作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 10:38 標題: 個MON咁系咪可以拎去換?買左一日
試果時又睇唔到啵...果度咁光
買到返屋企之後即刻...見真張
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1298943&k=25a3876688d47f09c1b1516a5baeead3&t=1782147421&sid=B46rSfbAhx

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1298944&k=be69607a5e8bc92bb556babe743b48fb&t=1782147421&sid=B46rSfbAhx

作者: 高山青龍 時間: 2012-1-2 10:43
我都買左同一款model,有漏光但冇咁嚴重,樓主漏到咁多隻色,都係第一次見,基本上漏到咁仲慘過有死/光點
打去問下有冇得換作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 10:47
彩虹色漏光。。。。-.-
作者: evan11 時間: 2012-1-2 10:51
其實我都唔明,點解華碩出廠時QC唔到呢d漏光情況,擺明叫d user硬食你d壞mon...
作者: HIThere 時間: 2012-1-2 11:09
好恐怖
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 11:15
Point系。。。試過時系睇唔到已經試左好耐返到屋企結果一樣。
咁系咪可以換返?
作者: evan11 時間: 2012-1-2 11:17
回復 6# sonic1225
都冇辦法喇,硬住頭皮試吓叫佢換喇,唔換就call華碩換機,華碩一定會換一部比你....
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 11:20
又要拎返去。。。。比錢買難受,出錢又出力-.-
作者: toichun2004 時間: 2012-1-2 12:22
asus D mon 好似唔係好掂咁
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 12:31
我個人用左一日感覺唔錯d色系幾令...不過就系黑位時就見真張.我諗佢可能系qc好差,裝工唔好!
2家等緊個sales打返黎.彩虹mon點用丫大佬
睇戲果時想哭...
作者: kit3 時間: 2012-1-2 12:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toichun2004 時間: 2012-1-2 12:40
CHING 快D拎去換LA
作者: gaintsnake 時間: 2012-1-2 12:42
快D去換,肯定入面有事
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 12:44
要等放假先得
講堅...佢比你check mon真系得check到有沒死點同黑點...
check唔到衣樣野...
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 12:47
系咪要自己拎返去先得?
因為我上次買"飛利x"佢有人送上門比我唔洗自己拎
個mon重過包米
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 13:12
Sales已覆
並提出左兩個選擇:
1.自己拎返去1換1再試過(再試佢個位都系一樣,跟本試唔到衣個黑位問題,所以不選擇)
2.打去代理叫佢搵人上黎換(今日紅日會系電話錄音)
我自己間左第 2. 準備緊投訴mail,同諗緊講咩好.唔想佢再換上黎果個又系有漏光又死點既問題.有沒師兄可以比D意見?可唔可以叫佢拎黎換之前,佢自己試清楚沒問題先拎上黎換?
作者: 133954202 時間: 2012-1-2 13:17
自己拎去換算啦...快手快腳~
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 14:19
去換唔系一個大問題,雖然佢又重又大舊,問題系我唔想再返個漏光既
講真我地check左好耐都唔見佢出彩紅...而且個sales都系到睇緊, 幫下眼,唔只佢一個.
但都睇唔到,所以再換同類事件一樣會發生.
我唔想再行多幾轉
作者: starlethk 時間: 2012-1-2 14:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 15:53
試果個位對正就系佢把display. Card既window,雖然熄左支光管,但都系好光,白光燈下好難睇清
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 15:54
投訴mail已send唔知佢點覆,希望佢可以好似飛利x咁check好先送上門一換一
作者: gbalucard 時間: 2012-1-2 16:01
漏得咁恐怖...CHING隻MON個價洗唔洗$2000?
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 16:04
No need,我等回覆中,其實asux既mon系咪沒人qc?
作者: tam_kk 時間: 2012-1-2 16:05
$2000+2000
作者: itoh 時間: 2012-1-2 16:13
最好選1吧
2的話可能換回的是返修貨也不一定
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 16:22
但選一的話...重間都系查唔到黑位有沒漏光問題.
師兄有沒意見,對check 漏光有沒咩方法?
作者: gbalucard 時間: 2012-1-2 16:51
4k.....24吋?
一般鋪頭都用測試軟件,
而一般我回家通常都是普通brightness用PURE BLACK去睇有沒有漏光
作者: leslie 時間: 2012-1-2 16:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 17:47
用這個軟件可自動或容易看到有沒有漏光?
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 17:48
回修貨沒問題,我那個也是處,但問題多多,回修貨如果都能夠一直用又不影響效能顏色也不錯
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 17:48
價錢唔洗$2000
作者: lastphoenix 時間: 2012-1-2 21:50
本帖最後由 lastphoenix 於 2012-1-2 21:52 編輯
用個紙箱卡住個mon
或用件大外套遮光
或
開傘
想返起高登有間賣mon係無著登的
作者: yick 時間: 2012-1-2 22:00
呢隻MON好似要3千尾WO.......
