Board logo

標題: 舊款OLED電視幾時會清晒貨? [打印本頁]

作者: nighos    時間: 2018-5-9 00:51     標題: 舊款OLED電視幾時會清晒貨?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 究極之普通人    時間: 2018-5-9 07:47

好易燒印,我已經中左招...買水貨玩啦
作者: uKernel    時間: 2018-5-9 07:53

清哂咪等下年三,四月又會清18年d貨。

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: nighos    時間: 2018-5-9 08:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yelosuga    時間: 2018-5-9 09:02

好易燒印,我已經中左招...買水貨玩啦
究極之普通人 發表於 2018-5-9 07:47

點中法? 有冇相睇下
作者: Miipp    時間: 2018-5-9 11:33

3萬幾蚊係講緊咩吋數先?

國行 C8P 65" 係講緊 19500 人喎
作者: Miipp    時間: 2018-5-9 16:39

無聊一問.

c8p.png

圖片附件: c8p.png (2018-5-9 16:38, 43.4 KB) / 下載次數 58
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058066&k=edc43c55c54f7d4798c5d3bb911f98d6&t=1782153422&sid=17kSquxjciS


作者: nighos    時間: 2018-5-9 22:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi251155    時間: 2018-5-9 22:39

回覆 1# nighos


你賣返啲贈品出去咪折實價囉,萬零蚊鬆啲
作者: Miipp    時間: 2018-5-9 23:12

淘佬好似無55C8P...
nighos 發表於 2018-5-9 22:28


早個零月前我重等緊 c8p 時問癲貓旗艦店客服,回覆是國行未有計劃出 55c8p
作者: frankiepoon    時間: 2018-5-10 00:30

豐澤減晒贈品咪15xxx
作者: 究極之普通人    時間: 2018-5-10 01:05

下咁保養包唔包?
nighos 發表於 2018-5-9 08:56



    唔包
作者: 究極之普通人    時間: 2018-5-10 01:07

點中法? 有冇相睇下
yelosuga 發表於 2018-5-9 09:02
123456

圖片附件: 28516623_10155151691620811_4019180839620767335_o.jpg (2018-5-10 01:07, 75.67 KB) / 下載次數 49
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058146&k=ab2bcb9f40d317342d4efb76579613cb&t=1782153422&sid=17kSquxjciS



圖片附件: 28660706_10155151690775811_8525445213699516762_n.jpg (2018-5-10 01:07, 32.17 KB) / 下載次數 61
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058147&k=4ab58867a9eca11ec97ed6014a4c119b&t=1782153422&sid=17kSquxjciS


作者: yelosuga    時間: 2018-5-10 08:54

123456
究極之普通人 發表於 2018-5-10 01:07

Sosad
唔似台章
打咩機多?
作者: cloudfly    時間: 2018-5-10 10:31

回覆 13# 究極之普通人


   咁嚴重! 用左幾耐?
用緊P記55 oled, 希望無事...但應該係同一panel
作者: frankiepoon    時間: 2018-5-10 14:13

123456
究極之普通人 發表於 2018-5-10 01:07

你應該同我一樣睇好多新聞台
https://post76.hk/thread-275833-1-1.html
作者: 大玩偶    時間: 2018-5-10 15:37

123456
究極之普通人 發表於 2018-5-10 01:07



    好誇張, 部電視應該捱唔到 2 年就掉得 .....
作者: 究極之普通人    時間: 2018-5-10 23:04

回覆  究極之普通人


   咁嚴重! 用左幾耐?
用緊P記55 oled, 希望無事...但應該係同一panel ...
cloudfly 發表於 2018-5-10 10:31



    1 year
作者: 究極之普通人    時間: 2018-5-10 23:21

HKEPC 可唔可以與時并進
圖片可以大過150KB................

