Board logo

標題: [開箱] 一不離二! ASUS MX279H 0.8mm極薄……邊顯示屏 [打印本頁]

作者: alan0876    時間: 2012-12-4 21:18     標題: 一不離二! ASUS MX279H 0.8mm極薄……邊顯示屏

本帖最後由 alan0876 於 2012-12-4 21:26 編輯

自從電腦展睇過部MX279後已經好鐘意, 不過當時仲未開賣, 唯有忍下手等下
最近有C HING開箱, 先知已經到貨, 不過糧尾唯有忍呀忍, 等到出糧拿拿臨飛出去買
PB280010_s.jpg

買呢部機主要因為…
1.        你當我是浮誇吧… 但B&O個Logo都值$300啦, 據說B&O Icepower的Class D AMP技術比Class AB AMP失真還要低
2.        超薄邊設計, 搭配27超大呎吋, 感覺就好似無條邊一樣
3.        IPS Panel, 可視角度高對我來講好重要


先睇睇D配件, 有HDMI-DVI Cable, Power Cord, 底座, VGA Cable, 3.5mm cable
PB280014_s.jpg

個火牛細細隻好”骨子”, 係Delta OEM既火牛, 質素有保障, 長開應該都無問題
PB280015_s.jpg

來個底座close shot, 鋁金屬打造既底座, 有種高雅既感覺
PB280023_s.jpg

SonicMaster聲學技術, 配上有名B&O ICEpower數碼擴音, 非一般LCD能夠媲美
PB280024_s.jpg

Control Panel也是用鋁金屬打造, 帶點彎曲既表面反映出強烈既金屬感, 隱藏在下面的是輕觸式按鈕
PB280025_s.jpg

滑溜既背面…
PB280026_s.jpg

輸入有HDMI x2, VGA x1, 一個Line-in一個Headphone
PB280027_s.jpg

圖片附件: PB280010_s.jpg (2012-12-4 21:16, 81.17 KB) / 下載次數 74
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464128&k=f599a89d2d3518eab73edc3554367651&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280014_s.jpg (2012-12-4 21:16, 125.59 KB) / 下載次數 74
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464129&k=b921b6621d0acdb945c38e0686e9cd57&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280015_s.jpg (2012-12-4 21:16, 80.25 KB) / 下載次數 65
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464130&k=9fa9caf0db92f0f367b37fecbdcb7302&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280023_s.jpg (2012-12-4 21:16, 56.12 KB) / 下載次數 59
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464131&k=1d1b88a1b21374f747f599cb167d9a19&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280024_s.jpg (2012-12-4 21:16, 53.09 KB) / 下載次數 66
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464132&k=15a182b6afa069dc707f4d85fd8e28d5&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280025_s.jpg (2012-12-4 21:16, 48.26 KB) / 下載次數 64
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464133&k=878f46c43bb7b2331d4f932abfd943ea&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280026_s.jpg (2012-12-4 21:16, 58.01 KB) / 下載次數 51
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464134&k=1d0bbdc038ce3a74fa429a4df6b24ab6&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280027_s.jpg (2012-12-4 21:16, 82.79 KB) / 下載次數 62
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464135&k=0eeb920b1e78631bacb20bfff20d6acb&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc


作者: alan0876    時間: 2012-12-4 21:19

本帖最後由 alan0876 於 2012-12-4 21:24 編輯

畫質篇
呢隻野Standard mode下D色偏向忠實型, 適合鐘意平實既人
但我就略嫌淡左D, 打機睇戲就無左D立體感
我試左好多個combination, 響度share下, 我係用Scenery mode睇戲, 相對有深度D立體D, 黑位可以實D, 但要配合以下setting
PB290045_s.jpg
PB290046_s.jpg

注意: 此setting適合在室內光線睇戲用, 要色準/執相者不適用

調整後, 紅色相對紅潤左(現實無張相咁爆), 膚色也比較接近現實
綠色清脆有層次, 藍色則偏向多味精(不過一般人都鐘意)
PB280040_s.jpg
PB280041_s.jpg
PB280042_s.jpg

