作者: kevin169 時間: 2014-12-24 07:58 標題: 東莞行商場睇電視遊記
本帖最後由 kevin169 於 2014-12-24 09:10 編輯
相片 我是偷偷拍攝的.故不太多.
有興趣,自己上去參觀一下.
去了四間大店
時尚電器,順電,蘇寧,國美.
排名由好到差(由左至右).
原因:價錢,展示效果,環境,電視展示數目,開機數目(有機放出來,但不著機)
已開機數目
時尚電器約95%,順電約98%,蘇寧,國美約70~80%
以上因素都受地方影響,只作參考.
32吋 1366x768,約1.4K~1.8K.
39~42 約2.2K~2..8K.
46~49 約3K~4K.
50~60吋 5~6K,
國產牌子好多都有埋安卓系統.
第一間去左東莞東城中路店"時尚電器"
每一個牌子都有佢既show room,仲有椅坐,U字型.
空間約有香港一個大廳或國內房間那麼大.
LG最新4K及OLED
東莞順電
3x吋
40~70吋,
睇岩左呢隻
SAMSUNG 最新孤形.
國美及蘇寧沒影到
蘇寧有PINOEER電視賣.
P.S呢4間店仲有個HI-FI室俾人買HI-FI(座地式).
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747736&k=04fbb6e6a99453dea2eb8b9e50ca417b&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747737&k=ec7c255f216a5b6087cb21607ac86c3d&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747738&k=75f1d3780cca66f537c951649e6840b2&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747739&k=1adc5f6f7eadf0bebbedd288ff34e81c&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747740&k=de215714475bae8ade6eed97708c39d8&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747743&k=7ef07bb951a104e2c93932af438a81f7&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747744&k=f1bbcf33601ac2a5362f112621ec855c&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747745&k=656897faaaa7d70ea94b8bc49317bf5a&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747746&k=cd78a0a2abf3aa3e859818f034eb836d&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747747&k=e1888b572d7c3b8581efdab9cd80896b&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747748&k=63394c8d64367f6d43c686cb4efccc4f&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747749&k=47bbd8ff76962a934811cea3cee67e8c&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747751&k=06ad725b18accef0135c4e1203a3ab10&t=1782184075&sid=38cg3JCIZv

作者: kevin169 時間: 2014-12-24 07:58
本帖最後由 kevin169 於 2014-12-24 08:12 編輯
網上店
順電
http://www.sundan.com/
蘇寧易購
http://www.suning.com/
國美在線
http://www.gome.com.cn/
-----------------------------------------
東莞市時尚電器有限公司(非網店)(唔知點解上唔到)
http://www.ssdq.com/
作者: kevin169 時間: 2014-12-24 08:06
本帖最後由 kevin169 於 2014-12-24 12:18 編輯
----------------------------------------問題集----------------------------------------
Q:大陸d 電視收唔收到香港高清台?
A:香港地面數碼廣播就係用國產制式,咁你話呢
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D3&page=3
----------------------------------------維修保用篇------------------------------------
帶國內電視到香港,因是水貨,是沒有保用的.
如要行整,又收檢查費,又收零件費.不太化算.
咁壞左,又點算呢?
1.未過保,可考慮拿上大陸整.但拿上大陸會當入境,要打稅.
網上有人話保留張購貨發票,當維修機,就可以免稅.
大陸購貨發票不等於收據
2.過左保或不能拿去整
基本上,大牌子熱門型號,上淘寶訂零件出來換左佢就OK.
淘寶D零件,好多時由壞機拆出來轉手賣.所以買番一樣型號就OK.
當然都有可能,買唔到零件也不出奇.
電視機,基本上由幾舊零件組成.
PANEL,主機,火牛,影像板(名真係唔係太熟,希望有師吧指教一下)
壞PANEL,換過部,實際好多,電視機依家咁平.
主機,火牛,影像板 呢3樣通常幾十至幾百有交易,好少過千,過千都唔好整啦.