圖片附件: a.jpg (2018-5-10 23:20, 90.39 KB) / 下載次數 47
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058341&k=2d564b9b6f61ee7837521569d47c46de&t=1782153422&sid=17kSquxjciS



圖片附件: b.jpg (2018-5-10 23:20, 102.27 KB) / 下載次數 62
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058342&k=8848fdeaf61184ef2ea889603cf6213a&t=1782153422&sid=17kSquxjciS



圖片附件: c.jpg (2018-5-10 23:20, 94.46 KB) / 下載次數 43
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2058343&k=7fb61674e9a537a5e081799ac1069898&t=1782153422&sid=17kSquxjciS


作者: 究極之普通人    時間: 2018-5-10 23:27

你應該同我一樣睇好多新聞台
frankiepoon 發表於 2018-5-10 14:13



    只係日日有睇,唔會連續睇幾個鍾

LG OLED跟本未成熟,   觀望JOLED
作者: frankiepoon    時間: 2018-5-11 17:36

只係日日有睇,唔會連續睇幾個鍾

LG OLED跟本未成熟,   觀望JOLED
究極之普通人 發表於 2018-5-10 23:27

日日睇一小時以上已經算多
作者: 3ldk    時間: 2018-5-11 18:08

其實D人幾時先會醒? 有機LED根本唔值依個價
任何科技產品都唔應該出現有機依兩個字
作者: Miipp    時間: 2018-5-11 19:21

其實D人幾時先會醒? 有機LED根本唔值依個價
任何科技產品都唔應該出現有機依兩個字 ...
3ldk 發表於 2018-5-11 18:08


笑左....

ching 都係用返會漏光的上世紀偏光 LCD, 然後慢慢等無機 LED 成熟。

至於我呢個有機 LED 用家,用壞一部再買第二部有機或無機 LED (萬萬不是用無機 LED 背光的偏光 LCD), 早買早享受

p.s. 萬億水果公司都已投入有機 LED 懷抱
作者: 3ldk    時間: 2018-5-11 19:54

笑左....

ching 都係用返會漏光的上世紀偏光 LCD, 然後慢慢等無機 LED 成熟。

至於我呢個有機 LED 用家 ...
Miipp 發表於 2018-5-11 19:21



咪就係笑緊你之嘛

再講, 唔係睇唔明D字嘛? 成句野都係話OLED唔值依個價
作者: Miipp    時間: 2018-5-11 21:04

咪就係笑緊你之嘛

再講, 唔係睇唔明D字嘛? 成句野都係話OLED唔值依個價 ...
3ldk 發表於 2018-5-11 19:54


ching 成日咁笑人咪好唔得閒?

我立志要買架林寶比 ching 笑, 再買十萬蚊尺的豪宅比 ching 再笑
作者: nighos    時間: 2018-5-13 14:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi251155    時間: 2018-5-13 19:55

回覆 23# Miipp


    各花入各眼啫師兄,我自己就無後悔過買OLED,best or nothing ma,如果鬆動,下次換部77吋。
作者: trajectory    時間: 2018-5-13 20:34

Bought A1 55" at fortress.  27800 - 3k coupon.  The deep blacks and colour are just so solid.  Plus I like the design. Main users are my parents who will no doubt burn the news bar of every news channel on the panel but oh wellz... Get a new one when I can't stand it anymore.  Just like phones, TVs seems to be a 2 year deal nowdays.  It's not so much that it'll be broken in 2 years, it's just that the technology moves on so much that you would definitely want to get a new one.
作者: Ultraman    時間: 2018-5-14 00:15

