作者: alan0876 時間: 2012-12-4 21:18 標題: 一不離二! ASUS MX279H 0.8mm極薄……邊顯示屏
本帖最後由 alan0876 於 2012-12-4 21:26 編輯
自從電腦展睇過部MX279後已經好鐘意, 不過當時仲未開賣, 唯有忍下手等下
最近有C HING開箱, 先知已經到貨, 不過糧尾唯有忍呀忍, 等到出糧拿拿臨飛出去買
買呢部機主要因為…
1. 你當我是浮誇吧… 但B&O個Logo都值$300啦, 據說B&O Icepower的Class D AMP技術比Class AB AMP失真還要低
2. 超薄邊設計, 搭配27超大呎吋, 感覺就好似無條邊一樣
3. IPS Panel, 可視角度高對我來講好重要
先睇睇D配件, 有HDMI-DVI Cable, Power Cord, 底座, VGA Cable, 3.5mm cable
個火牛細細隻好”骨子”, 係Delta OEM既火牛, 質素有保障, 長開應該都無問題
來個底座close shot, 鋁金屬打造既底座, 有種高雅既感覺
SonicMaster聲學技術, 配上有名B&O ICEpower數碼擴音, 非一般LCD能夠媲美
Control Panel也是用鋁金屬打造, 帶點彎曲既表面反映出強烈既金屬感, 隱藏在下面的是輕觸式按鈕
滑溜既背面…
輸入有HDMI x2, VGA x1, 一個Line-in一個Headphone
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464128&k=f599a89d2d3518eab73edc3554367651&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464129&k=b921b6621d0acdb945c38e0686e9cd57&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464130&k=9fa9caf0db92f0f367b37fecbdcb7302&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464131&k=1d1b88a1b21374f747f599cb167d9a19&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464132&k=15a182b6afa069dc707f4d85fd8e28d5&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464133&k=878f46c43bb7b2331d4f932abfd943ea&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464134&k=1d0bbdc038ce3a74fa429a4df6b24ab6&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464135&k=0eeb920b1e78631bacb20bfff20d6acb&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

作者: alan0876 時間: 2012-12-4 21:19
本帖最後由 alan0876 於 2012-12-4 21:24 編輯
畫質篇
呢隻野Standard mode下D色偏向忠實型, 適合鐘意平實既人
但我就略嫌淡左D, 打機睇戲就無左D立體感
我試左好多個combination, 響度share下, 我係用Scenery mode睇戲, 相對有深度D立體D, 黑位可以實D, 但要配合以下setting
注意: 此setting適合在室內光線睇戲用, 要色準/執相者不適用
調整後, 紅色相對紅潤左(現實無張相咁爆), 膚色也比較接近現實
綠色清脆有層次, 藍色則偏向多味精(不過一般人都鐘意)
可視角度篇
我以約45度打斜影兩幅相做對比
除了綠色偏掉一點點以外, 其他顏色都沒有明顯差別
如果是一般的TN Panel, 45度斜望畫面整個都暗一截了
反應速度與對比篇
官網寫5ms (GTG), 現實以FPS和電影測試, 一般情況下沒有明顯的殘影
以現時既技術, IPS在高速移動物件上的表現, 已經和TN相差不遠, 甚至一樣, 所以打機不會有問題
在對比方面, MX279H有著不錯的表現, 如下圖之光差非常大的環境, 打開Game Mode再配合上面Brightness/Contrast/Saturation的微調, 既提升現場感又不失暗位細節
音效篇
而呢隻標榜B&O ICEPower加持的MX279H, 內置的Class D amplifier據說比HiFi級Class AB AMP失真還要低
實際測試, MX279H的確比一般LCD內置的喇叭, 來得有力音域較廣, 唔再係一般LCD果種雞仔聲
內置喇叭來講算係有比較突出的表現
終結:
優點
- 簡約design, 超薄邊設計加上鋁金屬底座, 第一印象非常優雅
- Panel使用AH-IPS, 可視角度廣, 無論文書打機電影均能勝任
- B&O ICEPower + SonicMaster技術加持, 音效方面有不錯表現
缺點
- 內置場景模式”太重手”, 需要人手作微調
- 不能使用VESA掛牆架
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464138&k=8caf071f6ef0041b3f6e1cafc464410b&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464139&k=ed74d18e424e8ad87dde6e4f6a2de7ff&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464140&k=e928eb43e03d1de1f5aa10fb3c27278a&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464141&k=ccc9c2aad89e7905663980df42d6bfda&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464142&k=51008308fde1f9ee6faab1ad62adac28&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464143&k=8e6f3176ce0d5f7a7327f6a37ae0ac4e&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464144&k=bd5cfb55b7f0f93e6a126596ee3617b9&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc

