作者: alanwong912 時間: 2012-5-3 22:56 標題: [簡易開箱]TAOBAO買來的3D MON - ASUS VG23AH
本帖最後由 alanwong912 於 2012-5-4 13:38 編輯
由於想玩3D
但又想試下IPS
市面上好似唔多 又貴
最後決定做烈士去TAOBAO買MON
叫個老板死都同我CHECK到0死點先好送過來
5月1 發貨 今日就到
唔講咁多 去相

個包裝 十分普通

開箱!
底座

圖片


真係0光0死十分開心 初頭仲好擔心會出事
3D 效果方面都唔錯(主要睇片源)
有個一鍵3D既按鍵 不過只係有景深 3D 效果唔係太好
最大問題係冇跟SOFTWARE
試玩左BF2 同 BF3
效果十分十分之好
BF2個準心會十分之唔準
BF3 只係得單一準心 而3D 效果大家差唔多
總結:
1. 呢隻mon冇跟 tridef 3d, 所以要自己下載
2. 個升降架都值幾舊
3. 感覺像素唔夠幼細 可能係3D mon既技術關係 <-- 希望其他用緊3d mon 既ching 俾意見
4. D色水明顯比TN好好多
5. 的確廣角左, 但作用唔大
6. 3D效果十分之好, 特別係用TRIDEF 3D 睇3D 相片/專用影片
7. 外型比較普通 而已亦唔係十分薄
8. 右下角按鍵比較實
9. 有一鍵轉3D, 方便 不過效果普通
10. 市面上好似唔多3D 片可以試 希望有CHING可以介紹下
11. 價錢太約$2600 左右, 同市面上既TN MON 所差冇幾
12. 個MON電源香港用唔到
13. 唔跟HDMI 線. 所以想玩真3D 要另外買
作者: flamini 時間: 2012-5-3 23:59
淘寶買電視咁夠彊
過關果陣洗唔洗打稅?
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 00:01
回復 2# flamini
其實係MON 黎
我見有唔少CHING都去TAOBAO買. 有冇打稅真係唔知
作者: Hayes 時間: 2012-5-4 01:48
c 兄可否 PM 邊間? 價錢?
作者: google 時間: 2012-5-4 10:18
作者: mousetang123 時間: 2012-5-4 10:42
對Taobao bid 呢類野冇乜信心
作者: idevil 時間: 2012-5-4 10:50
ASUS 香港無得買咩???
反而TB先有得買。咁奇怪
作者: liu010750 時間: 2012-5-4 10:50
幾錢啊, 師兄??
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 11:48
如果包埋冇點 其實都唔平 加埋運 2600-2700 一定走唔甩
完美屏好感動 因為正常都唔100% 包 就算加錢都唔包
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 11:49
回復 6# mousetang123
本身我都想上華強北 因為香港真係未有
作者: xxxkxxx 時間: 2012-5-4 11:55
哈哈...我都話唔洗怕!
隻mon好正
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 11:59
回復 11# xxxkxxx
個架真係呢隻mon 嘅靈魂
作者: xxxkxxx 時間: 2012-5-4 12:48
我想放左我隻轉d隻
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 13:12
本帖最後由 alanwong912 於 2012-5-4 13:13 編輯
回復 13# xxxkxxx
轉LA轉LA
IPS mon 真係唔同D 嫁
不過我想個MON 大D, 因為玩慣24" 轉23" 個分別都幾大

作者: SZA 時間: 2012-5-4 13:13
淨運費要幾多錢? thanks
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 13:14
回復 15# SZA
$200
作者: SZA 時間: 2012-5-4 13:15
港銀定人仔?
作者: SZA 時間: 2012-5-4 13:16
請PM賣家資料. Thanks
作者: xyzhy70 時間: 2012-5-4 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 13:19
HKD $200
真係比想像中貴. 有D CHING話14 KG 都$70 HKD
不過我係用順豐 比較有保障
作者: enzyme 時間: 2012-5-4 13:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 13:22
回復 21# enzyme
我相信都會有賣家會照發貨(因為多數只係包3點)
佢捉我地既心態: 怕麻煩
不過時實係大陸都好多好店
下次都會去大陸買
1.平香港好多
2.服務態度又唔錯
當然最好個MON 唔好壞la, 因為都係大陸先有保
作者: enzyme 時間: 2012-5-4 13:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 13:32
回復 23# enzyme
咁又係
作者: SZA 時間: 2012-5-4 13:32
有冇包埋3D眼鏡
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 13:34
回復 25# SZA

