標題: [操作疑難] 出了 dell u2715h, 冇法顯示訊號 [打印本頁]
作者: catoma 時間: 2015-6-26 17:36 標題: 出了 dell u2715h, 冇法顯示訊號
本帖最後由 catoma 於 2015-6-26 22:34 編輯
小弟前天出了u2715h, 小弟電腦都有7 年以上,用緊geforce gt9600,有2個dvi 輸出口,其中一頭可以加hhdmi轉換頭輸出hdmi, 當我利用hdmi 輸出直駁新mon 時,就收唔到訊號,而我先駁入 5.1 amp 再用hdmi 輸入新mon, 就出到劃面訊號,有冇朋友幫手解答下經amp 入就收到,直接駁就收唔到訊號呢?
作者: minazuki 時間: 2015-6-26 17:55
係咪HDCP問題
作者: catoma 時間: 2015-6-26 20:09
回覆 2# minazuki
乜野叫hdcp ?
電腦白痴
作者: fkjohnny 時間: 2015-6-26 23:48
mon都有hdcp?
作者: rudi 時間: 2015-6-27 04:01
MON係有hdcp,睇BD用
但同樓主問題冇關係...
作者: catoma 時間: 2015-6-27 09:05
師兄門,會否需先安裝9600 區動程式先detect 到呢?因為之前鏟過機,冇裝返
作者: saya33 時間: 2015-6-27 09:13
有機會!
作者: ckw1 時間: 2015-6-27 09:20
回覆 6# catoma
先download最新driver,安裝後試下得唔得
http://www.geforce.com.tw/drivers/results/82584
作者: catoma 時間: 2015-6-27 23:48
now ok la!
真係要更新DRIVERS 先收到訊號,
但另一問題出現, 有個BULE RAY DISC DRIVE, 當PLAY BD 時侯, 因HDCP關係而無法讀取,有方法解決嗎??

