作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-1-23 04:34 標題: [超高性價比IPS] TN價格, IPS享受 ViewSonic VX2370SMH
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tony1212 時間: 2013-1-23 10:03
我都睇緊ViewSonic VX2370Smh同 AOC i2367fh
你係邊間買,有咩要送?
點試漏光, 偏色, 死點, 光點??個STAFF會幫手check??
thz
作者: avdaemon 時間: 2013-1-23 11:10
睇外國review話個mon高度比較矮,另外可否播放真人電影睇
睇啲膚色?
作者: Kan.Ho 時間: 2013-1-23 11:31
好似睇唔到背面有無位掛牆...
佢有無型號掛牆??
作者: panwaroro 時間: 2013-1-23 11:41
本帖最後由 panwaroro 於 2013-1-23 11:44 編輯
I think 底座 is ugly and I dont have much confident for this brand.
EZone have reviewed this product before and I remember that they comment it dont have different "modes" for chossing.
Thanks for the info anyway.
作者: liverpool525 時間: 2013-1-23 12:11
多謝分享 ~~
呢個價真係抵
對呢個 brand 都 OK 有信心
我部 Viewsonic 用左8年,依然健在
作者: lobewow 時間: 2013-1-23 12:13
多謝分享
個無框面好型仔
作者: 魔鬼魚 時間: 2013-1-23 13:32
開箱就係吸引
作者: kayho2005 時間: 2013-1-23 13:37
support 無框面好型仔
作者: chelsea001 時間: 2013-1-23 13:40
有冇其它野送???
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-1-23 14:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 萌 時間: 2013-1-23 15:00
$1190仲有冇得減?呢款應該少人買喎
作者: winsel 時間: 2013-1-23 18:58
VIEWSONIC 好野黎, 不過只會考慮VP 系列, 其他廢既
作者: avdaemon 時間: 2013-1-23 19:56
畫質會唔會同ASUS MX239H差唔多,大家都係AH-IPS panel
作者: Tong05 時間: 2013-1-24 09:31
我都係度考慮緊買唔買好
同LG比較緊...
作者: Anthony2005 時間: 2013-1-24 15:28
請問 ah-ips 聲稱既 4ms 反應時間
是否足以應付打機之類既高速畫面要求?
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-1-24 16:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vier 時間: 2013-1-24 19:55
錯了
反應係灰階轉換時間, HZ係畫面全幅刷新 兩樣野黎. input deley係第三樣.
轉換反應可以加IC/CPU控制壓縮改善 一分錢一分貨.
HZ睇PANEL廠技術 都係一分錢一分貨.
input deley低階機先會有 因為一分錢一分貨.
其實電視開發同技術投入早已經大逼超越電腦用mon
現今世代高階電視差唔多成部電腦係入面 $ONY部X9000 就有3大粒PS3 CPU係入面.
作者: backspace-hk 時間: 2013-1-24 20:04
回復 18# vier
題外話,plasma咪無殘影囉又唔見多人用?
作者: vier 時間: 2013-1-24 20:25
市場問題 時不予我,被便宜LCD幹掉了 加上初期時的問題(燒印,耗電)被借力打力無限放大...
唔係講笑plasmaTV最高傑作2010年PIONEER kuro6到依家都一堆人搶住要,二手市場處於秒殺狀態.
換著係lcd電視2010年嘅機王依家放出黎,執得番40%已經要偷笑金豬還神
作者: avdaemon 時間: 2013-1-24 20:36
原來而家啲plasma機咁鬼平,都係幾千元,幾年前一部HD 42"要$14000,如果而家需要更換電視機一定會買翻plasma
作者: dogcatdog 時間: 2013-1-24 20:54
甘平
有冇漏光
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-1-25 02:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwokhin 時間: 2013-1-25 15:55
恭喜CHING買到心頭好

請問這一隻同Dell UltraSharpTM U2312HM 23"從價錢上,質素上比較如何??
CHING有冇$1500性價比高的23"推介? 感謝!!!
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-1-26 00:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fungi 時間: 2013-1-26 00:58
好吸引ar!!
作者: yizi 時間: 2013-1-26 21:14
quite good, seems like viewsonic have some improvement
作者: lcska02nkc 時間: 2013-1-26 21:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freebird 時間: 2013-1-26 22:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sPoN. 時間: 2013-1-27 00:33
我買早左添.....買左隻DELL
早知買呢隻啦

