可以開左個準星係中間,紅色個十字又或者個紅點本身遊戲入面係無架,打開FPS遊戲既朋友就會知道呢個有咩用,
有時會拎狙擊槍既時候係無準星,要開左鏡先有,有左呢個十字線既話就可以輕鬆瞄到敵人,諗落都覺得屈機





用左幾日, 個mon咁大玩FPS真係幾爽,高低,傾角都可以較,
後面個發光圈我自己就因為個背面係黑色,所以有時用緊個陣反射出黎既光都幾靚既,但就未必個個覺得有用啦. 講真呢個mon唔算平,但如果睇返spec又真係幾頂級既,值唔值就見仁見智啦~~
作者: ctkit0727    時間: 2018-12-21 15:05

最近都想買呢隻MON

可唔可以講下邊到入手同幾錢到 ?
作者: atoby    時間: 2018-12-21 15:05

請問這個是不是跟外星人一樣,AW3418DW ?
作者: kilikulu    時間: 2018-12-21 15:23

21:9原來同16:9個分別都唔細,左右睇到嘅景物都多左唔少,諗得過喎
作者: dizzy86    時間: 2018-12-21 16:57

CHING除左個MON大左之外,仲有咩唔同到??
作者: sniperbb    時間: 2018-12-21 17:10

師兄請問幾錢入手?
作者: fftsabc    時間: 2018-12-21 17:11

心郁郁想買美水......
作者: atoby    時間: 2018-12-21 19:45

請問1080ti 夠唔夠力推??
作者: chingchiu169    時間: 2018-12-23 00:52

請問1080ti 夠唔夠力推??
atoby 發表於 2018-12-21 19:45



    有G SYNC..唔低過35FPS就會順
作者: Deadman12    時間: 2018-12-23 11:40

LG系唔系有個software可以分屏顯示?裝咗可唔可以系哩個mon做到PBP功能?我對哩個mon都有興趣,只系PBP功能對我有用,如果做唔到就未必會買哩款
作者: momochan    時間: 2018-12-24 11:54

後面個圓圈得兩隻色??一定要長開呀??
作者: muimui84    時間: 2018-12-28 12:51

最近都想買呢隻MON

可唔可以講下邊到入手同幾錢到 ?
ctkit0727 發表於 2018-12-21 15:05



    灣仔298呀, 128XX
作者: muimui84    時間: 2018-12-28 12:52

請問這個是不是跟外星人一樣,AW3418DW ?
atoby 發表於 2018-12-21 15:05



    其他牌子未用過呀,所以比較唔到
作者: muimui84    時間: 2018-12-28 12:52

CHING除左個MON大左之外,仲有咩唔同到??
dizzy86 發表於 2018-12-21 16:57



    之前打機個陣個畫面間中會有撕裂既情況,而家個畫面順暢左,我諗NVIDIA G-Sync都幫左唔少
作者: muimui84    時間: 2018-12-28 12:52

師兄請問幾錢入手?
sniperbb 發表於 2018-12-21 17:10



    $128XX
作者: muimui84    時間: 2018-12-28 12:53

LG系唔系有個software可以分屏顯示?裝咗可唔可以系哩個mon做到PBP功能?我對哩個mon都有興趣,只系PBP功能對 ...
Deadman12 發表於 2018-12-23 11:40



    你意思係一個MON同一時間可以SHOW到兩部主機既畫面??
我自己得一部主機試唔到,等其他CHING解答
作者: muimui84    時間: 2018-12-28 12:55

後面個圓圈得兩隻色??一定要長開呀??
momochan 發表於 2018-12-24 11:54



    入面都有唔同色俾你揀既,我自己就用開彩虹,
開頭我都以為一定要長開,原來轆左轆右係可以較光暗,長按仲可以熜埋
作者: lai.areon    時間: 2018-12-28 16:04

心郁郁想買美水......
fftsabc 發表於 2018-12-21 17:11



    買水貨,無保養,一有事無得整無得換,我就買返行貨算啦
作者: fftsabc    時間: 2018-12-28 17:44

買水貨,無保養,一有事無得整無得換,我就買返行貨算啦
lai.areon 發表於 2018-12-28 16:04



newegg買有事唔係可以退咩?係麻煩d咁解....
作者: s84292    時間: 2019-1-4 14:42

newegg買有事唔係可以退咩?係麻煩d咁解....
fftsabc 發表於 2018-12-28 17:44


運費退唔曬,一來一回可能要成個月
作者: fftsabc    時間: 2019-1-4 17:15

運費退唔曬,一來一回可能要成個月
s84292 發表於 2019-1-4 14:42



其實宜家買水貨分分鍾好過行貨,係睇好唔好彩......
宜家買行貨有保=冇保,睇番ching d feedback就知
作者: jasontse2001    時間: 2019-1-5 15:00

請問知唔知邊到仲有現貨?謝謝





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2