可視角度篇
我以約45度打斜影兩幅相做對比
除了綠色偏掉一點點以外, 其他顏色都沒有明顯差別
如果是一般的TN Panel, 45度斜望畫面整個都暗一截了
ViewAngle.jpg

反應速度與對比篇
官網寫5ms (GTG), 現實以FPS和電影測試, 一般情況下沒有明顯的殘影
以現時既技術, IPS在高速移動物件上的表現, 已經和TN相差不遠, 甚至一樣, 所以打機不會有問題
在對比方面, MX279H有著不錯的表現, 如下圖之光差非常大的環境, 打開Game Mode再配合上面Brightness/Contrast/Saturation的微調, 既提升現場感又不失暗位細節
PB280030_s.jpg

音效篇
而呢隻標榜B&O ICEPower加持的MX279H, 內置的Class D amplifier據說比HiFi級Class AB AMP失真還要低
實際測試, MX279H的確比一般LCD內置的喇叭, 來得有力音域較廣, 唔再係一般LCD果種雞仔聲
內置喇叭來講算係有比較突出的表現


終結:
優點
-        簡約design, 超薄邊設計加上鋁金屬底座, 第一印象非常優雅
-        Panel使用AH-IPS, 可視角度廣, 無論文書打機電影均能勝任
-        B&O ICEPower + SonicMaster技術加持, 音效方面有不錯表現

缺點
-        內置場景模式”太重手”, 需要人手作微調
-        不能使用VESA掛牆架

圖片附件: PB280030_s.jpg (2012-12-4 21:20, 56.21 KB) / 下載次數 83
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464138&k=8caf071f6ef0041b3f6e1cafc464410b&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280040_s.jpg (2012-12-4 21:20, 114.31 KB) / 下載次數 59
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464139&k=ed74d18e424e8ad87dde6e4f6a2de7ff&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280041_s.jpg (2012-12-4 21:20, 111.41 KB) / 下載次數 54
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464140&k=e928eb43e03d1de1f5aa10fb3c27278a&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB280042_s.jpg (2012-12-4 21:20, 91.33 KB) / 下載次數 49
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464141&k=ccc9c2aad89e7905663980df42d6bfda&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB290045_s.jpg (2012-12-4 21:20, 103.42 KB) / 下載次數 61
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464142&k=51008308fde1f9ee6faab1ad62adac28&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: PB290046_s.jpg (2012-12-4 21:20, 105.45 KB) / 下載次數 48
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464143&k=8e6f3176ce0d5f7a7327f6a37ae0ac4e&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc



圖片附件: ViewAngle.jpg (2012-12-4 21:20, 129.29 KB) / 下載次數 55
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1464144&k=bd5cfb55b7f0f93e6a126596ee3617b9&t=1782227213&sid=YGAtx4AKyc


作者: seed0659    時間: 2012-12-4 21:22

幾靚, 大約幾錢入手?
作者: alan0876    時間: 2012-12-4 21:31

幾靚, 大約幾錢入手?
seed0659 發表於 2012-12-4 21:22


$28xx...
作者: blackwidow    時間: 2012-12-4 21:38

對呢隻有興趣
但題目的"一不離二" 係?
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-12-4 21:54

個底座真係好靚
不過唔鍾意MON下面果PART突出黎
突少少都仲好, 咁多都幾礙眼


對呢隻有興趣
但題目的"一不離二" 係?
blackwidow 發表於 2012-12-4 21:38


之前都有一篇MX279H既開箱文
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-4 22:03

據說B&O Icepower的Class D AMP技術比Class AB AMP失真還要低



  其實B&O Icepower的Class D AMP 算係創意有,但失敗之作,D聲差過AB好多
不過依幾年有其他廠商改良過技術,就好左好多了,唔錯

但Icepower好講求畀咩電佢食,好電,D聲好好多,差電,D聲衰得好緊要。因為icepower技術同傳統唔同,無需有內置火牛。
作者: alan0876    時間: 2012-12-4 22:14

個底座真係好靚
不過唔鍾意MON下面果PART突出黎
突少少都仲好, 咁多都幾礙眼
[/url]