作者: lfswongc 時間: 2013-1-27 10:04
我都想買這個的說
作者: monsterz 時間: 2013-1-27 10:52
我只三年viewsonic热感制坏坏地, 一撞郁个底座就自动触发, 亦家人走就拍台, 自动熄mon
作者: mankowk 時間: 2013-1-27 11:08
本帖最後由 mankowk 於 2013-1-27 11:11 編輯
師兄的報告好正, 好詳盡...
請問呢隻mon, 可唔可以打直擺?
同埋係咪霧面?
作者: kenkendee 時間: 2013-1-27 14:49
又真係幾平, 最近都睇緊買MON, THX CHING!
作者: kaho1009 時間: 2013-1-27 21:47
viewsonic保養係咪上門一換一?
作者: tartlee 時間: 2013-1-28 11:59
Nice Ips and stand
作者: manand8 時間: 2013-1-28 14:52
真係幾抵喎
作者: chelsea001 時間: 2013-1-28 17:41
剛入手了....問包唔包0光0死點但中央田位小姐好似人肉錄音機咁不停只答覆包三點,去另一間入手算
作者: kevin6w 時間: 2013-1-28 21:49
回復 38# chelsea001
咁請問ching你係邊度包0光0死入手呢?可能過兩三日入返隻
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-1-28 23:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chelsea001 時間: 2013-1-29 03:20
角位x都
作者: kevin6w 時間: 2013-1-29 16:02
回復 41# chelsea001
Thank Chings, 手已入, 俾小朋友用
作者: lawox.chu 時間: 2013-1-30 00:36
ching,我都入手了一部,請問個mon嘅光暗度,對比度同顏色要點tune先好同靚?
我已經上網搵咗好耐都揾唔到,跪救請教!唔該
作者: nokiaidd 時間: 2013-1-30 00:53
我都買左...@@...
作者: equator 時間: 2013-1-30 08:22
真係幾抵喎,千一蚊換咗我部三年LG先
作者: lawox.chu 時間: 2013-1-30 11:29
就係覺得好抵,所以我都幫公司3個同事敗咗Lee部
作者: Tong05 時間: 2013-1-30 12:27
我岩岩買完
睇桌面既圖示好似由粒粒組成 宜家有剃小後悔 點解唔買lg...
作者: vseddiecat 時間: 2013-1-30 13:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chelsea001 時間: 2013-1-30 17:18
ching啲cable齊唔齊?因為我少了條DVI
作者: kevin6w 時間: 2013-1-30 17:29
回復 49# chelsea001
我都無跟喎
得D sub同 HDMI 炸
作者: lawox.chu 時間: 2013-1-30 19:48
我都係

作者: chelsea001 時間: 2013-1-30 20:21
#1 位ching 好似有跟
作者: vseddiecat 時間: 2013-1-30 21:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chelsea001 時間: 2013-1-30 21:55
另外如果較設定的第一行自動影像調整是否不可選的,因為我按唔到入去
作者: kevin6w 時間: 2013-1-30 22:24
本帖最後由 kevin6w 於 2013-1-30 22:48 編輯
回復 54# chelsea001
睇過一d其他開箱文都係無DVI線跟
作者: kevin6w 時間: 2013-1-30 22:27
買返預設好光好下
暫時用住sRGB先
有無ching有調校心得可以分享下呢?
作者: lawox.chu 時間: 2013-1-30 22:30
我都係喺中央田道買,但我同D同事們都係冇條DVI cable嘅?
作者: lawox.chu 時間: 2013-1-30 22:39
我都係之前問過,我都上網睇過一些開箱文,都塭唔倒我都好想知,如有ching揾到或知道,煩請教下我哋,唔該
作者: chelsea001 時間: 2013-1-30 23:05
較設定的第一行自動影像調整是否不可選的,因為我按唔到入去
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-1-31 03:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 狂人日記 時間: 2013-1-31 04:32
比你搞到我想入3隻打機添
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-1-31 05:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tony1212 時間: 2013-1-31 10:50
得外置火牛, VGA, HDMI, 3.5mm音效線
作者: cegrade 時間: 2013-1-31 11:14
作者: vseddiecat 時間: 2013-1-31 15:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ToNg少 時間: 2013-1-31 17:01
Ssp買係咪平d 我係旺電睇要千五
作者: vseddiecat 時間: 2013-1-31 21:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 亞佬 時間: 2013-2-2 21:57
今日係X都買咗一隻,唔要HDMI線要DVI線,$1,170攪掂
作者: vseddiecat 時間: 2013-2-2 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funhk 時間: 2013-2-2 22:51
外置牛, 但隻牛又可以收埋起底座預留位度
幾醒的設計, 令到上面panel 位勁slim
作者: vseddiecat 時間: 2013-2-2 22:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig 時間: 2013-2-3 02:26
42寸都要一萬, 除非你買除 CHEAP 個 D MODEL
作者: mariowoohk 時間: 2013-2-3 08:43
依加D mon真係好鬼平!
以前買24" 要三四千

