作者: kinlingbb 時間: 2015-11-20 14:23 標題: LETV強國版 X55白老鼠
本帖最後由 kinlingbb 於 2015-11-20 14:29 編輯
2年前開始用第一代50吋S50,2年來冇咩病冇痛,2手放埋出去都放到$1550.....保值能力好過一部G2 android手機.入正題見X55又4K,又55"手痕入手,本來官方下單人仔3688+200運費,等了15日還不出貨,找客服基本冇用結果退款了事,去taobao開始有現貨,X55送40月VIP,bluetooth手掣,現貨即發都係人仔40xx,運港人仔180上門.2話不說入手.
收貨好在一切正常,冇咩漏光,死點等等.輪播本來睇唔到所有球類直播,但誤打誤撞set左少少野就可睇哂所有足球直播,太happy了
(唔好問taobao link,怎樣set直播) 因不想好似賣廣告,我也不是綱絡專家所以唔會教大家點set野,教左好快又會比人block所以不方便公開.
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842897&k=8c346dc86a52e33f6d900ef513888b68&t=1782144291&sid=38cfkcozrf

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842898&k=9ce5d7b91fd22ed16c03a8dfb45a94bd&t=1782144291&sid=38cfkcozrf

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842899&k=1b52b785cfc1f9323b34dd4cc145ff3f&t=1782144291&sid=38cfkcozrf

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842903&k=b876249b48a349d1e6a7defd71e136e8&t=1782144291&sid=38cfkcozrf

作者: takuro1103 時間: 2015-11-20 14:27
我想問里D電視係唔係要加機頂盒先收到高清台嫁? 定係佢都係內置高清? THX!
作者: kinlingbb 時間: 2015-11-20 14:28
內置
回覆 2# takuro1103
作者: inori 時間: 2015-11-20 14:59
強國版 menu / 節目表 / subtitle有冇繁中? 唔想見到殘體
其實x55同x55 pro有咩分別除左多1GB RAM?
作者: kevin169 時間: 2015-11-20 15:12
大陸電視係可以收到香港台,所以唔洗擔心.
不過繁體 menu / 節目表 / subtitle,
心態上當呢D沒有會好D,有係BONUS.
現時買大陸電視係黃道.
作者: 200801 時間: 2015-11-20 15:18
x55 pro有3D
作者: kevin169 時間: 2015-11-20 15:25
睇A片會唔會爽D???
作者: kinlingbb 時間: 2015-11-20 15:33
放心有全繁,和冇開機廣告
回覆 4# inori
作者: kinlingbb 時間: 2015-11-20 15:35
3D兩年冇坐定定睇過2套片,有等於冇,所唔慳返D錢平買平用好過.
回覆 6# 200801
作者: 200801 時間: 2015-11-20 15:35
睇波應該幾立體,你話系唔系

