Board logo

標題: 買咗Panasonic 32吋 TH-L32E6H (加上網&連線睇片)(掛牆架安裝) [打印本頁]

作者: alexyiu    時間: 2014-4-5 09:39     標題: 買咗Panasonic 32吋 TH-L32E6H (加上網&連線睇片)(掛牆架安裝)

本帖最後由 alexyiu 於 2014-4-14 16:09 編輯

揀呢部唔揀Sony好簡單,貪佢5年保養+有錄影,呢兩樣野都起碼值$500
呢隻係2013年Model, 2014年Pan記32吋冇全高清,買入價$35XX

上網&連線睇片(DLNA) #2
掛牆架安裝#55



















作者: alexyiu    時間: 2014-4-5 09:39

本帖最後由 alexyiu 於 2014-4-15 20:48 編輯

先講下個WiFi,本來放TV個位置接收麻麻,搞咗好耐都係睇唔到NAS(DLNA)嘅片
把幾火搬部TV去Router隔離試


終於經WiFi睇到片,但出唔到srt字幕(經USB出到srt),睇720p 流暢,但睇1080p會疾疾下 (MKV,Length 2hr23min, Size9.82GB)


順便搬出廳同部幾年前嘅Panasonic 46V20H Plasma 開片比較 (經LAN睇片1080p冇問題)


正面睇都OK


側邊睇明顯偏色


TV內置的APPS


Web Browser,試過開MYTV但冇Flash睇唔到片


如果Iphone 或 Android 手機(用WiFi) 同TV 同一network可裝Apps做remote控制








另外內置的Youtube Apps亦可用PC或手機Search之後在TV播片,非常方便

總結:畫質中上(唔熟,費事獻醜),功能強大,可用手機控制快捷方便(尤其是寫字)
不過WiFi收爆睇1080P都會疾令人失望,出唔到SRT字幕係DLNA嘅問題,唔關部機事
不過$35xx,全高清+5年保+可錄影,都幾抵玩
作者: 問題大2011    時間: 2014-4-5 09:44

等睇試用報告
作者: kkchuang    時間: 2014-4-5 10:00


我都係諗住揀呢部/sony 32W700B,等睇review ...
作者: Summer    時間: 2014-4-5 10:06

where buy???
作者: 亞路    時間: 2014-4-5 10:20

機後D線位全部向後,最唔鍾意呢點
唔用L插既話,背面要留返好多位黎插線
作者: ynotsmile    時間: 2014-4-5 10:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexyiu    時間: 2014-4-5 11:02

回復 5# Summer

Price.com
作者: alexyiu    時間: 2014-4-5 11:48

回復 7# ynotsmile

HDMI IN 1920X1080
作者: 9men    時間: 2014-4-5 12:19

呢部都係好野, 只係擔心框底塊透明膠會黃
作者: ricky1992    時間: 2014-4-5 16:03

我都係諗住揀呢部/sony 32W700B,等睇review ...
kkchuang 發表於 2014-4-5 10:00



自己最後揀sony
貪佢show到超黑
作者: 問題大2011    時間: 2014-4-7 09:41

側邊睇明顯偏色.......失望
作者: c2600264    時間: 2014-4-7 22:09

師兄住屯門?
作者: pakchi70    時間: 2014-4-7 22:14

mytv無flash睇唔到?我屋企部P55VT60睇到喎...
真係次級就cut功能....
作者: hkeric    時間: 2014-4-7 22:32

2013年PAN記 E6H 系,係support到唔同coding野srt字幕(一定要完全同條片同名),經usb同dlna都一樣得。
multi channel sound都support。
作者: alexyiu    時間: 2014-4-8 10:56

本帖最後由 alexyiu 於 2014-4-15 21:03 編輯

回復 15# hkeric

試過MKV 同 SRT 個filename 一樣都係睇唔到字幕,有冇人睇到教下我

update: 經USB出到字幕,個srt要係UTF-8 encoding
作者: hkeric    時間: 2014-4-8 13:22

回復 16# alexyiu

因為佢唔會自動載入外掛字幕,你要用遙控按Option揀番字幕(十字制左下角),之後下面仲會有coding畀你揀添。
作者: alexyiu    時間: 2014-4-8 14:27

