Board logo

標題: [開箱] 大和民族的驕傲 , Eizo Monitor SX2762W 開箱 [打印本頁]

作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:10     標題: 大和民族的驕傲 , Eizo Monitor SX2762W 開箱

本帖最後由 Jason@YIU_SHUN 於 2012-4-25 11:57 編輯

Eizo SX Series , SX2762W


作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:12

買定離手 , 開 !
看到的是線材 : Power Cord 同 DVI Cable


作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:12

繼續

作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:13

出嚟啦出嚟啦



作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:14

螢幕本体  



作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:14

Made In Japan

作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:15

說明書及 CD

作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:15

最後試機 , 先試 Sony PS3 ( HDMI ) 去 Eizo ( DVI )
聲音我有 DAC , 不是問題

結果當然一切順利 !!!!


作者: lks15    時間: 2012-4-25 09:46

米王!!!請問Ching 幾多錢?
作者: clouder    時間: 2012-4-25 09:48

流晒口水 賣幾多錢??
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:50

special offer $ 15xxx
作者: enzyme    時間: 2012-4-25 09:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 09:54

嘩!又嚟
師兄好似已經有好多個mon囉喎~換咗張好啲電腦枱先會唔會好啲? ...
enzyme 發表於 2012-4-25 09:50


the others all sold it out suen la =_=
作者: billyduck    時間: 2012-4-25 10:10

special offer $ 15xxx
Jason@YIU_SHUN 發表於 2012-4-25 09:50
我聽完8爺講後....E個價抵玩
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 10:45

我聽完8爺講後....E個價抵玩
billyduck 發表於 2012-4-25 10:10



let's eizo together man ~
作者: ngnongno    時間: 2012-4-25 10:52

I like unboxing
作者: dxcl007    時間: 2012-4-25 10:56

支持開箱文
作者: bankband    時間: 2012-4-25 11:01

應該系樓主的驕傲  
作者: billyduck    時間: 2012-4-25 11:05

let's eizo together man ~
Jason@YIU_SHUN 發表於 2012-4-25 10:45
抵玩唔等於我有錢玩呢!(比老虎知道會鞭我屍)
作者: oldtreenew    時間: 2012-4-25 11:11

special offer $ 15xxx
Jason@YIU_SHUN 發表於 2012-4-25 09:50

呢個價錢足夠買 10 部平平地既 24" LED Mon,真係用到死都用唔完喎。
作者: xyzhy70    時間: 2012-4-25 11:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XABI    時間: 2012-4-25 12:08

依個價nec抵玩d
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 12:18

依個價nec抵玩d
XABI 發表於 2012-4-25 12:08



有考慮過 NEC PA271W , 平 2k .....

但對 eizo 的怨念勝過理性 , 當買埋隻 mon 跪低左之後有 mon 借的 service 吧
作者: tat0801    時間: 2012-4-25 12:27

OMG...
27" EIZO...
可惜唔會有位放到..
又敗唔落24" 成5K...
作者: K.F    時間: 2012-4-25 12:32

本帖最後由 K.F 於 2022-7-16 12:39 編輯

delete
作者: 時差攻擊    時間: 2012-4-25 12:46

哇,貴價野,好閃
作者: miniz    時間: 2012-4-25 12:47

嘩, 流晒口水
作者: KOJI    時間: 2012-4-25 12:54

我兩隻eizo CRT  T565, T566用了十年非常好, eizo d質數真一流^^
作者: vier    時間: 2012-4-25 16:39

先恭喜師兄
請問你個DAC係點駁法?可以模擬到5.1嗎?
同樓上師兄意見一致,換過張枱好D,感覺好逼
作者: banroy    時間: 2012-4-25 16:57

又來毒物、我玩唔起囉
作者: banroy    時間: 2012-4-25 17:28

我聽完8爺講後....E個價抵玩
billyduck 發表於 2012-4-25 10:10


呢個價可以買三隻U2711啦!
作者: pokerjunior    時間: 2012-4-25 18:11

好貴, ching 真有米
作者: dickylou1987    時間: 2012-4-25 18:25

廿四吋版賣幾錢?
作者: hoffnung    時間: 2012-4-25 18:41

本帖最後由 hoffnung 於 2012-4-25 18:43 編輯

哩個係好mon黎,check過日本果邊的價錢,最平都要¥107,613,師兄果然勁!
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 18:44

廿四吋版賣幾錢?
dickylou1987 發表於 2012-4-25 18:25



對不起 , 沒留意 .....

只因 DELL U2711 太不給力才換的 =_=
作者: vier    時間: 2012-4-25 19:24

回復 31# banroy

同D乜乜V 女人手袋比又唔算好貴o者
各有各玩
作者: rage1997    時間: 2012-4-25 19:48

呢部應該萬七銀左右,貴到冇朋友
ching咁捨得
作者: rowrowdog    時間: 2012-4-25 19:56

代理做promo?
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-25 20:18

呢個價可以買三隻U2711啦!
banroy 發表於 2012-4-25 17:28



質比量更重要 !
作者: lamhoifung    時間: 2012-4-25 20:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyduck    時間: 2012-4-25 20:43

呢個價可以買三隻U2711啦!
banroy 發表於 2012-4-25 17:28
佢本身已有U2711....可惜達唔到佢要求
作者: 玉塘春    時間: 2012-4-25 22:46

呢個價可以買三隻U2711啦!
banroy 發表於 2012-4-25 17:28


買三隻U2711唔難,香港地要擺三隻U2711就好頭痕
作者: man6813    時間: 2012-4-26 01:32

Focal  
作者: georgelam0    時間: 2012-4-26 01:40

有考慮過 NEC PA271W , 平 2k .....

