Board logo

標題: [開箱] AsusMX279H-香港第一開箱-12月4日 再 更新! 文字 及 色彩顯示 [打印本頁]

作者: 無相    時間: 2012-11-25 00:40     標題: AsusMX279H-香港第一開箱-12月4日 再 更新! 文字 及 色彩顯示

本帖最後由 無相 於 2012-12-3 19:06 編輯

Asus MX279H - 香港第一開箱
呢隻 monitor 最出名, 在於 榮獲 日本設計大獎.
超薄邊框設計,寬幅僅0.8 mm,
與 近期 的 LG, VIEWSONIC 或 AOC 都是一樣.
而當中 亦只有 Asus 的 speaker 係 借 B&O 的名氣 去 更吸引 大眾.
雖然 只有 每邊 3W 的輸出!
至於 其他品牌 用 什麼的 IPS panel 就唔係 太清楚,
Asus 就表明 使用 AH IPS panel.

11月26日 更新 :
此 mon 竟可做到 0 漏光!


samsung  2770 以表面 輕 touch 開關,
而 MX279H 就以 粒狀輕 touch 作 開關, 操作會比較 明顯.
DSCN1912.JPG

樓下 post之中, 只作一幅 簡單的 偏光 比較. 証明 TN 永遠都是 TN panel, IPS 的優處 係 好明顯.

至於 有關 movie 的表現, 只以 樓下的圖片 係 睇不到 大分別, 但 MX279H 的實際表現係 比 2770 高出好多,
當中 特意 去 影 字幕, 原因 MX279H 中 的字幕 清淨 好多, 只是 相片 中, 看不出 大不別.
而 game 之中的表現, IPS 的 MX279H 係 完美取勝.


11月29日 - 中關村 以 Spyder Elite 4 作測試.
http://lcd.zol.com.cn/337/3379827.html

12月3日 更新
tune 後 wallpaper 的效果
及 加入 engineer mode 睇睇 顯示器 的內在 部份.
第二張 wallpaper 左上角 應該 係 相機問題,
而 engineer mode 中 的 Monitor On Timer 係 計 出廠時間 吧,
Back Light On Time  為 實際 使用時間.


12月3日 文字顯示, 雖然 post 出來 睇落 好似好差, 不過 實際上 係 好清晰的.
[attach]1463687[/attach]
DSCN1933.JPG
DSCN1934.JPG

12月3日 色彩顯示 在 #77

圖片附件: DSCN1912.JPG (2012-11-26 14:24, 109.02 KB) / 下載次數 250
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460736&k=0d36ec4b24964708208588540a63382c&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1928.JPG (2012-12-3 00:12, 109.65 KB) / 下載次數 195
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463450&k=56065f11495cca19b63b4d0baf8052f6&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1929.JPG (2012-12-3 00:13, 107.96 KB) / 下載次數 224
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463451&k=520f2057194d9fe3cb3e7b0552350286&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1930.JPG (2012-12-3 00:13, 110.84 KB) / 下載次數 198
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463452&k=280eab8bdfb3ec1aed6db18c1359bcba&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1933.JPG (2012-12-3 19:05, 113.98 KB) / 下載次數 239
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463688&k=77c38555527a89892a6d0cf18cbcde3a&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1934.JPG (2012-12-3 19:05, 106.94 KB) / 下載次數 234
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463689&k=239da0fc53e53a01367d4451d06b72d0&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 00:59

本帖最後由 無相 於 2012-11-25 01:00 編輯

外箱 有少少 3D 感, 用 黑色底 加上 紅白藍色, 簡單設計 但全世界 都會接受!

1.jpg

圖片附件: 1.jpg (2012-11-25 00:55, 81.27 KB) / 下載次數 203
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460163&k=11165f93cd89337126da4cf6634ae4f1&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:02

箱內 包括 : 底盤, power cords, 火牛, HDMI-DVI 線 及 VGA 線.

2.jpg

圖片附件: 2.jpg (2012-11-25 01:02, 116.08 KB) / 下載次數 223
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460175&k=c89c8b4bf4a18e24dbfeb3b1c8a18368&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:04

3條 power cords, 包括 國內 八字腳, 台灣 圓腳 及 香港 三腳 插線.

3.jpg

圖片附件: 3.jpg (2012-11-25 01:04, 120.54 KB) / 下載次數 230
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460176&k=1d22c3215a1289d087bc51864f382a22&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:06

ASUS 火牛, 似乎 全數 ASUS 火牛 會轉曬用 方型 了.