作者: SZA 時間: 2012-5-4 13:35
嘩,俾晒2款
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 13:37
回復 27# SZA
一隻夾鏡. 一隻係普通3D 眼鏡
ASUS 隻3D 眼鏡都幾型仔
作者: Jerryhk 時間: 2012-5-4 16:16
$2600又幾吸引喎, 香港賣緊既都要差唔多價...
作者: shihang427 時間: 2012-5-4 16:42
問題係香港無貨

作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 18:25
回復 30# shihang427
香港未有姐
仲有隻刀鋒個外型十分吸引
TAOBAO已有 送到HK 應該要$2000
不過香港AOC 做緊果隻3D 已經要$23XX~25XX
不過保養係最大問題
作者: enviro50042c 時間: 2012-5-4 18:27
落黎既野唔洗.
係上去先要.
好多人搵七人車車D大電視落黎
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 18:28
回復 32# enviro50042c
上去如果係自己既
咁使唔使打稅
作者: bill3546 時間: 2012-5-4 18:39
能否支持 nvidia 3D?
作者: 星羽 時間: 2012-5-4 18:41
"中國海關總署監管司負責人黃熠在回應媒體提問時指出,中國對居民旅客攜帶的個人物品的免稅限值為5,000元人民幣(下同),對非居民旅客擬留在境內的個人物品的免稅限值則為2,000元。"
但好似果件物品價格係幾多$$,由海關訂立的
作者: 星羽 時間: 2012-5-4 18:45
原版本不支持
但有破解左的nvidia 3D可以支持偏光
作者: 楊威利@HGC 時間: 2012-5-4 18:59
回復 21# enzyme
最爆笑係係大陸買電器會爆炸的
作者: enviro50042c 時間: 2012-5-4 19:20
呢個係佢自己作數架喎
無話係唔係自用
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 19:31
回復 38# enviro50042c
自用唔係應該唔使稅?
咁帶IPAD3 上大陸咪大獲
作者: 星羽 時間: 2012-5-4 19:34
可以收你成千蚊
http://news.singtao.ca/vancouver ... 820150d2846656.html
作者: 楊威利@HGC 時間: 2012-5-4 19:36
唔計你嫌煩拎上去, 個2千零蚊野鬼逗你咩
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 19:36
回復 40# 星羽
拆包裝就得la
姐係自用唔使稅
作者: enzyme 時間: 2012-5-4 20:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jerryhk 時間: 2012-5-4 21:04
我上次冇留意咁多, 就咁腦場繩縛式帶左隻FS2332 過關, 上到去D 親戚:
作者: taxman123 時間: 2012-5-4 21:19
點解吾買 AOC 27" 3D ( E2752PHZ )
@ RMB 2199 / 0.81 = HK$ 2715
27 "睇 3D 過引好多...
作者: 星羽 時間: 2012-5-4 21:27
點解吾買 AOC 27" 3D ( E2752PHZ )
@ RMB 2199 / 0.81 = HK$ 2715
27 "睇 3D 過引好多...
taxman123 發表於 2012-5-4 21:19
佢要IPS
LG果隻27"IPS 3d mon又未岀
作者: kopkpk 時間: 2012-5-4 22:45
ching好大膽, 上網買mon..
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 22:49
回復 47# kopkpk
都係因為毒癮起姐
作者: bee173173173 時間: 2012-5-4 22:55
比你攬到毒癮發作
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 22:58
回復 49# bee173173173
我最鐘意毒下其他人
作者: taxman123 時間: 2012-5-4 23:06
IPS MON 好好多 ???
作者: bee173173173 時間: 2012-5-4 23:15
回復 50# alanwong912
心大心細
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 23:16
回復 51# taxman123
色水飽和左唔少 但TN其實都好足夠
要求唔太高 其實TN係夠用
當然有IPS 玩IPS la
作者: zyretz 時間: 2012-5-4 23:35
保養???
作者: taxman123 時間: 2012-5-4 23:38
27 "睇 3D 會吾會比 23 " 過引好多 ??
作者: alanwong912 時間: 2012-5-4 23:38
回復 54# zyretz
應該要囉上大陸
作者: 黑貓 時間: 2012-5-6 19:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanwong912 時間: 2012-5-6 19:44
回復 57# 黑貓
LED-Backlit monitor
作者: ken000hkhk 時間: 2012-5-7 16:07
師兄,
FPR 3D Technology係唔係同real3d 個技術一樣?
用戲院3d眼鏡睇得唔得? thanks
作者: shihang427 時間: 2012-5-7 16:32
我見EPC 已經有出新聞稿, 唔知香港幾時有貨呢!
作者: alanwong912 時間: 2012-5-7 16:42
本帖最後由 alanwong912 於 2012-5-7 16:45 編輯
回復 59# ken000hkhk
絕對無問題, 我都係為左可以全屋人可以睇3d,
最近睇左3D avatar, 效果十分好, 另外亦睇左 wunderworld 4
本身意為3D 片源唔多, 但其實都算多
不過佢送既3D 眼鏡感覺到質素比較好
感覺係光少少, 仲有清析少少 <-- 可能係心理作用
作者: alanwong912 時間: 2012-5-7 16:46
回復 60# shihang427
如果香港有貨. 呢部真係要支援下
如果真係買3D MON, 其實一鍵3D 真係冇咩用. 因為睇戲直接用POWREDVD 12 已經支援差唔多所有既3D 戲
左右3D, 上下3D
紅藍3D 要買紅藍眼鏡 OR 自制
作者: alanwong912 時間: 2012-5-7 21:34
回復 63# honeychung
平
作者: siuba 時間: 2012-5-8 02:39
mon呢d咁多零件..又大件既野..真係唔敢係taobao買..事但換你一part已經唔同晒..
作者: dermagramso 時間: 2012-5-8 04:08
開箱+1!
taobao買LCD真係會安全?
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 12:21
回復 65# dermagramso
最好買返D多人買既商家,我今次買果個, 係未有人買既
因為個MON比較新既關係
其實我見好多CHING都有買,所以就都唔怕
因為真係平太多
回復 64# siuba
可以叫賣家幫你完包裝(唔開箱) 派俾你,只要你唔怕死點
其實買MON 唯一考慮就係死點問題 其他咩換PART果D真係唔會擔心
但如果想平其實都可以上華強北買 果到有得CHECK完先買
作者: wlmak 時間: 2012-5-8 12:31
tb 買似終有風險
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 12:39
回復 67# wlmak
當然有.如果有奸商你就真係慘
不過係TB入面 負評既影響力極高
D商家都會因為咁而做事好好多
做生意既 都要講個信字既
淘寶我淘左2年 加埋2萬幾
都未出過事
作者: coolest 時間: 2012-5-8 12:40
我都係TB買過MON, 無咩問題... 不過大部份人覺得危險都正常, 始終要靠自己去分真貨還是假貨.....
3D MON玩GAME又真係想試, 不過都係等多陣先... 話晒都係舊年先買的新MON.. :P
作者: Iverson 時間: 2012-5-8 12:40
請教CHING 邊度多高清片源DOWNLOAD?
作者: frank20 時間: 2012-5-8 12:40
上星期去SSP同Sales吹水果時,佢地話可能今星期有貨,但係價錢未知