你地成日話有燒印問題既Plasma電視,我果部唔覺唔覺已經8年,都真係唔覺有印
作者: 大玩偶    時間: 2018-5-14 10:58

回覆 29# Ultraman


    你應該無去留意姐 , 我部 Plasma 大量印.....
作者: RCHK    時間: 2018-5-14 12:04

回覆 30# 大玩偶
我部係 Pana P50V10, 唔係長時間睇住同一個電視台唔會有印
作者: 大玩偶    時間: 2018-5-14 14:43

回覆  大玩偶
我部係 Pana P50V10, 唔係長時間睇住同一個電視台唔會有印
RCHK 發表於 2018-5-14 12:04



    Plasma 會燒印係事實 ...
我左上角係  足球比數 0:0
作者: frankiepoon    時間: 2018-5-14 15:37

Plasma 會燒印係事實 ...
我左上角係  足球比數 0:0
大玩偶 發表於 2018-5-14 14:43

我OLED都中左英超綠色底既0:0
作者: 大玩偶    時間: 2018-5-14 15:42

其實玩得 OLED 就要取捨 , 如果燒印嚴重 , 可能1-2年就迫住要換機  

但比較過 OLED 黑位同 Sony 9000F 都差天共地
作者: 未熟者    時間: 2018-5-14 16:16

回覆 34# 大玩偶

價位都唔同有咩好比, 即係想用x7500F打x9000F
作者: cloudfly    時間: 2018-5-14 16:19

用緊P記 55EZ950, 畫面真係無得挑剔,日本價唔洗兩萬港紙
我就唔係好想再用番lcd 啦
作者: 大玩偶    時間: 2018-5-14 16:39

回覆 35# 未熟者


    9000F 貴過 LG OLED ,
就算 Z9D 都貴過 OLED
作者: fallout8    時間: 2018-5-14 17:04

其實D人幾時先會醒? 有機LED根本唔值依個價
任何科技產品都唔應該出現有機依兩個字 ...
3ldk 發表於 2018-5-11 18:08


師兄你應該少來hkepc, 依道睇得上眼既文書機至少都要兩皮幾野

可能我比較保守,我都接受唔到皮幾兩皮野既產品有嘗味日期,重要係得年幾兩年。
作者: Miipp    時間: 2018-5-14 18:22

師兄你應該少來hkepc, 依道睇得上眼既文書機至少都要兩皮幾野

可能我比較保守,我都接受唔到皮 ...
fallout8 發表於 2018-5-14 17:04


由 crt, plasma 至 oled 的主動(或被激發)點發光老問題,有咩好爭議?

我的觀察係,好多接受唔到燒印的人似有強迫症,一見到人討論 OLED 就即刻跳出來話有乜乜物物問題,想勸人回頭是岸咁

接受唔到的自然唔會用,接受到的享受完用爛再換新機,大家各選所需
作者: Midas    時間: 2018-5-14 23:11

由 crt, plasma 至 oled 的主動(或被激發)點發光老問題,有咩好爭議?  

我的觀察係,好多接受唔 ...
Miipp 發表於 2018-5-14 18:22



    "接受到的享受完用爛再換新機"

燒印就買過部新機,張部有印賣俾啲貪平嘅。好過做垃圾
作者: yelosuga    時間: 2018-5-14 23:36

本帖最後由 yelosuga 於 2018-5-14 23:49 編輯
由 crt, plasma 至 oled 的主動(或被激發)點發光老問題,有咩好爭議?  

我的觀察係,好多接受唔 ...
Miipp 發表於 2018-5-14 18:22


假設CRT之後就係OLED,冇出現過LED
燒印重係唔係問題呢?
買機係睇會唔會有印?
畫質係其次

以前部plasma有印都好,平時用真係好少見到
OLED 睇戲黑位可以對住J, 暗畫面通常有印都睇唔到  而且比起crt至少黑位唔覺downgrade左先
LED 我唔知有邊方面值得我J ,J冇印?

如果未睇過hd crt走去擁抱lcd/led.... 我唔怪佢
作者: Ultraman    時間: 2018-5-15 23:59

"接受到的享受完用爛再換新機"

