作者: CHK 時間: 2014-8-18 18:07 標題: 求40吋電視介紹
本帖最後由 CHK 於 2014-8-18 19:45 編輯
邊部CP值高
都係睇電視打機或電腦輸出
係鋪頭見到有部Panasonic TH-L39EM6H
價錢好似幾平
但39吋好似好少廠出有點怪怪的
作者: Francisflip 時間: 2014-8-18 19:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: phoenic 時間: 2014-8-18 19:59
請問ching部機幾錢?
作者: CHK 時間: 2014-8-19 23:19
Panasonic TH-L39EM6H??
作者: CHK 時間: 2014-8-20 00:19
買邊個牌子好?
作者: jasonng314 時間: 2014-8-20 00:29
個人認為電視一定係LG SAMSUNG
作者: eric196511 時間: 2014-8-20 07:03
點個人認為你話 LG SAMSUMG 一定好呢?
我都係做過專業影音技術工作比較好了解電視嘅野
所以最靚電視畫質我就見過你見過未?
係業界用最多呢幾隻牌子sony panasonic jvc nec 但無韓國份
日本接近真實畫質標準同韓國味精標準都有分別
個人喜歡還喜歡唔好話一定好
真正好野唔係好多人明白
作者: KinChungE 時間: 2014-8-20 07:21
個人認為電視要畫質或售後服務都唔會揀LG/Samsung
作者: worldcat 時間: 2014-8-20 12:13
樂視 s40air

作者: felixcph 時間: 2014-8-20 12:17
同求
作者: CHK 時間: 2014-8-20 15:11
本帖最後由 CHK 於 2014-8-20 15:40 編輯
1) 想問問panasonic同sony依兩部大家會選擇邊部? (sony 好似多幾個I/O同花巧野)
2) 畫面方面各有甚麼優點?
3) 保養方面SONY又要加1240有多2+1年 http://www.sony.com.hk/premiumservices/ 如果係其他鋪頭買完再EXTEND有冇得discount?
http://www.sony.com.hk/products/ ... ;modelCode=18624200
https://www.panasonic.hk/chinese ... dtv/th-42a410h.aspx
作者: bee0170 時間: 2014-8-20 16:07
當然sharp 既panel最好啦
睇電視最緊要都係睇panel ja
作者: KinChungE 時間: 2014-8-20 16:10
除panel外, 影像處理都極之重要
另外, Sharp只得最高階系列用自家panel, 其他都係買人panel, 甚至成部TV係大陸貼牌
作者: KinChungE 時間: 2014-8-20 16:11
表面上sony要加錢先有5年保, 好似貴左
實際上sony tv機價平左, 加完錢買多3年保都仲平過panasonic
作者: manlung803 時間: 2014-8-20 16:12
咁LED最靚電視畫質係邊部
作者: KinChungE 時間: 2014-8-20 16:18
你指真LED電視定LED backlight LCD TV先

作者: manlung803 時間: 2014-8-20 16:20
緊係LED backlight
作者: KinChungE 時間: 2014-8-20 16:22
咁好難講
色最靚果堆Panel就得Full HD
4k即使最top果D都冇咁靚
好難揀
作者: manlung803 時間: 2014-8-20 16:27
其實我係想睇下佢點答
上次佢話佢舅父係專業品牌影音維修經理
今次佢話佢做過專業影音技術工作
仲有佢係Sharp忠實fans,但今次竟然無提Sharp
作者: KinChungE 時間: 2014-8-20 16:28
咁我退下先
作者: bee0170 時間: 2014-8-20 16:43
其實你會唔會有d矛盾左小小, 40吋得lx同le
都係日製panel, 其他under 37以下我唔感包
但係至少合乎樓主要求
第二樣野係影像處理我唔覺比sony要差, 起碼都咁高咁大, sharp 自家4原色panel sony無, 各有長短
唔該唔好老點人, 比多個品牌比樓主考慮
作者: KinChungE 時間: 2014-8-20 16:49
咁39"果部呢
作者: manlung803 時間: 2014-8-20 17:31
40吋邊有4原色panel
另外你所謂既日製panel,係2014年既今日可以有好多演繹
我唔認為係"真日本panel
點睇都似塊玻璃panel係奇美,驅動係sharp,日本組裝
最後就出左日製sharp原裝panel
當然呢d我只係睇番間公司既新聞猜測
其中一個好大既問題係sharp幾乎唔點見有專業既評測(唔通外國無sharp賣?? 真係唔知)
SONY唔係話一定好,起碼由上年開始切切實實下放左X-Reality PRO
而EPC呢到既人又偏向討論細SIZE TV
大家都唔係咩靚PANEL既情況下X-Reality PRO既優勢就出左黎
至於其他品牌,有幾間都係用IPS
係而家d電影咁多夜景戲,仲有對比度問題,IPS用黎睇戲的確係差
而重點係佢地都係用LG IPS
LS IPS本身就唔係咩好野
作者: bee0170 時間: 2014-8-20 17:44
LC-40LX830H
作者: manlung803 時間: 2014-8-20 17:46
而家仲有全新現貨咩?
作者: bee0170 時間: 2014-8-20 17:48
唔好意思, 我講錯39"都唔係
同樓主講明要40"
作者: Francisflip 時間: 2014-8-20 18:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CHK 時間: 2014-8-20 19:13
其實我都想知道下Panasonic TH-L39EM6H
依部係咩原因特價
$3XXX
作者: CHK 時間: 2014-8-20 19:57
40-45吋
3年SONY要加$1650=.=
作者: KinChungE 時間: 2014-8-20 19:58
39"乜牌子既TV都係強國垃圾panel, 畫質有少少要求都唔好諗佢
你小心留意下, 任何牌子都係39"特別平
作者: CHK 時間: 2014-8-21 10:55
點解價錢差咁遠?
功能同畫質上有咩勁左?
https://www.panasonic.hk/chinese ... dtv/th-42a410h.aspx
https://www.panasonic.hk/chinese ... tv/th-42as630h.aspx
作者: manlung803 時間: 2014-8-21 14:05
呢樣係PAN記其中一樣非常差既地方,個官網資料真係簡陋到....
睇番佢既介紹
http://www.panasonic.hk/chinese/ ... aunches-new-tv.aspx
AS630H應該係多左智能電視同聲控功能
不過如果你想肯定d最好打去PAN記客服問下
電話: 2833 0955
作者: tchchl 時間: 2014-8-21 23:02
客服都好差,成日都重覆你聼唔到我講?我咪講咗囖!
致命傷是平款只有2個HDMI, 貴的也只有3個,42"哦!
作者: KinChungE 時間: 2014-8-22 00:24
呢樣真, 就算LG/Samsung既spec都詳細過Panasonic多多聲