4.jpg

圖片附件: 4.jpg (2012-11-25 01:06, 128.49 KB) / 下載次數 239
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460177&k=ce6d7eb19cad49a8d6b2f784ca86eff2&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:07

Monitor  背面

5.jpg

圖片附件: 5.jpg (2012-11-25 01:07, 89.78 KB) / 下載次數 231
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460178&k=368a3c6a325a3c4a46465423b6dc25f2&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:08

之前見過 mobile01 出過開箱文 指明是 made in Taiwan, 不過 我呢部係 香港第一批 都已經是 made in China 了.

6.jpg

圖片附件: 6.jpg (2012-11-25 01:08, 122.06 KB) / 下載次數 229
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460181&k=0a1c674abd56e24b9db3b317cedcbc47&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:09

Monitor 正面, 磨光面!

7.jpg

圖片附件: 7.jpg (2012-11-25 01:09, 69.91 KB) / 下載次數 226
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460182&k=fb0ec5476c9edfcef0c48f4e7b4423ea&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:11

Monitor 底部 加上 圓型 底盤, 圓型底盤 係 鋁合金 所制.

8.jpg

圖片附件: 8.jpg (2012-11-25 01:11, 122.53 KB) / 下載次數 224
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460183&k=6346d09923bf08bebce2defa1fce7554&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:15

本帖最後由 無相 於 2012-12-3 19:19 編輯

Samsung 2770 TN panel 接 GTX460 - 上
作對比 MX279H 接 GTX460 DVI-HDMI           - 中,
作對比 MX279H 接 I3 onboard HDMI-HDMI    - 下.

好明顯 MX279H 以 DVI 接 D色彩 會 好好多 .


DSCN1902.JPG

DSCN1903.JPG
12.jpg

以下 只比較 同以 DVI 連接 的 output, 當然 MX279H 以 DVI-HDMI 接駁.

DSCN1904.JPG

以下是 新增 2張 tune 色後 的 movie 圖
DSCN1937.JPG
DSCN1938.JPG

圖片附件: DSCN1902.JPG (2012-11-26 14:18, 109.45 KB) / 下載次數 243
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460714&k=550a7b1b37daf35fb343cb73197195da&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1903.JPG (2012-11-26 14:18, 109.95 KB) / 下載次數 208
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460715&k=e4b5b9ae755ff452fd18a4f6397ab408&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: 12.jpg (2012-11-26 14:19, 129.19 KB) / 下載次數 221
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460716&k=28ea03dcb119296d30736faa22735e88&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1904.JPG (2012-11-26 14:21, 110.6 KB) / 下載次數 212
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460720&k=13f4121e5fd8ac3fb897c41c0ae1a936&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1905.JPG (2012-11-26 14:21, 108.81 KB) / 下載次數 179
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460721&k=1a89f4bffcd621469aebe4e2e4a39645&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1906.JPG (2012-11-26 14:21, 110.71 KB) / 下載次數 176
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460722&k=d144196b47fb48ff42b1541d01fc2ace&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1907.JPG (2012-11-26 14:21, 108.53 KB) / 下載次數 178
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460723&k=a1a5d77d969333b79d58ced92a8e9bdc&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1908.JPG (2012-11-26 14:21, 109.31 KB) / 下載次數 173
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460724&k=381e2b47f8f4335c79fe792150a599b4&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1909.JPG (2012-11-26 14:21, 108.79 KB) / 下載次數 195
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460725&k=9d1d74f02133f2a79b91383303369dd8&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1910.JPG (2012-11-26 14:21, 109.61 KB) / 下載次數 191
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460726&k=6feebe67e7e4392f9e6f55e83a8a3d3c&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1913.JPG (2012-11-26 14:21, 111.74 KB) / 下載次數 185
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460727&k=cb94a4c26fddc7011067ddd5bff72e01&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1914.JPG (2012-11-26 14:21, 110.55 KB) / 下載次數 212
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460728&k=89add0770a72cd9a3317da07bbd91a8d&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1915.JPG (2012-11-26 14:21, 109.61 KB) / 下載次數 200
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460729&k=8a6262d064722ad1dcda658c9c547a4f&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1916.JPG (2012-11-26 14:21, 110.72 KB) / 下載次數 191
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460730&k=285102374724994752cda25096e15b7d&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1917.JPG (2012-11-26 14:22, 109.74 KB) / 下載次數 174
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460731&k=9358407d47682a5ce752fb7d25776409&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1918.JPG (2012-11-26 14:22, 110.1 KB) / 下載次數 194
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460732&k=21845725d9f7325c6e2b25dc9691a05e&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1919.JPG (2012-11-26 14:22, 109.12 KB) / 下載次數 176
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460733&k=2efedb12eea5f0b0fe9185a0754339b8&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1920.JPG (2012-11-26 14:22, 111.67 KB) / 下載次數 201
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460734&k=1de23afec3419af08d2eaefad9f88169&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1921.JPG (2012-11-26 14:22, 109.77 KB) / 下載次數 203
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460735&k=fc17978d4755bf367ffb7219754df0cd&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1922.JPG (2012-11-26 15:30, 109.48 KB) / 下載次數 193
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460751&k=31f2070f75acd5e8a628d1b43185bf2f&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1924.JPG (2012-11-26 15:30, 109.45 KB) / 下載次數 208
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460752&k=012a6430084ec205260ecd48c3388b5f&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1937.JPG (2012-12-3 19:16, 110.91 KB) / 下載次數 227
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463721&k=fc24ae1eabe966e93656cee31f38b008&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1938.JPG (2012-12-3 19:16, 110.13 KB) / 下載次數 234
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463722&k=0764473957e2c126a85007fc3ee70537&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:22

