作者: siupain035 時間: 2012-3-31 21:23 標題: 新手問題... 顯示卡與mon
我想問,假如Mon有HDMI頭, 如果display card 用HDMI線連上MON HDMI頭,
咁顯示上係咪會好D?
我依家係用緊VGA...
作者: bessho 時間: 2012-3-31 21:27
ofcourse~ & coming with sound, if your mon have speaker~!
作者: 寂寞的FSY 時間: 2012-3-31 22:44
未必會好許多
因為HDMI屬於影音介面,會帶有縮放問題,可能需要兩者進行調整(包括縮放大小、顏色)
除非有明顯干擾或者用自動調整都有問題,否則用回跟mon送的VGA線,出來的畫面都已經好靚
作者: manling 時間: 2012-4-5 09:32
咁用dvi係咪都會有咁嘅情況?
同埋想請教下ching
有無1D關於調教mon嘅資料可以參考下?
THX
作者: Lovecloud 時間: 2012-4-5 09:39
用MON果條DVI線已好好, 小弟之前都係度問過CHING們, 無需要用HDMI線
作者: enzyme 時間: 2012-4-5 10:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lovecloud 時間: 2012-4-5 10:21
本帖最後由 Lovecloud 於 2012-4-5 10:23 編輯
樓上CHING講得岩, 樓主個MON都有HDMI,即係新野來, 飛左條VGA線. 用DVI線罷, 都係幾十蚊
反正你張卡都出到HDMI就一定有DVI輸出, DVI出信號正好多