作者: seed0659 時間: 2012-12-4 21:22
幾靚, 大約幾錢入手?
作者: alan0876 時間: 2012-12-4 21:31
$28xx...
作者: blackwidow 時間: 2012-12-4 21:38
對呢隻有興趣
但題目的"一不離二" 係?
作者: KennyCKL1822 時間: 2012-12-4 21:54
個底座真係好靚
不過唔鍾意MON下面果PART突出黎
突少少都仲好, 咁多都幾礙眼
之前都有一篇MX279H既開箱文
作者: kelvin2517 時間: 2012-12-4 22:03
據說B&O Icepower的Class D AMP技術比Class AB AMP失真還要低
其實B&O Icepower的Class D AMP 算係創意有,但失敗之作,D聲差過AB好多
不過依幾年有其他廠商改良過技術,就好左好多了,唔錯
但Icepower好講求畀咩電佢食,好電,D聲好好多,差電,D聲衰得好緊要。因為icepower技術同傳統唔同,無需有內置火牛。
作者: alan0876 時間: 2012-12-4 22:14
個底座真係好靚
不過唔鍾意MON下面果PART突出黎
突少少都仲好, 咁多都幾礙眼
[/url]
你話果條鋁bar?
其實唔係凸好多,好幼下
無左就反而太寡,好似個齋Panel咁
作者: karce 時間: 2012-12-5 11:18
好正,想買
作者: razzmatazz 時間: 2012-12-5 12:35
想問有冇留意23寸幾多$$? thx
作者: kkstar 時間: 2012-12-5 12:39
有兩個hdmi input,請問個mon有無picutre in picture function?
Thanks!
作者: karce 時間: 2012-12-5 13:15
回復 10# razzmatazz
好似18xx
作者: catfood 時間: 2012-12-5 13:40
最近想買mon呢隻都可以諗諗
作者: bankband 時間: 2012-12-5 15:44
好靚..搞到我心郁郁添作者: sam009 時間: 2012-12-5 17:18
請問在邊間買

作者: vier 時間: 2012-12-5 20:50
唔知個內置喇叭 好唔好得過C記神器 HD50呢

作者: Advanced Ivan 時間: 2012-12-5 23:31
始終係內置喇叭,很難用外置喇叭的標準去比既又......
作者: HK-Steven 時間: 2012-12-6 07:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2012-12-6 09:06
回復 16# vier
HD50 依件野唔係好,但內置喇叭 物理問題,其實點都唔會理想
作者: kelvin2517 時間: 2012-12-6 09:15
回復 18# HK-Steven
我都係,我覺得DVI比較適合用係mon到
作者: vier 時間: 2012-12-6 09:31
之前比人推做神器嘛

作者: alan0876 時間: 2012-12-6 10:16
本帖最後由 alan0876 於 2012-12-6 10:21 編輯
有跟條HDMI to DVI Cable...
HDMI既Video Signal同DVI係一模一樣的, 我老虎蟹都要多個HDMI啦, 想用DVI又得HDMI又得
"訊號編碼方式:遵循DVI 1.0規格。Single-link (Type A HDMI) or dual-link (Type B HDMI)."
http://zh.wikipedia.org/wiki/HDMI
作者: kelvin2517 時間: 2012-12-6 10:32
回復 22# alan0876
但想換條好d既cable 就好難了,因為靚野多數係純DVI,好少HDMI to DVI Cable
作者: HK-Steven 時間: 2012-12-6 12:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan0876 時間: 2012-12-6 12:29
講靚線, HDMI靚線仲多......
鍍銀、純銀、金包銀, 咩都有......
但買條線貴過隻mon, 有無咁既需要?
作者: HK-Steven 時間: 2012-12-6 12:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2012-12-6 12:35
回復 25# alan0876
如果你指HDMI,的確無需要買咁靚,TB有條2m 2百幾人仔,好多hifi人推薦,比得起約千元外國線,數字台好多人玩。
我係指電腦用,DVI係好過hdmi,另一個ching既ASUS MX279H 開箱文都有比較圖
我自己覺得ASUS MX279H係好抵買,外型非常討好,如果有埋DVI插口就近乎完美了
作者: kelvin2517 時間: 2012-12-6 12:37
DVI都有靚少少既線嫁,我自己就用條二百幾元,但都有d外國牌子500-1000左右
作者: HK-Steven 時間: 2012-12-6 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WindowsLongHorn 時間: 2012-12-6 16:10
回復 27# kelvin2517
HDMI 可介紹下咩牌子嗎?thx
作者: kelvin2517 時間: 2012-12-6 16:11
回復 30# WindowsLongHorn
係tb到搵極光啦
作者: HK-Steven 時間: 2012-12-6 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2012-12-6 19:39
回復 32# HK-Steven
我條dVI線係秋葉原,但hdmi線一定係個條性價比最好,二百元左右,好多hifi友用咗都好滿意,佢地係有要求,對聲對畫,會比秋葉原好唔少
我條DVI線
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 2313&highlight=
作者: hanley3000 時間: 2012-12-6 20:26
隻MON冇DISPLAY PORT可以用三隻MON嗎?
作者: alan0876 時間: 2012-12-6 22:00
係無Display Port,但唔代表用唔到3 mon...
太長唔打啦,自己參考"連接器建議"...
http://www.nvidia.com.tw/object/ ... equirements-tw.html
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-12-6 22:06
死啦,心動左
作者: alan0876 時間: 2012-12-7 11:18
心動不如馬上行動
作者: ak8 時間: 2012-12-7 11:34
個MON真係好靚仔
如果有埋DISPLAY PORT 同DVI就好