等我仲想買TIM<
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 22:02
衣隻系238Q
作者: wilson3215 時間: 2012-1-2 22:05
咁都唔得既,你可以去消委會
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 22:17
我打去既e-mail...就系希望佢換返一隻比我要包沒光,死點同漏光,如果唔系就交比消委會跟進...要沒漏光系ips mon系咪零可能?
作者: kklaw286 時間: 2012-1-2 22:32
PA238Q
嚴重漏光
作者: sonic1225 時間: 2012-1-2 22:38
回收完都系咁,正pk仔
作者: sygatetwo 時間: 2012-1-2 22:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kklaw286 時間: 2012-1-2 22:59
樓主換佐第2隻都係咁??
作者: lastphoenix 時間: 2012-1-2 23:12
放假未換吧?
作者: HIThere 時間: 2012-1-2 23:27
換隻Eizo
作者: mr.perfidia 時間: 2012-1-2 23:34
好像有彩飾wallpaper

作者: TT_Aragorn 時間: 2012-1-2 23:39
加錢換24" 吧...
作者: BBkeong 時間: 2012-1-2 23:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 01:07
未換後日先得閒出去,我靜系send左email complain
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 01:08
Eizo邊買得起,要6k up??
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 01:09
U ar right...wtf
作者: somsum 時間: 2012-1-3 01:43
樓主唔好彩
我都係呢隻前2日買
有少少邊位漏光, 不過整體都OK
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 18:01
到2家asus都未覆,我打左電話去同佢講先話會跟進,要聽日中午先覆到
問佢有沒得換返個系包沒死,光點同漏光既.
只系回覆最多系鋪頭做返回水.....
師兄我應該點做好?拎返鋪頭換果個?定....?
我怕回鋪頭換到個又系sh!t黎既.....
作者: cloveky 時間: 2012-1-3 18:49
本身我今日都想入呢隻,SSP成個場都冇貨最快星期五先返…
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 18:58
師兄想入真系要試清楚...佢都同我講話香港衣隻其實都比較少貨
我叫佢靜系保證3樣好基本既野,佢都唔可以.可想而知佢都知少貨同問題多多
作者: oneqq 時間: 2012-1-3 19:11
回復 52# sonic1225
唔關型號事
基本每間廠商係只包三點..漏光更加唔會包
0光0死大多只係舖頭包
所以你既要求不如去舖頭一換一好過
起碼可以現埸親身check
作者: cybershot 時間: 2012-1-3 19:11
回復 50# sonic1225
包沒漏光, u like joking. expensive mon are also 漏光. how much of yours?
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 19:16
我都有同佢講就算有漏你都要可以接受吧...
如相中可見...你能接受嗎?
如果個mon比個3折我,我可以接受到2家果個
so do u?
作者: oneqq 時間: 2012-1-3 19:19
所以咪叫你去舖頭一換一囉
而家唔係無得比你換
作者: 高齡低手 時間: 2012-1-3 19:28
無知一問:漏光漏到七彩,會否與顯示卡有關?
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 19:53
我都有問佢, 佢話極少可能....多數系個mon既硬件問題
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 19:54
我都講果又要拎包米出深水步, 仲要未必換到個令仔返黎, 我就未必會,當然沒得間最後都要拎住包米出ssp
作者: lastphoenix 時間: 2012-1-3 19:58
5KG 8KG or 10KG米?
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 20:03
唔知實際幾重, feel就又大又重...我諗都有差唔多8kg.
廢事比人揪水, 只系自己覺得應該有8kg, 不過拎到出ssp咁大舊野, 就算5kg都死啦, 拎完去又要拎返黎呢?
作者: HIThere 時間: 2012-1-3 20:09
回復 47# sonic1225
23吋唔駛咁貴
作者: TT_Aragorn 時間: 2012-1-3 20:14
未過七日, 樓主走去換啦...4000蚊走去complain, 有鬼用。唔去換mon,返而lum點寫letter, 真令人費解..
作者: evan11 時間: 2012-1-3 20:15
樓主退錢算吧喇,華碩佢地可以包冇漏光,但係佢地包唔到冇死光點比你...
反而AOC就可以做到...
作者: TT_Aragorn 時間: 2012-1-3 20:28
退錢?叫Asus 退定街舖退?街舖唔會退錢... ...
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 20:30
佢有講果,叫鋪頭退
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 20:30
唔洗咁貴。。。即系幾多先?
作者: myc01160 時間: 2012-1-3 20:34
$19xx 大約
作者: cybershot 時間: 2012-1-3 20:39
回復 2# 高山青龍
i don't know how serious, if you take this pic with over explorsure. it will have this effect in phot.
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 20:40
19xx有eizo?
作者: myc01160 時間: 2012-1-3 20:48
o.. 我以為佢講緊原本23" 隻asus 賣幾$$
eizo 應該要$4xxx
作者: HIThere 時間: 2012-1-3 20:56
回復 67# sonic1225
Synnex hong goods 4.5-5K
作者: lau815 時間: 2012-1-3 21:50
我睇左幾個網仲以為呢隻幾好TIM...出廠又有證書都係買EIZO好2332 不過一隻EIZE夠買2隻ASUS........