你話果條鋁bar?
其實唔係凸好多,好幼下
無左就反而太寡,好似個齋Panel咁
作者: karce    時間: 2012-12-5 11:18

好正,想買
作者: razzmatazz    時間: 2012-12-5 12:35

想問有冇留意23寸幾多$$? thx
作者: kkstar    時間: 2012-12-5 12:39

有兩個hdmi input,請問個mon有無picutre in picture function?
Thanks!
作者: karce    時間: 2012-12-5 13:15

回復 10# razzmatazz


    好似18xx
作者: catfood    時間: 2012-12-5 13:40

最近想買mon呢隻都可以諗諗
作者: bankband    時間: 2012-12-5 15:44

好靚..搞到我心郁郁添
作者: sam009    時間: 2012-12-5 17:18

$28xx...
alan0876 發表於 2012-12-4 21:31


請問在邊間買我今日在+刀標價$32xx
作者: vier    時間: 2012-12-5 20:50

其實B&O Icepower的Class D AMP 算係創意有,但失敗之作,D聲差過AB好多
不過依幾年有其他廠商改良過 ...
kelvin2517 發表於 2012-12-4 22:03

唔知個內置喇叭 好唔好得過C記神器 HD50呢
作者: Advanced Ivan    時間: 2012-12-5 23:31

唔知個內置喇叭 好唔好得過C記神器 HD50呢
vier 發表於 2012-12-5 20:50


始終係內置喇叭,很難用外置喇叭的標準去比既又......
作者: HK-Steven    時間: 2012-12-6 07:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-6 09:06

回復 16# vier

HD50 依件野唔係好,但內置喇叭 物理問題,其實點都唔會理想
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-6 09:15

回復 18# HK-Steven

我都係,我覺得DVI比較適合用係mon到
作者: vier    時間: 2012-12-6 09:31

回復  vier

HD50 依件野唔係好,但內置喇叭 物理問題,其實點都唔會理想
kelvin2517 發表於 2012-12-6 09:06

之前比人推做神器嘛
作者: alan0876    時間: 2012-12-6 10:16

本帖最後由 alan0876 於 2012-12-6 10:21 編輯
追得音質,邊個internal speaker都廢
其實最大心理關口係無dvi
唔知點解
HK-Steven 發表於 2012-12-6 07:35


有跟條HDMI to DVI Cable...
HDMI既Video Signal同DVI係一模一樣的, 我老虎蟹都要多個HDMI啦, 想用DVI又得HDMI又得


"訊號編碼方式:遵循DVI 1.0規格。Single-link (Type A HDMI) or dual-link (Type B HDMI)."
http://zh.wikipedia.org/wiki/HDMI
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-6 10:32

回復 22# alan0876


但想換條好d既cable 就好難了,因為靚野多數係純DVI,好少HDMI to DVI Cable
作者: HK-Steven    時間: 2012-12-6 12:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan0876    時間: 2012-12-6 12:29

回復  kelvin2517


    正解
HK-Steven 發表於 2012-12-6 12:17

講靚線, HDMI靚線仲多......
鍍銀、純銀、金包銀, 咩都有......
但買條線貴過隻mon, 有無咁既需要?
作者: HK-Steven    時間: 2012-12-6 12:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-6 12:35

回復 25# alan0876


如果你指HDMI,的確無需要買咁靚,TB有條2m 2百幾人仔,好多hifi人推薦,比得起約千元外國線,數字台好多人玩。

我係指電腦用,DVI係好過hdmi,另一個ching既ASUS MX279H 開箱文都有比較圖
我自己覺得ASUS MX279H係好抵買,外型非常討好,如果有埋DVI插口就近乎完美了
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-6 12:37

DVI都有靚少少既線嫁,我自己就用條二百幾元,但都有d外國牌子500-1000左右
作者: HK-Steven    時間: 2012-12-6 13:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WindowsLongHorn    時間: 2012-12-6 16:10

回復 27# kelvin2517


    HDMI 可介紹下咩牌子嗎?thx
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-6 16:11

回復 30# WindowsLongHorn

係tb到搵極光啦
作者: HK-Steven    時間: 2012-12-6 19:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-6 19:39

