作者: nighos 時間: 2018-5-9 00:51 標題: 舊款OLED電視幾時會清晒貨?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 究極之普通人 時間: 2018-5-9 07:47
好易燒印,我已經中左招...買水貨玩啦
作者: uKernel 時間: 2018-5-9 07:53
清哂咪等下年三,四月又會清18年d貨。
via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: nighos 時間: 2018-5-9 08:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yelosuga 時間: 2018-5-9 09:02
點中法? 有冇相睇下
作者: Miipp 時間: 2018-5-9 11:33
3萬幾蚊係講緊咩吋數先?
國行 C8P 65" 係講緊 19500 人喎

作者: Miipp 時間: 2018-5-9 16:39
無聊一問.
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058066&k=edc43c55c54f7d4798c5d3bb911f98d6&t=1782153422&sid=17kSquxjciS

作者: nighos 時間: 2018-5-9 22:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi251155 時間: 2018-5-9 22:39
回覆 1# nighos
你賣返啲贈品出去咪折實價囉,萬零蚊鬆啲
作者: Miipp 時間: 2018-5-9 23:12
早個零月前我重等緊 c8p 時問癲貓旗艦店客服,回覆是國行未有計劃出 55c8p
作者: frankiepoon 時間: 2018-5-10 00:30
豐澤減晒贈品咪15xxx
作者: 究極之普通人 時間: 2018-5-10 01:05
唔包
作者: 究極之普通人 時間: 2018-5-10 01:07
123456
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058146&k=ab2bcb9f40d317342d4efb76579613cb&t=1782153422&sid=17kSquxjciS

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058147&k=4ab58867a9eca11ec97ed6014a4c119b&t=1782153422&sid=17kSquxjciS

作者: yelosuga 時間: 2018-5-10 08:54
Sosad

唔似台章
打咩機多?
作者: cloudfly 時間: 2018-5-10 10:31
回覆 13# 究極之普通人
咁嚴重! 用左幾耐?
用緊P記55 oled, 希望無事...但應該係同一panel
作者: frankiepoon 時間: 2018-5-10 14:13
你應該同我一樣睇好多新聞台
https://post76.hk/thread-275833-1-1.html
作者: 大玩偶 時間: 2018-5-10 15:37
好誇張, 部電視應該捱唔到 2 年就掉得 .....
作者: 究極之普通人 時間: 2018-5-10 23:04
1 year
作者: 究極之普通人 時間: 2018-5-10 23:21
HKEPC 可唔可以與時并進
圖片可以大過150KB................
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058341&k=2d564b9b6f61ee7837521569d47c46de&t=1782153422&sid=17kSquxjciS

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058342&k=8848fdeaf61184ef2ea889603cf6213a&t=1782153422&sid=17kSquxjciS

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058343&k=7fb61674e9a537a5e081799ac1069898&t=1782153422&sid=17kSquxjciS

作者: 究極之普通人 時間: 2018-5-10 23:27
只係日日有睇,唔會連續睇幾個鍾
LG OLED跟本未成熟, 觀望JOLED
作者: frankiepoon 時間: 2018-5-11 17:36
日日睇一小時以上已經算多
作者: 3ldk 時間: 2018-5-11 18:08
其實D人幾時先會醒? 有機LED根本唔值依個價
任何科技產品都唔應該出現有機依兩個字
作者: Miipp 時間: 2018-5-11 19:21
笑左....
ching 都係用返會漏光的上世紀偏光 LCD, 然後慢慢等無機 LED 成熟。
至於我呢個有機 LED 用家,用壞一部再買第二部有機或無機 LED (萬萬不是用無機 LED 背光的偏光 LCD), 早買早享受
p.s. 萬億水果公司都已投入有機 LED 懷抱
作者: 3ldk 時間: 2018-5-11 19:54
咪就係笑緊你之嘛
再講, 唔係睇唔明D字嘛? 成句野都係話OLED唔值依個價
作者: Miipp 時間: 2018-5-11 21:04
ching 成日咁笑人咪好唔得閒?
我立志要買架林寶比 ching 笑, 再買十萬蚊尺的豪宅比 ching 再笑

作者: nighos 時間: 2018-5-13 14:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi251155 時間: 2018-5-13 19:55
回覆 23# Miipp
各花入各眼啫師兄,我自己就無後悔過買OLED,best or nothing ma,如果鬆動,下次換部77吋。
作者: trajectory 時間: 2018-5-13 20:34
Bought A1 55" at fortress. 27800 - 3k coupon. The deep blacks and colour are just so solid. Plus I like the design. Main users are my parents who will no doubt burn the news bar of every news channel on the panel but oh wellz... Get a new one when I can't stand it anymore. Just like phones, TVs seems to be a 2 year deal nowdays. It's not so much that it'll be broken in 2 years, it's just that the technology moves on so much that you would definitely want to get a new one.
作者: Ultraman 時間: 2018-5-14 00:15
你地成日話有燒印問題既Plasma電視,我果部唔覺唔覺已經8年,都真係唔覺有印