作者: tele 時間: 2013-2-3 12:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: administrator~ 時間: 2013-2-3 12:35
本帖最後由 administrator~ 於 2013-2-3 12:38 編輯
師兄你講得啱
For an LCD display, typical response times are 8 to 16 ms for black-white-black, or 2 to 6ms for grey-to-grey. The response time was traditionally recorded at the full black > white transition, which became the ISO standard for this specification on LCDs. Grey transitions are far more common in practice but in terms of pixel latency, they remained significantly behind the ISO transition.
http://en.wikipedia.org/wiki/Res ... isplay_technologies
作者: administrator~ 時間: 2013-2-3 12:44
你引果段維基百科,搵唔到你講果段英文
維基response time:
A worst-case response time of >16ms is insufficient for video gaming, due to the human eye being able to perceive differences in response times greater than 5ms. The difference between response times once below 10ms at 60Hz begin to become harder to perceive due to limitations of the human eye.
http://en.wikipedia.org/wiki/Res ... isplay_technologies
作者: tele 時間: 2013-2-3 16:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 原明 時間: 2013-2-3 16:55
師兄佢個底框同張檯有約多距離?
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-4 00:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 原明 時間: 2013-2-4 08:04
謝謝師兄資料!
作者: asgiga 時間: 2013-2-4 12:35
多謝分享、過兩日去看看.......
作者: kaichun88 時間: 2013-2-4 13:42
好推介
性價比一流
作者: 7VaL 時間: 2013-2-4 14:29
Ips係咪iphone個隻mon既規格??
作者: superrich 時間: 2013-2-6 09:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: db3 時間: 2013-2-6 16:10
尋晚收工係中田睇過呢隻 monitor, 望落唔錯, 不過制既位置唔係咁就手, 同埋無得掛牆, 所以最後無買,
作者: sk992034 時間: 2013-2-6 16:19
本帖最後由 sk992034 於 2013-2-6 16:25 編輯
今日去睇過呢隻同一隻LG IPS237L+ASUS MX239H
全部都有色彩斷層問題,姐係一D顏色漸變位會起格。
唔知關唔關用6 bit panel關係?仲有就係偏黃得幾嚴重下。
但個sales就係咁勁sale呢隻mon,又話AH-IPS係高檔野咁。
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-6 18:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 童搜無K 時間: 2013-2-6 19:28
最差(最平低成本)係AH-IPS(6 BIT+FRC) < E-IPS(6 BIT+FRC) < H-IPS/IPS(8BIT) < S-IPS(8BIT) < Alpha-IPS ...
喬芬‧費曼高 發表於 2013-2-6 18:02
其實E-IPS同AH-IPS邊個係高級D? 因為我前排買MON 0係度同其他地方爬文 度度都話E-IPS係渣D
作者: hozai 時間: 2013-2-6 19:36
AH-IPS係有8bit wide gamut版本, 好過E-IPS
作者: lawox.chu 時間: 2013-2-6 19:36
乜E-IPS唔係舊科技咩?
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-6 19:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ak8 時間: 2013-2-7 23:40
本帖最後由 ak8 於 2013-2-7 23:45 編輯
你個打手啦
講到隻mon咁好,聽日就出去睇下先
另外請問個mon個喇叭可唔可以唔裝

作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2013-2-8 00:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ak8 時間: 2013-2-8 01:03
我2隻21.5" TN MON係時候退役
諗緊1隻27"定2隻23"好
作者: superrich 時間: 2013-2-8 17:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PNBA 時間: 2013-2-8 17:57
回復 94# ak8
有位的話當然係2隻好用過一隻啦
作者: 160916790 時間: 2013-2-8 18:43
我睇完個POST都好想去買,但老婆想要27吋,唔知有無抵玩之選推介呢
作者: lawox.chu 時間: 2013-2-8 19:55
lee個model好似有27吋,不過(靚唔靚)同(抵唔抵)就唔知?
作者: ak8 時間: 2013-2-8 23:21
岩岩好夠放2隻23,不過打機睇戲拍係27好
作者: lwklwk 時間: 2013-2-9 16:37
有人話夥粒感好大, 你地買左覺得係唔係?