回復 32# HK-Steven


我條dVI線係秋葉原,但hdmi線一定係個條性價比最好,二百元左右,好多hifi友用咗都好滿意,佢地係有要求,對聲對畫,會比秋葉原好唔少

我條DVI線
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 2313&highlight=
作者: hanley3000    時間: 2012-12-6 20:26

隻MON冇DISPLAY PORT可以用三隻MON嗎?
作者: alan0876    時間: 2012-12-6 22:00

隻MON冇DISPLAY PORT可以用三隻MON嗎?
hanley3000 發表於 2012-12-6 20:26


係無Display Port,但唔代表用唔到3 mon...
太長唔打啦,自己參考"連接器建議"...
http://www.nvidia.com.tw/object/ ... equirements-tw.html
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-12-6 22:06

死啦,心動左
作者: alan0876    時間: 2012-12-7 11:18

死啦,心動左
瘋癲的羔羊 發表於 2012-12-6 22:06


心動不如馬上行動
作者: ak8    時間: 2012-12-7 11:34

個MON真係好靚仔
如果有埋DISPLAY PORT 同DVI就好
作者: ak8    時間: 2012-12-7 11:35

死啦,心動左
瘋癲的羔羊 發表於 2012-12-6 22:06



    快d開多篇開箱文叫"二不離三"
作者: JohnWoo    時間: 2012-12-7 12:39

27" 2.8K ......so good
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-12-7 15:41

心動不如馬上行動
alan0876 發表於 2012-12-7 11:18



    $$.......唔多夠...
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-12-7 15:42

快d開多篇開箱文叫"二不離三"
ak8 發表於 2012-12-7 11:35



    有你地支持我一半金額我就去
作者: alan0876    時間: 2012-12-7 23:50

有你地支持我一半金額我就去
瘋癲的羔羊 發表於 2012-12-7 15:42


我地夾錢支持你一半...
後面果半...即係$28xx果xx...
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-12-7 23:54

我地夾錢支持你一半...
後面果半...即係$28xx果xx...
alan0876 發表於 2012-12-7 23:50



    =___="
作者: kennethsam    時間: 2012-12-8 09:43

薄邊好正
作者: HK-Steven    時間: 2012-12-8 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風仔風仔    時間: 2012-12-8 18:49

請問全黑畫面, 漏光勁唔勁, 全白畫面, 光度平唔平均, 灰階做得好唔好.
正打算升級現有21.5吋 LCD MON, budget: $3,000樓下.
最開頭打算買viewsonic VX2770, 但全黑畫面漏光好勁, 外形又唔靚.
LG唔打算買, 用過LG 手機, 螢幕邊會甩膠水, 光度又唔平均, 我怕電腦mon都會咁.
除了asus, LG, viewsonic .
有冇其他27"推介呢. 唔使3D.
作者: 風仔風仔    時間: 2012-12-8 18:52

ASUS MX279H係鏡面定啞面呢,
因為我屋企個mon對住窗口, 一定要啞面.
作者: PD0200426    時間: 2012-12-8 18:56

好鐘意個盒形火牛
作者: monk027    時間: 2012-12-8 22:36

真係幾靚仔,DELL新款個D MON底座好UGLY
作者: sdcoco2006    時間: 2012-12-9 00:19

我係上星期先出咗部LG IPS277L
之後冇耐就見你地出Post
作者: Wolverine    時間: 2012-12-9 18:48

琴日睇完個貼就2話不說即刻沖左出去買
作者: Wah On    時間: 2012-12-9 20:25

very good outlook!
作者: 公義何在!!!!    時間: 2012-12-9 20:53

其實B&O Icepower的Class D AMP 算係創意有,但失敗之作,D聲差過AB好多
不過依幾年有其他廠商改良過 ...
kelvin2517 發表於 2012-12-4 22:03



    算啦, MON 仔喇叭點都係MON 仔
作者: Advanced Ivan    時間: 2012-12-9 22:49

ASUS MX279H係鏡面定啞面呢,
因為我屋企個mon對住窗口, 一定要啞面.
風仔風仔 發表於 2012-12-8 18:52


啞面...
今日出左去看過,中央田現金$2850
AOC有隻"兄弟版",不過望落好山寨,下面條bar好似五金鋪D鋁角咁,個座又唔知想點咁...
作者: 小康    時間: 2012-12-9 23:11