燒印就買過部新機,張部有印賣俾啲貪平嘅。好過 ...
Midas 發表於 2018-5-14 23:11

早在CRT年代,d人根本唔理燒唔燒印,用到壞就搵人整,整唔到先換

而家d人有錢左先講[畫汁][燒印]啫
作者: Midas    時間: 2018-5-16 13:21

早在CRT年代,d人根本唔理燒唔燒印,用到壞就搵人整,整唔到先換

而家d人有錢左先講[畫汁][燒印]啫:d ...
Ultraman 發表於 2018-5-15 23:59


有要求 有進步
作者: zgmfx12a    時間: 2018-5-16 13:28

回復 36 #cloudfly

用緊EZ1000, 但個firmware 唔係好得

via HKEPC Reader for Android
作者: RCHK    時間: 2018-5-16 15:27

回覆 44# zgmfx12a
師兄可以講下點唔得呢
小弟對 EZ1000 有興趣
作者: cloudfly    時間: 2018-5-16 15:37

回復 cloudfly

用緊EZ1000, 但個firmware 唔係好得  

via HKEPC Reader for Android
zgmfx12a 發表於 2018-5-16 13:28

無用過其他smart tv,唔係好比較到
同埋我用日版, 好多野都唔識SET
我so far 只係會用電話play youtube 上去, 其餘用途都係直接經hdmi/睇電視
唯一係我插電腦, 唔知點解個SIZE 爭小小, 有D邊位無左
作者: zgmfx12a    時間: 2018-5-16 17:52

回復 45 #RCHK

個firmware 入面d function 例如media player比幾年前嘅AX系列仲差, 同埋d setting會定期reset, 反映左俾信興但幾個月冇回音

via HKEPC Reader for Android
作者: pkaa    時間: 2018-5-16 19:24

回覆 33# frankiepoon


    我中左太空黑色低,而家d黑色好黑????
作者: pkaa    時間: 2018-5-16 19:29

回覆 39# Miipp


    同意,幾萬一兩年呢到大把米王唔在乎,你人人傻仔時,人地笑緊你窮L 守財勞。 兩個字— 無聊
作者: ricky1992    時間: 2018-5-16 20:03

想買LG OLED55C7P,而家二萬左右,仲有sound bar, 超市coupon,細電視,blue ray機送
新出2018年model賣成3 ...
nighos 發表於 2018-5-9 00:51



上大陸買落尼就平
作者: RCHK    時間: 2018-5-17 08:05

回覆 47# zgmfx12a
Setting 會定期 reset, 你指係咩 setting, TV 自己 menu setting?
作者: zgmfx12a    時間: 2018-5-17 15:27

回復 51 #RCHK

成部tv 嘅setting, 成日prompt 個咩畫質重設嘅message, 可能部機有問題。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: frankiepoon    時間: 2018-5-17 17:38

回覆  frankiepoon


    我中左太空黑色低,而家d黑色好黑????
pkaa 發表於 2018-5-16 19:24

黑色冇事wor, full black
作者: s84292    時間: 2018-5-18 10:45

回復 RCHK

成部tv 嘅setting, 成日prompt 個咩畫質重設嘅message, 可能部機有問題。。。

via HKEPC Reade ...
zgmfx12a 發表於 2018-5-17 15:27


似係底板有暗病, 存SETTING 粒電壞壞地?

有保都係叫人搞下
作者: zgmfx12a    時間: 2018-5-18 15:58

回復 54 #s84292

睇怕都要, 陳列品仲有4年幾保養

via HKEPC Reader for Android
作者: singsing12345    時間: 2018-5-19 20:38

本帖最後由 singsing12345 於 2018-5-19 20:40 編輯

LG 講明 OLED TV 原廠保用期唔包燒印

咁SONY OLED TV  係咪一樣原廠保用期唔包燒印?
作者: wklie    時間: 2018-5-22 16:41

回復 RCHK
成部tv 嘅setting, 成日prompt 個咩畫質重設嘅message, 可能部機有問題。。。
zgmfx12a 發表於 2018-5-17 15:27


Try factory reset, especially if you have upgraded its firmware.

I've been using EX750H for two months with no such problem.  Never saw that message with my previous V20H (7+ years) and two other Panasonic LCD TV at my parents' home.
作者: zgmfx12a    時間: 2018-5-22 19:37

回復 57 #wklie

我等佢個firmware upgrade 等到2046都未有

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2