作者: kevin169 時間: 2015-11-20 15:37
4.5K左右有部55+40個月VIP,價錢比香港D電視機平好多.
作者: frankiepoon 時間: 2015-11-20 15:49
平過我上年買X50 Air好多
作者: eec 時間: 2015-11-20 17:58
回覆 1# kinlingbb
睇足球有無殘影?
作者: chanmingfu 時間: 2015-11-20 18:34
if you plug in a laptop computer or desktop via HDMI, what resolutions are available.
作者: birdycarryme 時間: 2015-11-20 18:36
你就好 送40個月月費
作者: TRIPS_HK 時間: 2015-11-20 19:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: etet 時間: 2015-11-20 21:49
有無死光點? 早幾個月買左部小蟻電視2..連喇叭都要5千2, 你夠曬抵:)
作者: cyleung19 時間: 2015-11-20 21:52
呢部野最正係佢既腳位設計到逼你要掛牆咁滯!!!
作者: cyleung19 時間: 2015-11-20 21:53
回覆 17# etet
一分錢一分貨,你聽過鑊視既內置喇叭就更有領會!!
作者: birdycarryme 時間: 2015-11-20 22:00
知道點睇波了.....
作者: koyyeung 時間: 2015-11-20 22:06
如果當mon都抵玩啦
作者: devilcat1 時間: 2015-11-20 22:41
洗唔洗咁清........
作者: etet 時間: 2015-11-21 00:41
回覆 19# cyleung19
咁其實我個小蟻電視又真係相比大牌唔差的..除左要裝d電視app到而家我都仲覺好好用, 我都係因大牌垃圾保養同品質迫落黎買次等牌...大陸樂視比香港買得過只要你有方法睇佢d片源。(除非上面自封)
作者: cyleung19 時間: 2015-11-21 01:27
回覆 23# etet
我都用左米2成套快一年拿,到而家我都推薦俾人買!!
作者: joe178 時間: 2015-11-21 03:13
師兄講左最重要果樣
,好抵作者: abc6000 時間: 2015-11-21 09:39
我等緊佢岀65吋
作者: kimball 時間: 2015-11-21 11:44
師兄請問部樂視X55 經hdmi 接駁電腦輸出4K,有無"移位"問題?能唔能夠好似普通Mon咁輸出到1:1 畫面?求解
作者: 123BOBO 時間: 2015-11-21 14:35
好正喎
作者: 大布丁 時間: 2015-11-21 16:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rebmup 時間: 2015-11-21 16:43
可唔可以錄電視節目?是不是ts file? 可以在電視播放嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: rebmup 時間: 2015-11-21 18:48
睇明珠台有冇英文字幕?
via HKEPC Reader for Android
作者: wa1537 時間: 2015-11-21 21:59
好似幾ok喎!
作者: YIP2003A 時間: 2015-11-23 17:18
抵玩過港行
有40個月送
作者: hkbaby 時間: 2015-11-23 18:19
本帖最後由 hkbaby 於 2015-11-23 18:22 編輯
冇直播...
英超直播只能在PC端和移动端观看
作者: superrich 時間: 2015-11-23 20:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankiepoon 時間: 2015-11-24 14:50
本帖最後由 frankiepoon 於 2015-11-25 10:30 編輯
今年超級電視都有, 綜合台更加唔限IP, 流暢播放
作者: ar1hk 時間: 2015-11-24 16:24
呢部梗係抵玩, 不過應該有裝監控晶片

作者: 女兒紅 時間: 2015-11-24 21:44
想問有無打木架 ??\
問左間 佢話唔駛 ??
安全嗎 ??
作者: kinlingbb 時間: 2015-11-25 09:33
我今次上次都冇打木架.
回覆 38# 女兒紅
作者: kinlingbb 時間: 2015-11-25 09:35
比港版多野睇
回覆 33# YIP2003A
作者: kinlingbb 時間: 2015-11-25 09:37
no經集運,因他們是官方門市,一定唔發HK
回覆 29# 大布丁
作者: kinlingbb 時間: 2015-11-25 09:39
師兄2015年啦,LCD還會有殘影?
回覆 13# eec
作者: kinlingbb 時間: 2015-11-25 09:40
係喇叭係弱D
回覆 19# cyleung19
作者: kinlingbb 時間: 2015-11-25 09:41
我冇駁PC唔知
回覆 27# kimball
作者: 132003hk 時間: 2015-11-25 15:46
回覆 10# 200801
3D波
作者: fatlo 時間: 2015-11-25 18:46
知唔知input lag有幾多,邊度有demo機睇?
作者: angelcagemax 時間: 2015-12-1 19:12
有x55港行未 剩機價5799 有保養喔
via HKEPC Reader for Android
作者: cesarking 時間: 2015-12-2 10:34
近年強國的電視真心唔錯,多野睇,又平又清。比起大牌子的性價比真係超高
作者: frankiepoon 時間: 2015-12-2 10:42
早少少出55"我就換左啦, 而家都係換大牌