作者: 大玩偶 時間: 2018-5-14 10:58
回覆 29# Ultraman
你應該無去留意姐 , 我部 Plasma 大量印.....
作者: RCHK 時間: 2018-5-14 12:04
回覆 30# 大玩偶
我部係 Pana P50V10, 唔係長時間睇住同一個電視台唔會有印
作者: 大玩偶 時間: 2018-5-14 14:43
Plasma 會燒印係事實 ...
我左上角係 足球比數 0:0
作者: frankiepoon 時間: 2018-5-14 15:37
我OLED都中左英超綠色底既0:0
作者: 大玩偶 時間: 2018-5-14 15:42
其實玩得 OLED 就要取捨 , 如果燒印嚴重 , 可能1-2年就迫住要換機
但比較過 OLED 黑位同 Sony 9000F 都差天共地
作者: 未熟者 時間: 2018-5-14 16:16
回覆 34# 大玩偶
價位都唔同有咩好比, 即係想用x7500F打x9000F
作者: cloudfly 時間: 2018-5-14 16:19
用緊P記 55EZ950, 畫面真係無得挑剔,日本價唔洗兩萬港紙
我就唔係好想再用番lcd 啦
作者: 大玩偶 時間: 2018-5-14 16:39
回覆 35# 未熟者
9000F 貴過 LG OLED ,
就算 Z9D 都貴過 OLED
作者: fallout8 時間: 2018-5-14 17:04
師兄你應該少來hkepc, 依道睇得上眼既文書機至少都要兩皮幾野

可能我比較保守,我都接受唔到皮幾兩皮野既產品有嘗味日期,重要係得年幾兩年。
作者: Miipp 時間: 2018-5-14 18:22
由 crt, plasma 至 oled 的主動(或被激發)點發光老問題,有咩好爭議?
我的觀察係,好多接受唔到燒印的人似有強迫症,一見到人討論 OLED 就即刻跳出來話有乜乜物物問題,想勸人回頭是岸咁
接受唔到的自然唔會用,接受到的享受完用爛再換新機,大家各選所需
作者: Midas 時間: 2018-5-14 23:11
"接受到的享受完用爛再換新機"
燒印就買過部新機,張部有印賣俾啲貪平嘅。好過做垃圾
作者: yelosuga 時間: 2018-5-14 23:36
本帖最後由 yelosuga 於 2018-5-14 23:49 編輯
假設CRT之後就係OLED,冇出現過LED
燒印重係唔係問題呢?
買機係睇會唔會有印?
畫質係其次
以前部plasma有印都好,平時用真係好少見到
OLED 睇戲黑位可以對住J, 暗畫面通常有印都睇唔到
而且比起crt至少黑位唔覺downgrade左先LED 我唔知有邊方面值得我J ,J冇印?
如果未睇過hd crt走去擁抱lcd/led.... 我唔怪佢
作者: Ultraman 時間: 2018-5-15 23:59
早在CRT年代,d人根本唔理燒唔燒印,用到壞就搵人整,整唔到先換
而家d人有錢左先講[畫汁][燒印]啫
作者: Midas 時間: 2018-5-16 13:21
有要求 有進步
作者: zgmfx12a 時間: 2018-5-16 13:28
回復 36 #cloudfly
用緊EZ1000, 但個firmware 唔係好得
via HKEPC Reader for Android
作者: RCHK 時間: 2018-5-16 15:27
回覆 44# zgmfx12a
師兄可以講下點唔得呢
小弟對 EZ1000 有興趣
作者: cloudfly 時間: 2018-5-16 15:37
無用過其他smart tv,唔係好比較到
同埋我用日版, 好多野都唔識SET
我so far 只係會用電話play youtube 上去, 其餘用途都係直接經hdmi/睇電視
唯一係我插電腦, 唔知點解個SIZE 爭小小, 有D邊位無左
作者: zgmfx12a 時間: 2018-5-16 17:52
回復 45 #RCHK
個firmware 入面d function 例如media player比幾年前嘅AX系列仲差, 同埋d setting會定期reset, 反映左俾信興但幾個月冇回音
via HKEPC Reader for Android
作者: pkaa 時間: 2018-5-16 19:24
回覆 33# frankiepoon
我中左太空黑色低,而家d黑色好黑????
作者: pkaa 時間: 2018-5-16 19:29
回覆 39# Miipp
同意,幾萬一兩年呢到大把米王唔在乎,你人人傻仔時,人地笑緊你窮L 守財勞。 兩個字— 無聊
作者: ricky1992 時間: 2018-5-16 20:03
想買LG OLED55C7P,而家二萬左右,仲有sound bar, 超市coupon,細電視,blue ray機送
新出2018年model賣成3 ...
nighos 發表於 2018-5-9 00:51
上大陸買落尼就平
作者: RCHK 時間: 2018-5-17 08:05
回覆 47# zgmfx12a
Setting 會定期 reset, 你指係咩 setting, TV 自己 menu setting?
作者: zgmfx12a 時間: 2018-5-17 15:27
回復 51 #RCHK
成部tv 嘅setting, 成日prompt 個咩畫質重設嘅message, 可能部機有問題。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: frankiepoon 時間: 2018-5-17 17:38
黑色冇事wor, full black
作者: s84292 時間: 2018-5-18 10:45
回復 RCHK
成部tv 嘅setting, 成日prompt 個咩畫質重設嘅message, 可能部機有問題。。。
via HKEPC Reade ...
zgmfx12a 發表於 2018-5-17 15:27
似係底板有暗病, 存SETTING 粒電壞壞地?
有保都係叫人搞下
作者: zgmfx12a 時間: 2018-5-18 15:58
回復 54 #s84292
睇怕都要, 陳列品仲有4年幾保養
via HKEPC Reader for Android
作者: singsing12345 時間: 2018-5-19 20:38
本帖最後由 singsing12345 於 2018-5-19 20:40 編輯
LG 講明 OLED TV 原廠保用期唔包燒印
咁SONY OLED TV 係咪一樣原廠保用期唔包燒印?
作者: wklie 時間: 2018-5-22 16:41
Try factory reset, especially if you have upgraded its firmware.
I've been using EX750H for two months with no such problem. Never saw that message with my previous V20H (7+ years) and two other Panasonic LCD TV at my parents' home.
作者: zgmfx12a 時間: 2018-5-22 19:37
回復 57 #wklie
我等佢個firmware upgrade 等到2046都未有
via HKEPC Reader for Android