我試過呀,都係認唔到SRT
只出到某D MKV Embed 咗嘅字幕

我update咗firmware,唔知會唔會update完睇唔到

作者: 魔鬼魚    時間: 2014-4-8 14:47

42吋e6


上網都係初初買過完癮就無掂過
作者: hkeric    時間: 2014-4-8 16:21

回復 19# 魔鬼魚

用web browser上網真係未用過。。。亦都唔會用>_<

Youtube App 返而有d用,可以同手機youtube同步!

用得最多係經 DLNA 係 NAS 攞戲睇 ^_^v
作者: gserli    時間: 2014-4-8 21:13

恭喜ching有新野玩
我一直覺得呢部機真係好靚, 無論畫質定外觀
作者: 372366    時間: 2014-4-8 22:09

我都買左部 pan 記, TH-L47ET60H. 後日送貨!熱切期代中.....
作者: mm4boy    時間: 2014-4-9 18:40

我之前都買左32E6H,貪5年保
整左wifi上網同試過USB手指播片,MKV播唔到外掛字幕,都無試其他了
岩岩試下用DLNA,不過 用Windows Media Player ,加左影片、圖片到媒體櫃,都顯示無影片?  有無chings 知咩問題?
thx
作者: hkeric    時間: 2014-4-9 19:01

本帖最後由 hkeric 於 2014-4-9 19:06 編輯

我係42E6H,掛srt字幕正常,經DLNA係NAS睇片,行WIFI 1080p都播到好正常wo。
經DLNA仲可聽歌睇相,試過都ok
作者: 進滕光    時間: 2014-4-10 12:05

搭單求入P記工程模式方法。
作者: mrrchoi    時間: 2014-4-10 12:50

呢部唔錯 係外形唔係我杯茶
作者: hkeric    時間: 2014-4-10 14:37

搭單求入P記工程模式方法。
進滕光 發表於 2014-4-10 12:05

呢到幫到你:
http://lmgtfy.com/?q=P記+工程模式#
作者: 進滕光    時間: 2014-4-10 14:45

本帖最後由 進滕光 於 2014-4-10 16:23 編輯

回復 27# hkeric


謝謝師兄!

剛試左。我有部一一年六月購入既一零年中款42吋D25H陳列機,還好至今共用左8211小時及開機2922次,似乎仲有排用同仲有兩年多保。

另一部,一二年九月購入既一一年款37吋DT30H陳列機,至今共用左5685小時及開機856次,仲有約三年半保養期,算物有所值了!~~
作者: 進滕光    時間: 2014-4-10 15:45

我都買左部 pan 記, TH-L47ET60H. 後日送貨!熱切期代中.....
372366 發表於 2014-4-8 22:09



恭喜師兄有新機用!
作者: 372366    時間: 2014-4-10 17:00

回復 29# 進滕光


好大個箱啊!棟起身有成 58" 高!

圖片附件: WP_20140410_004.jpg (2014-4-10 17:01, 77.91 KB) / 下載次數 18
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1660587&k=ba2bf70c307c30a5f6b72f86ca4b440f&t=1782372432&sid=4NkxwlP9uP