作者: ak8 時間: 2012-12-7 11:35
快d開多篇開箱文叫"二不離三"
作者: JohnWoo 時間: 2012-12-7 12:39
27" 2.8K ......so good
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-12-7 15:41
$$.......唔多夠...
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-12-7 15:42
有你地支持我一半金額我就去
作者: alan0876 時間: 2012-12-7 23:50
我地夾錢支持你一半...
後面果半...即係$28xx果xx...

作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-12-7 23:54
=___="
作者: kennethsam 時間: 2012-12-8 09:43
薄邊好正
作者: HK-Steven 時間: 2012-12-8 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風仔風仔 時間: 2012-12-8 18:49
請問全黑畫面, 漏光勁唔勁, 全白畫面, 光度平唔平均, 灰階做得好唔好.
正打算升級現有21.5吋 LCD MON, budget: $3,000樓下.
最開頭打算買viewsonic VX2770, 但全黑畫面漏光好勁, 外形又唔靚.
LG唔打算買, 用過LG 手機, 螢幕邊會甩膠水, 光度又唔平均, 我怕電腦mon都會咁.
除了asus, LG, viewsonic .
有冇其他27"推介呢. 唔使3D.
作者: 風仔風仔 時間: 2012-12-8 18:52
ASUS MX279H係鏡面定啞面呢,
因為我屋企個mon對住窗口, 一定要啞面.
作者: PD0200426 時間: 2012-12-8 18:56
好鐘意個盒形火牛
作者: monk027 時間: 2012-12-8 22:36
真係幾靚仔,DELL新款個D MON底座好UGLY
作者: sdcoco2006 時間: 2012-12-9 00:19
我係上星期先出咗部LG IPS277L
之後冇耐就見你地出Post

作者: Wolverine 時間: 2012-12-9 18:48
琴日睇完個貼就2話不說即刻沖左出去買

作者: Wah On 時間: 2012-12-9 20:25
very good outlook!
作者: 公義何在!!!! 時間: 2012-12-9 20:53
算啦, MON 仔喇叭點都係MON 仔
作者: Advanced Ivan 時間: 2012-12-9 22:49
啞面...
今日出左去看過,中央田現金$2850
AOC有隻"兄弟版",不過望落好山寨,下面條bar好似五金鋪D鋁角咁,個座又唔知想點咁...

作者: 小康 時間: 2012-12-9 23:11
請問個底盤係唔係有得左右轉... 即轉盤?
好似冇邊隻27“有得左右轉?
作者: sochai 時間: 2012-12-9 23:15
$2850真係唔貴WO
搞到好想換MON
作者: EDEN 時間: 2012-12-10 06:40
我反而想知有無架可以幫佢上牆~
作者: blindfaith 時間: 2012-12-10 07:38
本帖最後由 blindfaith 於 2012-12-10 07:53 編輯
換左條div大吾大分別?
作者: kelvin2517 時間: 2012-12-10 08:43
回復 59# blindfaith
光d,同清少少,你會覺有分別,但又唔會話分別非常大咁
作者: AppleOne 時間: 2012-12-10 11:58
條邊真係正
作者: blindfaith 時間: 2012-12-10 13:21
可以pm我邊間shop媽?太多人賣吾知邊間好
作者: smartcartman 時間: 2012-12-10 14:20
27吋係唔係e個 choice 最好?

作者: kelvin2517 時間: 2012-12-10 14:42
回復 62# blindfaith
忘了,你係TB 打秋葉原 DVI線,很容易找的
作者: cyberlok 時間: 2012-12-10 15:01
個MON真係好靚仔
外型一流
作者: chungming516 時間: 2012-12-10 15:19
個MON真係型爆
作者: utakuma 時間: 2012-12-10 16:32
呢部用o黎打機 (ps3, xbox)
掂嗎?
作者: alan0876 時間: 2012-12-10 17:42
無話係咪最好既, 最貴都未必係最好, 睇你有咩要求......
我要求係合眼緣, 呢隻mon線條真係好與別不同
作者: akao 時間: 2012-12-10 22:51
好靚, 好似藝術品咁, 不過冇位擺....
作者: ioloas 時間: 2012-12-10 23:18
如果唔係internal speaker 就最好
作者: pandaz0062 時間: 2012-12-10 23:19
TB 好多假野小心....