本帖最後由 無相 於 2012-11-26 15:32 編輯

總結 : $2xxx 買入, 用作 普通睇相 選是 ok.
至於 玩 GAMES 就未知如何,
可說 一般 使用, 又 偏向 外型, 呢部 都選是 可以收貨的一部,
而 要 1440i, 呢部就算是 偏貴了.
2560*1440 monitors, 如果 只計 內地 品牌, $3000 之下 已可買得到, 至平 $2000 已買到.
所以 要平價 又可達 2560*1440, 始終 都要 國貨 才做到.


下面 以 GTX460 分別 用 HDMI-HDMI (上) 對比 DVI-HDMI (下)
DSCN1922.JPG

圖片附件: DSCN1922.JPG (2012-11-26 15:31, 109.48 KB) / 下載次數 180
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460754&k=3bdf53b109a133ea22061901a8207670&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1924.JPG (2012-11-26 15:31, 109.45 KB) / 下載次數 130
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460755&k=81448c897b7e799776f6dd33512fef09&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: 無相    時間: 2012-11-25 01:32

格外........... Samung 2770 係 接上 GTX 460 DVI 作連線;
MX279H 係 接 I3 onboard HDMI 作 連線,
2者 必定有差異, 遲D 再 同時 連在 GTX460 之上 作比較 吧!

作者: shuji331    時間: 2012-11-25 01:44

師兄,謝謝開箱文~期待試埋玩GAME 睇影片效果~
另外 佢應該有23吋 想問師兄知唔知幾錢,THX
作者: mickey1234    時間: 2012-11-25 03:37

期待試埋玩GAME 睇影片效果
作者: HK-Steven    時間: 2012-11-25 03:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-11-25 07:11

支持開箱
作者: aeolian2009    時間: 2012-11-25 08:39

27吋? $2xxx 買入  人仔?
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-11-25 10:01

本帖最後由 KennyCKL1822 於 2012-11-25 16:08 編輯
27吋? $2xxx 買入  人仔?
aeolian2009 發表於 2012-11-25 08:39


co_dex報價$28xxx, 我諗其他差唔多
作者: AppleOne    時間: 2012-11-25 11:39

好清楚既開箱文,LIKE!
作者: Wah On    時間: 2012-11-25 11:58

$2xxx 買入 ?? so low price ?
作者: 469394    時間: 2012-11-25 12:21

係內地買? 水貨?
作者: monk027    時間: 2012-11-25 12:21

香港有冇得賣,個外型真係唔錯
作者: johnl    時間: 2012-11-25 15:37

支持開箱

good price.
where did you buy it ?
作者: HK-Steven    時間: 2012-11-25 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis211    時間: 2012-11-25 16:04

試埋玩GAME 睇影片效果
作者: edwinp    時間: 2012-11-25 17:56

得vga
HK-Steven 發表於 2012-11-25 16:01



    有hdmi wor~~
作者: I君    時間: 2012-11-25 18:17

呢隻係1920x1080
作者: 無相    時間: 2012-11-25 22:09

香港行貨. 到左貨 4日.
$28XX 可買到.