作者: 進滕光    時間: 2014-4-10 17:34

回復 30# 372366


同我部 WT50 有得揮~~
作者: hkeric    時間: 2014-4-10 21:13

睇黎我好少睇電視。。。
42E6H,半年先睇左612小時 同 446次開關。
作者: 進滕光    時間: 2014-4-10 22:22

睇黎我好少睇電視。。。
42E6H,半年先睇左612小時 同 446次開關。
hkeric 發表於 2014-4-10 21:13


日日剩係睇新聞?~~
作者: hkeric    時間: 2014-4-10 23:15

本帖最後由 hkeric 於 2014-4-11 08:19 編輯

回復 33# 進滕光

我有睇戲架 >_<

部42E6H係行VA mon唔係IPS,實際對比度又高d,出黎d黑位正好多^_^v
作者: 頭痕字D    時間: 2014-4-11 21:50

路過係度教大家一個 MKV 出字幕 既方法

1. FILE 路徑唔可以有中文字
2.字幕格式必須係UTF-8
作者: 372366    時間: 2014-4-11 22:13

本帖最後由 372366 於 2014-4-11 22:15 編輯

我用緊 TH-L47ET60H. 有冇師兄經 NAS DLNA (wired lan) 睇片?我試過睇 720p 都已經好疾好疾好疾! 正常嗎?
而家要抄落 usb 手指睇!
作者: hkeric    時間: 2014-4-12 11:34

路過係度教大家一個 MKV 出字幕 既方法

1. FILE 路徑唔可以有中文字
2.字幕格式必須係UTF-8 ...
頭痕字D 發表於 2014-4-11 21:50



Ching,

1. FILE 路徑係可以有中文,英文,數字


2. 字幕格式唔一定要UTF-8,要睇你個字幕用咩格式save,我用BIG5,GB一樣得。
作者: hkeric    時間: 2014-4-12 11:42

本帖最後由 hkeric 於 2014-4-12 11:43 編輯
我用緊 TH-L47ET60H. 有冇師兄經 NAS DLNA (wired lan) 睇片?我試過睇 720p 都已經好疾好疾好疾! 正常 ...
372366 發表於 2014-4-11 22:13


Ching,我係用L42E6H,理論你部機應該強過我丫?

但我行 WIFI 經 NAS DLNA 睇 1080p 5.1聲道一樣播到,冇疾疾下bo






作者: alexyiu    時間: 2014-4-12 11:46

本帖最後由 alexyiu 於 2014-4-12 11:53 編輯

回復 38# hkeric

可能CPU or Firmware 不同,我部32吋 同你部42吋 同樣E6H 都有分別

另我部32E6H 試過全英文Path都係讀唔到SRT字幕,用MKVmerge 將SRT加埋入MKV先至出到字幕(每套戲需時約十分鐘)

而家考慮平平地買部Q12做media player算
作者: 進滕光    時間: 2014-4-12 12:06

回復 36# 372366

經 Wifi 用 WT50 同 W900A 睇完全冇問題路過。
作者: leo198    時間: 2014-4-12 17:41

好經濟.. 好抵玩.. @@
作者: p805061010    時間: 2014-4-12 19:55

支持支持~
我部***上網都唔支援flash
作者: ihmcjacky    時間: 2014-4-13 14:36

你將部plasma同lcd擺埋一齊,部plasma畫質更顯優勝
作者: ricky1992    時間: 2014-4-13 18:47

你將部plasma同lcd擺埋一齊,部plasma畫質更顯優勝
ihmcjacky 發表於 2014-4-13 14:36


plasma近睇會閃
32吋唔會遠睇掛
不過尼水D ips黑位唔多得
作者: hkeric    時間: 2014-4-13 20:12

plasma近睇會閃
32吋唔會遠睇掛
不過尼水D ips黑位唔多得
ricky1992 發表於 2014-4-13 18:47

IPS屏黑位真係唔得。。。
VA都好過佢!
不過最好當然係Plasma ^_^
作者: ricky1992    時間: 2014-4-13 20:28

IPS屏黑位真係唔得。。。
VA都好過佢!
不過最好當然係Plasma ^_^
hkeric 發表於 2014-4-13 20:12



ips-a又唔出
作者: kit3    時間: 2014-4-13 20:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stageA    時間: 2014-4-14 00:11

I am thinking to get this model, it's cheap

but WIFI not stable?
作者: jolinchan    時間: 2014-4-14 01:14

抵玩..................
作者: sing200    時間: 2014-4-14 02:07

本帖最後由 sing200 於 2014-4-14 02:31 編輯

樓主, 想問機機背是否有4個羅絲孔掛牆用, 可否提供
1.掛牆羅絲孔距離尺寸,
2.HDMI插位 距離電視邊位尺寸
感激THANKS!!!
作者: 天堂鳥    時間: 2014-4-14 02:38