請問個底盤係唔係有得左右轉... 即轉盤?
好似冇邊隻27“有得左右轉?
作者: sochai    時間: 2012-12-9 23:15

$2850真係唔貴WO

搞到好想換MON
作者: EDEN    時間: 2012-12-10 06:40

我反而想知有無架可以幫佢上牆~
作者: blindfaith    時間: 2012-12-10 07:38

本帖最後由 blindfaith 於 2012-12-10 07:53 編輯
DVI都有靚少少既線嫁,我自己就用條二百幾元,但都有d外國牌子500-1000左右
kelvin2517 發表於 2012-12-6 12:37


    換左條div大吾大分別?
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-10 08:43

回復 59# blindfaith


光d,同清少少,你會覺有分別,但又唔會話分別非常大咁
作者: AppleOne    時間: 2012-12-10 11:58

條邊真係正
作者: blindfaith    時間: 2012-12-10 13:21

回復  blindfaith


光d,同清少少,你會覺有分別,但又唔會話分別非常大咁 ...
kelvin2517 發表於 2012-12-10 08:43



    可以pm我邊間shop媽?太多人賣吾知邊間好
作者: smartcartman    時間: 2012-12-10 14:20

27吋係唔係e個 choice 最好?  
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-10 14:42

回復 62# blindfaith


忘了,你係TB 打秋葉原 DVI線,很容易找的
作者: cyberlok    時間: 2012-12-10 15:01

個MON真係好靚仔
外型一流
作者: chungming516    時間: 2012-12-10 15:19

個MON真係型爆
作者: utakuma    時間: 2012-12-10 16:32

呢部用o黎打機 (ps3, xbox)
掂嗎?
作者: alan0876    時間: 2012-12-10 17:42

27吋係唔係e個 choice 最好?
smartcartman 發表於 2012-12-10 14:20


無話係咪最好既, 最貴都未必係最好, 睇你有咩要求......
我要求係合眼緣, 呢隻mon線條真係好與別不同
作者: akao    時間: 2012-12-10 22:51

好靚, 好似藝術品咁, 不過冇位擺....
作者: ioloas    時間: 2012-12-10 23:18

如果唔係internal speaker 就最好
作者: pandaz0062    時間: 2012-12-10 23:19

回復  blindfaith


忘了,你係TB 打秋葉原 DVI線,很容易找的
kelvin2517 發表於 2012-12-10 14:42


TB 好多假野小心....
作者: kelvin2517    時間: 2012-12-10 23:47

回復 71# pandaz0062


第一,間野係天貓
第二,D線只係cheap雞秋葉原DVI線
係假都唔假佢啦,你話外國線就多數係假


另外,TB好多假野,但你識選擇,就肯定買到好野
我覺得唔需要一竹桿打晒一船人
作者: leroy    時間: 2012-12-11 11:02

想問下呢部畫質如何?同VA Panel 比有乜優劣?
作者: lamchan2004    時間: 2012-12-12 00:16

DVI都有靚少少既線嫁,我自己就用條二百幾元,但都有d外國牌子500-1000左右
kelvin2517 發表於 2012-12-6 12:37



    可以講下你條dvi線嘅詳情嗎?我都想買
作者: lamchan2004    時間: 2012-12-12 00:20

講靚線, HDMI靚線仲多......
鍍銀、純銀、金包銀, 咩都有......
但買條線貴過隻mon, 有無咁既需要? ...
alan0876 發表於 2012-12-6 12:29



    你知唔知好多mon用hdmi線出signal啲文字會blur?
作者: lamchan2004    時間: 2012-12-12 02:37

有你地支持我一半金額我就去
瘋癲的羔羊 發表於 2012-12-7 15:42



    我地夾分比1400 epc dollars你去買
作者: cxdb    時間: 2012-12-12 03:17

中毒了 ~~~
作者: 想做就去做    時間: 2012-12-12 10:06

隻mon個樣幾靚
作者: alan0876    時間: 2012-12-12 10:23

你知唔知好多mon用hdmi線出signal啲文字會blur?
lamchan2004 發表於 2012-12-12 00:20


唔知, 願聞其詳~
作者: lamchan2004    時間: 2012-12-12 12:11

唔知, 願聞其詳~
alan0876 發表於 2012-12-12 10:23



    Google search "HDMI blurry text"
作者: orafan    時間: 2012-12-12 12:17

回復 75# lamchan2004

問題都唔關條HDMI線事
TV如sony會自動加料去個HDMI input source度, 所以打矇左啲文字
呢個係電腦MON應該唔會有呢個問題
作者: lamchan2004    時間: 2012-12-12 14:43