(對照 viewsonic $2580, 呢部是否 好D? 未太清楚, 但外圍 測評 viewsonic 算是不合我 要求, 而 Dell U2913 未到手, 所以 買呢部 玩住先.)

內設 speaker 雖然 只有 3W+3W, 不過 接駁 高清盒 睇電視 還是 足夠.
跟機 已有埋 DVI-HDMI 線, 解決 DVI 接駁.
考慮 DVI ? 我反而 顧慮 Display port.
此 mon 未有 Display port 是一敗筆, 對將來會有 問題.
作者: 無相    時間: 2012-11-25 22:10

支持開箱

good price.
where did you buy it ?
johnl 發表於 2012-11-25 15:37



    3C + 電腦mark 都返左貨.
我係 +都 入手.
作者: 無相    時間: 2012-11-25 22:13

係內地買? 水貨?
469394 發表於 2012-11-25 12:21


呢部係 香港 行貨.
買入 呢部 之前, 曾考慮 買 內地 HKC T7000 27" 2560*1440 大約 HK$2650,
但 部 mon 成 12KG, 托落嚟 都好 甘!
作者: 無相    時間: 2012-11-25 22:14

師兄,謝謝開箱文~期待試埋玩GAME 睇影片效果~
另外 佢應該有23吋 想問師兄知唔知幾錢,THX ...
shuji331 發表於 2012-11-25 01:44


23" 唔知幾多,
不過 23" 都有埋 B&O ................
價錢 應該 與 27" 差不了幾多.
作者: 無相    時間: 2012-11-25 22:15

games n movie 表現?
明天 放假 才 考驗一下 吧!
作者: yizi    時間: 2012-11-26 01:16

個MON D色好似好味精, 比samsung更味精, 同偏冷
作者: hobt4213    時間: 2012-11-26 10:31

LG 27" IPS277L LED Monitor (16:9,50000000:1,5ms,VGA,DVI,HDMI) -- IPS Panel  HKD2980

價錢差唔多?
作者: 謝四    時間: 2012-11-26 13:49

外型唔錯,支持開箱
作者: 無相    時間: 2012-11-26 13:57

回復 33# yizi


起初回來, 我都有此感覺, 比我的感覺 只是 "所謂的 IPS panel",
一字 "唉!", 難度 monitor 發展了 咁多年, 加上 呢 4-5年 銷量大增之下,
一般 的 IPS 應該可追上 高品牌的質素 才合理.

不過 經今日 再以 display card 去 connect 測試,
總算, IPS mon 叫做似D樣.
作者: 無相    時間: 2012-11-26 14:04

回復 34# hobt4213


    ching, 市場 上, 相似 產品 大把,
就 以 panel spec 去睇,
viewsonic, AOC, LG 及 呢部 Asus 都可說是 一模一樣.
大家 都是 薄邊 IPS 1920*1080, 總總的 數字 都是一樣.
LG 標籤 MHL, 這個 是 "獨特名稱", 但 function 上 與 一般 miniHDMI 作 connection 係 完全一樣.

Asus 在 呢 4隻 monitors 之中 的 優勝之處:
- 其他品牌 的 薄邊 係 0.9mm, ASUS 係 0.8mm;
- 加上 B&O 的 logo, 呢個 logo 點都值 2-3佰文吧.
作者: 尐駿    時間: 2012-11-27 09:46

尋日問27吋 28XX  23吋18XX
但23吋星期4先到貨
作者: 無相    時間: 2012-11-27 10:47

尋日問27吋 28XX  23吋18XX
但23吋星期4先到貨
尐駿 發表於 2012-11-27 09:46



   23" 比 27" 平 成 1k, 都幾吸引.
但係 市場 24" 16:10 IPS 2K-2.4K
只是 16:10 個D 24" 個外型 比 MX239H 差好多.
實用 當然 16:10 會好 好多倍, 可視面積 大好多.
作者: alan0876    時間: 2012-11-27 12:08

條邊好薄!!!
呢部野電腦展的時候看到已經非常鍾意, 不過果陣仲未開賣
宜家只等候中央撥款......
作者: naomi    時間: 2012-11-27 12:16

樓主係迷伽瑪用錯左 MAC機的 1.8
PC 用 2.2的
d"有色d"怪怪的
色温就咁用肉眼睇都過 8k
部mon用來做廣告編輯的嗎? 咁高伽瑪色温 .
作者: paddead    時間: 2012-11-27 18:28

HK 有冇賣?
有冇22吋?THX
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-11-27 18:43