有五年保養,抵玩
作者: hkeric    時間: 2014-4-14 08:14

本帖最後由 hkeric 於 2014-4-14 08:18 編輯
I am thinking to get this model, it's cheap

but WIFI not stable?
stageA 發表於 2014-4-14 00:11

I'm using this E series TV,wifi is very stable,even i use wifi to play the 1080p video.
作者: hkeric    時間: 2014-4-14 08:14

本帖最後由 hkeric 於 2014-4-14 08:21 編輯
樓主, 想問機機背是否有4個羅絲孔掛牆用, 可否提供
1.掛牆羅絲孔距離尺寸,
2.HDMI插位 距離電視邊位尺寸
...
sing200 發表於 2014-4-14 02:07

係呀,背面4個羅絲孔係給掛牆用。

詳距尺寸你可以上官網下載說明書就一清二楚。
作者: stageA    時間: 2014-4-14 11:26

what is the type of panel? IPS or other?
作者: alexyiu    時間: 2014-4-14 11:30

本帖最後由 alexyiu 於 2014-4-14 16:05 編輯

回復 53# hkeric

HDMI 插離電視邊位約10cm
Wall Mount 螺絲 20 x 20cm


我都買咗個掛牆架(Holmes Technimounts HY0001S2, 淘寶買289人仔 ):










原裝stand 用來放錄影harddisk 同  media player

作者: stageA    時間: 2014-4-14 12:18

LG 32LA6500 almost the same price with pan , which one i should get?
作者: hkeric    時間: 2014-4-14 12:22

回復 55# alexyiu

樓主記得set真實電影模式,d色準正好多!
作者: 372366    時間: 2014-4-14 14:36

本帖最後由 372366 於 2014-4-14 14:39 編輯

用緊 47et60h, 發覺經 dlna 或插usb睇 mp4 (聲效係AAC stereo), 經電視 speaker 出好細聲, volume 要set過60度至聽得清楚d!mkv format dts 就好d, 30度左右都聽到. 正常嗎?係sound setting 入面點樣可以set好d?
作者: hkeric    時間: 2014-4-14 16:35

回覆 55# alexyiu

嘩,師兄你個掛牆整得好正!勁!

二百幾人仔都幾貴。。。不過望落d質料好似幾正咁!
作者: alexyiu    時間: 2014-4-14 16:48

本帖最後由 alexyiu 於 2014-4-14 17:40 編輯

回覆 59# hkeric
個掛牆用鋁料(電視背板唔係),我都係見咁靚仔至買呢隻

另多謝提點,會set真實電影模式
作者: tofumai1    時間: 2014-4-15 12:47

掛牆架靚仔
作者: sing200    時間: 2014-4-16 17:55

諗左幾日, 宜家心思思
現想問sony 32W700B掛牆是否一定要用原裝架??
作者: soruly    時間: 2014-4-16 19:50

用緊TH-L32E6H
發現好多外掛字幕都讀唔倒
內嵌字幕ok, 但有字某d字體出唔倒
另外唔支援FLAC音軌都幾麻煩

而家唯有用serviio transcode
作者: hkeric    時間: 2014-4-18 13:42

回覆 58# 372366

其實想大聲d,我試過係  Menu->聲音果版

模式set做音樂
環迴立體聲set做開

咁會大聲好多的!
作者: pingaaa    時間: 2014-4-26 22:25

揀呢部唔揀Sony好簡單,貪佢5年保養+有錄影,呢兩樣野都起碼值$500
呢隻係2013年Model, 2014年Pan記32吋冇 ...
alexyiu 發表於 2014-4-5 09:39



    ching 係邊買$35XX??
作者: alexyiu    時間: 2014-4-27 21:04

回覆 65# pingaaa


    http://www.hkepc.com/forum/redir ... 23&pid=31625815
作者: toylet    時間: 2014-4-27 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2