作者: lau815 時間: 2012-1-3 21:54
本帖最後由 lau815 於 2012-1-3 22:00 編輯
EIZO 個SPEC...好吸引
http://www.eizo.com.tw/products/foris/fs2332/index.html
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 22:35
Sorry,小弟不才未能完全解讀
聯強,hong?好,四千五至五千?
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 22:36
回復 74# lau815
8k?2232?
作者: sonic1225 時間: 2012-1-3 22:39
可能正如一位師兄所說得個三幾千既野就咪sai氣,但我衣d普通打工仔,十幾日血汗錢黎。。。一分錢一分貨-.-
作者: HIThere 時間: 2012-1-3 22:55
回復 75# sonic1225
聯強EizoFS2332行貨之前聽過由3950到4999不等
作者: sonic1225 時間: 2012-1-4 12:09
他媽的...ASUS...
師傅上左黎睇, 話完全正常.這並非漏光,因為衣個MON系用E-IPS PANNEL所以又紅,橙黃綠紫系完全正常.....
換第2隻一樣有咁既問題....
作者: sonic1225 時間: 2012-1-4 12:10
回復 73# lau815
師兄我2家好認真咁同你講你買衣隻MON真系要諗清楚....
作者: sonic1225 時間: 2012-1-4 12:13
有沒師兄可以比D意見?竟然咁都話系正常....完全影響正常使用都叫正常.
佢都講果, 佢地所有MON都有人睇過哂系沒問題先拎出黎賣...
我準備打第2封投訴信, 問下佢地QC既準則系點樣...系咪一個24寸MON系全黑位下, 沒大於4R既位置系正常黑色都叫正常....
作者: evan11 時間: 2012-1-4 12:39
回復 81# sonic1225
我諗你要去消費者委員會,報紙,律師先可以退錢喇....
作者: sonic1225 時間: 2012-1-4 12:43
即系衣個系我既問題?
佢既MON咁樣系正常?
我並非要退錢, 我系想要一個正常既MON.
如果佢比唔到我,我真系會考慮退錢買果 第 個牌子既MON
作者: cloveky 時間: 2012-1-4 12:44
影多幾張清晰既有問題圖,將所有資料貼上Mobile01 ASUS板,會有台灣姐姐幫你處理
作者: evan11 時間: 2012-1-4 12:47
回復 83# sonic1225
唔係你問題呀....
你個mon就咁睇真係好唔正常,但係而家華碩話冇問題,你都冇佢辦法,如果你想換過部或者退錢,你真係要採取進1步行動(投訴消費者委員會,報紙,律師)
作者: sonic1225 時間: 2012-1-4 12:48
我都打左個E-MAIL比 HK既 ASUS...不過本人詞窮諗唔到好既詞句表達...但希望佢地知道佢地系有咩問題, 同我想要只系好BASIC既野, 一般非高要求既消費者想要既
作者: evan11 時間: 2012-1-4 12:52
回復 86# sonic1225
最好cc埋比華碩台灣總部....
作者: johnnyshum 時間: 2012-1-4 12:56
可能QC時冇事,之後先有問題...
作者: sonic1225 時間: 2012-1-4 12:57
佢地個e-mail系?...
我靜系見到HK果個
實PORT_HK@牙石.com
作者: evan11 時間: 2012-1-4 12:57
回復 88# johnnyshum
一定唔會....
作者: johnnyshum 時間: 2012-1-4 13:00
回復 90# evan11
咁明顯有問題,即唔係全部都有QC ?
作者: evan11 時間: 2012-1-4 13:08
回復 91# johnnyshum
其實逄親用E-IPS Panel都會唔多唔少有漏光既,只不過是嚴重與否,呢d野華碩應該知,不過我覺得咁都過到QC有d問題啫.....
作者: sonic1225 時間: 2012-1-4 13:10
岩岩佢地有同事CALL BACK返...話衣個唔叫漏光, 衣個MON只系一個輕微既漏光,
5顏6色系令一個問題, 佢仲搵緊個學名....WTF
作者: sonic1225 時間: 2012-1-4 13:19
MON可以換, 要等TWO WEEKS...令外MOBLIE01 唔識點UP POST...系邊度搵到個人電腦入面既..MON??
作者: evan11 時間: 2012-1-4 13:22
回復 94# sonic1225
總之肯換比你就最好喇.....
作者: sonic1225 時間: 2012-1-4 13:26
回復 95# evan11
緊系要換啦...跟本有問題.佢打左返黎比我講可以換.但我都想POST系MOBLIE到問問, 衣個系咩問題.佢講衣個唔系漏光黎
作者: 壬生京四郎 時間: 2012-1-4 13:28
有得換就唔好理佢咩學名喇
作者: kh2995 時間: 2012-1-4 16:38
http://vip.asus.com/eservice/cus_suggest.aspx
作者: evan11 時間: 2012-1-4 18:14
想買mon個陣時就有好多高登做既人留post叫你買邊隻邊隻,買返黎d野有問題個個向高登做sales既巴打就雞飛狗走....

作者: Wing6456 時間: 2012-1-4 18:54
漏到五顏六色... 好恐怖...