作者: kong1234 時間: 2014-12-24 08:36
ching 係大陸住?
作者: kevin169 時間: 2014-12-24 09:22
不是,咁岩返去辦事,行下影下學下野.
作者: deschau 時間: 2014-12-24 09:31
4k 真係又平又靓
作者: billyck2 時間: 2014-12-24 12:03
想問下大陸制式同香港制式係咪一樣架,係大陸搬架野返黎怕制式唔岩就唔知講咩好
PS:以前好似有分PAL-I\PAL-D,而家數碼制式就冇咩留意
作者: kevin169 時間: 2014-12-24 12:16
有師兄答左.
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D3&page=3
作者: billyck2 時間: 2014-12-24 12:24
原來如此...睇黎制定香港用咩制式果個都幾愛國...
作者: ayogg 時間: 2014-12-24 12:26
大陸購貨發票不等於收據?
者係點
作者: kevin169 時間: 2014-12-24 12:47
發票=invoice
收據=receipt
發票 (Invoice)
通常公司買貨, 賣貨者都會出返張Invoice俾買貨的公司; 列明每樣貨品的價錢, 以及訂貨數量等, 到之後有咩事, 都係根據返呢張Invoice同對方傾
收據 (Receipt)
並唔係正式的, 只係証明你俾左幾多錢, 對方收到你幾多錢等
例如: A公司收到B公司五張Invoice, A公司就一次過找晒五張Invoice的錢(eg.$50,000), 咁B公司收到錢後就會開返一張Receipt俾A公司, 証明佢地已經收到A公司的$50,000
同樣地, A公司收到B公司五張Invoice, 原本應該找$50,000, 但可能唔夠錢一次過俾晒, 就找住某三張Invoice的數先(eg.$30,000), 咁B公司收到錢之後就會send返張Receipt俾A公司, 証明只係收到$30,000
發票VS收據 分別.
https://hk.knowledge.yahoo.com/q ... n?qid=7007022700411
作者: jimmychan 時間: 2014-12-24 12:53
以上公司送貨到香港嗎?
作者: evec 時間: 2014-12-24 19:45
大陸發票係唔同收據,簡單來講大陸係無收據,收據其實係唔正式,隨便一間公司都可以開比你,但可以唔受承認。
大陸發票係有特定式樣,有機印發票,有定額發票,而家仲有電子網絡發票,簡單來講係一張己打稅證據,大陸其實只會承認此等發票,就算諸如搭車二蚊雞,都係由政府認可的己打稅/免稅發票,只有此等發票才有法律效力,而你第二時拿翻D件野上去大陸,可以以此證明己打過稅,免除再打稅問題。
一般買高價電器,係有機印發票,而家大陸超市好多都係即印發票,係有稅局印。
http://dzswj.szds.gov.cn/dzswj/fpzwxx.do?method=toZwxx
你唔要發票,就即係唔打稅,可以平D,但係有風險,貨物落香港深圳海關都可以CHECK來源,佢可以以來源不明貨物唔比你件貨落香港,就算有單但無國家稅局發票都可以唔比你落(須然一般機會很低),而香港海關要查,其實係唔理你係發票定收據,只要求有單便行。
所以發票同收據係香港同大陸係定義唔同。
係香港收據係有法律效力,大陸係未必。
大陸大間的連鎖店,標價係連發票價,細間的小店,標的好多時唔包發票價。
作者: qqbaby 時間: 2014-12-24 19:58
都好多野WO..
作者: overlight 時間: 2014-12-26 12:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msms0117 時間: 2014-12-29 19:42
作者: feifei22 時間: 2014-12-30 15:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: codyyim 時間: 2015-1-2 20:47
d相可以一個人都冇
作者: kenlll 時間: 2015-1-2 23:23
如果唔係保養麻煩,係大陸買都幾抵
(Sent from HKEPC iPhone app)