作者: kelvin2517 時間: 2012-12-10 23:47
回復 71# pandaz0062
第一,間野係天貓
第二,D線只係cheap雞秋葉原DVI線
係假都唔假佢啦,你話外國線就多數係假
另外,TB好多假野,但你識選擇,就肯定買到好野
我覺得唔需要一竹桿打晒一船人
作者: leroy 時間: 2012-12-11 11:02
想問下呢部畫質如何?同VA Panel 比有乜優劣?
作者: lamchan2004 時間: 2012-12-12 00:16
可以講下你條dvi線嘅詳情嗎?我都想買
作者: lamchan2004 時間: 2012-12-12 00:20
你知唔知好多mon用hdmi線出signal啲文字會blur?
作者: lamchan2004 時間: 2012-12-12 02:37
我地夾分比1400 epc dollars你去買
作者: cxdb 時間: 2012-12-12 03:17
中毒了 ~~~
作者: 想做就去做 時間: 2012-12-12 10:06
隻mon個樣幾靚
作者: alan0876 時間: 2012-12-12 10:23
唔知, 願聞其詳~
作者: lamchan2004 時間: 2012-12-12 12:11
Google search "HDMI blurry text"
作者: orafan 時間: 2012-12-12 12:17
回復 75# lamchan2004
問題都唔關條HDMI線事
TV如sony會自動加料去個HDMI input source度, 所以打矇左啲文字
呢個係電腦MON應該唔會有呢個問題
作者: lamchan2004 時間: 2012-12-12 14:43
回復 lamchan2004
問題都唔關條HDMI線事
TV如sony會自動加料去個HDMI input source度, 所以打矇左啲文字 ...
orafan 發表於 2012-12-12 12:17
但係我用LG mon都有呢個問題
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-12-12 15:17
係既OK~
作者: alan0876 時間: 2012-12-12 16:07
我睇完, 好似全部都係講LCD TV, 無講PC LCD......
TV LCD唔出奇, 你用HDMI入會有好多Post-processing, 例如插frame, edge enhance, etc
我用大電視D字都會無咁sharp, 但並不是HDMI問題咯......
作者: lamchan2004 時間: 2012-12-12 17:54
我睇完, 好似全部都係講LCD TV, 無講PC LCD......
TV LCD唔出奇, 你用HDMI入會有好多Post-processing, 例 ...
alan0876 發表於 2012-12-12 16:07
好吧,咁我問題
但我用pc mon一樣有呢個問題
作者: wklo1231 時間: 2012-12-12 21:07
回復 82# lamchan2004
我用LG M2752D,HDMI駁PC時,佢會問係咪駁PC, 剔係就無問題.
作者: 辛懶腰 時間: 2012-12-16 15:22
有冇得掛牆
作者: nstars 時間: 2012-12-17 23:33
回復 1# alan0876
座枱架和下方的螢幕框是不是會刮花的材料? 我見鋪頭會遮這兩part.
作者: hobt4213 時間: 2012-12-18 13:40
no
作者: yat0904 時間: 2012-12-18 13:47
好似好正咁wor~~
作者: monk027 時間: 2012-12-18 20:56
硬係覺得輕觸式好易壞,如果係實體鍵就好了
作者: jamesfong11 時間: 2012-12-19 13:16
好正,不過要$28xx
少貴
作者: cyberlok 時間: 2012-12-19 13:21
又唔會既..不過好禁D就係 haa
輕觸式冇咩感覺
作者: Nothing4 時間: 2012-12-19 19:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Nothing4 時間: 2012-12-19 19:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: orafan 時間: 2012-12-19 21:06
用DVI->HDMI線有分別嗎?
作者: Nothing4 時間: 2012-12-19 22:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan0876 時間: 2012-12-20 10:11
本帖最後由 alan0876 於 2012-12-20 10:13 編輯
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 81&pid=28997682
Single-Link DVI做到既野, HDMI都做到
講畫質, 基本上是無分別, 只要你set翻Pixel-to-Pixel
講線, HDMI靚線選擇比DVI多幾百倍, 一般有牌子既OFC線都係講緊$200-$500, 有錢既可以玩下銀線
除非張卡好舊無HDMI, 否則直接出HDMI落mon係最直接的
DVI有咩好?
作者: alan0876 時間: 2012-12-20 10:12
我用就唔覺得特別易刮花, 唔駛太擔心wor
作者: Nothing4 時間: 2012-12-20 10:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