作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 12:45
回復 69# coolest
3D GAME我覺得仲係未成熟, 或者我係玩FPS, 因為個準心位有點奇怪
但3D 戲就真係
回復 70# Iverson
CHECK PM
回復 71# frank20
希望佢賣得貴D
作者: kh2995 時間: 2012-5-8 13:02
http://www.hkepc.com/7841
作者: ckfaihk 時間: 2012-5-8 13:12
仲未知幾錢....
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 13:13
回復 74# ckfaihk
我估應該3~3.5K 左右
作者: taxman123 時間: 2012-5-8 13:28
請教 :
( 1 ) PS3 播 3D Bluray - connect HDMI 可吾可以在 ASUS VG23AH 3D MON 睇到 3D 効果 ?
( 2 ) 3D高清播放器 (已有3D片源 ) - connect HDMI 可吾可以在 ASUS VG23AH 3D MON 睇到 3D 効果 ?
Thanks
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 13:47
回復 76# taxman123
(1) 冇ps3 答唔到你,不過相信可以支持(因為HDMI 就支援)
(2) 可以, 只要連HDMI就睇到3D 效果(真實3D) powerdvd 12 個3D 效果十分好 絕對影響因素係片源 , 我會建議睇 左右,上下3D 既片, 個3D效果真係令我改觀
作者: 黑貓 時間: 2012-5-8 13:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 14:13
回復 78# 黑貓
遲下lg 有部27" ips led
asus 就唔知la
作者: wlmak 時間: 2012-5-8 14:54
奸商就唔怕,係驚運個邊出事
一係唔見貨,一係爛貨,到時claim 野搞餐死
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 14:55
回復 80# wlmak
所以我只用sf-express
作者: wlmak 時間: 2012-5-8 14:58
SF只係大間,一樣會爛貸唔見貨....
隔山買牛最怕有手美跟,隨非平好多值得搏
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 15:01
回復 82# wlmak
如果唔見貨.好過爛貨, 因為你收唔到貨. 100% 保障買家先,
如果爛貨, 基本上mon 保護真係好好 個d發 泡膠真係..
其實ching係咪好少去taobao買野
作者: taxman123 時間: 2012-5-8 15:07
本帖最後由 taxman123 於 2012-5-8 15:21 編輯
請教 :
( 1 ) PS3 播 3D Bluray - connect HDMI 可吾可以在 ASUS VG23AH 3D MON 睇到 3D 効果 ?
( 2 ) ...
taxman123 發表於 2012-5-8 13:28
Thanks Ching for the reply.
Q ( 2) :
3D高清播放器 (已有3D片源 ) 開博爾 K610i 3D高清播放器 - 吾經 PC , 直駁 HDMI to ASUS VG23AH 3D MON , 可吾可睇以到 3D 効果 ?
Thx
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 15:25
回復 84# taxman123
冇實際測試,不過我睇返個d貼紙, 佢話支援 blu ray
相信hdmi 已經可以睇到3d
作者: StrBen 時間: 2012-5-8 15:32
我諗係少經驗真係會令人卻步,見識過佢地點包野就知佢地都唔想死,如果你比左個差評實追到你九條街,因為好影響生意,佢地都唔敢冒險
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 15:38
回復 86# StrBen
無錯, 所以最大問題真係D新店, 如果你去買老字號, 佢地睇聲譽睇得好重,如果你差評佢, 佢會以後唔做你生意嫁
作者: StrBen 時間: 2012-5-8 15:48
話說我有一次去左間新新地ge,中評左之後佢追左我九條街,又話送優惠咁,雖然我為口氣無改到
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 15:50
回復 88# StrBen
有D店連中評都會話
買家選擇放棄本店服務的權利
話說,可唔可以講下DETAILS
作者: StrBen 時間: 2012-5-8 16:54
回復 89# alanwong912
我上次買左個藍牙ge speaker,但係返到黎有條凹痕,咁我緊係二話不說中評左先,然後因為佢岩岩起步咪旺旺我問我咩事,討論完佢話一定係運輸問題,佢就話offer我優惠,全場九折,但係我睇黎睇去都無野岩,咁我咪唔改囉
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 16:58
回復 90# StrBen
係我就叫佢送過個黎
其實都我估應該係佢D貨有問題
作者: StrBen 時間: 2012-5-8 17:41
回復 91# alanwong912
我叫佢退款比我囉,不過佢當然唔肯啦