回復  lamchan2004

問題都唔關條HDMI線事
TV如sony會自動加料去個HDMI input source度, 所以打矇左啲文字 ...
orafan 發表於 2012-12-12 12:17



    但係我用LG mon都有呢個問題
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-12-12 15:17

我地夾分比1400 epc dollars你去買
lamchan2004 發表於 2012-12-12 02:37



    係既OK~
作者: alan0876    時間: 2012-12-12 16:07

Google search "HDMI blurry text"
lamchan2004 發表於 2012-12-12 12:11


我睇完, 好似全部都係講LCD TV, 無講PC LCD......
TV LCD唔出奇, 你用HDMI入會有好多Post-processing, 例如插frame, edge enhance, etc
我用大電視D字都會無咁sharp, 但並不是HDMI問題咯......
作者: lamchan2004    時間: 2012-12-12 17:54

我睇完, 好似全部都係講LCD TV, 無講PC LCD......
TV LCD唔出奇, 你用HDMI入會有好多Post-processing, 例 ...
alan0876 發表於 2012-12-12 16:07



    好吧,咁我問題
但我用pc mon一樣有呢個問題
作者: wklo1231    時間: 2012-12-12 21:07

回復 82# lamchan2004

我用LG M2752D,HDMI駁PC時,佢會問係咪駁PC, 剔係就無問題.
作者: 辛懶腰    時間: 2012-12-16 15:22

有冇得掛牆
作者: nstars    時間: 2012-12-17 23:33

回復 1# alan0876


    座枱架和下方的螢幕框是不是會刮花的材料? 我見鋪頭會遮這兩part.
作者: hobt4213    時間: 2012-12-18 13:40

有冇得掛牆
辛懶腰 發表於 2012-12-16 15:22



    no
作者: yat0904    時間: 2012-12-18 13:47

好似好正咁wor~~
作者: monk027    時間: 2012-12-18 20:56

硬係覺得輕觸式好易壞,如果係實體鍵就好了
作者: jamesfong11    時間: 2012-12-19 13:16

好正,不過要$28xx
少貴
作者: cyberlok    時間: 2012-12-19 13:21

硬係覺得輕觸式好易壞,如果係實體鍵就好了
monk027 發表於 2012-12-18 20:56


又唔會既..不過好禁D就係 haa
輕觸式冇咩感覺
作者: Nothing4    時間: 2012-12-19 19:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Nothing4    時間: 2012-12-19 19:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: orafan    時間: 2012-12-19 21:06

缺點: no DVI
Nothing4 發表於 2012-12-19 19:19


用DVI->HDMI線有分別嗎?
作者: Nothing4    時間: 2012-12-19 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan0876    時間: 2012-12-20 10:11

本帖最後由 alan0876 於 2012-12-20 10:13 編輯
of course
Nothing4 發表於 2012-12-19 22:33


http://www.hkepc.com/forum/redir ... 81&pid=28997682
Single-Link DVI做到既野, HDMI都做到
講畫質, 基本上是無分別, 只要你set翻Pixel-to-Pixel
講線, HDMI靚線選擇比DVI多幾百倍, 一般有牌子既OFC線都係講緊$200-$500, 有錢既可以玩下銀線
除非張卡好舊無HDMI, 否則直接出HDMI落mon係最直接的
DVI有咩好?
作者: alan0876    時間: 2012-12-20 10:12

回復  alan0876


    座枱架和下方的螢幕框是不是會刮花的材料? 我見鋪頭會遮這兩part. ...
nstars 發表於 2012-12-17 23:33


我用就唔覺得特別易刮花, 唔駛太擔心wor
作者: Nothing4    時間: 2012-12-20 10:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2