但對 eizo 的怨念勝過理性 , 當買埋隻 mon 跪低左之後有 mon 借的 ...
Jason@YIU_SHUN 發表於 2012-4-25 12:18



    MIJ唔單止俾人信心,亦都一定程度上滿足左個虛榮心...
作者: georgelam0    時間: 2012-4-26 01:45

呢個價可以買三隻U2711啦!
banroy 發表於 2012-4-25 17:28



    師兄你應該好清楚買mij野既人咩心態先係架?
作者: crackcolor    時間: 2012-4-26 02:25

Why don't go for cg275w ?
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2012-4-26 02:50

Why don't go for cg275w ?
crackcolor 發表於 2012-4-26 02:25



price $ 27xxx
作者: INGRAMLI    時間: 2012-4-26 09:55

回復 47# Jason@YIU_SHUN
This is just listed price, you can usually get MUCH CHEAPER if you PM Gordon
作者: crackcolor    時間: 2012-4-26 13:46

回復  Jason@YIU_SHUN
This is just listed price, you can usually get MUCH CHEAPER if you PM Gordon:d ...
INGRAMLI 發表於 2012-4-26 09:55



How cheap sin ?

I want to buy
作者: INGRAMLI    時間: 2012-4-26 14:22

回復 49# crackcolor
PM Gordon, he belongs to one of the 3C.........
作者: WallWorld    時間: 2012-4-26 14:33

MIJ的東西...簡單到是一張紙都可以用精雕細琢來形容...
作者: banroy    時間: 2012-4-26 14:59

師兄你應該好清楚買mij野既人咩心態先係架?
georgelam0 發表於 2012-4-26 01:45

雖然我都係畫圖、我唔會用到咁高檔既MON
作者: anon893    時間: 2012-4-27 03:57

These 27" mons will definitely make it to my wishlist...

Except one thing.  27" mon is too big for my cause
24" will suffice, but Eizo has no newer models for the 24" category

If Eizo refreshes the 24" lineup (eg. 2463w, CG244/246 etc.) that would be very good

Dell??  No freakin way, heard that backlighting is problematic (slight yellow cast)
作者: XABI    時間: 2012-4-27 14:59

These 27" mons will definitely make it to my wishlist...

Except one thing.  27" mon is too big for  ...
anon893 發表於 2012-4-27 03:57

eizo/nec 24寸唔抵買,同27寸差果2000-3000
出得起錢唔差在果小小
作者: Gordon    時間: 2012-4-27 17:46

eizo/nec 24寸唔抵買,同27寸差果2000-3000
出得起錢唔差在果小小
XABI 發表於 2012-4-27 14:59


SX2433 or S2433 is 16:10
SX2762 or CG275 is 16:9

so the different are not only 24" vs 27"
作者: georgelam0    時間: 2012-4-27 18:21

SX2433 or S2433 is 16:10
SX2762 or CG275 is 16:9

so the different are not only 24" vs 27"
Gordon 發表於 2012-4-27 17:46



    解像度都唔同
作者: i_djinn    時間: 2012-4-27 18:26

抵玩唔等於我有錢玩呢!(比老虎知道會鞭我屍)
billyduck 發表於 2012-4-25 11:05



    你都玩好多野, 怕乜...??
作者: qaz11    時間: 2012-4-27 18:50

EIZO 真係好正, 2004年買既到而家都仲好堅挺..尤其個殼, 一d都唔seven仲好好.
不過EIZO 個價同幾年前同size既model比唔止冇咩平仲好似越黎越貴, 自己又越來越唔捨得, 睇黎都係要放棄.
作者: cwh01027    時間: 2012-4-27 20:53

正野   可惜冇錢
作者: billyduck    時間: 2012-4-27 22:18

你都玩好多野, 怕乜...??
i_djinn 發表於 2012-4-27 18:26
怕老虎要我等價交換!
作者: Yoshihk    時間: 2012-4-28 10:02

回復 58# qaz11

真係放棄到??Haha
作者: kwan852    時間: 2012-4-28 18:24

EIZO開箱 , 點都要支持下 !!
作者: Wah On    時間: 2012-4-28 22:06

so many budget....great
作者: littleap    時間: 2012-5-5 08:03

INGRAMLI>> 我有興趣, 請問點contact gordon? 佢係代理sales?
Thanks.
作者: xyzhy70    時間: 2012-5-5 08:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patklchung    時間: 2012-5-5 08:43

INGRAMLI>> 我有興趣, 請問點contact gordon? 佢係代理sales?
Thanks.
littleap 發表於 2012-5-5 08:03



    PM佢.
作者: L.K.    時間: 2012-5-5 13:52

WOW
正野..
我都想要.
作者: KOJI    時間: 2012-5-5 23:01

無錯, 太正呀^^
作者: rs20461997    時間: 2012-5-6 01:29

嘩, 呢邊又黎羡慕屎人 ......
作者: stylem300    時間: 2012-5-6 14:08

睇唔倒圖嘅?
作者: littleap    時間: 2012-5-6 16:55

回復 66# patklchung


    請問gordon個id係?
作者: gogogo123    時間: 2012-5-6 16:59

買個MON 都萬5 ....真係夠砌成部勁機再搭多個平MON
作者: Lovecloud    時間: 2012-5-6 17:20

本帖最後由 Lovecloud 於 2012-5-6 17:25 編輯

正野~~CONGRATULATION! 比海鮮坊平成3K, 抵
順便8下CHING, MON連座真正尺寸最高時幾多CM?
有時EIZO出來的SPEC跟實際差少少
作者: patklchung    時間: 2012-5-6 17:23

回復  patklchung


    請問gordon個id係?
littleap 發表於 2012-5-6 16:55


個id係gordon.
作者: Lovecloud    時間: 2012-5-6 17:26

GORDON兄係中央田的, 佢看到會PM你了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2