Board logo

標題: [開箱] 咁多人問淘寶有冇事~我就買左6隻.....順X香港冇事.AOC Q3279 [打印本頁]

作者: byebyebye    時間: 2018-4-13 22:41     標題: 咁多人問淘寶有冇事~我就買左6隻.....順X香港冇事.AOC Q3279

本帖最後由 byebyebye 於 2018-4-13 22:47 編輯

咸魚價錢. 2k有野睇. 唔變黑白已經收貨 -_-

阿裡旺旺圖片20180413223103.jpg

阿裡旺旺圖片20180413224652.jpg

阿裡旺旺圖片20180413223426.jpg

阿裡旺旺圖片20180413223442.jpg

圖片附件: 阿裡旺旺圖片20180413223103.jpg (2018-4-13 22:32, 102.62 KB) / 下載次數 44
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2052668&k=ef1fd0ed272093b47a0fd0d21bbeaf35&t=1782612000&sid=2sWHafJBP1



圖片附件: 阿裡旺旺圖片20180413223426.jpg (2018-4-13 22:35, 116.37 KB) / 下載次數 47
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2052671&k=8a82b95caac02a98790894cdc925481a&t=1782612000&sid=2sWHafJBP1



圖片附件: 阿裡旺旺圖片20180413223442.jpg (2018-4-13 22:35, 122.22 KB) / 下載次數 50
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2052672&k=794c3b4be614647f4c6f5be423905d2e&t=1782612000&sid=2sWHafJBP1



圖片附件: 阿裡旺旺圖片20180413224652.jpg (2018-4-13 22:47, 62.52 KB) / 下載次數 43
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2052676&k=d108d3984aee86902c3724084213463a&t=1782612000&sid=2sWHafJBP1


作者: stanleymm    時間: 2018-4-14 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ShayGiven    時間: 2018-4-15 18:47

琴日中X田買$2080
作者: byebyebye    時間: 2018-4-15 23:02

琴日中X田買$2080
ShayGiven 發表於 2018-4-15 18:47

AOC Q3279 中田有得賣?

我連運費 1800一隻左右.
作者: alan216hk    時間: 2018-4-15 23:59

樓主做網吧
作者: byebyebye    時間: 2018-4-16 00:09

樓主做網吧
alan216hk 發表於 2018-4-15 23:59



    係呀..........
作者: devilcat1    時間: 2018-4-16 03:19

呢個視距 緊係上40寸啦 黃金比例黎
作者: TEKKHG    時間: 2018-4-16 07:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gn01119056    時間: 2018-4-16 09:22

差唔多香港買啦,唔好彩壞運返上去都要幾百
TEKKHG 發表於 2018-4-16 07:56



    差10%, 係香港買比較好
作者: chanmingfu    時間: 2018-4-16 10:17

Mon usually last for a long time. so still a good buy.
作者: crackong    時間: 2018-4-16 10:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: byebyebye    時間: 2018-4-16 17:07

樓上網吧...有成十幾年冇去過了, 好懷念
crackong 發表於 2018-4-16 10:25


我做左18年了 @@....
作者: rizla8    時間: 2018-4-16 18:30

而家多唔多人去網吧
作者: byebyebye    時間: 2018-4-16 18:36

而家多唔多人去網吧
rizla8 發表於 2018-4-16 18:30


一DD鋪....有D多人. 有D少人
作者: hk250704    時間: 2018-4-16 19:02

前年(16年)買隻Q3277VQE係屋企用, 用到而家都幾好.
早幾日再買隻Q240VXQ放係公司用,都係SF直送, 唔要禮物平多幾十.
ΔE<3 同ΔE<2真係有分別





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2