作者: kingson12hk 時間: 2012-5-8 17:44
C兄
有冇成部機的相?
作者: marcokwan 時間: 2012-5-8 17:49
回復 2# flamini
買返大陸就要打. 買返香港唔洗.
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 17:49
本帖最後由 alanwong912 於 2012-5-8 17:50 編輯
回復 93# kingson12hk
之前影過會反光得好勁, 變左自拍
你想睇下影俾你睇睇

作者: kingson12hk 時間: 2012-5-8 17:54
回復 95# alanwong912
C兄好快手
有冇MON埸C兄最CONCERN既問題:
(流)光問題?
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 18:00
回復 96# kingson12hk
呢D真係要得閒先TEST
作者: taxman123 時間: 2012-5-8 20:49
尼隻LG 27吋 3D Mon
大陸台灣都有得賣
HK反而冇得賣

http://item.taobao.com/item.htm?id=16246212490
http://www.lg.com/tw/it-product/monitor/LG-D2770P-PN.jsp#
作者: alanwong912 時間: 2012-5-8 21:11
回復 98# taxman123
會唔會係未出咋?? 27" LG 香港都唔賣咁搞笑
不過2.7K人仔 TN面板好似有D貴
作者: 星羽 時間: 2012-5-8 21:15
本帖最後由 星羽 於 2012-5-8 21:18 編輯
買aoc果隻囉
$3200
好過$3XXX買隻無保的

