作者: Respect 時間: 2012-6-22 02:09 標題: 壞MON問維修價
個MON係friend俾,TOPCON 19" 16:10,四年前買落,
佢話個MON比D小朋友用硬物撞過搞到咁,唔要俾我.
如果咁樣壞法要整番,有冇人知大慨要幾錢?thanks
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1388430&k=4620f5ddc6a3b9fd34e62533c6a469bf&t=1782238453&sid=4Nkv333TD9

作者: c2600264 時間: 2012-6-22 06:52
要換PANEL,同買個新MON冇分別,真係要用既話,買過隻好過整....
作者: longun 時間: 2012-7-1 00:03
Oh 內傷, 要換 panel....
作者: longun 時間: 2012-7-1 00:09
可以試放二三十蚊當零件二手放俾 epc member 好過益收買佬
作者: kennyyyt 時間: 2012-7-1 00:17
咩MODEL?

