Board logo

標題: 28寸MON 唔使2 千蚊........ [打印本頁]

作者: Ricky_ston    時間: 2014-6-15 22:22     標題: 28寸MON 唔使2 千蚊........

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ricky_ston    時間: 2014-6-15 22:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killuer_edwin    時間: 2014-6-15 22:30

咁唔買
作者: Mathk    時間: 2014-6-15 22:41

家下37"電視都係2000蚊,28吋mon又點會值錢。
作者: ivan_lo    時間: 2014-6-16 00:04

回覆 4# Mathk


    O really?
作者: Ricky_ston    時間: 2014-6-16 00:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 110120160    時間: 2014-6-16 15:47

上次系黃金8仔 24寸LED $400
作者: paladinwa    時間: 2014-6-16 23:00

回覆 4# Mathk


    有冇source? or link? if really below $2K 37" I dog rush la
作者: kugcsq    時間: 2014-6-18 12:40

點解D MON 平得咁交關
作者: Satomi    時間: 2014-6-18 18:15

咁真係平過27"啲機, 仲有DP頭, 似乎幾吸引





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2