尋日問27吋 28XX  23吋18XX
但23吋星期4先到貨
尐駿 發表於 2012-11-27 09:46


邊到
作者: 尐駿    時間: 2012-11-27 18:54

邊到
KennyCKL1822 發表於 2012-11-27 18:43



   係中田
但係好怪 高登戈邊同我講就e個價 黃金問佢話成3千
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-11-27 18:56

係中田
但係好怪 高登戈邊同我講就e個價 黃金問佢話成3千
尐駿 發表於 2012-11-27 18:54


27"上網報價都$3XXX
作者: 無相    時間: 2012-11-27 19:09

樓主係迷伽瑪用錯左 MAC機的 1.8
PC 用 2.2的
d"有色d"怪怪的
色温就咁用肉眼睇都過 8k
部mon用來做廣告編 ...
naomi 發表於 2012-11-27 12:16


ching, 比你睇到.
我不是 故意 set 個 加瑪,
一切 都是 原設定.
要 得到 滿意要求, 需要 一步一步 去 改 setting.
至於 色溫 我以 menu 中 去 選 warm.
會否達 8K? 不太清楚, 但一定超過 6.5K
作者: 無相    時間: 2012-11-27 19:16

回復 40# alan0876


    以外型為首要 的話, 呢部係 絕對 可以的.
用來 打機 睇 片 都是 OK.
但係 以 IPS panel 去考慮, 呢部 mon 暫時係 不合格(可能 未 set 好, 或者 是 Mon 本身 有缺憾)
買之前, 最好 留意一下 內地 D 專業 評測 才 買入 會更好.
我呢個 開箱, 只是 開箱, 當中 的測試 亦是 好 表面 去 做.
作者: 無相    時間: 2012-11-27 19:19

回復 45# KennyCKL1822

+刀, 不用 講價 做到 $2800 +送 普通 HDMI 線;
另外, compuMark 找某人 攞貨 可以 做到 $2780.
暫時 $2780 係 最低價.
   
我買 mon 個日, 中田 報 $2999
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-11-27 20:22

回復  KennyCKL1822

+刀, 不用 講價 做到 $2800 +送 普通 HDMI 線;
另外, compuMark 找某人 攞貨 可以 做 ...
無相 發表於 2012-11-27 19:19


+刀好似幾多劣評, 唔敢試
compuMark評價如何? 見人話唔錯
但係報價網成日見佢幾乎個個品牌都話係特約經銷商, 感覺唔太可靠
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-11-27 20:24

回復  alan0876


    以外型為首要 的話, 呢部係 絕對 可以的.
用來 打機 睇 片 都是 OK.
但係 以 IPS pa ...
無相 發表於 2012-11-27 19:16


師兄指以IPS黎講唔合格
係以專業級IPS比較, 定同價錢比較?
作者: lckfm    時間: 2012-11-27 20:36

+刀好似幾多劣評, 唔敢試
compuMark評價如何? 見人話唔錯
但係報價網成日見佢幾乎個個品牌都話係特約經銷 ...
KennyCKL1822 發表於 2012-11-27 20:22


CompuMark 呢間幾好, 驗哂貨冇問題先俾錢, 我上次係度出個mon, 一睇到有1死點, 跟住都唔使點講野, 佢即刻換個第2部黎俾我, 一流~
作者: naomi    時間: 2012-11-27 22:06

ching, 比你睇到.
我不是 故意 set 個 加瑪,
一切 都是 原設定.
要 得到 滿意要求, 需要 一步一步 去 改 ...
無相 發表於 2012-11-27 19:09


去 DL 番個 adobeGamma
係咁而汁汁
点都好過e"加咁
asus 真玩嘢預設調到咁嘅色都出廠 ...
作者: 無相    時間: 2012-11-27 22:48

回復 52# naomi


ching, thanks!
作者: 無相    時間: 2012-11-27 22:49

剛剛 入去 engineer mode check 左.
panel 係 LM270WF6.
即係 與 近期 所有的 薄邊係 用 完全相同的 lg panel.
作者: 86player    時間: 2012-11-27 23:08

甘大做mon 樓主對眼應該好快累吧...
作者: 無相    時間: 2012-11-29 13:23

用左 2日 去 tune 個 mon 之後,
效果 好好多了.
此 mon 買入後, 需花時間 去 tune 自己 想要的效果.
至於 中關村的 報告, 呢隻 mon 真的 只是 普通的 IPS,
就以 色域 73.59% 於 紅色部份 不太足, 在 IPS panel 中, 好少會 差咁多 %.
不過 就如 中關村 的總結,
整體上 是 可合格 的 一個 27吋 顯示器!
作者: 無相    時間: 2012-11-29 13:29

回復 55# 86player

ching, 是否 還用緊 20" 電視機 呢?
用上 大 mon 與否, 主要 睇 與 mon 的 距離 來 考量吧.
用 15" mon, 如果 離 mon 唔夠 5吋, 你唔只會 眼累, 全身都會 累.
用 15" mon, 如果 離 mon 3尺, 對眼 都 應該 會累 吧?

當你用上 27吋 超過一年, 你可能 已經想換 30吋 mon 了!
作者: HK-Steven    時間: 2012-11-30 10:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karce    時間: 2012-11-30 11:47

無理由cut左dvi,失敗產品
作者: taxman123    時間: 2012-11-30 12:41

No 3D !
作者: Advanced Ivan    時間: 2012-11-30 13:22

無理由cut左dvi,失敗產品
karce 發表於 2012-11-30 11:47


有HDMI to DVI, 隻mon又未到WQHD, 無DVI有咩咁失敗...
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-11-30 16:47

有HDMI to DVI, 隻mon又未到WQHD, 無DVI有咩咁失敗...
Advanced Ivan 發表於 2012-11-30 13:22


算啦.......................
作者: 蝦米仔    時間: 2012-11-30 17:13

雞蛋硬係要搵D 骨頭出黎
作者: MaybeO    時間: 2012-12-1 21:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MaybeO    時間: 2012-12-1 21:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MaybeO    時間: 2012-12-1 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-12-1 22:07

28xx or 28xxx
MaybeO 發表於 2012-12-1 21:41


SOR, 係28XX
作者: HK-Steven    時間: 2012-12-1 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KennyCKL1822    時間: 2012-12-1 22:17

回復  KennyCKL1822


    正x?
HK-Steven 發表於 2012-12-1 22:09


comdex
作者: MaybeO    時間: 2012-12-1 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MaybeO    時間: 2012-12-1 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hobt4213    時間: 2012-12-3 10:56

出hdmi啲字會唔會曚呀?
作者: Advanced Ivan    時間: 2012-12-3 13:03

出hdmi啲字會唔會曚呀?
hobt4213 發表於 2012-12-3 10:56


如果set翻native resolution, 應該唔會朦...
不過ATI driver出HDMI會default有overscan縮小左個畫面, 用ATI/AMD Card用HDMI Mon記得人手入去Driver Disable overscan
作者: naomi    時間: 2012-12-3 13:21

其實就咁睇樓主d"相
塊面板似 MVA 多過 IPS .
作者: 無相    時間: 2012-12-3 16:24

回復 74# naomi

或者 dot pitch .......... 影響
0.311 dot pitch.
色水(層次) 唔夠 深. 黑色 唔夠 清.

所以 廣告稿 可 比 "中上產品",
但 落在 曾玩過 ips panel mon 的玩家手中,
會 有d 失望.
而一般 用家 係 可以 收貨. 光位 好強, 令 不太留意 細節時, 會 被 搶眼.
作者: 無相    時間: 2012-12-3 16:27

出 文字..........
遲一下 放 效果相片 上來 吧.
我會以 "秀" 字 去 形容, 不會令 喜歡 粗體者 所歡喜!
作者: 無相    時間: 2012-12-3 19:02

原相片 :
DSCN1932.JPG

實物 對比
DSCN1935.JPG

圖片附件: DSCN1932.JPG (2012-12-3 19:01, 107.58 KB) / 下載次數 164
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463685&k=1860da24310c757e5ba2697061b4d35d&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO



圖片附件: DSCN1935.JPG (2012-12-3 19:01, 109.9 KB) / 下載次數 141
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1463686&k=fc8e700bb8ecc1684a2e7ca268e50e36&t=1782663691&sid=3An5kwmwkgO


作者: taxman123    時間: 2012-12-3 20:31

會吾會係相機既WB 作怪?
作者: 無相    時間: 2012-12-3 21:02

回復 78# taxman123

唔識 相機 D setting.
不過 因 upload file 限制, 相機 set 640*400 去影上來,
所以 同 真實 睇 會差好遠.
(只是用 1200萬 普通 nikon 數碼相機, D 相 係 偏 藍)
作者: HK-Steven    時間: 2012-12-6 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennethsam    時間: 2012-12-8 10:57

好鬼吸引





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2